Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Spider 939, 2.2 JTS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=28200 |
Page 2 of 3 |
Author: | skmetaly [ 24 May 2020, 10:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
cand am patit la fel ca tine (pe 166) era unu din cablurile de timonerie rupt (cel care ridica cautatorul din cutie) si aveam doar viteza 3 si 4 ![]() |
Author: | LRadu [ 24 May 2020, 11:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
^Problema e ca eu am doar viteza a 4-a, atat ca schimbatorul se misca intre 3 si 4 (dar fara a face ceva). Dar sunt convins ca asa ceva e si la mine. |
Author: | tzzivii [ 24 May 2020, 12:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Nuca de la cablul de inainte inapoi e uzata, cea de pe cutie. Cel mai probabil ti-a sarit de pe bila de la selector. |
Author: | LRadu [ 28 May 2020, 10:16 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS | ||
Rezolvat, s-a putut schimba doar capatul de la timonerie nu toata tija, si in consecinta a fost o lucrare rapida si ieftina. Pfiu ![]() @tzzivii mersi ! Saptamana aceasta e ploioasa asa ca o parchez in garaj si voi da jos stopul sa incerc sa repar umezirea. Ma bate rau gandul sa incerc sa desfac sticla cu totul dar imi e frica ca dupa aceea apar iarasi pe aici cautand un stop nou ca l-am stricat si pe acesta ![]() ![]() si cel mai probabil imi voi comanda asa ceva zilele acestea: https://www.ebay.co.uk/itm/UNIVERSAL-FI ... Swcs9dxUf4 In teorie ar trebui sa fie perfect, masina ramane normala ca sound cand trebuie, si cand vreau o pot face sa "toarca" cum merita. Ideea e ca trebuie sa trec cu ea pe niste stradute inguste, in rampa, cand ma duc acasa, si nu as vrea sa stie toti vecinii cand ajung acasa. Am ridicat masina pe elevator, sunt vreo 3 potentiale locuri de montaj, nici unul nu e ideal. Fara a avea dipozitivul in mana nu pot sa imi dau seama exact.
|
Author: | tomi_alfa [ 28 May 2020, 11:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Nu mai bine mergi la unul din cele doua locuri pentru evacuare si faci o treaba cap coada? Asta si asta. Pe catalogul UlterSport gasesti si ornamente finale si tobe universale din otel inoxidabil. Au si dedicate pentru Brera/Spider, dar am avut eu si cele cu negru nu sunt otel inoxidabil, in consecinta, dupa 7 ani era plina de rugina. P.S. Vezi ca Dorel de la service iti ridica in spate masina pe traversele alea, nu pe punctele de ridicare dedicate. |
Author: | LRadu [ 28 May 2020, 13:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Cam asta era planul, inlocirea finalelor, si am fost la cei cu evacuari sa discut (chiar ieri de fapt). Am fost la 2 locatii ambii au mai montat, insa nu au efectiv pe stoc, deci ar trebui sa imi iau eu piesa si sa o duc sa o monteze. Un cut-out in cazul in care isi face treaba asa cum trebuie mi se pare excelent. Cum spuneam in primul rand ca nu vreau sa barai prin tot cartierul cand ajung acasa, si, poate uneori la un drum lung de autostrada o vreau mai linistita, plus nu atrage atentia cand e inchis. mi se pare ca are o gramda de avantaje. Singurele aspecte ar fi ca nu sunt sigur daca le gasesc un loc unde sa le pun, sunt putin in dubii daca e bine sa iasa gazele calde sub masina, si cu o finala dedicata poti controla putin rezonanta sunetului, asa va fi exact ce iese pe evacuare (practic echivalentul cu a taia cu totul finalele si a nu pune nimic in loc) De fapt la momentul de fata din cat research am facut pe net sunt 99% sigur ca voi lua unul si in cazul in care nu imi place il elimin si schimb finala. Scriam si aici in speranta ca gasesc pe cineva care are si poate impartasi din experienta. Am gasit o brera (a carui traseu fr evacuare arata destul de diferit se pare) cu asa ceva, si mi se pare ca ar suna binisor. Nu scrie motorul in video, dar imi pare a fi tot 2.2-ul. https://www.youtube.com/watch?v=asJw5HwKdLc p.s.da, vazusem si eu unde a pus elevatorul... desi, daca stai sa te uiti nu stiu daca gasesti un punct mai bun unde sa le pui in spate ? |
Author: | ALXege [ 29 May 2020, 11:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Pare cam plin sunetul cu valva inchisa, cred ca e mai degraba un 3.2. |
Author: | tzzivii [ 04 Aug 2020, 13:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Pt evacuare big no no. Erorile sunt de lant intins. |
Author: | LRadu [ 04 Aug 2020, 17:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
@tzzivii de ce spui ca ca no no pentru evacuare ? Iar cu privire la erori, inseamna ca ar trebui sa ma duc sa imi schimb lantul ? Am vazut in istoricul facturilor ca era schimbat nu foarte de mult timp ( nu mai tin minte exact). |
Author: | LRadu [ 10 Aug 2020, 11:16 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS | |||
Am facut un drum de weekend mai lung cu alfita. (cam 1000km, drumuri de munte, autostrazi toate cele) Deosebita comunitatea asta de alfisti. M-au salutat cel putin 5 alti alfisti pe drumuri, chiar cand am luat masina ma panicam ,credeam ca e radar ca mi s-a desprins ceva ![]() Cu pornitul se pare ca problema s-a rezvolat. Se pare ca doar ma certa nebuna ca nu o tratez cum trebuie ![]() Pe drumuri de munte, cu valva deschisa, si decapotata, masina e un vis. La viteze de autostrada putin cam galagioasa, dar tolerabila. trebuie neaparat sa ii rezvol problema la soft-top, pe partea dreapta nu se plieaza cu totul in partea din spate (raman vreo 5mm deasupra portbagajului) care evident fac ca o gramada de zgomot sa intre inauntru, sugestii de experti in soft-topuri in zona Cluj si adiacent ar fi minunat. Consumul pe autostrada (140km/h) e undeva la 10.5, care mi se pare multicel sincer pentru regim de autostrada. Trebuie sa ii fac un o consum "la pompa", am impresia ca computerul ma cam minte. Dar deh, nu am luat-o pentru consum ![]() A dezvoltat un bai intre timp si la xenon, cel de pe dreapta sta aprins vreo 1-2 minute, dupa care se stinge. Daca opresc farurile si le pornesc iarasi porneste, sta aprins vreun minut, clipeste o data de 2 ori si se stinge. Nu prea imi pare o problema de bec, mai degraba de balast. o sa imi bag zilele aceastea nasul pe la el sa vad daca il pot scoate si schimba cu cel de pe stanga sa vad daca face tot la fel. p.s. video vad ca nu pot sa urc aici, trebuie probabil pe youtube.
|
Author: | coasamihai [ 11 Aug 2020, 08:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Oare te-am zărit ieri pe Maramureșului? Și după ai trecut pe Dragoș Vodă? Dacă erai tu noi eram acolo la garaj, erau 2 159 parcate în fata. Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk ![]() |
Author: | LRadu [ 11 Aug 2020, 22:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
@coasamihai busted ![]() Chiar sesizasem cand am facut curba ca erau doua 159 negre acolo... si sesizasem si jantele de ti de pe a ta ![]() Ca update, masina nu mai are treaba cu pornirea chiar si cu benzina de 95 care e acum in ea, probabil a fost ceva benzina de proasta calitate. Si am lasat-o sa mearga vreo 30 de minute cu farurile pornite, xenonul nu s-a mai stins. Banuiesc ca de vina e un contact imperfect, am incercat sa scot si sa pun la loc mufa, nu mi se pare ca s-a mai stins. O sa incerc sa arunc o privire si la sigurante. |
Author: | coasamihai [ 11 Aug 2020, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Te așteptăm și la întâlniri duminica. La noi deja ii un obicei întâlnirea de duminica. Da un join pe grupul de Facebook Alfa Romeo Cluj ca acolo organizam de obicei. Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk |
Author: | Pelbartus [ 26 Aug 2020, 15:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Foarte fain Spider-ul, sa il conduci sanatos! LRadu Quote: Cu pornitul se pare ca problema s-a rezvolat. Se pare ca doar ma certa nebuna ca nu o tratez cum trebuie
Si eu am aceeasi problema cu benzina de 95, din pacate. De cand am trecut la cea de 100, porneste cum trebuie dimineata ori dupa cateva zile. Mi se pare curios faptul ca asta nu se intampla niciodata cu benzina 95 din Ungaria, Austria sau Slovacia...![]() Te sfatuiesc sa ai grija mare cu cutia de viteze de la acest model, faimoasa M32. Daca ai senzatia ca ceva e in neregula, si anume ca se misca schimbatorul in viteza intai sau ca auzi un zgomot ciudat in vitezele 1,2,5 sau 6, mergi cu ea la service-ul din Campia Turzii. Vad ca esti din Cluj, deci ti-ar fi foarte usor. |
Author: | Valak [ 26 Aug 2020, 17:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Pentru ca la noi benzina de 95 are 88, iar cea de 100 are 92. |
Author: | cr383r [ 31 Aug 2020, 09:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Pelbartus Quote: LRadu Quote: Cu pornitul se pare ca problema s-a rezvolat. Se pare ca doar ma certa nebuna ca nu o tratez cum trebuie
Si eu am aceeasi problema cu benzina de 95, din pacate. De cand am trecut la cea de 100, porneste cum trebuie dimineata ori dupa cateva zile. Mi se pare curios faptul ca asta nu se intampla niciodata cu benzina 95 din Ungaria, Austria sau Slovacia...![]() |
Author: | Pelbartus [ 01 Sep 2020, 14:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Da, exact asa face. O sa incerc si eu varianta asta cand am timp, multumesc. Poate face Radu inaintea mea si ne da un feedback. ![]() |
Author: | LiviuNetu [ 16 Sep 2020, 22:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
mr-pelycan Quote: Cred ca poti sa gasesti stopuri pt Brera/Spider destul de usor. Sunt greu de dat jos stopurile ? Acum 2 zile m-a trădat si pe mine pt prima oara stopul din dreapta și ma gândesc sa apelez la gauri, deși am inteles ca și asa vor continua sa se aburească.Sunt cele de la Magneti Marelli,pe la 700ron/buc, sau cele de la Van Wezel,care sunt mai scumpe,pe la 1300ron/buc. Cat despre condens,nu ai alta solutie decat sa le demontezi si sa le dai cateva gaurele foarte fine pt aerisire si sa circule mereu aerul. In felul asta nu vei mai avea absolut nici o problema ever.Asa am rezolvat si eu la a mea si am scutit sa imi mai cumpar altele noi,pt ca era destul de nasoala problema asta!!! Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk |
Author: | spyder939 [ 26 Sep 2020, 17:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Valak Quote:
Pentru ca la noi benzina de 95 are 88, iar cea de 100 are 92.
e o probleme benzina de 95? de ce?eu nu pun decat 98 fara plumb, n-am avut probleme pan-acum (de 2 ani rulez cu ea) |
Author: | spyder939 [ 26 Sep 2020, 17:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
apropo Radu, superba! eu am aceeasi (o sa fac in curand un post de prezentare ca n-am apucat) doar cu interiurul maro-tabac . Gentile pe care le ai - Velgen daca nu vb prostii - ii vin de minune |
Author: | alfetta [ 26 Sep 2020, 18:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
spyder939 Quote:
apropo Radu, superba!
eu am aceeasi (o sa fac in curand un post de prezentare ca n-am apucat) doar cu interiurul maro-tabac . Gentile pe care le ai - Velgen daca nu vb prostii - ii vin de minune ![]() |
Author: | LRadu [ 28 Sep 2020, 15:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
Pelbartus Quote:
(...)
Masina nu a mai facut de atunci fite la pornire, o singura data s-a mai intamplat, dar nu cred ca a avut legatura. Probabil a fost un lot mai rau de benzina? cine stie.Si eu am aceeasi problema cu benzina de 95, din pacate. De cand am trecut la cea de 100, porneste cum trebuie dimineata ori dupa cateva zile. Mi se pare curios faptul ca asta nu se intampla niciodata cu benzina 95 din Ungaria, Austria sau Slovacia... Te sfatuiesc sa ai grija mare cu cutia de viteze de la acest model, faimoasa M32. Daca ai senzatia ca ceva e in neregula, si anume ca se misca schimbatorul in viteza intai sau ca auzi un zgomot ciudat in vitezele 1,2,5 sau 6, mergi cu ea la service-ul din Campia Turzii. Vad ca esti din Cluj, deci ti-ar fi foarte usor. Intre timp i-am facut revizia si am schimbat si filtrele (inclusiv benzina). La ce service din Campia te referi? E ceva specializat pe alfa? @DjhooN Stopurile se dau jos foarte usor, ai niste protectii de plastic in portbagaj, si deasupra stopului, si dupa iti trebuie doar un set de tubulare si un prelungitor. In schimb sa nu incerci sa le deschizi, nu sa poti doar daca le tai.. in prima faza ti-as recomanda sa le dai jos becurile si sa le lasi la uscat, si sa incerci sa le dai cu silicon pe la colturi sau pe unde crezi ca ar putea sa intre umezeala. Doar apoi sa ii dai gauri. @spyder939 inseamna ca ai optiunile exact asa cum mi-as fi dorit-o eu. Culoarae de la interior fiind singurul lucru care mi-ar fi placut sa fie altfel (si inca ma gandesc la optiunea de a il vopsi desi cineva care face asta m-a cam descurajat ca mai ales fiind decapotabila sunt sanse mari sa nu tina.. ). Dar nici nu pot sa zic ca ma deranjeaza pe negru ![]() |
Author: | spyder939 [ 28 Sep 2020, 23:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
LRadu Quote: @spyder939 inseamna ca ai optiunile exact asa cum mi-as fi dorit-o eu. Culoarae de la interior fiind singurul lucru care mi-ar fi placut sa fie altfel (si inca ma gandesc la optiunea de a il vopsi desi cineva care face asta m-a cam descurajat ca mai ales fiind decapotabila sunt sanse mari sa nu tina.. ). Dar nici nu pot sa zic ca ma deranjeaza pe negru ![]() singuru' argument impotriva ar fi ca nu mai e 100% originala. daca vreo s-o vinzi si dai peste un cumparator mai exigent, poate sa dureze mai mult s-o vinzi. |
Author: | Pelbartus [ 29 Sep 2020, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Spider 939, 2.2 JTS |
LRadu Quote:
La ce service din Campia te referi? E ceva specializat pe alfa?
Nu, repara diverse cutii de viteze, e de fapt un atelier. Poti gasi foarte usor cu un search pe google.Eu am umblat mult timp cu zgomot in cutie si am ajuns la ei la timp, probabil pusca ceva daca mai amanam interventia. |
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |