Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Masina mea - 156 edizione esclusiva https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=59 |
Page 2 of 5 |
Author: | 15624jtd [ 06 Jan 2006, 18:24 ] |
Post subject: | |
Bai fratilor m-am suit in A4 S-line 2001, a unui coleg, si confirm faptul ca interiorul m-a dat pe spate (navigatie color, sonorizare Bose de serie, cu woofer, scaune din piele sport, mai sport ca momo ale mele, display color in bord, samd). Cand am pornit motorul insa, (1,9tdi) am fost profund dezamagit. Croncanea ca o tigaie, comparativ cu al meu... ALX-EGE Quote: 2 lucruri vreau sa intreb:
-nu stiu nici eu precis, insa incerc. probabil ca diferentele sunt: praguri, suspensie putin intarita si mai joasa, Teledial-uri de 16", bord rosu, pielea si carbon look-ul. Cam atat, cred.- ce inseamna mai exact edizioni exclusiva fata de un 156 casual, acel pachet sport de care vorbeai + scaune momo? (intreb pt ca am vazut pe net si 147 si 156 edizioni exclusiva si din poze nu am identificat nici o diferenta!) - ce inseamna bord carbon-look, got any pictures ceva mai in detaliu? consola centrala e imbracata in fibra de carbon sau ce anume? (te intreb deoarece ma bate un gand sa schimb putin lookul interorului transformand consola centrala din argintiul stock in carbon-fiber look) -consola centrala e din carbon sau imitatie de carbon mai degraba. o sa incerc sa caut/ fac o poza |
Author: | aiculedtzu [ 06 Jan 2006, 21:20 ] |
Post subject: | |
ALX-EGE Quote: sunt cu atat mai mari.. la clasa cea mai mica insa, 147 vs a3 eu zic ca diferentele nu sunt asa de mari cum crezi tu..
Aici ai dreptate, nu mi-as da nici batut 147-le pe un A3, care trebuie sa recunoastem ca este un amarat de Golf cu alte haine. Iar 159 este clar peste A4.ALX-EGE Quote: La q4 vs Allroad Quatro e alta problema, gandeste-te ca acest concept se bazeaza pe sistemul de tarctiune integrala, iar audi are cel mai bun asftel de sistem (din lume cred eu) pe cand alfa (sper sa nu ma insel) e la prima incercare..
Sistemul Q4 de la Alfa foloseste un diferential central TORSEN C in timp ce Allroad are un diferential TORSEN cu o generatie mai vechi, TORSEN B. Si pe langa asta sistemele 4x4 de la Subaru STI, Mitsubishi EVO sau Nissan Skyline R34 sunt de departe cele mai performante sisteme 4x4 din lume, nici nu se compara cu quattro de la Audi care este mai mult o chestie de marketing la ei. |
Author: | max [ 07 Jan 2006, 03:35 ] |
Post subject: | |
Audi, marca sport de la VW, a fost prima casa care a utilizat tractiunea integrala ,zisa 'quattro', in 1981. tot Audi a fost prima cu motor turbo diesel; drept pentru care acum alearga cu R10( un diesel )la LE MANS. |
Author: | 15624jtd [ 07 Jan 2006, 03:46 ] |
Post subject: | |
eh, traditia nu inseamna musai excelenta; grupul Volkswagen se declara invins la capitolul diesel si din 2007 va renunta complet la tehnologia diesel pumpe-duse si va prelua tehnologia inventata de Fiat in anii '90, respectiv commonrail |
Author: | aiculedtzu [ 07 Jan 2006, 13:32 ] |
Post subject: | |
ezact, daca ai fost primul nu inseamna ca vei fi mereu, dovada ca sunt deja depasiti de multi producatori de 4x4. Insa fiind primii ce au dezvoltat un astfel de sistem, marketing-ul lor exploateaza la maxim acest lucru iar unii mai si cred 156 2.4 jtd, commonrail a fost lansat in premiera pe Alfa 156 |
Author: | Pedala [ 06 Feb 2006, 05:01 ] |
Post subject: | |
Primul TDI de serie a fost Fiat Croma |
Author: | max [ 07 Feb 2006, 00:57 ] |
Post subject: | |
pe adresa de mai jos citind in stanga , se citeste urmatoarea expresie: 'Inventatorul TDI..' http://www.audi.com/audi/com/en1/experi ... t/r10.html si , ceea ce spui tu este adevarat; documentandu-ma ,am citit ca in 1988 odat' cu aparitia motorului 2000 TDi.d., la Fiat Croma este prima masina de serie ce monteaza astfel de motor! Deci , ce sa mai inteleg din astea? |
Author: | 15624jtd [ 27 Feb 2006, 16:18 ] |
Post subject: | |
update stare machina: - inlocuit set distributie - 2600 ron - achizitionat head-unit mp3 player alpine 9855R, detalii aici |
Author: | Alex_Alfa [ 27 Feb 2006, 17:33 ] |
Post subject: | |
ii super alpine-ul cat te-a costat? |
Author: | 15624jtd [ 27 Feb 2006, 17:36 ] |
Post subject: | |
1640 roni + 30 montajul; este superb, intr-adevar. dupa ce i-am dat drumul prima oara, fraza imediat urmatoare a fost "am nevoie de boxe..." |
Author: | Alex_Alfa [ 27 Feb 2006, 17:44 ] |
Post subject: | |
te-ai usurat unpic de ceva bani... oricum e super boxe, iti recomand Hertz la DB Drag-ul de la oradea majoritatea participantilor aveau sisteme Hertz si scoteau, nu gluma... boxele astea mai domestice de la ei sunt pe la vreo 260RON setul de 2 buc. (care inlocuiesc originalele) |
Author: | 15624jtd [ 27 Feb 2006, 17:46 ] |
Post subject: | |
da, sunt cam in gaura, recunosc dar nu-mi pare rau dupa nici un leu boxe, sper sa vina, cat mai curand, ca e pacat de scula asta |
Author: | doru [ 27 Feb 2006, 22:34 ] |
Post subject: | |
eu nu recomand hertz,am eu in masina si suna naspa; din pacate |
Author: | Tupac [ 27 Feb 2006, 23:27 ] |
Post subject: | |
Eu as lua Infinity Man, dar te-a costat exorbitant de mult distributia?! De unde ti-ai luat piesele?? Ca de banii aia cred ca iti faceai distributia, iti luai si Alpine-ul.. |
Author: | Alex_Alfa [ 27 Feb 2006, 23:32 ] |
Post subject: | |
depinde ce vrei... de la niste boxe mici, care le inlocuiesc pe cele originale, pot fi ele Audison sau Hertz sau JL, prea mare bas n-o sa scoti... daca vrei ceva performant iti pui niste subwoofere etc... daca vrei ceva, unpic mai bun decat ce ai, le inlocuiesti pe cele actuale cu o marca mai buna, aici eu recomand Hertz acuma daca tu zici ca nu ti se par prea deosebite e partea a doua eu am vazut cum merg hertz-urile de dimensiunile alea intr-o masina, si nu mi se par naspa deloc, adica se aude destul de clar (ce-i drept n-am auzit cum merg la tine, pt ca eram mai preocupat de sunetul motorului ) |
Author: | 15624jtd [ 28 Feb 2006, 00:27 ] |
Post subject: | |
mah, eu am pornit pe alpine, si cu ei o sa raman. daca voi avea bani sa fac ce mi-am pus in cap, adica sistem audio facut cum trebuie, cu statie si boxele pe frecvente distributia am schimbat-o la AI, pentru garantie. Si ma asteptam la 2300 roni dar pm, or fi schimbat preturile, sau or fi rulmentii mai mari la motorul meu, nush |
Author: | ALXege [ 28 Feb 2006, 00:37 ] |
Post subject: | |
excelenta alegere Alpineul ala. la headunit si eu tot pe Alpine as merge.. La capitolul boxe sunt okey si Alpineurile, depinde destul de mult de serie, eu am avut componente pe 13 type-s si am fost destul de multumit de ele. Peste Alpine eu consider Infinity, insa Alex_Alfa avea mare dreptate cand vorbea de Hertz, JL Audio sau chiar Jensen.. Dintre toate eu as merge pe JL Audio, daca vrei mai multe detalii da-mi un PM si iti spun eu unde sa te duci. Oricum, ca sa fiu sincer eu sunt extrem de multumit de boxele stock (nu am idee daca cele de pe 147 difera de cele de pe 156), tot ceea ce e nevoie este un surplus de bass care il rezolvi foarte usor cu un subwoofer. Nu e sonorizare de concurs dar pentru ce ai nevoie zi de zi eu zic ca e suficient. Sa ne tii la curent pliz ca eu unul sunt cam bolnav cu muzica si chiar sunt curios ce o sa iasa.. Si mai vino si u pe la intalniri, sau te-am plictisit asa rau? |
Author: | 15624jtd [ 28 Feb 2006, 02:31 ] |
Post subject: | |
hehehehe salutari nenea EGE ) pai, boxele stock sunt foarte bune, nu am ce sa le reprosez, doar ca nu duc mai mult de jumatate din ce stie scula asta noua; ma gandeam si la varianta cu subwoofer, cu atat mai mult ca se poate lega direct in headunit, fara statie (nu stiu cat de bine va si functiona) in wee care vine se anunta un munte... dar o sa apar, cum sa ma plictisesc de alfisti? |
Author: | ALXege [ 28 Feb 2006, 02:43 ] |
Post subject: | |
sincer.. nu cred ca se poate lega wooferul direct in headunit.. ca ai control direct de woofer din el asta e altceva, si e super! Cat despre boxele stock, nu stiu sigur ce specificatii au, cu siguranta nu sunt foarte puternice, dar (sper sa nu vb prostii, umilele mele cunostinte audio sper sa nu ma insele) nici headunitul nu poate scoate foarte mult, din cate stiu este 4x50 dar asta e puterea maxima, puterea reala e undeva in jur de 22W, iar boxele stock ar trebui sa duca atat.. crede-ma, un woofer schimba cu totul sonorizarea masinii, cand treci pe la intalnire iti arat Unde mergi la munte in weekend? s-ar putea sa ajung si eu prin azuga/busteni.. da-mi un PM cu idul tau de yahoo, poate vb mai multe acolo |
Author: | 15624jtd [ 01 Mar 2006, 17:41 ] |
Post subject: | |
ai dreptate, nu se poate lega woofer direct in unit iar puterea lui e de 4x50. boxele stock nu stiu ce putere au; m-am uitat odata la una, dar nu mai tin minte; de dus duc putin peste jumatate din puterea unit-ului, cu bass ON, bineinteles |
Author: | WLF [ 01 Mar 2006, 20:05 ] |
Post subject: | |
15624jtd Quote: ai dreptate, nu se poate lega woofer direct in unit iar puterea lui e de 4x50.
4x50 putere maxima, nu RMS. Deci niste difuri de 25-30 RMS sunt suficiente. Calitatea sunetului probabil ca e foarte buna. Si eu eram suparat ca imi baraie subwooferu, si tot umbland prin setari, am descoperit ca era Loudness pe maxim. Binenteles ca dupa ce l-am dat mai putin de jumatate, nu mai baraie nimic. |
Author: | 15624jtd [ 11 Apr 2006, 11:38 ] |
Post subject: | |
joi revizia de 100,000 km, plus niste modificari va tin la curent pana una alta, sa vad cum ajunge masina in service... vrea cineva sa conduca un 2,4jtd de pe turda pana pe timisoara la AI? |
Author: | alexmirica [ 11 Apr 2006, 11:49 ] |
Post subject: | |
Ia zi ce modificari vrei sa ii faci? |
Author: | 15624jtd [ 11 Apr 2006, 11:52 ] |
Post subject: | |
eleron de GTA, ala de care am mai discutat plus instalatie de xenon OEM |
Author: | alexmirica [ 11 Apr 2006, 11:55 ] |
Post subject: | |
It sounds pretty good!!! Nu ar fi rau sa pui poze Before/After |
Page 2 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |