Baaa voi sunteti pe alt fus orar sau cum? Ma bag la somn linistit, dimineata gasesc jihad pe topic
Sa revin punctual la subiect, Dan, in primul rand, la bavareze recursesem strict din lipsa de alternativa la momentul respectiv, ba imediat dupa ce vanduse 59-le, ba anul trecut cand testasem giulia si am avut cam aceleasi aspecte de comentat, plus pretul la momentul respectiv.
Apoi, Preda, poate i-o sta bine gamei alfa in culoarea ta preferata insa, cand deja mai ai una rosie in garaj parca si a doua tot rosie pare asa, un pic pana de inspiratie, stii ce zic? Adica mai sunt culori pe lumea asta care arata bine, eu zic ca secretul e sa gasesti culoarea care pune in evidenta formele, nu doar culoarea care iti place nominal. Plus ca aveam un gta rosu, o giulietta alba, era cumva normal ca stelvio sa nu fie nici una nici alta din cele doua deja prezente in ograda. Iar despre partea cu portbagajul la giulia vs. stelvio, am explicat prea bine dar nu m-ai inteles,
gura de deschidere a portbagajului la giulia este destul de mica, fapt pentru care incarcarea chiar si normala a bagajelor este destul de anevoioasa. La fel cum o gasesc ca este si aia cu cocotarea unui coviltir in varful capului, pardon, a unui thule pe acoperis, pur si simplu nu e de mine, insa nu o condamn sau scot in afara legii.
Pe langa cele de mai sus, repet, Stelvio a fost ales in principal datorita calitatilor sale dinamice si a pozitiei la condus, dar si datorita aspectelor practice precum cel cu portbagajul mult mai accesibil si a lejeritatii de a parca masina in spatii neprielnice( ca idee, eu parchez masina in minim 10-15 locuri diferite pe parcursul unei zile, de unde rezulta cam tot atatea momente in care ma straduiam sa nu sparg o bara, sa nu julesc o janta, etc). DA, Giulia este peste Stelvio la calitati dinamice, la cum sta pe sosea(si acum am in cap cele 2-3 zile petrecute cu masina lui Dans, caruia ii multumesc inca o data pentru gestul de a-mi imprumuta masina ca sa ma lamuresc ce vreau), este foarte frumoasa, imi plac mai mult farurile cu daylight-ul cum e la giulia, insa, nu toata ziua te alergi contra timp cu lumea, mai sunt momente cand ai si nevoie de lipsa de batai de cap in activitatea curenta. Nu-mi vine in cap decat momentul cand parcam masina lui Dans si de fiecare data coboram cu inima stransa sa vad daca am atins bara la bordura sau mai am 2-3 cm spatiu. Daca e cazul sa ma grabesc tare, sau sa am chef nebun sa ma alerg, am un 3.2 care ma ajuta sa-mi fac nebuniile mai bine decat orice giulie sau stelvio, ca doar pentru asta a aparut gta-ul, pentru hrana sufletului.
Sper ca am lamurit acum de ce suv, probabil, este singurul suv pe care il agreez, mai ales pentru modul cum se conduce, am mai incercat si alte variante si nimic nu mi s-a parut atat de placut si apropiat de o berlina precum Stelvio.