Radyx Quote:
danteo23 Quote:
Radyx Quote:
Si eu am cam aceeasi problema legata de zgomot de motor diesel dar se aude numai la pornire...nu si cand merge la relanti.
Se aude doar 2 -3 secunde.
Credeti ca e cazul sa schimb variatorul?
Incepe de acum sa se duca. Dar dupa ce mergi mai mult cu masina si e motorul cald, cum se aude la relanti?
Daca nu-ti face si atunci acel zgomot, eu zic sa-l mai lasi. Abia cand se aude si in mers la relanti cu motorul cald (de ex dupa un drum mai lung fara oprire) atunci clar trebuie schimbat.
Din cate stiu eu nu-ti afecteaza cu absolut nimic "sanatatea'" motorului. Doar ca se simte un pic la consum si la forta motorului in turatii joase.
Deocamdata nu se aude decat la pornire. Se aude frumos motorul chiar si dupa drumuri mai lungi.
La consum inca nu am observat diferente....adica 12-13 in oras si 6-7 afara (1.8TS).
Legat de putere intravedar mi se pare un pic cam lenef pentu 140 cp, dar asta numai cand e foarte cald afara. Noaptea cand merg cu ea ...e ca unsa treaba, trage de rupe.
Partea mai naspa e ca eu deja am schimbat distributia si nu am schimbat si variatorul. Cred ca mai astept cu el pana sa-l schimb ....poate o fac cand schimb iar distributia (nu stiu la cati km se schimba iar dar... o sa vad)
E ok atunci, mai merge sigur cel putin vreo 20-30mii km, daca nu si mai bine.
Consumul tau e ok, la fel ca si al meu cu variatorul nou (tot 1.8ts).
Legat de putere se pare ca asa fac toate, si a mea face la fel, un pic cam lenesa cand e cald; asta se poate rezolva cu un kit de admisie de aer rece (cold air intake).
Distributia se schimba in mod normal la 60.000km