Iti pot raspunde din nou prin prisma experientei personale:am avut curaj sa-mi cumpar prima Alfa dupa ce depasise sireaca 180.000 km si dupa 25.000 de km,buna parte din ei facuti in romanica inca nu ma doare nimic!Nu a fost noroc,a fost vorba poate de putin fler cand am ales-o(vazusem vre-o 5 pana atunci) dar cel mai mult m-a linistit faptul ca odata cu cheile masinii am mostenit un dosar intreg de chitante si rapoarte de la revizii.Asta e o chestie normala,indiferent ce masina cumperi,sa ii verifici cat poti mai bine istoria(transmisia,discuri de frana,schimburi comsumabile regulate)daca o cumperi din Spania e de asteptat ca fostul(fostii) proprietar sa fii avut grija de ea,am observat ca 156-le inca nu a fost descoperit de boy-racers.Cu rugina nu cred sa ai probleme intr-o tara cu clima calda,dar un lucru specific motoarelor TS este variatorul de turatie,care de cele mai multe ori se strica sau se infunda, da un zgomot inconfundabil de diesel la pornirea motorului.Asta in sine nu e o problema grava,se remediaza cand schimbi transmisia cel mai usor,dar e un motiv de a scadea sute bune de euro din pretul masinii(piesa in sine costa in jur de 200).
Un alt lucru obsrvat de mine e ca trebuie sa fii atent la electrice(geamuri si sun-roof,asta din urma se strica des) si desi nu am probleme personal,am inteles ca si climatizarea nu functionea ireprosabil la unele exemplare.Verifica si chederele,fii atent si la scutul de plastic de sub masina,ar trebui sa existe,dupa cat e de distrus,cam asa a fost condusa si masina.Eu l-am pierdut pe al meu,si cam a fost vina mea.
Cat despre beculete air-bagului din bord,obisnuieste-te cu ele,e o dotare standard
Nu stiu sa fie alte lucruri specifice 156-lui,cum am mai spus,sfaturi valabile pt orice masina ai cumpara:fii foarte atent la detalii,nu te grabi,inteaba proprietarul toate prostiile care iti vin in cap,ia un prieten cu tine,si daca simti ca e treaba buna,atunci asa va fi!
SUCCES.