It is currently 13 Feb 2025, 01:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 06 Aug 2008, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2008, 13:26
Posts: 87
Location: Ploiesti/Bucuresti
deci asta face zgomot?si banuiesc ca piesa sin partea dreapta (din poza mea,adica cea cu un arc) se afla in el .ok multumesc.cineva mai priceput sa imi spuna si mie daca voi reconditiona/schimba variatorul va mai face zgomot (sau trebuie schimbata si chestia cu mufa in ea ??)
va multumesc
p.s. in partea stanga este prins sigur deoarece se vad cele 4 gauri in care vine prinsa fulia

_________________
alfa 156 1.6 t.s. 120 h.p.


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2008, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Nu am idee ce face piesa din mana ta, dar daca il reconditionezi sa postezi si tu rezultatele si costurile , poate ajuta pe viitor...

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2008, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2008, 13:26
Posts: 87
Location: Ploiesti/Bucuresti
:lol: ok.deci ma trimiti "kobai" glumeam ...sigur ca o sa postez.multumesc de sfaturi oricum.bafta!
ps.nu e mana mea ...e o poza de pe net :)
Apropos: era pe aici pe forum o poza cu un variator desfacut , am vazut-o acum ceva vreme .Am cautat-o in tot forumul si nu e de gasit .dati-mi si mie linkul va rog daca va amintiti in ce treat era
multumesc

_________________
alfa 156 1.6 t.s. 120 h.p.


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2008, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Probabil ca la poza de mai jos te referi!
E facuta de mine, piesele din variator sunt in ordine de la stanga la dreapta si de sus in jos.


Attachments:
DSC00726_resize.jpg
DSC00726_resize.jpg [ 186.01 KiB | Viewed 2797 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
PostPosted: 06 Aug 2008, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Si pana la urma cum se reconditioneaza ?
Se schimba rotile dintate...arcul ?

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2008, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2008, 13:26
Posts: 87
Location: Ploiesti/Bucuresti
multumim alex.chiar nu pot sa mi dau seama ce se poate reconditiona...hmm
Va tin lu curent dupa ce pun masina in functiune cu variatorul reconditionat

_________________
alfa 156 1.6 t.s. 120 h.p.


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2008, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
Si eu am cam aceeasi problema legata de zgomot de motor diesel dar se aude numai la pornire...nu si cand merge la relanti.
Se aude doar 2 -3 secunde.
Credeti ca e cazul sa schimb variatorul?


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2008, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2007, 10:09
Posts: 85
Location: Bucuresti
danteo23 Quote:
Am intarziat cu nr de telefon pentru ca omul a fost si este plecat pana duminica in Germania.Eu am sa postez nr lui de telefon si sper ca nu se va supara.
Il cheama Dan si nr e: 0722657501.
Cine vrea sa-l sune, nu incercati pana duminica dupa-amiaza ca e plecat din tara, iar atunci cand o sa vorbiti cu el, sa-i spuneti ca aveti nr de la Dan din Tecuci cu Alfa156, asta ca sa fiu sigur ca nu se va supara.
Toata increderea in acel om si in ceea ce face.
Va rog sa postati tot in acest topic, cum au decurs treburile, in caz ca veti trece pe la el.
Numai bine Alfisti. :wave:

:lol: :clapping: :clapping: :peace: :smart: :lol:

TARE!!! de la omul asta am cumparat masina anul trecut... si mi-a zis ca daca am nevoie de schimbat sa vorbesc cu el... dar am uitat!!! am tot cautat loc de schimbat distributia si aveam solutia chiar in agenda telefonului...

_________________
Nissan Qashqai+2 Tekna 2.0 CVT
(Ex) 156TS 2.0 Selespeed MK1


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2008, 13:26
Posts: 87
Location: Ploiesti/Bucuresti
tare @joe_black.....eu maine duc masina la bragadiru si tot maine am sa ma duc variatorul la domnul din mihailesti , sper sa iasa treaba buna :clapping:
va tin la curent
bafta!

_________________
alfa 156 1.6 t.s. 120 h.p.


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Radyx Quote:
Si eu am cam aceeasi problema legata de zgomot de motor diesel dar se aude numai la pornire...nu si cand merge la relanti.
Se aude doar 2 -3 secunde.
Credeti ca e cazul sa schimb variatorul?
Incepe de acum sa se duca. Dar dupa ce mergi mai mult cu masina si e motorul cald, cum se aude la relanti?
Daca nu-ti face si atunci acel zgomot, eu zic sa-l mai lasi. Abia cand se aude si in mers la relanti cu motorul cald (de ex dupa un drum mai lung fara oprire) atunci clar trebuie schimbat.
Din cate stiu eu nu-ti afecteaza cu absolut nimic "sanatatea'" motorului. Doar ca se simte un pic la consum si la forta motorului in turatii joase.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
danteo23 Quote:
Radyx Quote:
Si eu am cam aceeasi problema legata de zgomot de motor diesel dar se aude numai la pornire...nu si cand merge la relanti.
Se aude doar 2 -3 secunde.
Credeti ca e cazul sa schimb variatorul?
Incepe de acum sa se duca. Dar dupa ce mergi mai mult cu masina si e motorul cald, cum se aude la relanti?
Daca nu-ti face si atunci acel zgomot, eu zic sa-l mai lasi. Abia cand se aude si in mers la relanti cu motorul cald (de ex dupa un drum mai lung fara oprire) atunci clar trebuie schimbat.
Din cate stiu eu nu-ti afecteaza cu absolut nimic "sanatatea'" motorului. Doar ca se simte un pic la consum si la forta motorului in turatii joase.
Deocamdata nu se aude decat la pornire. Se aude frumos motorul chiar si dupa drumuri mai lungi.
La consum inca nu am observat diferente....adica 12-13 in oras si 6-7 afara (1.8TS).
Legat de putere intravedar mi se pare un pic cam lenef pentu 140 cp, dar asta numai cand e foarte cald afara. Noaptea cand merg cu ea ...e ca unsa treaba, trage de rupe.
Partea mai naspa e ca eu deja am schimbat distributia si nu am schimbat si variatorul. Cred ca mai astept cu el pana sa-l schimb ....poate o fac cand schimb iar distributia (nu stiu la cati km se schimba iar dar... o sa vad)


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2008, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Radyx Quote:
danteo23 Quote:
Radyx Quote:
Si eu am cam aceeasi problema legata de zgomot de motor diesel dar se aude numai la pornire...nu si cand merge la relanti.
Se aude doar 2 -3 secunde.
Credeti ca e cazul sa schimb variatorul?
Incepe de acum sa se duca. Dar dupa ce mergi mai mult cu masina si e motorul cald, cum se aude la relanti?
Daca nu-ti face si atunci acel zgomot, eu zic sa-l mai lasi. Abia cand se aude si in mers la relanti cu motorul cald (de ex dupa un drum mai lung fara oprire) atunci clar trebuie schimbat.
Din cate stiu eu nu-ti afecteaza cu absolut nimic "sanatatea'" motorului. Doar ca se simte un pic la consum si la forta motorului in turatii joase.
Deocamdata nu se aude decat la pornire. Se aude frumos motorul chiar si dupa drumuri mai lungi.
La consum inca nu am observat diferente....adica 12-13 in oras si 6-7 afara (1.8TS).
Legat de putere intravedar mi se pare un pic cam lenef pentu 140 cp, dar asta numai cand e foarte cald afara. Noaptea cand merg cu ea ...e ca unsa treaba, trage de rupe.
Partea mai naspa e ca eu deja am schimbat distributia si nu am schimbat si variatorul. Cred ca mai astept cu el pana sa-l schimb ....poate o fac cand schimb iar distributia (nu stiu la cati km se schimba iar dar... o sa vad)
E ok atunci, mai merge sigur cel putin vreo 20-30mii km, daca nu si mai bine.
Consumul tau e ok, la fel ca si al meu cu variatorul nou (tot 1.8ts).
Legat de putere se pare ca asa fac toate, si a mea face la fel, un pic cam lenesa cand e cald; asta se poate rezolva cu un kit de admisie de aer rece (cold air intake).
Distributia se schimba in mod normal la 60.000km

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2008, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
Treaba cu "kit de admisie de aer rece (cold air intake)" iti afecteaza si consumul ??
Da-mi si mie ceva detalii, ca mi-ai trezit interesul :))
Tu ti-ai pus asa ceva? Da-mi un pret ceva si un loc unde pot sa pun.
Merci de informatii.


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2008, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Radyx Quote:
Treaba cu "kit de admisie de aer rece (cold air intake)" iti afecteaza si consumul ??
Da-mi si mie ceva detalii, ca mi-ai trezit interesul :))
Tu ti-ai pus asa ceva? Da-mi un pret ceva si un loc unde pot sa pun.
Merci de informatii.
Nu iti afecteaza consumul in mod deosebit; avand un debit mai mare de aer va creste foarte putin consumul, cu maxim 0.5%.
Eu nu mi-am pus asa ceva. Sunt foarte multe firme care vand asa ceva, cele mai cunoscute fiind Novitec, K&N, King Dragon, etc. Cauta si tu pe google 'cold air intake alfa 156' sau ceva similar si vei vedea despre ce e vorba.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2009, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2007, 10:09
Posts: 85
Location: Bucuresti
Gtz Quote:
tare @joe_black.....eu maine duc masina la bragadiru si tot maine am sa ma duc variatorul la domnul din mihailesti , sper sa iasa treaba buna :clapping:
va tin la curent
bafta!
sal,

mi-am reconditionat si eu variatorul la Mihailesti... la tine cum a iesit?

_________________
Nissan Qashqai+2 Tekna 2.0 CVT
(Ex) 156TS 2.0 Selespeed MK1


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2009, 05:21 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Joe_Black Quote:
Gtz Quote:
tare @joe_black.....eu maine duc masina la bragadiru si tot maine am sa ma duc variatorul la domnul din mihailesti , sper sa iasa treaba buna :clapping:
va tin la curent
bafta!
sal,

mi-am reconditionat si eu variatorul la Mihailesti... la tine cum a iesit?
La mine a tinut mai mult cel reconditionat decat cel nou care-l am acum.......cred ca e alta problema la masina mea. Cel reconditionat m-a tinut cam 8000-9000km, iar asta care l-am cumparat nou, are cam 4000km acum si deja e praf.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2009, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
E o bataie de cap variatoru' asta...si eu cand am luat masina suna a diesel..am schimbat variatoru' cu unu' sh si am mers cam 3000 km cu el.Insa de vreo luna..cand o pornesc dimineata se aude cateva secunde "dieselu" dupa care torce ok.Voi mai astepta pana sa-l schimb sau sa-l reconditionez.Cum anume reconditioneaza variatoru' si la ce pret??

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 18:55 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
cristialex80 Quote:
E o bataie de cap variatoru' asta...si eu cand am luat masina suna a diesel..am schimbat variatoru' cu unu' sh si am mers cam 3000 km cu el.Insa de vreo luna..cand o pornesc dimineata se aude cateva secunde "dieselu" dupa care torce ok.Voi mai astepta pana sa-l schimb sau sa-l reconditionez.Cum anume reconditioneaza variatoru' si la ce pret??
Eu am platit anul trecut 150lei schimbat distributia si 100Euro reconditionat variatorul cu piesele originale ale omului. E un kit de reparatie pt variatoare de la Alfa Romeo care contine un arc si doua-trei saibe, una parca metalica si una din teflon; asa imi amintesc eu.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
100 e 2 saibe si un arc... :mad2: :disgust1: :disgust:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
e o saiba de teflon cred si un arc si costa 6 euro + transport

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 00:08 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
vipi77 Quote:
e o saiba de teflon cred si un arc si costa 6 euro + transport
Unde gasim kitul asta de reparatie?
E un pic de chin si la desfacut variatorul.....insa se poate face si acasa. E nevoie de un compresor de aer mai puternic pentru a scote partea mobila din cea fixa....Evident ca sunt si alte metode de-al desface.
Deci, unde putem comanda kitul de reparatie?
Multumim

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
http://ricambi.alfisti.net/product_info ... odels.html

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 05:58 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
vipi77 Quote:
:thanks:
Altceva se mai uzeaza de obicei la variator, adica ar mai fi si alte piese interne ce se pot comanda separat?
Probabil o sa-l rog pe gabidima sa-mi comande un kit de pe alfisti si apoi sa incerc sa mi-l fac acasa.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Ar fi interesant...sper sa reusesti..si sa ne spui si noua rezultatul ..desi cred ca as comanda si eu unul.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 05 May 2009, 10:03 
Offline

Joined: 07 Oct 2007, 15:22
Posts: 23
Location: ZALAU
Salut,a venit timpul sa schimb distributia la masina(1,9 jtd , 85 kW), am comandat un kit complet SKF (distributie + accesorii) undeva la 10 mil. Schimbul as vrea sa il fac impreuna cu un prieten ce a mai schimbat distributii la masini nemtesti. Sunt necesare scule sau dispozitive speciale sau la motoarele pe motorina se face mai usor reparatia?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited