Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

alfa 156 1,8
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2846
Page 2 of 2

Author:  pitbullu [ 27 Nov 2007, 20:58 ]
Post subject: 

Allex Quote:
asteapta pana la primavara cu articulatiile, ca le schimbi degeaba acum...si eu am probleme asemanatoare dar mai astept
as mai sta eu dar merg foarte mult si face in ultimul hal chiar nu mai pot sa o las asa...
si oricum cred ca la toamna cel tarziu o dau sa fac un upgrade :D

Author:  mucas [ 28 Nov 2007, 02:07 ]
Post subject: 

nu stiu daca este o metoda buna de a incerca...dar ca sa vad daca functioneaza eu am scos mufele care intra in injectoare pe rand in timp ce mergea motorul, cred ca normal ar trebui sa se inece daca o scoti
la mine pe un injector fie ca era cuplata mufa fie ca nu, mergea la fel, adica nu mergea, dar in final nu a fost asta problema...

cel mai bine mergi la un service unde au banc special cu ultrasunete pentru testarea injectoarelor, pret - in jur de 50 lei/injector
demontatul de pe masina dureaza 10 minute, curatatul intre 30 si 60 minute, montat la loc inca 10 minute

@pitbullu: frumoasa masina, arata la fel ca fosta mea 156, tot 1,8 TS
sa ai parte de ea cu cat mai putine probleme

Author:  mucas [ 28 Nov 2007, 11:32 ]
Post subject: 

da...si mie mi-a fost clar dar nu inseamna ca este de vina injectorul...pana la urma am aflat ca sunt de vina supapele, si nu doar de pe un piston ci de pe 3 pistoane...azi o bag in service :(.
Asta inseamna ca daca scoate mufa de la injector...si nu se intampla nimic, nici o schimbare de turatie sau ceva e clar ca este o buba acolo...care mai departe poate fi de la: bujie, injector, partea electrica a bujiei sau a injectorului, chestia aia patrata de deasupra bujiei(transformator sau ce o fi, care face din 12 - 24 000 nu stiu daca V sau W), sau partea urata, ori scapa presiunea si nu se face arderea din cauza supapelor, fie sunt duse inelele de pe piston (de ulima parte cu inelele nu sunt sigur inca, dar am sa vad azi ce spun baietii de la service)

Ai grija mare pentru ca asa am plecat si eu cu ideea ca este infundat un injector...am tras de pret si am cumparat masina...si pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa bag cateva zeci de milioane acum in ea...am sa il caut pe fostul proprietar si am sa trec cu masinuta de care si-a batut joc peste el...cum sa o forjezi in halul asta, sa ajunga in halul asta?...

Author:  marius [ 28 Nov 2007, 12:53 ]
Post subject: 

Sa nu-ti para rau!Un GTV e un GTV,gandeste-te ca din marea turma de conducatori auto putini au Alfa,iar dintre acestia si mai putini o masina sport Alfa :wink:

Intre timp fa un topic separat cu GTV-ul,pune cat mai multe poze,schimba-ti avatarul si semnatura,si vom fi cu totii alaturi de tine (macar sufleteste) :)

Author:  alexmirica [ 28 Nov 2007, 17:16 ]
Post subject: 

Stiu perfect ce simti... Doar ca la mine cand am cumparat-o pe Power am apucat sa ma dau cu ea numai 48km...

Author:  bh00ooo [ 29 Nov 2007, 11:03 ]
Post subject: 

Inainte de a baga zeci de milioane in motorul ala te-ai gandit sa-l schimbi cu totul? Nu dau cu parul, baietii de la care am cumparat cutia si planetara (de care sunt foarte multumit :) ) aveau , de ex, motor complet pentru a mea cu 1500 de euro in 80ooo km.

Author:  AndreiSW [ 30 Nov 2007, 23:08 ]
Post subject: 

Poate fi o solutie buna si cumpararea unui motor.Eu am adus din Italia un motor VM de 2.5 litri complet( cu cutie, turbo, injectoare, alternator, electromotor, planetare taiate... si ceva fire etc) cu 200 Euro. I-am pus o "perfuzie" cu motorina si o baterie si l-am pornit pe o masa de lucru in curte.
P.S. mucas.., inelele de pe piston se numesc segmenti. Mecanica nu se invata pe internet, dar daca segmentii aveau uzura mare... simptomele erau altele.
Oricum..BAFTA !!!

Author:  La Mishto [ 01 Dec 2007, 06:11 ]
Post subject: 

poate te ajuta sa-ti faci o idee: http://www.okazii.ro/catalog/4238822/au ... MPLET.html

Author:  pitbullu [ 11 Dec 2007, 15:01 ]
Post subject: 

m-am gandit sa nu are rost sa mai deschid un topic nou...

intrebarea este daca are cineva de vanzare sau stie de unde pot lua un prag din acela de plastic din interior - ala de este cu logo-ul "alfa romeo" pe el
am pus muzica pe masina si idiotul care mi-a scos plasticul cu pricina (cel de pe partea soferului) pentru a-mi trage cablurile,mi-a crapat piesa cu pricina :evil:
este doar crapat,l-a lipit cu nu stiu ce rahat dar nu suport sa-l vad asa
daca stiti de unde pot lua unul,ar fii beton!
multzam'

Author:  bh00ooo [ 11 Dec 2007, 15:11 ]
Post subject: 

Poi nu ar fi treaba lui sa iti cumpere altul? Nu vreau sa par idealist dar io ii lasam pitbulu' in atelier pana imi schimba pragul pe banii lui.
Edit la obiect: vezi in sectiunea publicitate-dezmebrari.

Author:  pitbullu [ 13 Dec 2007, 01:16 ]
Post subject: 

nu il lasam eu asa usor numai ca am observat abia dupa vreo 2 zile bucuria...
altfel imi lua el ornamentul :twisted:
dar...hotul neprins,negustor cinstit...

Author:  mucas [ 13 Dec 2007, 04:51 ]
Post subject: 

salutare baieti, eu zic sa nu mai distrugem topicul lui pitbullu, i-am facut topic GTV-ului la sectiunea GARAJ, i-am pus si cateva poze si in curand am sa spun si detalii si peripetii despre cum s-a finalizat faza cu motorul.

ps: era o varianta la care m-am gandit si cea cu pus un alt motor dar ma costa mult mai scump, ma costa si "implantul", poate avea si ala bube, nu aveam de unde sa stiu si toate astea din cauza ca NU SUNT CEH, iar in starea in care era masina nu aveam nici o sansa sa plec cu ea spre Romania :(..mai ales pana in Bucuresti). Deci...mai bine reparatie :D

Multumesc pentru ca sunteti langa mine, pana la fest trebuie sa fie gata sa vin cu el ...si poate si cu Spiderul iubitei mele :D ...va avea si el topic in curand

Author:  pitbullu [ 21 Dec 2007, 00:06 ]
Post subject: 

cat se merge cu uleiul ?
am facut schimbul de ulei(selenia) si vreau sa stiu cat este cel mai bine sa merg cu el
multzam'

Author:  mike20 [ 21 Dec 2007, 09:23 ]
Post subject: 

Daca te tine buzunarul poti sa-l schimbi si la 5000 km,mai ales ca nu e o investitie prea mare.(max 150RON).Daca nu si la 10000 km e bine,dar nu mai mult.

Author:  AndreiSW [ 23 Dec 2007, 00:18 ]
Post subject: 

Cred ca cel mai indicat e intre 8 si 10 mii de km. Acum depinde si de stilul de condus al fiecaruia.

Author:  La Mishto [ 01 Jan 2008, 09:02 ]
Post subject: 

mike20 Quote:
Daca te tine buzunarul poti sa-l schimbi si la 5000 km,mai ales ca nu e o investitie prea mare.(max 150RON).Daca nu si la 10000 km e bine,dar nu mai mult.

5000 km??? in carte scrie ca la 20000 se schimba(selenia 20k), eu il schimb la 10000, dar la 5000 e prea de tot, o sa ajung sa schimb uleiul cand bag benzina...

Author:  pitbullu [ 24 Jan 2008, 11:27 ]
Post subject: 

stie cineva de unde pot sa-mi iau niste clipsuri din cele care prind fetele(tapiteria) de usi?
si tot clipsuri din cele care prind grila de la stergatoare(alea zimtate)?
multumesc

Author:  IRBabuin [ 24 Jan 2008, 18:43 ]
Post subject: 

Cica alea pentru fetele de usi sint identice cu cele de la SuperNova asa ca incearca intii la un magazin cu piese de dacie.

Author:  pitbullu [ 27 Jan 2008, 22:37 ]
Post subject: 

habar n-am cum arata,stiu doar ca fata de la usa de la sofer sta intr-o parte un pic cascata
daca stie cineva sigur ca merg alea de la supernova sa-mi spuna si mie
multumesc

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/