It is currently 31 Jan 2025, 01:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 14:31 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
si io nu-s tupac :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
yap, sorry, forgot to mention that... :D

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 19:23 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
:lol: Ce aveti baieti? M-am luat eu de TS? :) Am zis doar adevarul :lol:
Nu am nimic cu Twin Spark-ul oameni buni, chiar este un motor super, 120CP dintr-un 1.6, e cel mai tare motor la aceasta cilindree parca :wink: Si sunt convins ca are si performante extraordinare.
Dar, cel putin teoretic, al meu boxer e mai puternic :twisted: Acum, eu unul doar sper sa fi ramas destui CP din cei 130 iesiti pe poarta fabricii :lol:
In alta ordine de idei, mi-ar placea sa ii fac un Dyno test, sunt tare curios cati CP or mai fi pe sub capota :?
Dar destul cu offtopicul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
autoperform Quote:
last time i checked TS vine de la Twin Spark adica 2 bujii/cilindru - pt o ardere mai buna ;)
sa continui: ... pentru o ardere mai buna din punct de vedere al noxelor, nu al puterii!
Motorul e fioros nu datorita celor 2 bujii per cilindru, deoarece cel de-al doilea set de bujii, care sunt mai mici, dau scanteie in momentul in care incepe ciclul de evacuare, pentru a aprinde eventualele amestecuri nearse, astfel incat noxele scad si protejeaza mai bine catalizatorul si filtrul antiparticule.
Puterea vine de la variator si de la managementul motorului foarte bine pus la punct.
Bafta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 14:08 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
alexmirica Quote:
Nu mai punem la socoteala englezul ala care dintr-o Alfa 1.6TS a scos nu mai putin de 1200 copite potcovite... O fiara!
Cat????????????????????????1200????
hai no!ce-i asta?
NU cred!vreau linkul sau video!NU se poate!Cat a mers cu motul ala 2km?

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:shock: 1200 copite... calul are 4 picioare => 300CP :twisted:
Limpede acuma?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 21:51 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
:lol: nici eu nu ma prinsesem; tare faza :lol:
mi s-a parut suspect 1200 dar nu ma gandeam sa fie cai putere


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
yep.. si eu am muscat-o :oops:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Hehe... v-a placut?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 01:56
Posts: 155
Location: oradea
In legatura cu ce a scris 15624jtdde sunet, are dreptate. Si eu am 2.4 jtd si pot sa spun ca la turatii mari are un sunet placut si agresiv. Eu n-as crede ca 1.9 jtd ar fi mai fiabil decat 2.4 , eu cred ca ambele sunt fiabile daca uleiul este schimbat la timp si nu se tureaza la rece (aici ma refer la motor) Insa tre' sa recunosc ca piesele sunt mai scumpe la 2.4 decat la 1.9. in schimb 2.4 merge mult mai bine si motorul fiind mai mare eu zic ca este chiar mai fiabil decat un 1.9. Un 1.9 este mai solicitat ca sa duca aceeasi caroserie deci si uzurile (repet,la motor) sunt mai mari, bineinteles asta in timp.Parerea mea ar fi ca daca ar fi sa alegi intre 1.9 si 2.4 eu as alege pe cel din urma, nu pt ca eu am 2.4 ci pt ca merge mai bine si diferenta de consum este aproape zero


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 04:40 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Alex_Alfa Quote:

Diesel

-taxe vamale mult mai mari (daca aduci din import)
.
benzina
-taxe vamale mai scazute
-
Gresesti. La un motor de 1970 cmc sa zicem, platesti mai mult la benzina decat la diesel, fiind si cazul meu, imi aduc un 2.0 JTS la care platesc in total 2067 euro, iar daca era 1.9 JTD plateam 1694 euro. Vorbesc de masini din acelasi an, 2002, si aproximativ acceasi cilindree.

Diferenta e chiar foarte mare, mai ales ca daca te gandesti ca benzinarele se vand si mai greu si consuma si mai mult.

Si iti spun si de ce. Pentru ca la benzina cu motoare intre 1800 si 2000 cmc aciza este 9%, iar la motorina intre aceeasi cilindree acciza este de 4.5 %


http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Uite, ca p-asta n-o stiam! Mersi de info!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
alexmirica Quote:
Uite, ca p-asta n-o stiam! Mersi de info!
Am mai facut un calcul si mi-am dat seama ca am omis faptul ca o aduc pe firma. Pentru persoane juridice se pare ca e un pic mai mare pretu, de la 2067 la 2111 pentru masina care o aduc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
din cate stiu eu, calculatorul acela online are mai mult valoare orientativa, niste amici care lucreaza cu vama mi-au spus ca este chiar o prostie, eu nu o sa fiu asa de drastic intrucat la masina mea diferenta intre valoarea calculata in vama si cea calculata pe site este de aprox 50 de euro daca nu ma insel..
Este posibil sa fie totusi inexact la capacitati cilindrice ceva mai mari, cel putin asta vara cand am adus eu masina lucrurile parca stateau exact pe dos in exemplul dat de tine..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Si eu sper sa fie pe dos, sa ma coste mai putin. Cam atata a platit un prieten care si-a luat un pejo 206 cu motor de 2.0 si 4 ani vechime. Deci +-50 de euro nu e cine stie ce. Calculatorul ala iti face doar o idee. Important e felul in care se calculeaza accizele si valoarea de catalog. Calculul poti sa il faci si tu matematic dupa valorile din tabele. Ce am sesizat este, ca din calculator, o modificare de 10cmc a cilindreei aduce si o modificare a taxelor.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 04:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 294
Location: Bucuresti
La Stilo am motorul de 1.9 JTD de 115CP. Trage bine dupa 2000 ture cand intra turbina sanatos. Fata de alte diesel-uri nu are un sunet asa deranjant, chiar usor sportiv dupa 3000rpm cand suna foarte gros. Si binenteles are niste momente in care turbina are un sunet sublim. In mers la 140km/h pe autostrada nu se aude. Este oricum foarte silentios in mers fata de cele germane de aceeasi generatie. Consumul este de 6,6-7 oras si 5,2-5 afara. Pana la 27000km, cat are in prezent, nu am avut nici o problema cu el.
Singurul lucru care ma deranjeaza este ca tremura la relanti. Cand se incalzeste tremuratul isi reduce intensitatea dar este inca prezent.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
eu zic sa-l mai lasam asa, poate vine cineva nou, doritor de alfa 156, si mai are intrebari legate de acest subiect

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 May 2006, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 30 Apr 2006, 00:14
Posts: 67
Location: spania ...si cluj,dar rar
chiar eu sunt un mare doritor de 156 ,sunt in cautare acum ,stau in spania si aici se gasesc cam greu. Intreband pe unul pe altul mai multi imi zic ca nu e fiabila si in general au parere proasta,dar mie doar 156 imi trebuie,nu vad altceva in fata ochilor,restul masinilor mi se par doar mijloace de transport (vorbind de un pret intre 5 si 6 k).Asa ca sunt cam confuz. :( ...ca n-as vrea sa o cumpar si sa ma trezesc dupa 2 luni ca tre sa bag inca jumate din banii cu care am cumparat-o.M-am gandit la un 1.8 T.S. ....daca a avut sau are cineva modelul asta sa-mi spuna cate ceva despre el (pret piese,probleme mai importante aparute la ea,consum in afara) ..Am de gand sa o tin 1 an sau 2, cam cati km ar trebui sa aiba maxim ca sa fie in stare buna..ca zicea cineva ca dupa 130,150 mii e cam dus motorul si incepi sa bagi bani in el. Ceva sfaturi ,unde si la ce tre sa ma uit cand o cumpar?
multumesc anticipat :wink:

_________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark '99


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Iti pot raspunde din nou prin prisma experientei personale:am avut curaj sa-mi cumpar prima Alfa dupa ce depasise sireaca 180.000 km si dupa 25.000 de km,buna parte din ei facuti in romanica inca nu ma doare nimic!Nu a fost noroc,a fost vorba poate de putin fler cand am ales-o(vazusem vre-o 5 pana atunci) dar cel mai mult m-a linistit faptul ca odata cu cheile masinii am mostenit un dosar intreg de chitante si rapoarte de la revizii.Asta e o chestie normala,indiferent ce masina cumperi,sa ii verifici cat poti mai bine istoria(transmisia,discuri de frana,schimburi comsumabile regulate)daca o cumperi din Spania e de asteptat ca fostul(fostii) proprietar sa fii avut grija de ea,am observat ca 156-le inca nu a fost descoperit de boy-racers.Cu rugina nu cred sa ai probleme intr-o tara cu clima calda,dar un lucru specific motoarelor TS este variatorul de turatie,care de cele mai multe ori se strica sau se infunda, da un zgomot inconfundabil de diesel la pornirea motorului.Asta in sine nu e o problema grava,se remediaza cand schimbi transmisia cel mai usor,dar e un motiv de a scadea sute bune de euro din pretul masinii(piesa in sine costa in jur de 200).
Un alt lucru obsrvat de mine e ca trebuie sa fii atent la electrice(geamuri si sun-roof,asta din urma se strica des) si desi nu am probleme personal,am inteles ca si climatizarea nu functionea ireprosabil la unele exemplare.Verifica si chederele,fii atent si la scutul de plastic de sub masina,ar trebui sa existe,dupa cat e de distrus,cam asa a fost condusa si masina.Eu l-am pierdut pe al meu,si cam a fost vina mea.
Cat despre beculete air-bagului din bord,obisnuieste-te cu ele,e o dotare standard :D
Nu stiu sa fie alte lucruri specifice 156-lui,cum am mai spus,sfaturi valabile pt orice masina ai cumpara:fii foarte atent la detalii,nu te grabi,inteaba proprietarul toate prostiile care iti vin in cap,ia un prieten cu tine,si daca simti ca e treaba buna,atunci asa va fi!
SUCCES.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 May 2006, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 30 Apr 2006, 00:14
Posts: 67
Location: spania ...si cluj,dar rar
merci mult mult marius .De variator am auzit si eu si am citit mai pe toate fan cluburile.Cand se aude mai bine variatorul ala daca e "defect" --- la rece sau la cald?..Intre timp a mai aparut o posibilitate,am pe cineva in belgia care mi-ar putea gasi o alfa,ma mai gandesc si la varianta asta cu toate ca mai tre sa platesc taxe daca o aduc de acolo ...macar bine ca astia de aici nu cer euro3 si alte porcarii.Daca am noroc sa gasesc una buna la vreo 4000 ar fi OK,ca nu vreau sa depasesc suma de 5500 in total.Asa ca daca stie cineva vre-un site mare de masini belgian m-ar ajuta enorm. ....Luminile de bord de la 156 sunt rosii la toate modelele? ..ca mi-ar placea rosu ,dar am auzit ca sunt si verzi. E cineva care a condus/avut Golf 4,AstraF,BMW 3,Audi 3 etc. ...si Alfa 156 sa-mi zica cum se comporta masina la condus fata de celelalte? ..Eu am avut acum vreo 3 ,4 ani un Opel astra 93 si intrebarea poate e cam aiurea poate ,dar o fi mai fiabil Opelu ala decat 156 ? ...ca eu am fost destul de multumit de el.

_________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark '99


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2006, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2006, 16:40
Posts: 2
Location: Bucuresti
Variatorul defect/uzat se aude la pornire (primele 2-3 secunde) si e un zgomot similar unui motor diesel. Variatorul se defecteaza in general datorita scaderii nivelului la ulei, de asta e un defect frecvent si afecteaza si puterea la turatii mici.
Iluminarea bordului difera functie de versiune si de anul de fabricatie. Poti sa schimbi culoarea daca doresti (eu am schimbat din verde in rosu).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2006, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Din cele enumerate de tine mai sus,doar BMW-ul poste fi considerat un rival direct.Judecand la rece doar numere si statistici,as trage si eu concluziile tuturor revistelor auto:si anume ca seria trei este cea mai buna berlina de clasa medie din lume.Dar andrei123 un seria trei din 99-00 iti depaseste bugetul tau de 4-5 mii.Avem un membru care e mai mult decat indreptatit sa faca o comparatie intre seria 3 si 156...

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2006, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 30 Apr 2006, 00:14
Posts: 67
Location: spania ...si cluj,dar rar
..De BMW stiu, ca e vreo 7 , 8mii ...si nu am rabdare si nici chef sa mai pun bani ...si nici nu cred ca ma mai tenteaza bmw-ul ...aici daca intri in service cu un bmw sau mercedes ,te-au uscat astia de bani ..si oricum sunt prea multe. Pe de alta parte,ce Alfa imi iau eu la 7, 8 mii :D ?...Singurul motiv pt. care nu-mi iau 156 mai nou sau mai scump e ca : pretul de revanzare scade ff. mult intr-un timp scurt ...si nici nu prea ai la cine sa o dai asa usor.
Variatorul,daca costa doar vreo 200e n-ar fi o problema mare ...poate chiar mai bine ...ca mai scade din pret ..cine stie? :)

_________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark '99


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2006, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
andrei123 Quote:
...Singurul motiv pt. care nu-mi iau 156 mai nou sau mai scump e ca : pretul de revanzare scade ff. mult intr-un timp scurt ...
ar fi un bun motiv sa cumperi un 156 de vreo 5-6 ani care costa , sa zicem 8-10 mii, ce in realitate sunt de fapt vreo 15-16...
pe de alta parte , stiam ca in Italia se devalorizeaza asa mult Alfele si in general masinile autohtone...tu zici ca si in Spania?
mi s-a spus ca in Germania, Franta NU!!in schimb acolo , se devalorizeaza puternic autohtonele(germane, respectiv franceze....).

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2006, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
eu cand am cautat alfa 156 in italia (roma) am gasit peste tot, la toti concesionarii de masini s.h., alfe cu vreo 1000-1500 mai scumpe decat cele din germania si/sau belgia
ba chiar am intalnit caz cand am sunat pt o alfa 156 de pe autoscout si tipul, din germania, mi-a zis ca a cumparat-o un italian pt revanzare...
citez: "she went home" :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited