Multumesc de aprecieri si sfaturi, voi incerca sa tin cont de ele, macar de unele dintre ele.
Spun unele dintre ele, deoarece legat de tentatia de a o modifica aceasta "lovise" deja fostul proprietar, masina are suspensie coilover si va ramane pe asa ceva, chit ca am schimbat bilstein cu intrax deoarece drumurile la mine la tulcea sunt ceva mai slabe si atunci bilstein-ul era cam overkill.
Despre frane, aici e inca stock oarecum, adica etrieri mici insa unii de 330 sunt pe drum si ma gandesc chiar sa merg pe discuri din doua bucati si miez de aluminiu, asa cum am avut pe masina de circuit. Desi gta-ul va ramane masina de plimbare si nu de curse, stiu ca voi intrebuinta serios capacitatile ei si ma cunosc pe mine, voi avea nevoie de frane bune chiar si dupa multe apasari de pedala.
Pentru partea de handling am luat deja un autoblocant, quaife, care va merge in cutie odata cu revizia mare ce urmeaza, cand se va schimba kitul de ambreiaj, distributia, discuri, placute etc. Nu sunt neaparat speriat ca gta-uri sparg diferentialul standard, doar ca nu ma impac prea mult cu modul cum pune puterea jos, rotile fata sunt prea jucause si parca fiecare face ce vrea si in ce directie vrea, atunci cand calci acceleratia serios. Drept urmare voi corecta acest lucru prin montarea Quaife-lui. E posibil sa adaug si un set de bare antirului eibach, le am de la masina de circuit, stiu in ce fel schimba comportamentul masinii si nu cred ca le voi lasa deoparte.
La evacuare, cel putin momentan nu voi face nimic, masina are o finala CSC cu care a venit, se aude bine, deocamdata nu e sparta sau ceva, deci mai mult ca sigur ramane asa. Pe viitor, daca ma razgandesc, probabil vor veni galeriile de cf2 cu equal lenght pipes. Dar mai e timp.
Planul in mare este sa tin masina cat mai aproape de standard, daca la suspensie era aiurea sa stau sa cumpar arcuri/amortizoare stock, celelalte upgrade-uri chiar le consider necesare. In rest voi pune accent intai pe aducerea ei in stare tehnica cat mai buna si sigura, motiv pentru care nici nu prea am mers cu ea, avand cca. 40k de cand s-a schimbat distributia si cam 3 ani. Astept acum sa isi faca timp mister tzv sa intre in lucru. Momentan masinii i-am gasit un loc ferit de intemperii unde sa se odihneasca.
@alfaholic: am admirat din poze si am ascultat cu drag relatarile baietilor legate de masina ta, pentru mine este combinatia suprema pentru masina asta, daca am inteles bine ai si interiorul in 2 culori, adaugand la rosul exterior si jantele oem, rezulta combinatia perfecta de 156 gta. Sa le stapanim sanatosi, bani de impozite sa avem, ca de vandut, eu nu o vand prea curand.