Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulia Competizione: un vis devenit realitate https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=29491 |
Page 2 of 2 |
Author: | tdanut [ 12 Feb 2025, 12:17 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Adevarul este ca nu folosesc prea des masina prin oras, avand in vedere traficul infernal. Scurtele accelerari de la semafoare nu au fost de ajuns pentru a da lovitura de gratie anvelopei. |
Author: | SebYaBish [ 10 Mar 2025, 22:18 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Superbe jantele! Pozele nu le fac dreptate. |
Author: | triesse [ 11 Mar 2025, 11:38 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Foarte fain, dar stiam deja ca o sa arate mai bine ca la Giulia mea de culoare gri. ![]() |
Author: | tdanut [ 11 Mar 2025, 12:12 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Multumesc pentru aprecieri! @triesse Arata foarte bine si pe gri, mai ales cu design-ul pe care-l au. |
Author: | tdanut [ 12 Mar 2025, 16:49 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate | ||
(In)comming... ![]()
|
Author: | triesse [ 12 Mar 2025, 17:12 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Cu ocazia asta mai astept sa aud feedback-ul tau, le am in bucket-list de prin Decembrie. ![]() |
Author: | tdanut [ 12 Mar 2025, 20:21 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Un prim demo de sunet. Ca o prima impresie, tonalitate joasa, profunda, zgomotoasa atat cat sa nu deranjeze (cel putin pentru mine). |
Author: | triesse [ 13 Mar 2025, 01:08 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Ma asteptam sa se auda mai tare. Deci cred ca e bine asa. Sunt curios sa scrii cum se aude pe autostrada pe la 14xkm/h si cold-start dimineata. ![]() |
Author: | tdanut [ 13 Mar 2025, 10:26 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
triesse Quote:
Ma asteptam sa se auda mai tare. Deci cred ca e bine asa.
Sincer chiar ma bucur ca am luat middle pipe-ul cu silencer. Pentru ca initial mi sa parut ca se aude prea tare in habitaclu, mai ales la turatie joasa. Eu obisnuiesc sa ascult muzica in timp ce conduc. Pe de alta parte, e indeajuns de zgomotoasa ca sa se remarce pe strada. Am observat asta aseara cand, o scurta accelerare pana la semafor ia determinat pe ocupantii unui seria 3 decapotabil sa intoarca capul pentru a vedea ce se apropie din spate.Sunt curios sa scrii cum se aude pe autostrada pe la 14xkm/h si cold-start dimineata. ![]() Revin cu feedback de pe autostrada, cand o sa am ocazia, probabil peste vreo doua saptamani. |
Author: | GiuliaLover [ 13 Mar 2025, 11:43 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Regret sa fiu omul negru care sa taie entuziasmul, zic aici din nou ce am mai zis si pe alte topicuri despre evacuari la Giulia 2 litri benzina: Din pacate solutia cea mai eleganta este o evacuare cu clapete active care sa alterneze intre complet inchis si complet deschis, astfel incit daca doresti sa ai confort la drum lung sa poti merge cu sunetul complet stock iar cind vrei sa atragi atentia sa faci maximul de zgomot posibil de la o asemenea evacuare. Orice alta solutie de evacuare fixa va fi fie prea obositoare, fie insignifianta ca modificare a sunetului. De asemenea, trebuie tinut cont ca si in cazul evacuarii cu clapete active, care practic pe deschis este straight pipe de la catalizator la finala, sunetul nu este impresionant, comparat cu cel de la QV. Se aude mai tare, mai gros decit stock dar nu waw, din cauza obturatiei catalizatorului si GPF ului. Acum si la evacuarile cu clapete active exista doua solutii tehnice: clapete electrice sau vacuumatice. Cele electrice (care sunt cvasimajoritare pe piata) sunt mai usor de instalat si tind sa se strice relativ repede. Top evacuari cu clapete electrice: 1. Ulter (cea mai ieftina evacuare activa de calitate, comanda prin telecomanda) - circa 1000 de euro; 2. Fiammenghi (in opinia mea cel mai bun compromis pret/calitate, comanda si prin DNA si prin telecomanda) - cam 1400 -1500 de euro adusa in Romania (se fabrica artizanal, la comanda, la Ravenna in Italia); 3. Ragazzon (the pinnacle, cu omologare de strada, comanda si prin DNA si prin telecomanda, include optional si traseu majorat si tipsuri de carbon) - spre 2500 de euro adusa in Romania, a avut colegul Felix BFX. Cu comanda vacuumatica: tzziviii branded, a avut colegul Iftao pe Veloce. Scuze de misiva, am simtit nevoia sa ma vars ![]() |
Author: | GiuliaLover [ 13 Mar 2025, 11:43 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Wrong post |
Author: | georgeg [ 13 Mar 2025, 12:06 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
tdanut Quote:
Un prim demo de sunet.
Asta e Supersprint, nu deranjeaza, nu urla, se face simtit acolo discret. Cred ca e fix ce cautai, asteptam feedback dupa ce o folosesti ceva mai mult. Ca o prima impresie, tonalitate joasa, profunda, zgomotoasa atat cat sa nu deranjeze (cel putin pentru mine). ![]() |
Author: | tdanut [ 13 Mar 2025, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
georgeg Quote: tdanut Quote:
Un prim demo de sunet.
Asta e Supersprint, nu deranjeaza, nu urla, se face simtit acolo discret. Cred ca e fix ce cautai, asteptam feedback dupa ce o folosesti ceva mai mult. Ca o prima impresie, tonalitate joasa, profunda, zgomotoasa atat cat sa nu deranjeze (cel putin pentru mine). ![]() |
Author: | tdanut [ 13 Mar 2025, 12:23 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Intamplarea a facut ca inaintea mea sa fie upgradat un M3 Competition care avea deja montat sistem de evacuare cu clapete active. Upgrade-ul a fost eliminarea catalizatoarelor. Cu ocazia asta am putut constata ce inseamna zgomot fara nici un fel de restrictie. Nu stiu cat plus ai la capitolul performanta dar mie mi s-a parut terifiant de zgmotoasa (cu clapetele deschise). La fel si celor de la service. Eu nu as putea circula pe strada cu asa ceva. |
Author: | GiuliaLover [ 13 Mar 2025, 12:37 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Eliminarea catalizatoarelor (adica downpipe) se face in primul rind pentru performanta, dar nu aduce in sine prea multa performanta. Se face soft dupa (oricum trebuie facut mai ales daca ai GPF, ca sa nu ai check aprins) si permite sa maresti presiunea in turbina fara sa ai backpressure din evacuare, adica sa nu mai fie catalizatorul ca un dop. Zgomotul in plus e bonus. |
Author: | tdanut [ 13 Mar 2025, 13:04 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
GiuliaLover Quote:
Eliminarea catalizatoarelor (adica downpipe) se face in primul rind pentru performanta, dar nu aduce in sine prea multa performanta. Se face soft dupa (oricum trebuie facut mai ales daca ai GPF, ca sa nu ai check aprins) si permite sa maresti presiunea in turbina fara sa ai backpressure din evacuare, adica sa nu mai fie catalizatorul ca un dop. Zgomotul in plus e bonus.
In cazul de mai sus, pustanul cu M3-ul era clar incatat de bonus. ![]() |
Author: | triesse [ 13 Mar 2025, 15:28 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
tdanut Quote: triesse Quote:
Ma asteptam sa se auda mai tare. Deci cred ca e bine asa.
Sincer chiar ma bucur ca am luat middle pipe-ul cu silencer. Pentru ca initial mi sa parut ca se aude prea tare in habitaclu, mai ales la turatie joasa. Eu obisnuiesc sa ascult muzica in timp ce conduc. Pe de alta parte, e indeajuns de zgomotoasa ca sa se remarce pe strada. Am observat asta aseara cand, o scurta accelerare pana la semafor ia determinat pe ocupantii unui seria 3 decapotabil sa intoarca capul pentru a vedea ce se apropie din spate.Sunt curios sa scrii cum se aude pe autostrada pe la 14xkm/h si cold-start dimineata. ![]() Revin cu feedback de pe autostrada, cand o sa am ocazia, probabil peste vreo doua saptamani. ![]() Deci din ce scrii cam spre Supersprint sunt si eu inclinat sa cumpar, ori Ragazzon. Inca ma mai gandesc. |
Author: | tdanut [ 22 Mar 2025, 15:17 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate | ||
Azi am facut un drum Bucuresti - Brasov. Pot spune ca pe autostrada, din habitaclu, evacuarea SS sa aude cam cu 15-20% mai tare decat evacuarea stoc. Pentru mine e foarte ok.
|
Author: | triesse [ 23 Mar 2025, 11:09 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
Ca si sunet de evacuare fara butoane cred ca cam asta e sweet-spot, fara a fi obositoare la drumuri mai lungi. Pana la urma deci ai 285 pe spate? Arata bine. |
Author: | tdanut [ 23 Mar 2025, 21:02 ] |
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate |
triesse Quote:
Ca si sunet de evacuare fara butoane cred ca cam asta e sweet-spot, fara a fi obositoare la drumuri mai lungi.
Exact asta cred si eu. Cel putin pt mine tonalitatea + nivelul de zgomot este exact ce trebuie. Pentru exemplificare as vrea sa fac si o filmare cu niste accelarari. Dar inca nu am reusit sa gasesc un loc cu asfalt ok unde sa pot face asta fara sa deranjez pe cineva.Pana la urma deci ai 285 pe spate? Arata bine. 285 pe spate. Apropo de noul setup al rotilor, prima impresie a fost ca s-a pierdut un pic din agilitate. Acum nu mai simt asta. E vorba doar de adaptare. Volanul acum este un pic mai greu decat inainte. |
Author: | tdanut [ 05 Apr 2025, 19:56 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia Competizione: un vis devenit realitate | ||
Junioru' ii da deja tarcoale... ![]()
|
Page 2 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |