Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Reconditionare Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26041 |
Page 2 of 11 |
Author: | nesquick [ 14 Sep 2017, 08:35 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Esti pe drumul cel bun Ce amortizoare ai cumparat de la bilstein? B4? Exista vreo diferenta daca pui arcurile de la producatorul X pe fata si arcuri de la producatorul Y pe spate? Banuiesc ca nu, fiind facute dupa acceleasi standarde, dar intreb? Cum a spus si mugur, nu cred ca strica un kit de suspensie mai ferma ( bilstein B6 + eibach pro ), dar daca tii la confort, cred ca ai ales f bine. Success cu reparatiile ! |
Author: | Razvan29 [ 14 Sep 2017, 11:46 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
MirceaR Quote: Razvan29 Quote: MirceaR Quote:
Nu cred ca am menționat undeva ca vreau sa o refac ieftin. ... Dar dacă cumva te interesează bugetul meu este nelimitat. .. Și nu mă refer la un buget în lei/Ron
Care e diferenta dintre un buget in lei si unul in moneda Botswanei? Numai unul poate fi nelimitat? Pentru revizia urmatoare, ca tot e bugetul fara numar, ia niste filtre ricambi originali si ulei selenia, nu ce e in poza (motul?) Spor la treaba. O sa văd cum se comporta cu Motul și dacă după vreo 2000-3000 km nu sunt mulțumit de el îl schimb. |
Author: | MirceaR [ 14 Sep 2017, 12:34 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
bele_mihai Quote:
Cred ca ai uitat sa adaugi pe lista sau poate chiar si fizic filtru combustibil. Nu?
Salut. Am schimbat filtrul de motorina cu vreo 2 săptămâni înainte de a mă apuca de nebunie ... începuse sa scape motorina pe la senzor și îmi umplea mașină de un miros superb
In rest..inca un nebun printre noi. Welcome. Spor la treabam |
Author: | MirceaR [ 14 Sep 2017, 12:39 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
nesquick Quote:
Esti pe drumul cel bun
Nu știu exact modelul pe dinafară acum, dar am ales varianta mai pe confort. Sincer cu toate craterele din București (având în vedere ca majoritatea drumurilor parcurse sunt în oraș, am ales sa stau mai bine cu rinichii decât în curbe - zilele mele de Schumacher au cam pierit odată cu creșterea în vârstă ) - O sa revin cu modelul exact mai pe seara când mă duc la mecanic.
Ce amortizoare ai cumparat de la bilstein? B4? Exista vreo diferenta daca pui arcurile de la producatorul X pe fata si arcuri de la producatorul Y pe spate? Banuiesc ca nu, fiind facute dupa acceleasi standarde, dar intreb? Cum a spus si mugur, nu cred ca strica un kit de suspensie mai ferma ( bilstein B6 + eibach pro ), dar daca tii la confort, cred ca ai ales f bine. Success cu reparatiile ! |
Author: | mugurel [ 14 Sep 2017, 12:44 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Zi mersi ca nu traiesti zilele lui Schumacher E o gluma sadica , chiar daca nu l-am halit niciodata pe om , a fost un mare pilot . |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 13:35 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Un mic update : am mai găsit un furtun găurit la mașină, mai exact este furtunulaer supraalimentare care face legătura între intercooler și turbina. Am o mica problema în cea ce privește comanda piesei respective : Originala la 360 Ron cu comanda intre 7-10 zile din Italia, sau Bugiad la 160 Ron cu livrare imediata. Again... Nu cunosc brandul și dacă cumva aveți o părere. Sa merg pe piesa originala sau sa iau Bugiad ? Colierele le-am găsit originale... |
Author: | Hermanoli [ 15 Sep 2017, 13:43 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Cel mai bine pui siliconic: https://newalfaparts.co.uk/engine-parts ... icone.html Si cel de sus: https://newalfaparts.co.uk/engine-parts ... icone.html |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 13:52 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
mugurel Quote:
Nu stiu ce sa zic de bujiile Beru , in rest totul pare ok . As fi ales o suspensie mai ferma ( ca sa nu zic sport ) dar cred ca astea sunt ok pt oras .
Bravo , asteptam rezultatul final . Vopsitul o sa fie marele hop P.S ... asta ar trebui sa fie un topic care sa ii puna pe ganduri pe cei care vor sa cumpere o Alfa buna cu banii pe care tu i-ai dat doar pe piese Și lista nu se oprește aici...având în vedere ca mai sunt elemente de caroserie și interior ( pe lângă tinichigerie și vopsitorie ) ce urmează sa apară pe săptămână viitoare. Dacă vorbim din punctul de vedere al prețului de piață al unei mașini de acest gen..well IT'S CRAZY!!!... Și nu cred ca se merita sa faci toate aceste investiții intr-o mașină care nu valorează s-au v-a valora mai mult de hai sa întind coarda un 8500 euro după tot ce se v-a face pe ea. Dar dacă vorbim dîn punct de vedere al unei pasiuni ... Și bineînțeles dacă ai posibilitatea financiara, IT'S PRICELESS Încă sunt foarte stresat de partea de tinichigerie / vopsitorie, având în vedere ca în România este foarte greu sa găsești un atelier bun și cu oameni cunoscători și devotați în munca pe care o depun. ( sper sa nu supăr pe nimeni cu aceasta afirmație, dar din multele exemple pe care le-am văzut /trăit prin diverse ateliere... îmi da mult de gândit. ) |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 13:55 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Hermanoli Quote:
Cel mai bine pui siliconic: https://newalfaparts.co.uk/engine-parts ... icone.html
Si cel de sus: https://newalfaparts.co.uk/engine-parts ... icone.html Mulțumesc Hermanoli pentru sfat... |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 17:23 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
bele_mihai Quote:
Cred ca ai uitat sa adaugi pe lista sau poate chiar si fizic filtru combustibil. Nu?
Am uitat sa adaug pe lista volanta de la ambreiaj In rest..inca un nebun printre noi. Welcome. Spor la treabam Încă un plus de 1750 Ron ... |
Author: | Andrei.v [ 15 Sep 2017, 17:30 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Ce-s 1750 lei la un buget nelimitat ?? Un chilipir. Ce avea volanta , la 68k km? |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 17:51 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Andrei.v Quote:
Ce-s 1750 lei la un buget nelimitat ?? Un chilipir. Ce avea volanta , la 68k km?
77k km mai exact acum....Dacă tot am făcut demersul ăsta am decis sa fie și asta noua. Nu știu cum s-a mers cu mașina înainte de a cumpara-o eu, și decât sa mă trezesc mai târziu cu vreo surpriza neplăcută după tot demersul acesta, mai bine sa mă asigur ca este în schimbat cam tot ce se poate. Dacă este sa mă iau după faptul ca a fost condusă de o domnișoară . .. Și nu săriți la mine ca nu sunt misogin, dar am și eu 2 conducătoare auto în viata mea, și ambele au "bunul" obicei de a călării abreiajul la mașină pana scoate fum ... Am presupus ca și ăsta a fost condus cam pe același stil...ca atare - Schimbat ca este mai sigur așa. ...Plus ca abreiajul era la 1000km distanta de patinare sigura... |
Author: | MirceaR [ 15 Sep 2017, 18:37 ] | |||
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT | |||
Am mai descoperit o mica buba... Soclul de la becul spate stânga - stop/frână care trebuie schimbat deoarece face scurt. Din ce m-am tot interesat pe la furnizori, acesta nu se poate comanda ca piesa, ci trebuie sa iau lampa cu totul. Nu văd sensul sa schimb o lampa in stare perfectă pentru un soclu defect. Are cineva idee dacă se poate găsi vreun înlocuitor pentru soclu cu pricina?
|
Author: | MirceaR [ 19 Sep 2017, 16:31 ] | ||||||||
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT | ||||||||
Hmm. .. Azi cică trebuia sa termin partea mecanica... Toate bune și frumoase... Am plecat sa îi fac geometria / unghiul de fuga fata /spate. Ajung cu ea la mecanic AutoSoft... O urca băieții pe rampa... mașinuța plânge. ...plânge cu ulei pe la fuzeta stânga ce intra în cutie... offff ... Am comandat și setul de semeringuri plus 2 litri ulei de cutie.... Partea urâtă ca după toate schimbările pe care le-am efectuat la mașină, am o mica vibrațe în pedala de la ambreiaj ( doar când este cuplata în oricare treaptă ) - nu înțeleg dece Mecanicul spune sa merg cu ea o zi doua... bineînțeles după ce se vor schimba semeringuri interioare și uleiul de la cutie ... Și dacă vibrația nu dispare posibil ca placa de presiune sa nu fie buna și sa trebuiască sa îmi schimbe cu o alta placa ( în garanție bineînțeles) ... O sa văd ce se v-a întâmpla în următoarele 2 zile și o sa va dau un feedback. Intre timp, dacă care dintre voi a mai avut o asemenea intamplare/experiență în trecut după ce a schimbat kitul ambreiaj + volanta mi-ar prinde bine un sfat.
|
Author: | Andrei.v [ 19 Sep 2017, 18:18 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Man , in cutie nu intra nici o fuzeta. Aia e planetara...Aia de la autosoft nu-s mecanici .. sunt... facatori de unghi de fuga . Asa scrie pe cartea lor de munca. Eu m-as fi enervat pe mecanic. Pai vin la tine schimb brate , ambreiaj etc , si tu nu vezi ca-mi curge ulei din cutie ?? Trebuie sa ajung la autosoft ca sa-mi zica aia ?? |
Author: | DanS [ 19 Sep 2017, 23:25 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Geometria la Autosoft = 0, acolo umflii rotile pe bani multi, de constatare mecanica ce sa mai zic, sfatul meu e sa mergi la un specialist, sunt baieti foarte priceputi si pe aici |
Author: | MirceaR [ 20 Sep 2017, 01:53 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Andrei.v Quote:
Man , in cutie nu intra nici o fuzeta. Aia e planetara...Aia de la autosoft nu-s mecanici .. sunt... facatori de unghi de fuga . Asa scrie pe cartea lor de munca. Eu m-as fi enervat pe mecanic. Pai vin la tine schimb brate , ambreiaj etc , si tu nu vezi ca-mi curge ulei din cutie ?? Trebuie sa ajung la autosoft ca sa-mi zica aia ??
Crede-ma ca imi venea sa strang pe careva de gat...Dar. ..Ideea ca după ce a terminat toată lucrarea pe ea, al meu mecanic, am dat vreo 3-4 ture cu ea apoi ne-am întors înapoi la el la atelier și ne-am uitat împreună pe dedesubt. Părea ok și chiar nu curgea nimic. Am plecat cu ea la spălătorie apoi la AutoSoft sa-i fac geometria. Abea la AutoSoft când am urcat-o pe rampa am observat scurgerea. .. Deci undeva intre spălătorie și geometrie a cedat.... Acum ce sa mai zic... Sper mâine sa se rezolve repede și cu problema ăsta și sa nu mai apară ceva nou... ca deja mă ia cu frisoane doar ca mă gândesc câte mai am de făcut la ea. Stresul cel mai mare este cu faptul ca am simțit acea vibrație în ambreiaj și tare îmi este ca ori intradevar sa fie placa de presiune defecta din fabrica și trebuie înlocuită ori ca tantalaul ăsta nu se pricepe și doar s-a angajat la ceva ce îi era peste măsură. ........ |
Author: | MirceaR [ 20 Sep 2017, 01:54 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Andrei.v Quote:
Man , in cutie nu intra nici o fuzeta. Aia e planetara...Aia de la autosoft nu-s mecanici .. sunt... facatori de unghi de fuga . Asa scrie pe cartea lor de munca. Eu m-as fi enervat pe mecanic. Pai vin la tine schimb brate , ambreiaj etc , si tu nu vezi ca-mi curge ulei din cutie ?? Trebuie sa ajung la autosoft ca sa-mi zica aia ??
Crede-ma ca imi venea sa strang pe careva de gat...Dar. ..Ideea ca după ce a terminat toată lucrarea pe ea, al meu mecanic, am dat vreo 3-4 ture cu ea apoi ne-am întors înapoi la el la atelier și ne-am uitat împreună pe dedesubt. Părea ok și chiar nu curgea nimic. Am plecat cu ea la spălătorie apoi la AutoSoft sa-i fac geometria. Abea la AutoSoft când am urcat-o pe rampa am observat scurgerea. .. Deci undeva intre spălătorie și geometrie a cedat.... Acum ce sa mai zic... Sper mâine sa se rezolve repede și cu problema ăsta și sa nu mai apară ceva nou... ca deja mă ia cu frisoane doar ca mă gândesc câte mai am de făcut la ea. Stresul cel mai mare este cu faptul ca am simțit aceea vibrație în ambreiaj și tare îmi este ca ori intradevar sa fie placa de presiune defecta din fabrica și trebuie înlocuită ori ca tantalaul ăsta nu se pricepe și doar s-a angajat la ceva ce îi era peste măsură. ........ |
Author: | yux_mm [ 20 Sep 2017, 02:31 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Poate e oleaca tarziu, dar ar merita bucsele de la bara stabilizatoara pe fata sa le pui din poliuretan. Teoretic lifetime, si chiar daca nu, sigur mai mult decat cele de cauciuc. Care apropo, as paria ca dupa maxim 20k o sa le schimbi. In alta ordine de idei da, furtune siliconice. N-as putea spune ca se simte vreun zvac in plus, dar e mai gutural sunetul motorului undeva peste 2000rpm si pana pe la 2500-2600. Si arata mai frumos cand ridici capota daca optezi pentru alta culoare decat negru ... 2cp in plus datorita culorii Q2/LSD as pune pe lista inaintea vopsitului. Nu de alta, dar o sa dai o caruta de bani si la 2 zile dupa operatiune o sa propteasca vreunul portiera in vopseaua ta proaspata si lucitoare si mai mult iti faci sange rau. Ca o paranteza, am renuntat sa mai am ambiti de masina aratoasa. Vopsea sa fie sa protejeze de rugina, ca in rest ma doare la basca daca sunt 3 nuante pe ea. Dar efectul LSD-ului, priceless. Ce as mai pune pe lista ar fi niste jante usoare, TI au cam 9kg fara cauciuc, sau ceva oz superleggera (parca) la vreo 7.5-8 kg bucata face toti banii. Echipate cu ceva cauciucuri premium... Bara de rigidizare in fata si daca nu ti la practicalitatea portbagajului prea mult si in spate (cred ca se gaseste si pentru GT). Furtune de frana in plasa metalica. Nu o sa iasa supercar din toata treaba asta, nu ma intelege gresit, dar ar trebui sa se simta mai crispy la condus si mai inchegata. |
Author: | bluecar [ 20 Sep 2017, 06:19 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
salut, sper ca nu deranjez daca imi spun si eu parerea: - ca posesor(pana acum doua zile) de 2 alfa gt iti pot spune ca nu as fi dat 4500 pe o masina care arata asa.putea sa aiba si 26k km si sa ii stiu amanuntit tot istoricul.chiar daca aveam un buget de un million de euro. la 4500 si chiar putin mai jos gasisem Q2 care arata foarte bine. si ce daca motorul are 70k km?unul cu 150 poate functiona poate mult mai bine.chiar daca nu este asa motoare se gasesc pe toate drumurile.numai eu stiu o persoana care are doua motoare in stare buna de functionare. nu este vorba de bani ci de obiectul pe care dai banii. - am vazut ca in afara de caroserie si motor ai schimbat aproape tot,acelasi lucru puteai face si pe o masina din 2004 cu 200k km si 1500-2500 de euro.era posibil sa arate mult mai bine si cu mai multe dotari. repet,este parerea mea personala si sper ca nu te superi felicitari si cat mai putine probleme |
Author: | valerica [ 20 Sep 2017, 08:24 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
@bluecar, nu toti au priceperea, rabdarea si timpul tau. La al doilea gt ai facut ce i-ai facut si primului, doar ca in timp mai scurt. Nu toti cred ca au in plan asta cand cumpara o masina. De altfel, calculează tot ce ai facut la al doilea gt in manopera de service, cam unde ajungi? |
Author: | nesquick [ 20 Sep 2017, 13:49 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
Salut, Eu am schimbat doar ambreiajul, fara volanta. Am pus Valeo, iar totul a functionat normal. Singura diferenta a fost pedala de ambreiaj mult mai moale, insa am inteles ca este normal. Un ambreiaj uzat sau rulment uzat se manifesta printr-o pedala tare la apasare. Dupa 40k km parcursi cu acel ambreiaj, pot spune ca nu are nici un fel de problema. Este la fel ca in prima zi. |
Author: | MirceaR [ 20 Sep 2017, 23:13 ] | |||
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT | |||
On topic : Salutare... astăzi am schimbat și cele 2 simeringuri de la planetare, și uleiul de la cutie ( Motul 75w90) Nu mai curge nimic... Am făcut o tura pana la Ploiești și înapoi și pot sa spun ca merge impecabil. Vibrația din pedala de la ambreiaj nu se mai simpte absolut de loc...Nu îmi pot da seama ce a fost sau de ce vibra..Dar oricum sper sa nu mai revina. Aștept / sper ca mâine sa sosească bara fata și elementele de pe ea și o sa încep sa vânez pentru locul cel mai bun de tinichigerie / vopsitorie. Am o singura piesa pe care nu reușesc sa o găsesc absolut nicăieri. ..La toți dealerii pe care i-am întrebat, nu am reușit - și mai exact este lampa de la ușea stanga sofer. Îmi lipsește capacul acesteia . Are cineva idee de unde pot sa procur una? Am încercat și câteva locuri de dezmembrări dar fără rezultate. .. Off topic: Nu am cum sa trec așa ceva cu vederea :):) Azi în timp ce mă întorceam de la garaj unde mi-am adăpostit Alfita de marea furtuna care nu a mai venit în București, am trecut pe lângă un Peugeot. ..Ce părere aveți? ??!!! :):)
|
Author: | MirceaR [ 20 Sep 2017, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Reconditionare Alfa Romeo GT |
bluecar Quote:
salut,
Salut Blucarsper ca nu deranjez daca imi spun si eu parerea: - ca posesor(pana acum doua zile) de 2 alfa gt iti pot spune ca nu as fi dat 4500 pe o masina care arata asa.putea sa aiba si 26k km si sa ii stiu amanuntit tot istoricul.chiar daca aveam un buget de un million de euro. la 4500 si chiar putin mai jos gasisem Q2 care arata foarte bine. si ce daca motorul are 70k km?unul cu 150 poate functiona poate mult mai bine.chiar daca nu este asa motoare se gasesc pe toate drumurile.numai eu stiu o persoana care are doua motoare in stare buna de functionare. nu este vorba de bani ci de obiectul pe care dai banii. - am vazut ca in afara de caroserie si motor ai schimbat aproape tot,acelasi lucru puteai face si pe o masina din 2004 cu 200k km si 1500-2500 de euro.era posibil sa arate mult mai bine si cu mai multe dotari. repet,este parerea mea personala si sper ca nu te superi felicitari si cat mai putine probleme Da Îți respect opinia...Și chiar ti-am citit forumul despre GT-ul tău. Din păcate nu sunt de acord cu o mașină cu mulți km oricum ar fii ea de prezentabila la estetice. Prefer oricând motor cu km putini și care merge impecabil. Nu am schimbat un motor la nici o mașină pe care am detinut-o și am avut multe. Prefer sa refac toată partea de dedesubt ai unei mașini precum direcție, arcuri..etc și sa știu ca motorul este super ok cu km putini. Am trăit 17 ani în Africa de Sud, și acolo precum și în Germania avem o infracstructură deosebita cu autobenzi interminabile și asfalt ca în palma, dar ca și în Germania mașinile sun killerite mult la nr de km puși pe ele. Eu pe an făceam cam 60 70 k km / an și deja la 3 ani sa ai o mașină cu peste 200k km la bord era o mașină terminată. De când m-am întors în tara am observat ca mulți prefera sa cumpere mașini din afară cu sute de mii de km la bord ca vezi Doamne nu au suspensia sau direcția praf... Eu prefer oricând o suspensie praf decât un motor cu sute de mii de km la bord... Da bag 10 k Ron în piese mai bag 1500 Ron în manopera și la 6000 -7000 Euro consider ca am o mașină care duce mult și bine și știu ca este exact ca una nou nouță. Partea de aspect este cu totul altceva... ca pot bine merși sa o fac cu 500 de euro și sa arate foarte bine...Dar eu o vreau sa arate nu bine ci exact ca în ziua în care a ieșit pe poarta Alfa Romeo...Ăsta este o alegere personala.. |
Page 2 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |