Asta mica a reusit si drumul de intoarcere fara mari emotii. Daca pana la Paris in aproape 2500 km nu a mancat deloc ulei, a mancat niste lichid de frana. Nu stiu inca motivul insa e ceva ce trebuie inspectat la revizie. Avand in vedere ca au trecut doar 4 luni de la curatarea sistemului de franare si inlocuirea lichidului, pierderile atat de mari dupa 7500km nu sunt chiar ok. Ceva e acolo, ramane de vazut ce.
Apoi, despre drum in sine, pot sa spun ca daca la dus am fost destul de chill si relaxat, la intoarcere am gonit ca nebunul ca sa ajung pana in tara din prima. Au fost 1750km facuti dintr-o bucata pana la Arad iar masina s-a comportat exemplar. Aici trebuie probabil sa fac o mica marturisire, anume ca am luat masina ca sa testez platforma, sa vad cum imi place, daca imi e potrivita, daca e ceva ce merita, etc. Planul fiind ca in cazul in care e totul cum sper eu, masina sa plece si sa investesc in una cu Busso. Dar dupa drumul asta, mi-e greu sa renunt la ea, micutul TwinSpark s-a descurcat vitejeste. A mers ore intregi in 5000 de ture fara sa dea semne de oboseala. Toata Germania si Budapesta-Arad cel putin, au fost niste distante parcurse la niste viteze de nementionat aici, ma rog, poate doar Germania ca acolo a fost legal
Anyway, a fost mult peste asteptari si la intoarcere cand am fortat-o mai mult ca niciodata. Aici as mai adauga si drumul prin Romania unde in zonele fara autostrada am tras mai mult de sasiu si am remarcat niste comportamente foarte interesante pe care as vrea sa le testez mai amanuntit pe circuit. Nu cred ca suspensia stock face mare vrajeala, iar tinuta buna de drum e clar data de Michelin-urile excelente, dar tendinta de subvirare si supravirare am observat ca pot fi “batute” si astfel viteza de abordare a curbelor creste, dar din nou, trebuie sa incerc teoria si tehnica in siguranta unui circuit.
Mai multe n-ar fi de spus. Mai avem 2-300km pana ajungem la pragul de 5000km si cam o revizie de ulei si filtre ar fi ultima interventie pe anul asta. Masina va trece la hibernare peste iarna.
La anul insa, am in plan o suspensie Novitec Stradale, frane mai mari, un short shifter si o evacuare cap-coada. Daca bugetul permite, o vopsire integrala i-ar pica bine. Ma bucur ca in pozele de pana acum nu se vede de fapt starea vopselei
Mai aveam niste poze, dar sunt la developat.