It is currently 02 Jul 2024, 12:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 515 Next
Author Message
PostPosted: 23 Jan 2009, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
v-ati infirerbantat rau prieteni asta ma bucura. inseamna ca tineti la mine si implicit la banii mei. n-ai citit cu atentie povestea. masina asta am iubit-o o iubesc si as face orice sa fie a mea. am tot tras de pret in jos dar omul nu e nici prost si nici samaritean.
a bagat ceva bani in tinichigerie, motor, piese.
masian e refacuta complet exterior are cam toate piesele. e ca un puzzle ce trebuie ansamblat. desigur unele au patina timpului. altele nu mai sunt in stare buna. omul n-a mai putut continua proiectul ca are de ridicat o casa. femeia e cu gura pe el ca stau intr-o garsoniera dar are masina de colectie. masina nu are acte si astea trebuie reconstituite. ultimul proprietar vecinul meu e un alcoolic si nu prea ai cu cine te intelege.
ce sa va spun am vazut puse stopurile pe spate si parca nu mai arata a tractor stile, remorca ferrari sau ce vreti voi.
a facut-o cu ce piese a avut la indemana un inginer batran, betiv dar pasionat de masina. a dat-o cand a ajuns la problema actelor si pana acum toti cei care au avut-o au intampinat cam aceiasi problema.
masina e superba m-as duce zilnic sa o vad. i-am propus omului sa intre in club sa devina membru in ideea ca il vom convinge sa ramana aici. nu prea e cu netul si nici cu masinile el a luat-o ca i-a placut.
interiorul trebuie refacut in speta bordul , pasajul central si cupola. fetele la usi, scaunele sunt in stare foarte buna.
poate il conving sa ma lase sa montez cate una alta la ea sa fac cateva poze. nu e de condamnat.
spatele se poate schimba sau poate ramane asa. am mai vazut ferrari stile si parca nu dadea rau(aia rosie postata de marius cu motor e 400cp.)
oricum speranta moare ultima.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2006, 14:30
Posts: 44
Location: Bucuresti
Iti inteleg pasiunea si "nebunia" :)

E foarte ok daca s-a lucrat la ea si daca o se lucreze. Ce mi se pare mie important de spus, e ca in final, cand va fi gata, nu va fi o Alfa 1750 GTV. Va fi pur si simplu o masina veche, aranjata. In nici un caz nu vei putea sa participi la evenimente dedicate masinilor clasice, sau sa fie vreo emblema a clubului (daca o vede cineva de afara, se cruceste). Ma repet, va fi o masina din '69, facuta dupa gusturile si placerile cuiva.

Oamenii care au lucrat la ea din "pasiune", pur si simplu au vrut sa o faca functionala. Au facut adaptari ca sa o faca sa mearga. Nu mai suntem pe vremea lui nea nicu, cand nu se gasea nimic. Acum, orice piesa exista. Si e pacat sa nu o faci originala.

_________________
105.02 - senzatii tari din 1964


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2009, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
cel mai mult ma uimeste "efectul de turma" in topicul asta. daca a spus cineva ca spatele nu e ok nu e. acum ce sa mai spun aveam vise, sperante care sa ma lege de ceva imi doream foarte mult masina , nu pentru ca o consideram vloare , nu pentru ca o consideram o investitie fiind convins ca o sa fie necesar sa bag bani in ea. DAR acum..... acum nu o sa mai cumpar masina ca nu-i place lui X spatele, ca e o coasca, si ca nu merita. daca ati vedea masina in fata nu ati mai fi asa critici. ce sa va spun spatele de GT-fiat oricat de oribil ar fi nu mi se pare un impediment pentru a avea o asemnea bijuterie. sincer spatele ala nu m-a oripilat deloc ba din contra m-a facut a caut cu ardoare o masina identica asa ca mi-am imbogatit cultura cu cteva sute-mii de poze cu GtV-uri Giulia si alte Alfe de astea oribile. pan mi-am dat seama ca de fapt sunt home made m-am tot uitat si crucit la sute de masini. si asta e un castig cred eu.
sincer nu cred ca spatele o dezavantajeaza acum. cand voi avea bani de unele orignale voi cauta si imi voi cumpara 2 stopuri sa le am amintire. nu voi avea un GT cu stopuri home made in schimb voi avea 2 stopuri originale. cum vi se pare?

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Eu credeam ca toate masinile din club sunt o emblema a clubului... din cate vad asta avand alte lampi pe spate nu va puta fi niciodata. No offence ar trebui sa le excludem si pe cele cu lampi "Lxus style" facand rabat de la original?

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15212
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
va inteleg entuziasmul, dar totusi va aprindeti prea repede..
comparatia cu stopurile "lexus" este cel putin exagerata, uite aici un exemplu mult mai apropiat (care chiar si Autodelta fiind, e completely wrong!) Sa nu mai spun de alte conversii gen Saxo cu fata de 147 ajunsa la noi in forum in topicul "Kitch tuning". Sa nu mai spun de diferenta intre a modifica o masina actuala si una de colectie (marius really had a point intr-un post ceva mai devreme). Argumente sunt multe, si nu sunt spuse cu rautate, incercati doar sa judecati putin obiectiv, desi stiu ca mirajul unei astfel de masini face lucrul asta deosebit de greu, am trecut prin starea asta acum 2 ani la vederea Juniorului din Sinaia.

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 09:10 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Draga Guru,cele ce urmeaza sunt nu pt a-ti influenta decizia ci pt a te ghida sa o iei pe cea buna.
In primul rand si foarte grav masina nu are actele in regula /am un prieten care a restaurat o Giulitta sprint din 60 -e o o poza pe forum- si nu o poate inmatricula.
Seria de caroserie pt 1750 GTV din 68 trebuia sa fie cuprinsa intre AR1351041 si AR 1362746
din ce ai postat pe alfabb, nu e bine,motorul de 2,0 cu seria 00514 nu s-a fabricat inca ,e ori 00512 ori 00515 ,probabil e repoansonat ilegal ,crezi ca cei dela RAR nu stiu datele astea ?
Customizarea panoului spate o exclude pe viata de la atestarea ca vehicul istoric iar in cazul revanzarii valoarea masinii ar fi considerabil redusa (si cei de pe alfa bb au ramas siderati).
Pedalierul si sistemul de franare e modificat ,daca te uiti sub mocheta o sa gasesti pe podea un petic mare sub actualul pedalier unde era cel vechi articulat la podea pompa de frana si cea de ambreiaj se gaseau de o parte si de alta a lonjeronului stg (s-ar putea sa mai existe gaurile de prindere).
Interiorul care era cel mai frumos si elegant din toata seria SUPER MODIFICAT
-VOLANUL era hellebore cu coroana de lemn-se poate remedia dar costa
-SCAUNELE-nu sunt rele astea care sunt dar daca o sa ai ocazia sa le vezi pe cele originale...
-CONSOLA centrala (TREBUIA SA CONTINA CEASURILE DE TEMPERATURA APA SI NIVEL BENZINA) si panourile de pe usi +manetele sunt de la GTV 2000.
-PLANSA DE BORD e corecta dar in culoare neoriginala si gaurita neinspirat pt montarea ceasului de temp apa.Se poate remedia insa nu cred ca usor sau economic.
Fa o evaluare la ce mai trebuie ca sa o poti pune decent in functiune ,negociaza ultimul pret si vezi ce poti sa iei de afara ca model similar de aceiasi suma.Faptul ca una de afara are acte si poate fi inmatriculata ca vehicul istoric reprezinta totusi un avantaj.
Salutari


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
eu cred ca e o afacere mai buna sa faci asa:

link 1

sau:

link 2

sau

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showD ... geNumber=1

in starea in care e masina mi se pare cam mult 8000euro sau cat ai zis + ca e foarte mult de munca la ea
mai bine mai stai un pic mai strange niste bani si dai o fuga pana in germania si iei ceva mai bun si original cu care poti sa pleci pe roti, nu un morman de fiare neasamblate sau asamblate dupa ureche
taxa de prima inmatriculare (din cate stiu eu) nu se plateste la masini de epoca si nici impozit la circa financiara deci iesi oricum bine


Domnilor nu mai puneti linkuri de pe mobile fara sa le puneti in ca se alege praful de ele.
Marius.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
zet say`s:
eu cred ca e o afacere mai buna sa faci asa:

link 2

pai asta e chiar cea de care tot vorbesc. pozele sunt ale masinii din iasi.

mai mult de atat, daca as avea 8000 euro si sa si fiu dispus sa-i dau pe o astfel de masina as cauta pana as gasi masina perfecta.
problema se pune la diferenta de pret reprezentand munca+piesele necesare restaurarii asteia.
- cam care ar fi valoarea unei astfel de masini restaurata?
- cat se merita sa bagi in ea s-o faci sa mearga?
- sa stau si sa ma uit la ea cum moare doar pentru ca nu are stopuri originale pe spate?,
- masina asa nu va putea fi niciodata ceea ce a fost pentru ca ?
- ati cumpara masina asta? NU? DE CE?
- cat ati da pentru ea?
dati-mi raspunsuri pertinente nu doar pareri?

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2006, 14:30
Posts: 44
Location: Bucuresti
Pai de ce spui ca o sa stai sa te uiti la ea cum moare ca nu are stopuri originale ?

E imposibil cumva sa o faci la loc ?

De pe highwoodalfa.com:

panou spate: 442 lire sterline
lampa spate: 162 lire x 2
lampa marchearriere: 82 lire

Un tinichigiu sa-ti taie spatele si sa-l puna pe cel nou si gata. Sunt multi bani, dar satisfactia va fie imensa. Asta ar fi primul lucru pe care l-as face. Incet-incet rezolvi si cu actele, motorul, si altele si gata ...

_________________
105.02 - senzatii tari din 1964


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
primul lucru care trebuie rezolvat in opinia mea este cumpararea. apoi actele, apoi directia, transmisia, etc.
si lampile spate sunt la fel de importante. dar o sa le iua in ordinea

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 20:35 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Domnu' Guru ,crede-ma, prima prioritate sunt actele,nu te avanta nici gratis daca masina nu are CIV (ma rog gratis merge ,o cumpar eu pt piese).Dau o erata daca anul e 69 seria caroseriei trebuie sa fie cuprinsa intre AR137004 si AR1375700.
In rest masinile astea se iau din pasiune asa ca nu va conta cati bani bagi in ea ,pt ca de mers merge si cum e acum -orice pasionat de ALFA 75,90,alfetta,giulietta ti-o porneste in maxim o zi-cam tot atata o sa mearga daca motorul nu e asamblat corect.Intreaba macar daca vilbrochen-ul a fost rectificat ,pt ca ele sunt nitrurate din fabrica,sigur o sa mearga si rectificat da e mai bine sa te abtii de la turatii si upgradari.
Depinde de tine daca esti afectiv legat de masina in discutie poti sa o iei si sa o faci-panoul de spate cred ca poate fi readus la forma initiala si incet cu multa munca si cu bani o sa ajunga asa cum trebuie.E ca la rate,daca dai banu' o data iei o masina buna ca in link-ul 1 ,
cu avans iei pusculitza din link-ul 2 (proprietarul nu e chiar ok daca a postat poza altei masini pe site-ul de vanzari !).
Oricum cumparati o masina din seria asta ,satisfactiile sunt GARANTATE !


Top
   
 Post subject: Capacitate cilindrica
PostPosted: 28 Jan 2009, 22:38 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Mi-am adus aminte ceva simplu ,pt identificarea motorului uita-te la filtrul de ulei-daca e vertical si e reprezentat de o carcasa din care se schimba doar cartusul e original si poate fi 1.6 sau 1.8 in functie de distanta de la pompa de apa la chiuloasa.Daca filtrul e orizontal si tip modern isurubabil ca la Dacia 1300 motorul e de 2,0.


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2009, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Am aflat de acest topic şi de intenţia lui 9-GURU doar după ce am văzut maşina.

Nu pot să spun ce l-aş fi sfătuit pe Gabi sau ce parere aş fi avut despre maşina prezentată in momentul în care aş fi gasit pe forum acest topic, cu aceste fotografii şi, cu posturile precedente. Dar...

...duminică când am ajuns lângă ea m-a fascinat pur şi simplu, cum spunea cineva "un sentiment cum nu e altul". Mi-e greu sa descriu in cuvinte... am atins-o, am admirat-o, am fotografiat-o sau, cred că cel mai bine spus, am imortalizat acel moment unic(în felul lui). Apropo de momentele imortalizate, eu, încă retrăiesc momentul când în '90, vecinul meu care deţinea o Alfa Romeo 33 roşie mi-a injectat acest virus la doar 9 ani, şi acea maşina a devenit pentru mine ceea ce acest GT a devenit pentru Gabi, în momentul în care îl vedea parcat pe trotuar aproape în fiecare zi: prima dragosteca să-l citez pe Gabi"şi nu este o femeie!". Dacă eu aş vedea ACEA Alfa Romeo 33 roşie de vânzare şi mi-aş permite s-o cumpăr, crezând că pot s-o restaurez, nici nu aş mai sta pe gânduri; nu m-ar interesa daca are stopuri de ursuleţ, nu aş fi atent dacă i-au fost schimbate pedalele şi nu cred ca aş ţine cont dacă prietenii(mai erudiţi) m-ar sfătui să n-o cumpăr. Da, şi eu cred că este miraj, dar un miraj care iţi dă satisfacţie sufletesacă!

Il cuore ha sempre ragione!!!

P.S. Cred că acest topic ar trebui să continue şi cu ajutorul părerilor, criticilor şi cunoştinţelor noastre să se reuşeasca îndeplinirea unui vis. Şi de ce nu, alături de POWER, GT-ul inundat, întâlnirile AlfaClub România, etc. ceva cu care această comunitate sa se mândresca!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2009, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Da Aline :goodpost: dar din pacate altii nu o considera deocamdata chiar o mandrie a clubului, Deocamdata !
Restaurarea masinii cred ca va dura destul de mult, si poate asa si trebuie pentru a nu grabi si a nu da lucrurile peste cap, si cred ca satisfactia ar fi si mai mare atunci cand ai de parcurs un drum lung si anevoios. Chiar de curand am vazut un reportaj cu un tip care a reconditionat un ford GT din '68 a lucrat timp de 10 ani la masina pana sa o aduca in stadiul final si spunea ca daca ar fi nevoie ar lua-o de la capat. (Sper totusi sa nu fei cazul...)

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2009, 20:15 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Ce s-a intamplat la RAR ?


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2006, 14:30
Posts: 44
Location: Bucuresti
Eu am inteles ca s-a rezolvat cu actele.

_________________
105.02 - senzatii tari din 1964


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
mi-a facut identificarea masinii dupa ce in prealabil au tinut-o o saptamana. am fost nevoit sa ma deplasez la Neamt la Serviciul Inmatriculari cat si sa fac corespondenta cu acelasi serviciu de la Bucuresti, pentru eliberarea unor documnete de prin arhive.
la neamt a mers mai usor la bucuresti insa greu dom`le greu, arhiva, registre ,praf, scris de mana, greu dom1le greu de tot. intelegeti voi. tre sa merg sa caut singur.
de la RAR mi-au spus ca intrucat motorul nu e nici de 1.6 care ar reiesi din coda dar nici de 2.0 care ar reiesi din acte, trebuie sa fac omologare individuala RAR intrucat e singura cu motor de 1779 cmc.
pentru asta insa trebuie sa vin cu masina conforma ptr ITP. asa ca m-am pus pe treaba. lucrez din greu intre 16 si 22 in fiecare zi.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
:clapping:
Bravos Gurule.
O initiativa cum numai tu puteai avea.
Spor la treaba!
Daca putem ajuta, anunta!
:wave:


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
m-ar ajuta mult un "SPOR LA TREABA" de la SOPRANO. dar nu pre il mai vad prasind pe aici s-a dat cu inamicul? :lol:

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2009, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
:lol:
E prins cu munca, pana si eu care stau la 2 strazi, abia ma vad cu el.
Oricum, voi face un efort sa-l scot din vizuina.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2009, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Dec 2006, 11:27
Posts: 485
Location: Bucuresti
bubu_02 Quote:
:lol:
E prins cu munca, pana si eu care stau la 2 strazi, abia ma vad cu el.
Oricum, voi face un efort sa-l scot din vizuina.
Chiar! Efortul un mic mai mare asa ca ne cunostem :naughty:

_________________
Alfeo / Alfa Romeo 159 2,4Jtdm 200Hp & ElNino / Alfa Romeo 147 TS 1,6 105 Hp
ImageImage


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2009, 09:06 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Ceva noutati? :wave:


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
lucrez din greu, cu greu, DAR CU PLACERE :thanks:

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Iti mai zic eu un SPOR LA TREABA pana reuseste bubu sa-l scoata din vizuina pe Don Soprano
9-GURU Quote:
m-ar ajuta mult un "SPOR LA TREABA" de la SOPRANO. dar nu pre il mai vad prasind pe aici s-a dat cu inamicul? :lol:
E greu de crezut ca sa dat cu inamicul, nu e genul lui! Poate vre-o vizuina inamica... :lol:

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2009, 14:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
acum am vazut postu`, tnx 2 var`tu ;)

ce sa zic man, super tupeu ai avut s`o iei, esti de admirat; sper din toata inima sa reusesti sa o refaci 100% pt ca din pct meu de vedere chiar este o bijuterie.

SUCCES !

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 515 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited