Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulia veloce vesuvio grey https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26643 |
Page 2 of 6 |
Author: | yux_mm [ 10 Apr 2018, 02:10 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
335-ul ala e si el turbo daca nu ma insel? de unde si mai mult cuplu pentru ca as cum ai zis, there is no replacement for displacement. Si tot asa cum ai zis: a fost proiectat QV-ul dupa care la celelalte versiuni au eliminat gradual diverse. Daca ai ocazia sa conduci un QV cred ca o sa te incante maxim. Si intr-o nota ironica: daca o comandai pe rosu, cu siguranta te cuprindea entuziasmul |
Author: | lucianm [ 10 Apr 2018, 10:20 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Nu stiu de ce simt ca e de fapt o situatie datorata cutiei (am eu un fix cu asta). Daca imi spui ca 335-ul ala avea cutie manuala, atunci e clar! Si nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar trebuie sa intreb: senzatia asta de lipsa de schwung, e in modul D? |
Author: | yux_mm [ 10 Apr 2018, 10:47 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Zice omu de un ZF si de schimbat instant, de unde deduc o automata. |
Author: | Gojifruit [ 10 Apr 2018, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
lucianm Quote:
Nu stiu de ce simt ca e de fapt o situatie datorata cutiei (am eu un fix cu asta). Daca imi spui ca 335-ul ala avea cutie manuala, atunci e clar!
Salut, 335-ul era tot automat, tot cu cutie ZF, dar reactiona cu totul altfel. Cum am mai spus in alte posturi, nu stiu cum era programata dar masina pleca instantaneu de pe loc. Zero delay. Parca era un arc tensionat pe care il eliberai cand atingeai pedala. Deci se poate. Tot cutie automata, nu DSG.Si nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar trebuie sa intreb: senzatia asta de lipsa de schwung, e in modul D? Masina o conduc aproape exclusiv in D. Este adevarat ca in “manual” este mult mai rapida, dar sa te plimbi prin 8 viteze permanent este obositor. De fapt, de multe ori m-am gandit la asta: etajarea cutiilor automate este total diferita de cea a cutiilor manuale; desi nu ma deranjeaza sa schimb vitezele unei cutii manuale, nu am reusit vreodata sa stau in modul manual al unei cutii automate mai mult de cateva minute. Treptele sunt scurte si trebuie sa schimb permanent; este mult mai incomod decat la o cutie manuala.. Asa ca trebuie sa stau in “automat” si sa astept cutia sa se trezeasca la fiecare stop. |
Author: | ALXege [ 10 Apr 2018, 12:50 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Ar fi si culmea, doar nu ti-ai luat automata sa schimbi tu treptele Pe de alta parte, atunci cand vrei sa "te joci" (cum ziceai si tu, cateva minute) sau doar sa-i dai un imbold atunci cand cutia este nehotarata (dupa cum bine remarca si Sorin), padelele sunt vis! Intr-adevar, nu-i masina de drag, si mie mi s-a parut usor lenta la startul de pe loc, asta pentru ca nu are launch control si dureaza putin pana face primele sute de ture. Pe de alta parte, odata pusa in miscare, senzatia mea a fost ca schimba treptele instant, atat in sus cat si in jos. Posibil ca, masurati la miimi de secunda, timpii sa fie favorabili unei cutii cu dublu ambreiaj, insa din spatele volanului mie mi s-a parut la fel de rapida. Sunt intr-adevar enervante unele reactii, sau mai bine zis lipsa de reactie, raspunde undeori greu sau deloc la kick-down. Personal m-am obisnuit repede cu asta, am avut putin timp masinile pe mana si deja stiam cand sa compensez eu cu schimbarea manuala a treptei in jos. Overall, e o masina de 280cp si mi s-a parut ca se comporta ca una. Ca este cu jumate de masina inaintea sau in urma unui 335 sau Golf R intre 2 semafoare cu start de pe loc, mi se pare foarte putin important. Desigur, n-am condus nici una din ele, posibil sa-mi dea lumea peste cap, aici nu pot decat sa iau de bune cele spuse de voi |
Author: | Gojifruit [ 26 Apr 2018, 20:42 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Masina asta are nevoie disperata de un chip tuning... Si de o forma de comunicare om-masina prin care sa ii spun cu cateva secunde in avans ca vreau sa plec de la stop.. E din ce in ce mai frustanta experienta |
Author: | tzzivii [ 26 Apr 2018, 20:43 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Curand ceva bun. Stay tuned! Sent from the moon! |
Author: | georgeg [ 30 Apr 2018, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Sunt cat se poate de contrariat de ce spui cu raspunsul la pedala, desi am mers doar cu diesel atat 180 cat si 210 cai, nu am resimtit lipsa asta de reactie de care spui. Iar cu benzina am mers doar cateva minute cu stelvio, nu am apucat sa imi fac o parere. |
Author: | Gojifruit [ 15 May 2018, 22:15 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Si prima problemuta mai grava: la picioarele pasagerului, mocheta este plina de apa. Picura continuu de undeva de sub torpedo. Am ditamai balta acolo. A mai avut cineva problema asta? Nici nu-mi dau seama daca este apa de la ultima ploaie care a ramas undeva si curge incet in interior sau este condens de la A/C.. |
Author: | ALXege [ 16 May 2018, 10:14 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
AC mai ai? |
Author: | tzzivii [ 16 May 2018, 10:25 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Warranty. Sa nu fie din lotul cu pierderi de antigel pt care exista campanie. |
Author: | Jull [ 16 May 2018, 10:27 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote: Si prima problemuta mai grava: la picioarele pasagerului, mocheta este plina de apa. Picura continuu de undeva de sub torpedo. Am ditamai balta acolo. Personal nu am avut astfel de probleme, dar observ ca la Giulietta apa in zona pasagerului era o problema comuna.A mai avut cineva problema asta? Nici nu-mi dau seama daca este apa de la ultima ploaie care a ramas undeva si curge incet in interior sau este condens de la A/C.. Aparent si Stelvio are ceva probleme de izolare: https://www.google.com/amp/amp.timeinc. ... ater-leaks. Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Author: | Gojifruit [ 29 May 2018, 11:47 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Jurnalul de bord continua.. Partea buna este ca am reusit sa ajung la un consum de 14,5%, in mers sportiv, permanent in D. Nu credeam ca mai scada vreodata sub 16%. In fine, condus in Bucuresti, viteza medie 25kmh. Partea proasta este ca inceput sa vibreze ceva la bancheta din spate si ma scoate din minti. Am rabatat-o si am ridicat-o la loc, am scos tot ce era prin masina, am verificat sa nu fie vreo centura prinsa pe acolo... nimic. Daca urmeaza sa faca asa de acum inainte cat timp vom mai colabora, ma sinucid. Volanul continua sa miaune la fiecare miscare.. nu pare sa-i treaca. Capota nu se deschide decat cu doi oameni. Carligul din stanga nu sare la actionarea clapetei de sub volan. Practic, cineva trebuie sa traga de clapeta si o a doua persoana trebuie sa traga de capota in sus, dupa ce a sarit din carligul din dreapta. In rest, toate bune. |
Author: | sorin147 [ 29 May 2018, 11:58 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Legat de capota mergi la service...si a mea a facut la.fel si au remediat.volanul face asa până ii trece ...al meu după 25000km nu a mai făcut[emoji23][emoji23][emoji23] Si mie imi bazaie diverse prin mașina dar a. Renuntat sa imi bat capul Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk |
Author: | Jull [ 29 May 2018, 13:06 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote: Jurnalul de bord continua..
Confirm spusele lui Sorin ref. mieunatul volanului. La mine a trecut pe la 6000 km.Partea buna este ca am reusit sa ajung la un consum de 14,5%, in mers sportiv, permanent in D. Nu credeam ca mai scada vreodata sub 16%. In fine, condus in Bucuresti, viteza medie 25kmh. Partea proasta este ca inceput sa vibreze ceva la bancheta din spate si ma scoate din minti. Am rabatat-o si am ridicat-o la loc, am scos tot ce era prin masina, am verificat sa nu fie vreo centura prinsa pe acolo... nimic. Daca urmeaza sa faca asa de acum inainte cat timp vom mai colabora, ma sinucid. Volanul continua sa miaune la fiecare miscare.. nu pare sa-i treaca. Capota nu se deschide decat cu doi oameni. Carligul din stanga nu sare la actionarea clapetei de sub volan. Practic, cineva trebuie sa traga de clapeta si o a doua persoana trebuie sa traga de capota in sus, dupa ce a sarit din carligul din dreapta. In rest, toate bune. Am si eu o problema cu un troncanit de la scaunul pasagerului. S-a incercat o rezolvare in service, dar nu s-a obtinut si vindecare, ci doar ameliorarea simptomelor In Bucuresti sau pe autostrada stau mai degraba in A, asa ca sunt pe la 12-12,5 l/100 km mixt. Deci se poate si mai bine. Probabil ca blocarea selectorului in A si utilizarea cruise control la drum intins ar scadea consumul sub 10. Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Author: | Gojifruit [ 29 May 2018, 14:52 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Jull Quote: Gojifruit Quote: Jurnalul de bord continua..
Confirm spusele lui Sorin ref. mieunatul volanului. La mine a trecut pe la 6000 km.Partea buna este ca am reusit sa ajung la un consum de 14,5%, in mers sportiv, permanent in D. Nu credeam ca mai scada vreodata sub 16%. In fine, condus in Bucuresti, viteza medie 25kmh. Partea proasta este ca inceput sa vibreze ceva la bancheta din spate si ma scoate din minti. Am rabatat-o si am ridicat-o la loc, am scos tot ce era prin masina, am verificat sa nu fie vreo centura prinsa pe acolo... nimic. Daca urmeaza sa faca asa de acum inainte cat timp vom mai colabora, ma sinucid. Volanul continua sa miaune la fiecare miscare.. nu pare sa-i treaca. Capota nu se deschide decat cu doi oameni. Carligul din stanga nu sare la actionarea clapetei de sub volan. Practic, cineva trebuie sa traga de clapeta si o a doua persoana trebuie sa traga de capota in sus, dupa ce a sarit din carligul din dreapta. In rest, toate bune. Am si eu o problema cu un troncanit de la scaunul pasagerului. S-a incercat o rezolvare in service, dar nu s-a obtinut si vindecare, ci doar ameliorarea simptomelor In Bucuresti sau pe autostrada stau mai degraba in A, asa ca sunt pe la 12-12,5 l/100 km mixt. Deci se poate si mai bine. Probabil ca blocarea selectorului in A si utilizarea cruise control la drum intins ar scadea consumul sub 10. Sent from my SM-G960F using Tapatalk La mine consumul de 14,5% este exclusiv in Bucuresti. |
Author: | toshy [ 29 May 2018, 16:01 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Mult consuma... Nu tine nici unul din voi o evidenta pe spritmonitor sau fuelly? |
Author: | yux_mm [ 29 May 2018, 18:19 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Nu stiu concurenta cu ce se lauda in termeni reali de consum, dar si 1.6 eco tot cam atat cred ca ia in Bucale. Da, da, stiu, tehnologie de acum 20 ani, dar nici turbo benzina nu s-a inventat ieri si nici ciclul Otto nu s-a schimbat intre timp. |
Author: | georgeg [ 30 May 2018, 00:43 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
14.5 consum de bucuresti la o benzina turbo de 2litri, automata si integrala, nu e mult deloc. Si zic asta raportat la o nemtoaica tot 2litri automata si integrala, insa diesel, care tot in bucuresti ia cam 10-11. Si nu are nici pe departe puterea veloce-ului. |
Author: | toshy [ 30 May 2018, 00:49 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Mie mi se pare mult pentru un motor de generatie atat de noua. Nu ai cu ce motor de BMW sa-l compari, nu au nici unul de 2l turbo de aceeasi generatie ca Giulia. Ma rog, am crezut ca progresele sunt mai mari. |
Author: | Gojifruit [ 30 May 2018, 08:32 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Pai si mie mi se pare mult. Am mai scris aici: cam 16l imi lua in Bucuresti BMW 335i cu motorul N54 de 3000cmc si 6 cilindri, intrat in productie in 2006! |
Author: | valerica [ 30 May 2018, 09:18 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
yux_mm Quote:
Nu stiu concurenta cu ce se lauda in termeni reali de consum, dar si 1.6 eco tot cam atat cred ca ia in Bucale.
Consuma 12 pe cb dar la pompa cred ca e mult mai putin, 1.6ts consuma 10.5, adica tot cat 1.9jtd. Avem la serviciu un Audi A6 3.0tdi 245cp si are consumul 10.8 pe cb. Dar am avut si Insignia 2.0t si Mini 2.0t si consumul lor era in jurul 14-16l, doar ca masinile erau fugarite si plimbate pe distante scurte. |
Author: | Gojifruit [ 21 Aug 2018, 21:07 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Eee, mai stiti voi pozele alea de mai sus, cu palnia in care se aduna frunze si apoi se infunda scurgerea condensului de la A/C? Ei bine, masina mea este din nou inundata, caci, ce sa faci, pomii exista pe planeta si Alfa Romeo nu s-a gandit la asta. Am avut 7-8 masini in decursul timpului parcate in acelasi loc, sub pomi. Si toate au facut fata acestui fenomen extrem numit caderea frunzelor. Alfa nu.. In plus, mai avem si problema antigelului, caci a inghitit cam 3 l in 11.000km si nu se stie unde se duce. Asa ca imi petrec cam fiecare dimineata verificand nivelul antigelului si scotand frunzele din aerisere. Dar tot nu a fost destul ca sa evit infundarea ei. Experienta Alfa Romeo e de vis. |
Author: | Jull [ 22 Aug 2018, 13:01 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Cum te-ai prins ca a scazut antigelul? Control de rutina sau altceva? Nu de alta dar eu nu prea ridic capota in afara momentelor cand pun lichid de parbriz :/ |
Page 2 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |