It is currently 02 Jul 2024, 15:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 513 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jun 2009, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Plus bare argintii. 8)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 08:06 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Plus pachet "ti" minus "rosso competizione" plus ...
Hai ca nici nu s-a fabricat inca si voi ma zgandariti cu chestii din astea... :)
Merci Marian,chiar observasem ca nu era nicio poza pe thread-ul asta :D

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2009, 14:13 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
KALI Quote:
Multumesc baieti.
Incep sa apara primele semne...Mi s-a comunicat azi ca masina e programata pentru fabricatie in saptamana 26 (22-28 iunie) :)
Prima previziune a fost respectata.Azi am fost anuntat ca masina a fost fabricata ! :D
S-a mai facut un pas,urmeaza acum cel mai important,livrarea,sper ca nici aici sa nu intervina probleme...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2009, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
E bine ca n-a fost luni,ziua de dupa un weekend,si sper ca nu si-au luat prea multe pauze de capucino in timp ce o asamblau ! :peace:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2009, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
păi nu că luni le fabrică pe alea de le trimit în Est :censored: . Inspirat KALI pentru modul în care o cumpără. De ținut minte...

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2009, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15212
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
E si pauza de campionat, n-a fost etapa, e totul ok :lol:
Congrats! o asteptam cu mare drag! 8)

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cursa a fost, ege a "imbratisat-o" cu mare drag, asteptam acum poze si impresii (eventual si o plimbare, eu doar :lol: )

sa o stapanesti sanatos mate si sa te bucuri de ea. arata demential....

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 20:26 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Cu scuze pentru mica intarziere,pentru moment doar cateva dintre fotografiile pentru care ii multumesc lui Marius (eu nu mai eram in stare de nimic...)
Alte detalii un pic mai tarziu :arrow:


Attachments:
DSC09761 (Medium).JPG
DSC09761 (Medium).JPG [ 98.02 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09758 (Medium).JPG
DSC09758 (Medium).JPG [ 100.53 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09747 (Medium).JPG
DSC09747 (Medium).JPG [ 90.79 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09733 (Medium).JPG
DSC09733 (Medium).JPG [ 79.28 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09727 (Medium).JPG
DSC09727 (Medium).JPG [ 78.08 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09715 (Medium).JPG
DSC09715 (Medium).JPG [ 111.6 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09711 (Medium).JPG
DSC09711 (Medium).JPG [ 124.58 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09704 (Medium).JPG
DSC09704 (Medium).JPG [ 88.95 KiB | Viewed 2467 times ]
DSC09694 (Medium).JPG
DSC09694 (Medium).JPG [ 114.49 KiB | Viewed 2467 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3272
Car: Giulietta QV
foarte tare! interiorul este de nota zece! bravo mei! :clapping:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Felicitari:) Imi place foarte mult pielea de pe bord.
Sa o stapanesti sanatos.
OFF: Ma gandeam ca daca tot v-a prins microbul F1 poate ne vedem pe SPA-Francorchamps :)

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
O masina SUPERBA cu un motor ce pare a fi genial, felicitari mate sa te bucuri de ea cat mai multi km de acum incolo! Asteptam impresii cand iti revii din euforie mai ales despre motorizare.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
eu iti urez sa n-ai probleme cu ea ;)
pentru pielea aia de pe bord ma oftic rau ca n-am putut s-o comand in romania :(
(imi pare rau ca n-am raspuns la telefon dar eram rupt ieri si am dormit toata ziua)


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 22:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15212
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Cateva si de la mine :) Superba masina, n-as vrea sa povestesc prea multe, ii las lui Cristi bucuria de a ne impartasi primele impresii! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!
Attachment:
01.jpg
01.jpg [ 159.27 KiB | Viewed 2441 times ]
Attachment:
02.jpg
02.jpg [ 227.13 KiB | Viewed 2441 times ]
Attachment:
03.jpg
03.jpg [ 211.3 KiB | Viewed 2441 times ]

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2007, 21:56
Posts: 229
Car: Stelvio 2.0 280hp Q4
Location: Bucuresti
Inca o data vreau sa-i urez : Sa o stapanesti sanatos!
Si datorita faptului ca deja am vazut masina, vreau sa mentionez ca este superba.
Motorul este super OK, in conditiile in care Kali merge cu ea pana in 4000rpm (face rodajul). Am observat ca este un motor elastic. Caroseria nu sufera - masina pare foarte lejera in ciuda cilindreei de 1750cmc - turbo face minuni.
Astept impresiile lui Kali dupa rodaj si dupa ce motorul va arata tot ce poate pana la turatie maxima.
Despre descrierea estetica a masiniii - pozele "vorbesc".

_________________
Stelvio 2.0 280hp Q4
ex:156 1.9Jtd-M 2004


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
in euforia momentului cu cursa nici nu am apucat sa te felicit pentru achizitie, am sa o fac acum...FELICITARI!!

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15212
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
one more (i just can't help myself!)


Attachments:
06.jpg
06.jpg [ 144.98 KiB | Viewed 2424 times ]

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Iti doresc sa te bucuri cat mai mult de ea, arata foarte bine,
Felicitari! :clapping:


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2009, 23:52 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Felicitari Kali!
Sa o stapanesti sanatos :blow: si fara evenimente neplacute! Este SUPERBA! :clapping:


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
SUPERBĂ! :up: Să vă stăpâniți sănătoși!

A meritat așteptarea. Abia aștept să o văd în realitate.
Alegerea opțiunii bordului acoperit cu piele, a fost genială; îi dă un aer aristocratic, cu pretenții de case mai mari.
Sper că văd bine aluminiul de pe bord. Au revenit la aluminiu sau e doar o opțiune pentru anumite modele/piețe acum?

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 07:59 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Va multumesc tuturor pentru urari si cuvintele frumoase !
Asa cum am promis,revin si cu detalii :

Dupa 10 saptamani de la plata avansului am fost pus in placuta postura de a imi programa deplasarea in Germania pentru livrarea masinii.Cum excursia la Hungaroring planuita impreuna cu colegii din club se apropia si ea,am hotarat sa aman un pic momentul astfel incat sa "leg" cele doua evenimente intr-o singura deplasare.
Am avut sansa (si veti vedea mai jos ca nu folosesc cuvinte mari) ca Marius sa fie de acord sa ma insoteasca,astfel incat joi dimineata,inainte de rasaritul soarelui,am plecat din Brasov la bordul celui mai rosu 166 TI existent in Romania si dupa 1700 km si 19 ore de drum am ajuns seara la Frankfurt.

A doua zi,dupa un mic dejun luat mai mult cu ochii pe ceas,am plecat catre Hofheim,un orasel aflat la cativa kilometri de capitala financiara a Germaniei.O data ajunsi acolo am dat o tura de recunoastere prin curtea dealer-ului la care comandasem masina si am gasit-o intr-un final in atelierul de pregatire a masinilor pentru livrare.
Prima impresie a fost coplesitoare,masina arata mai bine decat ma asteptam,si am fost in stare sa mai observ doar ca oglinzile retrovizoare erau in culoarea caroseriei si nu aluminiu satinat asa cum este specific pachetului "ti"...(mi s-a explicat mai apoi ca a existat o neintelegere intre fabrica si dealerii din Germania referitor la aceasta problema)

Am plecat peste drum pentru formalitatile necesare inmatricularii provizorii care au durat doar 40 de minute,iar atunci cand m-am intors l-am gasit pe Marius in postura ingrata de a-mi atrage atentia asupra unui "mic detaliu" : janta stanga fata prezenta urme clare de cheie tubulara de roti nefiresti pentru o masina noua.
Am luat la verificat toate rotile si ajungand la cea de rezerva (si ea de 19") am constatat ca aceasta avea una dintre spite zgariata in profunzime.Am semnalat problemele consilierului de vanzari cu care tinusem legatura din momentul demararii comenzii si masina a fost adusa din nou in service unde cele 2 roti cu probleme au fost inlocuite cu altele noi existente pe "ti"urile noi care se aflau in showroom-ul lor.

Dupa ce masina a fost scoasa din nou in curte,Marius a mai observat ceva : etrierul de pe aceeasi parte stanga fata prezenta o zgarietura atat de profunda incat lasa sa se vada materialul din care este realizat acesta !
A urmat o noua discutie in care mi s-a propus retusarea cu vopsea a respectivei zgarieturi,dar in urma refuzului meu de a accepta o astfel de solutie,ni s-a comunicat sa revenim dupa 3 ore,timp necesar inlocuirii etrierului cu altul nou de pe unul dintre aceleasi "ti"-uri prezente,din fericire pentru mine,in curtea lor.
Capacele oglinzilor exterioare au avut aceeasi soarta,astfel incat la final masina arata asa cum o comandasem si cum trebuie,de fapt,sa fie o masina noua...
Punand cap la cap informatiile primite,teoretic,istoria rotii buclucase ar fi cam urmatoarea : transportatorul sau poate altcineva a zgariat roata,a incercat sa ascunda acest lucru schimband-o cu cea de rezerva iar la montarea acesteia a "reusit" sa lase urme si pe aceasta janta si sa zgarie si etrierul.
Pe de alta parte nu pot sa nu remarc faptul ca toate problemele semnalate au fost rezolvate de catre dealer rapid si fara prea multe comentarii iar la final am plecat gandindu-ma ca probleme de acest gen pot aparea si in alte tari,nu numai la noi,dar bucuros ca,per total,a meritat sa fac efortul de a o cumpara din strainatate.

Altfel,ca sa revenim la lucrurile cu adevarat importante si care au facut ca micile neplaceri de mai sus sa fie uitate dupa doar cateva zile,masina se comporta admirabil,motorul se simte ca este inca "strans",dar nu a intarziat sa isi dezvaluie calitatile : cuplul este prezent de la turatii reduse,nu am simtit inca lag-ul specific motorizarilor turbo,se tureaza foarte usor si liniar,este foarte silentios,e drept,in conditiile in care pana acum nu am depasit 4000 rot/min (dealer-ul a recomandat ca in primii 1000 de km sa nu depaseasc 4500 rot/min.),cutia cu 6 viteze este si ea foarte precisa.
Viata la bord e o placere,micile gadget-uri isi merita pe deplin banii,ce mai,sunt cu adevarat incantat !

Ca si modificari pentru viitorul mai mult sau mai putin apropiat m-am gandit la folie de protectie pe partea frontala (am deja o foarte mica ciupitura pe capota...),ceva device "gabor awareness" :lol: , roti de iarna si,atunci cand va fi momentul,un alt HU cu navigatie inclusa (momentan am doar "Blue&Me NAV-ul inclus in nivelul de echipare ales de mine)

@johnny : aluminiul de pe consola centrala se numeste "alluminio spazzolato brunito",are o culoare si o textura specifice si este inclus in pachetul "ti" si pachetul "sport 2" in Germania.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 08:14 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Felicitari pentru bijuterie. Este superba, este o eticheta a clubului! :first:

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 08:50 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
foarte tare bordul imbracat in piele...

sa o stapanesti sanatos fara incidente sau alte probleme

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
O masinarie foarte precisa,solida,bine inchegata dar de o mare finete in acelasi timp.Daca Alfa va continua sa faca automobile de acest fel este intr-adevar pe calea cea buna.Arata,se comporta si mai ales se simte ca un produs premium.Exteriorul imi lasa impresia unui pachet de muschi bine finisat,iar barele argintii chiar sunt cireasa de pe tort pentru acest tip de caroserie. Trapa este exact ce are nevoie interiorul inchis la culoare,iar bordul din piele face din nou diferenta dintre masini obisnuite si... altceva.Pielea Poltrona Frau utilizata provine de la acelasi furnizor folosit si de Ferrari sau Maserati.Motorul este o revelatie,cu adevarat genial.Accelereaza puternic si liniar in orice treapta,chiar si in a 6-a fara emotii si fara sa fie gatuit.Un motor modern,curat si puternic,capabil sa propulseze o masina nu tocmai firava in mare stil la viteze ametitoare.Kali,ti-ai luat o masina pe cinste,s-o folosesti sanatos si sa-ti aduca cat mai multe satisfactii !

Atasez mai jos spre comparatie poza unui alt 159 SW TI in parcarea de la Hungaroring.Close but not cigar. :wink:


Attachments:
DSC09899 (Medium).JPG
DSC09899 (Medium).JPG [ 93.64 KiB | Viewed 2381 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15212
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Cred ca primul TBi din Romania merita loc in garaj, nu? :D
Revenind la masina.. AM CONDUS-O!!!! :D Multumesc lui Cristi pe aceasta cale, mi-a lasat masina pe mana dinainte de Deva pana dincolo de Sibiu, trebuie sa recunosc ca nu cred sa fi fost in stare de un gest similar in postura lui, nu cred ca m-as fi putut desprinde de volanul unei asemnea masini atat de repede! Poate de aici si "numele de cod" primit in aceasta excursie din partea colegilor, SuperGlue Driver (invidiosi dom'le :tongue: )
Impresii (atat de pe locul soferului, cat si al pasagerului, cat si de pe bancheta din spate): masina este absolut geniala! Nu se simte prea greoaie (cele ~200kg in minus fata de alte TIuri conduse se simt), desi nu are Q4 (asemeni altor 159 conduse), sta exemplar in curbe (cine-ar fi crezut ca un SW poate fi asa sportiv, aproape ca am drift-uit intr-o curba, desi masina nu a lasat nici o urma de indoiala cum ca pierde aderenta), din masina motorul se simte foarte vioi, accelereaza puternic (si destul de liniar pentru un turbo), iar asta in conditiile in care reprizele folosite erau mai mult de diesel decat de benzina (2000-4000rpm in toate treptele). Din spatele volanului insa, motorul se simte "nou", inca nerodat (avea 1800km cand am condus-o), raspunsul la acceleratie pare usor ingreunat (folosesc ca termen de comparatie o benzinara turbo de cilindree si putere apropiata pe care o cunosc bine), iar limitarea de turatie este stresanta (in mod normal, de acolo o benzina prinde viata!). Sunt convins ca se va mai lasa, in plus, sunt convins ca alte 2000rpm in plus vor face minuni!
O informatie utila zic eu: pe ceas, presiunea in turbo este ~0.7 in mod constant si ~1.2-1.3 in full boost (Kali, am stat prea putin cu ochii in acel ceas, corecteaza-ma te rog daca gresesc).
Viata la bord este incantatoare: bordul in piele da o nota aparte masinii, si nu numai, odata cu el si fetele de usi vin imbracate tot in piele in partea superioara. Dotarile TIului consider ca le stiti deja, nu cred ca are rost sa mai povestesc cat de placute sunt scaunele sau volanul profilate. Are in plus cateva gadget-uri excelente, senzori de parcare pe fata, trapa (evident electrica, cu doua pozitii de deschidere).
Rezervele mele in privinta SWului raman, dar mult diminuate dupa ce am vazut, simtit, mers cu masina! Excelenta, sa ai parte numai de bucurii la volanul ei!

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 11:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mai pun si eu cateva ,cred ca nu se supara nimeni.


Attachments:
DSC09757 (Medium).JPG
DSC09757 (Medium).JPG [ 69.56 KiB | Viewed 2876 times ]
DSC09754 (Medium).JPG
DSC09754 (Medium).JPG [ 100.53 KiB | Viewed 2876 times ]
DSC09749 (Medium).JPG
DSC09749 (Medium).JPG [ 55.66 KiB | Viewed 2876 times ]
DSC09719 (Medium).JPG
DSC09719 (Medium).JPG [ 115.58 KiB | Viewed 2876 times ]
DSC09723 (Medium) (2).JPG
DSC09723 (Medium) (2).JPG [ 82.33 KiB | Viewed 2876 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 513 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited