Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
salutare... GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4028 |
Page 2 of 2 |
Author: | quasar132 [ 06 Feb 2009, 02:08 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Vezi "gt inundat"... reconditionare 450 euro... o masina care se intretine f f f f f f usor zic eu.... si merita toti bani... bine eu am dat mai putin... dar merita. de cand am facuto nu mia facut nici o problema desi ma asteptam sa apara ceva ... dar nimic..... chiar nimic... |
Author: | achiles79 [ 12 Mar 2009, 22:04 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
salut! intentionez sa`mi achizitionez un gt de 3,2(second hand), m`am informat in mare despre capacitatile sale sportive, consum, taxe, etc, insa fiind o fire mai degraba precauta doresc sa va intreb si pe voi, proprietari ai acestui model despre punctele forte si bineinteles si despre punctele slabe ale gt`ului. va multumesc anticipat |
Author: | marius [ 12 Mar 2009, 23:16 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Poate nu este tocmai ce vrei tu sa auzi,dar GT-ul este cunoscut tocmai pentru faptul ca nu prea are probleme. Bazandu-se pe platforma 156/147 care a fost lansata cu ceva ani inaintea GT-ului,italienii au avut timp sa puna la punct totul si sa elimine anumite mici neajunsuri care aparusera la aceste modele.Daca te-ai hotarat la modelul de varf si ti-l si poti permite,felicitarile mele,motorul Arese este chiar un motor reusit si fiabil. |
Author: | Babacu [ 13 Mar 2009, 02:09 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Ia-ţi-o! E o maşină extraordinară! Un prieten a avut una şi am numai amintiri plăcute de la drumurile cu ea. A avut şi ceva probleme, dar nu insurmontabile. Una din cele mai serioase a fost că i-a spart cutia. De două ori. Prima oară nu ştiu care a fost cauza, dar bănui că o alerga şi a schimbat din treaptă mare într-o treaptă de viteză prea mică pentru regimul la care funcţiona maşina atunci. A reparat cutia, deşi nu ştiu nici pînă azi de ce nu a schimbat-o, fiindcă maşina era în garanţie şi avea suficiente mijloace la dispoziţie să obţină o schimbare a cutiei pe garanţie, aşa că a rezultat al doilea incident la cutia de viteze, moment în care, în sfîrşit, a pus cutie nouă, evident, pe garanţie. Şi mai am un exemplu tot de la mine din oraş: unul a făcut praf un motor în 10.000 km, dar praf-praf, pistoanele în interior erau bucăţi. Am scris aici pe forum la momentul acela despre caz. A fost ceva dubios fiindcă i-au găsit apă pe galeria de admisie şi filtrul de aer umflat ca o varză plus noroi în compartimentul motor, pînă la baza parbrizului. A fost singurul caz de felul ăsta auzit de mine. Ţinînd cont că era al trei-lea GT de 3,2 din oraş şi ultimul achiziţionat, iar celelalte 2 sînt în perfectă stare de funcţionare, unul din ele fiind cel cu problema la cutie, maşină care a văzut forjă la viaţa ei ceva de speriat, dar nu s-a făcut de rîs niciodată. |
Author: | bubu_02 [ 13 Mar 2009, 02:17 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Pe langa faptul ca vei avea o masina foarte frumoasa, cu motorul ala vei simti "vero cuore sportivo" in adevaratul sens. Legat de probleme, pana acum (4 luni) nu am avut nici o problema. So, go for it! P.S.: Daca nu era taxa, optam pentru acelasi motorizare |
Author: | Alexandrus [ 13 Mar 2009, 02:19 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Cutie sparta pe 3.2 V6 este numai din cauza de diferential pleznit. Si astea se duc usor, din pacate, accelerari mai bruste cu rotile bracata si adios cutie, diferential. Raspunsul este Q2. In rest, motorul e ... mai fiabil decit orice a facut Alfa din 80 pina azi. |
Author: | Soul_assassin [ 03 Apr 2009, 15:52 ] |
Post subject: | Re: salutare... GT |
Impozitul e 1920 RON/an pentru un motor 3,2. Furt legal. |
Page 2 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |