Si a mai trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe acest topic... a trecut si primul fest, si de data asta cu ambele masini prezente.
De prin noiembrie/decembrie s-a tot lucrat si mers cu ea destul de des:
- placute + discuri trw spate
- placute ate fata
- cabluri frana de mana
- sonda lambda bosch
- ulei 10w40 selenia + filtru ulei
- cutie 6 trepte ce va trebui schimbata din nou deoarece agata a 4-a
- timonerie deoarece 1 cablu era indoit si dupa un drum Dej-Cluj s-a rupt
- semering palier + planetare
- intake runners + baseplate de 3.0
- electromotor reconditionat
- alternator nou bosch
- buji ngk pfr6b
- bobine bosch originale toate 6. Vechiul mecanic a pus bobine tesla pe bancul spate, si avea o mica intrerupere la relanti
- 4 amortizoare noi
- refacut punte spate tot ce inseamna bucsi si cauciuc
- brate inferioare moog ambele parti
- interior piele + fete de usi negre + plastice interioare negre
- ICS lemn
- nuca schimbator noua lemn
- parte superioara a cotierei noua
- emblema fata + spate originale
- schimbat toate becurile exterioare
- semnalizator dreapta nou
- renuntat la jante 16, luat jante 17 + cauciucuri noi Falken Azenis
- schimbat singurul catalizator cu unul after market
- reparat parbriz
- schimbat o macara pe spate dreapta
- reparat rugina + revopsit integral + interioare la capota/portbagaj/usi in Rosso Proteo 195A
- kit zender de la autods
Masina a trecut ITP-ul fara probleme la nici un capitol, totul merge impecabil si sta foarte bine pe drum.
Ce mai ramane:
- schimbat cutie cu una ce o am deja
- verificat tampoane motor deoarece tot exista o vibratie la relanti si la oprire
- becuri interioare
- remediat o mica scurgere lichid servo din vas
- verificat de ce scade intensitatea luminilor din bord la relantii atunci cand e cald motoru.
Cateva poze de la fest si ce am mai strans. Multumesc Vlzz pentru pozele de la fest