Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 75 3.0 V6 24v "POWER" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2753 |
Page 2 of 16 |
Author: | bubu_02 [ 27 Sep 2007, 11:37 ] |
Post subject: | |
Author: | IRBabuin [ 27 Sep 2007, 11:40 ] |
Post subject: | |
Ah, ye old RWD is back. Si cu transaxle si cu LSD spate (clutch plate type, deci predispus la uzura). Ce sa vrei mai mult de atit? Motorul este schimbat? In 87 nu exista decit 12v SOHC 184/188cp. |
Author: | firestarter [ 27 Sep 2007, 12:04 ] |
Post subject: | |
este V6 3.0 24v QV de pe 164 |
Author: | radu [ 27 Sep 2007, 13:19 ] |
Post subject: | |
Super tare masina. Pe vremuri am condus cateva minute cu un 164 3.0 QV. Din ce imi aduc aminte masina avea 230cp stoc. |
Author: | alexmirica [ 27 Sep 2007, 13:21 ] |
Post subject: | |
Power are chip Squadra, ce garanteaza 240CP! So... Oricum... mai are cale lunga pana va fi impecabila estetic, mecanic si electric! Nu ma las pana n-o fac asa cum vrea AlfaClubul |
Author: | occ [ 27 Sep 2007, 13:42 ] |
Post subject: | |
chip Squadra? altul sau resoftat cel initial?.. |
Author: | alexmirica [ 27 Sep 2007, 14:48 ] |
Post subject: | |
S-a montat un motor 3.0 V6 24v de pe un 164, pasul 2 a fost modificarea admisiei apoi pus chip Squadra pentru un plus de adrenalina la 240CP. Reversul este ca de-acum incolo tre sa pun benzina CO 98+ altfel face detenta nasol de tot. Dreacu m-a pus sa pun OMV Carrera 100 si bubuie de zici ca e razboi. E fun de tot atunci cand trec pe langa pietoni si dau inferioare la 5000+ rpm sa vezi ce se culca toti la pamant Am pus Petrom 99 si e mult mai bine. Sunt curios cum o fi Agip-ul, ca la Agip Vali si Nasoasa se simt cele mai vioaie. |
Author: | by_alex2003 [ 27 Sep 2007, 15:13 ] |
Post subject: | |
ai incercat de la OMV cea de 100+????? A mea mananca asfaltul,si treaba cu 5000 rot e tare,o mai fac si eu si reactia pietonilor e la fel. |
Author: | marius [ 27 Sep 2007, 15:19 ] |
Post subject: | |
Maestre,sper sa faci masina asta numai buna de pus in vitrina. Uite una din UK daca vrei sa te inspiri pentru un interior curat. Alfa 75 |
Author: | Alex [ 27 Sep 2007, 15:30 ] |
Post subject: | |
ce pot sa zic... Sa o stapanesti sanatos sincer Si sa te fac pe circuit cu viitorul meu GTA |
Author: | HOT [ 27 Sep 2007, 21:54 ] |
Post subject: | |
nice ride ce sa mai zic |
Author: | Alex [ 27 Sep 2007, 22:45 ] |
Post subject: | |
bai baieti....voi sunteti obisnuiti cu alfele noi si nu prea va pricepeti (unii dintre voi) la adevaratul tuning daca schimbi un stop sau pui un spoiler nu inseamna ca ai facut tuning nici macar optic daca va uitati atenti pe la prostii aia pe afara o sa vedeti ca o masina tunata cu adevarat nu prea mai seamana cu stock-ul deasemenea costa de 2-3... ori mai mult decat valoarea ei avand in vedere ca romanii sunt saraci suntem nevoiti sa ne punem capul mai mult la contributie si sa gasim variantele mai ieftine pt cativa caluti sau ceva frane mai bune sau mai stiu eu ce http://www.alfaromeo-performanceparts.c ... =BUDBZQB95 apropo de franele de gta cititi va rog ce scriu astia pe site si o sa vedeti ca se poate "fura" un element de tuning.initial vroiam sa comand acel kit insa daca te uiti atent la poze poti sa-ti dai seama ca nu e nevoie sa dai 500e ci poti sa iesi mai ieftin....tota treaba e sa te intereseze ceva anume si sa stii sa cauti ce vrei si daca mai ai si ceva cultura tehnica poti sa faci ceva iesit din comun cu bani mai putini. e simplu sa ai bani si sa-ti iei o masina de 300cp si sa zambesti fericit la ceilalti insa te simti mult mai bine daca faci ceva cu mana si cu mintea ta,de aceea ii urez succes si o sa-i acord tot sprijinul meu lui mirica pt ca are curajul sa continue proiectul care l-am inceputacu 2 ani. |
Author: | Alexandrus [ 28 Sep 2007, 15:03 ] |
Post subject: | |
Nu e deloc comuna, e chiar speciala, dar pina una alta nu am observat alte modificari decit motorul si cutia. |
Author: | ColbanR [ 28 Sep 2007, 15:12 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote:
Nu e deloc comuna, e chiar speciala, dar pina una alta nu am observat alte modificari decit motorul si cutia.
si ce ai mai dori? |
Author: | Meme [ 28 Sep 2007, 15:15 ] |
Post subject: | |
On topic - masina arata mult mai bine in realitate ! nu ii dai varsta niciodata! motorul e ! Insa Mirica are f mult de munca !!! Spor la treaba ! |
Author: | Alexandrus [ 28 Sep 2007, 15:41 ] |
Post subject: | |
colban, eu nu mi-as dori nimic, neffind masina mea, si nici sugestii nu am. Desi o idee foarte buna si probabil bine realizata, transplantul unui motor 3.0 V6 de pe 164 pe Alfa 75, nu este ptin definitie tuning, asta era toata ideea, Nu desconsider de nici un fel operatiunea, masina, etc, era vorba doar de cuvintul in sine, adica tuning = ajustare, modificare, si nu descrie fidel ce a patit masina. Parerea mea e ca tuning, in definitia pe care o aplica majoritatea "tunerilor" de la noi e o chestie mai putin complexa decit transplantul motorului cu tot cu cutie, chiar daca e vorba de un motor care se potriveste la fix pe masina respectiva. Sper ca acuma s-a inteles. |
Author: | Alex [ 28 Sep 2007, 19:56 ] |
Post subject: | |
Ce sa mai zic... 1. detalii despre ce am bagat in masina aia (ca ajustari) pot fi vazute pe ea si pe sub ea deci poate ajungeti pe la mirica sa o consultati-pt cei care inteleg ceva despre detaliile din ea 2.transplantul de motor(fara cutie ca si aia e originala ) sincer nu e chiar asa de usor mai ales cand incerci sa tii in frau bugetul ganditiva la partea electrica la cuplaje la adaptari,la galeriile de admisie,la alea de evacuare,la accesorii-servo,alternator,clima in fine...sincer nu iei de pe ceva si pui pe altceva 3.nu ma consider un tunner ci doar o persoana pasionata de alfa care s-a chinuit sa transforme ceva vechi in ceva special cu multa munca si multi bani cheltuiti Legat de tuning singurul (din cate stiu eu) care a bagat mai multi bani ca mine intr-o masina veche este razvan cu 33-ul lui si este in masura sa aprecieze munca de genul asta Apropo de cunostiinte de tuning nu cred nici pe departe ca iti ajunge un laptop si "ceva" cunostiinte de mecanica...DAMN! cred ca am citit despre motoare mai mult decat am citit in clasele 1-8 si tot nu stiu anumite capitole ale chestiilor aste care scot fum... |
Author: | Alexandrus [ 28 Sep 2007, 21:30 ] |
Post subject: | |
... Alex, n-a zis nimeni ca nu e greu si ca nu iti apreciaza munca, nici pe departe. De aia si ziceam ca un "tuner" nu s-ar fi chinuit sa faca asa ceva. |
Author: | xti [ 28 Sep 2007, 23:23 ] |
Post subject: | |
Mirica, tot nu te-ai lasat tu pana nu ti-ai implinit visul. Ma bucur sa vad ca ai reusit si iti doresc muuuuult succes in ceea ce urmeaza sa-i faci. Agresiva rau, ce mai? Trebuie sa vin la Bucuresti s-o iau la o plimbare (cu permisiunea ta). Felicitari si lui Alex pentru curaj, rabdare si sacrificiu. Si pe mine ma asteapta ceva asemanator... Dumnezeu sa ne ajute pe toti. Numai bine! Cristi |
Author: | maryo [ 29 Sep 2007, 09:50 ] |
Post subject: | |
Congrats', smechera masina n-am ce zice don' Admin..... |
Author: | alexmirica [ 29 Sep 2007, 14:00 ] | |||||||||||||
Post subject: | ||||||||||||||
Multumesc tuturor pentru aprecieri. Din cate stiu io Power este unicat in Romania, este singurul 75 3.0 V6 24v existent. Nu s-a mai facut o astfel de transplantare. La origine a fost un motor 2.0 montat pe 75. Cutia de viteze a ramas cel de 2.0, nicicum sa fie vreo cutie de 3.0 montata. Este si mai bine, deoarece are rapoartele foarte bune: Tr. I - 0-70km/h Tr. II - 70-120km/h Tr. III - 120-170km/h celelalte doua nici nu mai conteaza Trebuie urgent sa schimb rulmentul de la cardan, fiind imbatrinit, precum si cele doua tampoane fata de la cutie, pana nu raman fara cardan Cutia e de tip transaxle, adica are un cardan ce face legatura dintre volanta motorului si cutia de viteze (cardanul se roteste la turatia motorului), cutia de viteze fiind montata in spatele masinii. Avantajul este ca are o distributie a greutatii fata-spate apropiata de ideal. Dezavantajul este ca schimbarea vitezelor se face mai lent din cauza inertiei cardanului, practic este ca si cum as avea un volant ce cantareste cat volantul motorului plus cardanul plus cuplajele => uzura mai rapida a ambreiajului. Alt dezavantaj este ca daca se rupe cuplajul e deranj mare - necesita verificarea periodica a lor. Deocamdata am descoperit o mica problema mecanica, ce face sa amane prezenta mea la intalnirea AlfaClub cu Power pe data viitoare. Sorry! Intai sa v-arat in poze ceea ce v-as ruga sa imi spuneti daca gasiti asa ceva pe la dezmembrari: - Oglinda stanga electrica, inclusiv capacelul triunghiular interior (oglinda mea stanga este mecanica, nu e electrica) - Buson rezervor cu cheie (la orice drift pierd sute de mililitri de benzina ) - panoul de langa cotiera, fara butoane - doar plasticul ma intereseaza, deoarece vreau sa scap de butonul din stanga, ce este nefolositor - panoul din stanga volanului - un alt buton nefolositor de Dacie - capacel manivela macara geam spate - capacele praguri (toate 4 lipsesc) - rezervor lichid spalare parbriz (este spart) - piele schimbator viteze Va mai arat doua poze sa vedeti cele doua evacuari independente, din inox 90% (acei 10% sunt galeriile originale din fonta) ce fac galagie mare si cu motorul meu naked A se observa starea excelenta a podelei! Multumesc!
|
Author: | Alexandrus [ 29 Sep 2007, 15:11 ] |
Post subject: | |
Alex, nu stiu daca gasesti la dezmembrari, dar e o Alfa 75 de vinzare cred doar pentru piese, dupa cum arata, undeva in spate la fostul Sheriff's Militari, poate te-ar interesa de pe aia ceva. |
Author: | alexmirica [ 29 Sep 2007, 15:15 ] |
Post subject: | |
Multumesc de pont! O sa ma duc p-acolo. |
Author: | Alex [ 29 Sep 2007, 22:32 ] |
Post subject: | |
aloooo motorul original al masinii a fost v6-asa a nascut-o ma-sa...V6 si cutia este cea originala |
Author: | Alexandrus [ 29 Sep 2007, 22:54 ] |
Post subject: | |
Ai idee, cutia este tot aia folosita la 164 3.0 V6 ? |
Page 2 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |