It is currently 03 Dec 2024, 21:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 678 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 528 Next
Author Message
PostPosted: 18 Mar 2009, 11:05 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
derby Quote:
radu Quote:
Campulung - Curtea de Arges - Valcea
Superb ca peisaje, 7 coline de trecut, dar foarte foarte prost: dale de beton de multe ori deplasate si 2 portiuni mari unde drumul este surpat si trebuie facut off-road.
Sa inteleg ca e mai bine de mers prin Pitesti?

Sau sa fiu ceva mai complet, care e cel mai bun drum Brasov - Valcea, pe Valea Oltului... prin Pitesti.. sau asta prin Curtea de Arges? :scratch:
Daca nu vrei pe valea oltului, clar prin Pitesti. Campulung- Curtea de Arges nu prea mai e de facut cu o Alfa.

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Bacau-Iasi E85
Un drum foarte bun, cu "4" benzi;banzeile 1 sunt mai mici, dar incap 2 masini in parale, la tiruri e mai nasol.Si faptul ca trece prin multe localitati iar e un mic inconvenient.Daca merge fiti atenti la comuna Horea inainte de Roman 99% radar acolo si in Traian dupa Roman la fel.
O bucata din drum o sa il parcurgem spre fest, cei din Brasov si Bucuresti, o sa va convingeti.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
E 85/ D.N. 2 e drum expres, a fost modernizat pe la sfîrşitul anilor 90 şi adus la nivelul de azi. Are doar 2 benzi de mers, cîte una pe fiecare sens, cele de la axul drumului. Celelalte 2 benzi sînt pentru urgenţe, avarii etc, similare cu cele de pe autostrăzi şi au aceleaşi reguli de folosire. Pentru conformitate urmăriţi marcajul rutier: la axul drumului, la separarea sensurilor de mers, este marcaj cu linie întreruptă, iar separarea dintre cele două benzi de pe acelaşi sens de rulare este făcută cu marcaj cu linie continuă. Sînt şi zone,şi în afara localităţilor, unde drumul a fost lărgit la 2 benzi de circulaţie pe sens şi care prezintă marcajul clasic: la separarea sensurilor de mers este linie dublă continuă, iar la separarea dintre benzile de mers de pe acelaşi sens, marcaj cu linie întreruptă.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2009, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Intrebare: Brasov - Intorsura Buzaului, care este drumul bun? Si aici nu ma refer la cel mai scurt..

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2009, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Roca Alexandru Quote:
Bacau-Iasi E85
....
corectie: nu e E85 decat pana la Traian. Dupa Traian E85 merge la SV si catre Iasi este E583.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 08:46 
Offline
User avatar

Joined: 12 Aug 2008, 18:09
Posts: 41
Location: Sfantu Gheorghe
Jaggguar Quote:
Intrebare: Brasov - Intorsura Buzaului, care este drumul bun? Si aici nu ma refer la cel mai scurt..


Brasov-Sacele-Tarlungeni-Budila-Teliu-Intorsura Buzaului. Este un drum destul de ingust cu multe viraje, trafic mai nimic si asfalt incomparabil mai bun decat te ai duce spre Harman, Lunca Calnicului.

_________________
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 16v 140CP


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Merci Akos, ma gandeam la drumul ala insa acum vreo doi ani drumul era pilaf, cu cratere si asfalt alunecat etc..pana la urma am fost doar pana in Sf Gheorghe..drumul ala continua sa fie execrabil, cel prin Harman - Lunca Calnicului. Mi-a scos consum Brasov Sf Gheorghe de 4.1 :lol: si nu cred ca am depasit 70-80 de km/h...la intoarcere am venit prin Valcele-Bod..drum excelent deupa ce intri in jud Bv, acceptabil paba acolo.

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2009, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Da ai dreptate cu E85 ca e spre Suceva(mersi de corectura).Dar drumul ramane la fel ca latime si calitate spre Iasi.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2009, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6699
Location: Brasov... oarecum.
sa resuscitam putin topicul:

DN1 - s-a mai remediat portiunea Predeal - Comarnic, alta data distrusa, acum mai sunt pe alocuri ceva gropi digerabile

DN12C -> DN12 - Cheile Bicazului - Gheoarghieni - Miercurea Ciuc - absolut distrus acest traseu, daca ti la masina nu poti depasii 70-80km/ora, si chiar si asa trebuie sa mergi cu foarte mare bagare de seama. Prin chei drumul este acceptabil.

DN13 (E60) - Brasov - Targu Mures - drum impecabil, bine marcat, latit in multe zone de urcare pentru a putea depasii camioane sau alte vehicule ce se deplaseaza mai incet

Sfantu Gheorghe - Miercurea Ciuc - drumul s-a stricat de asta iarna cand am fost ultima data: foarte denivelat si cu cratere surpriza pe margini. Recomand a se merge cat mai spre mijlocul drumului

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2009, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6699
Location: Brasov... oarecum.
salutare.
are idee careva cum e drumul brasov-ploiesti-buzau (mai precis portiunea ploiesti-buzau), in comparatie cu brasov-siriu-buzau
merci.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2009, 18:59 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Ploiesti-Buzau este un drum OK in opinia mea.
Ai 2 benzi pe sens primii 20 km pana la Albesti Paleologu apoi drum normal,relativ aglomerat pana la Buzau.
Exceptand aglomeratia de pe DN 1 pana la Ploiesti,mi se pare traseul de luat in considerare fata de cealalta varianta prin Siriu.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2009, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6699
Location: Brasov... oarecum.
ok, dar pe partea cu siriu care ar fi dezavantajele? asfalt de proasta calitate?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 00:21 
Offline

Joined: 13 Oct 2008, 18:18
Posts: 186
Location: Brasov
Sunt la serpentine si curbe pe siriu de te saturi, mai sunt sate unu dupa altu... n-ai cum sa mergi tare. Mai bine ajungi pe la Ploiesti. Altfel e frumos asa, cu barajul de la Siriu, viaductele de pe acolo etc

Am fost ieri pana la Bucuresti pe 1a, pe Cheia... si mi-am adus aminte ce drum frumos e, cand nu e trafic si poti sa mergi liber, sa profiti de asfaltu ala foate bun, fara sa stai dupa toate camioanele :naughty:


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 07:47 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Vorbeam cu Kali despre asta nu demult... Personal prefer Siriul.Nici nu se compara in opinia mea cu cealalta varianta.Siriul e superb,virajat si cu peisaje faine odata ce cobori inspre Intorsura,iar traficul nu e de speriat,dimpotriva,as spune ca e mai relaxat chiar si decat cel de pe Cheia.Asfaltul e ok,cu exceptia ultimului tronson in apropiere de Buzau.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6699
Location: Brasov... oarecum.
DN1 iesea din discutie din start. Variantele erau DN1A pana la Ploiesti si apoi Buzau. Sau Sacele-Siriu-Buzau. Cred ca voi alege Siriu: virajat, drum nou pentru mine, peisaj fain (dupa cum zice Marius), trafic redus, asfalt macar decent,...e ok pentru mine.

Multam fain pentru informatii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2009, 21:34 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
E frumos acest drum si destul de bun. Am fost vara trecuta. Dar imi pare ca in primavara la inundatii s-a rupt soseaua in zona barajului de la Siriu de la alunecari de teren (nu mai stiu sigur dar mi-a ramas in minte o stire la TV - sper sa ma insel).

edit: am gasit asta (articol din 2 iulie, deci mai recent decat am zis prima data): http://www.newsin.ro/ploai-furtuna-alun ... &hid=video" onclick="window.open(this.href);return false;
Dupa cum zic ei, aceasta sosea pare sa nu fie afectata.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2009, 10:18 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Ma pregatesc de plecarea in concediu si am inceput sa fac traseul, si daca ati putea sa ma ajutati cu niste pareri despre urmatoarele rute atat din tara cat si de prin Europa ar fi perfect (merg in Muntenegru si am de ales intre 3 trasee ):

1. Cluj - Turda - Sebes - Orastie - Hateg - Caransebes - Resita - Deta apoi prin Serbia - Belgrad - Cacak - Uzice - Bijelo Polje - Podgorica - Kotor

2. Cluj - Huedin - Oradea - Timisoara - Deta- apoi prin Serbia - Belgrad - Cacak - Uzice - Bijelo Polje - Podgorica - Kotor
(Aici stiu ca Oradea - Arad e varza de tot drumul)

3. Cluj - Turda - Sebes - Orastie - Hateg - Caransebes - Baile Herculane - Drobeta Turnu Severin - Apoi prin Europa - Negotin - Kladoco - Zajecar - Novi Pazar - Rozaje - Berane - Podgorica - Kotor.

Daca ati fost careva prin locurile specificate mai sus astept sfaturi atat despre starea drumurilor cat si despre alte aspecte care ar putea fi de ajutor.

Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2007, 21:47
Posts: 131
Location: Bucuresti
Sibiu-Brasov,ca si alte citeva drumuri,foarte bun dar nu poate fi comparat cu "Nemtia..." sau Ungaria din cauza lipsei parcarilor cu tot ce inseamna astea dincolo de Nadlac.Si uite asa,la inceputul lui iunie,cind inca nu crescuse porumbul, am ajuns spre Sambata...
Evitati Voila -Cincu-Agnita-Sibiu cu alfele,mare pacat de frumusetea zonei.

_________________
156 2.0TS 150cp


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 14:34 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
Cu allroad-ul nu se pune :lol: . Peisajul bate gropile.

Vezi ca si Sercaia - Poiana Marului nu e tocmai bun.
Targovise - Campulung este proaspat refacut in judetul Dambovita. In Arges este prost - ca orice drum "secundar" din judet (noroc ca sunt doar vreo 20 de km).

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2009, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
pai Brasov - Campulung - Pitesti l-am facut in toamna cu Alfa, pe sensul invers, adica spre Brasov si i-am injurat de toti ranitii si-alte alea pe-aia care il lasa asa..cred ca va fi un drum destul de aiurea si pt cielo.


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2009, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Arad - Oradea este un drum care trebuie pe cat posibil evitat
Caransebes - Resita - sosea foarte buna
Daca trebuie sa parcurgeti Timisoara - Vama Cenad va recomand Timisoara - Jimbolia - Sannicolau Mare - Cenad in defavoarea Timisoara - Sannicolau Mare - Cenad. Este de mers ceva mai mult, aproximativ 20 km dar o portiune de vreo 30 km este refucuta cam de 1 an si este traficul mult mai redus fata de prima varianta.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 10:18 
Offline

Joined: 11 Nov 2008, 18:18
Posts: 231
Location: Iasi
Poate ca acest topic vine putin cam tarziu, avand in vedere ca acusi se termina acest sezon de concediu. Dar se anunta o vara lunga si info-uri de genul acesta prind bine si pentru weekend-uri. In plus cred ca nu strica sa avem un loc unde sa impartasim starea diverselor trasee catre obiective turistice, plus ca prinde bine si la iarna, etc.
Pe mine ma intereseaza in aceasta vara, in mod special, DJ 108 Albac - Belis si Belis - Cluj. Pentru a doua parte a traseului, sunt doua variante DJ 108 catre Huedin si DJ 107 direct catre Cluj. Cum nu mai am Crosswagon-ul, ce un 159 (ce-i drept un Q4, dar problema mi-o fac din punct de vedere al garzii la sol si nu a tractiunii), as vrea sa stiu daca a fost cineva in vara asta pe aceste trasee, daca sunt practibabile cu o AR 159 si ce recomandari aveti. Va multumesc in avans pentru feedback.

_________________
Life is too short to drive ugly cars
_____________________________
AR 159 Sportwagon 2,4 JTDM 210 CP Q4
Ex: Crosswagon
Ex: 156 1,9 JTD 8V Sportwagon


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
vezi ca deja exista un astfel de topic
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=6&t=6085" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salut Roland. Am fost eu acum o luna la Belis. Iti recomand Cluj-Huedin-Belis. Sa nu te astepti sa gasesti asfalt ca-n palma dar totusi e ok. De la Belis am urcat pana la crucea lui Avram Iancu. Iar daca tot esti in zona iti recomand cu caldura cascada "Valul Miresei" care este cireasa de pe tort! :wink: Te salut si drum bun! :wave:

LE : Eu am fost cu masina din semnatura. Spre cascada am mers numai cu treapta 1. E mai prost drumul,mai ales ultima bucata,dar eu am ajuns acolo fara sa ating cu masina de ceva.

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2009, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Brasov - Intorsura Buzaului - Buzau - Braila - Macin - Tulcea

Brasov - Intorsura: un drum bun mai putin prima parte pana la pasarela prin care parasesti DN catre Bacau.
Intorsura - Buzau : Drum surprinzator de bun avand in vedere ca e frecventat de camioane, foarte putin denivelat, se poate merge tare, nu sunt radare fixe, nu am vazut nici mobile. De la Intorsura pana la Buzau este o singura benzinarie cu POS. Eu am avut probleme cu asta, ma gandeam ca mai intereseaza pe careva.
Buzau - Braila: fara probleme, putin denivelat dar mergeti linistiti 120-130 cu Alfa fara sa simtiti mare chestie.
Braila- bac -Macin - Tulcea
Braila - Macin, dupa ce treci Dunarea cu bacul, iti apare in fata un drum spectaculos, prin lunca Dunarii (inceput de Delta), un drum ingust dar excelent asfaltat, virajat dar si cu multe linii drepte. Ajungi la Macin, si de aici ai doua optiuni: sa o iei prin sud - un drum mai scurt dar total aiurea, are chiar si piatra cubica pe alocuri (m-am intors pe acolo) sau la un moment dat in Macin iei stanga si o iei catre Isaccea, apoi Tulcea. Aici vei da de un drum asemanator cu Braila - Macin. Enjoy.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 678 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 528 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited