Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Aceeasi.....Alfa Romeo Gt
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=25806
Page 2 of 30

Author:  nesquick [ 17 Jun 2017, 17:36 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

1. Fumul nu il da daca clapetele alea nu se misca sau e tija sarita.
2. Verifica si tu furtunele de la turbo, poate ai noroc, eu zic ca ele sunt cauza fumului excesiv, asta bineinteles daca motorul suna bine si nu are batai. Exista si sansa sa fi inghitit una sau mai multe clapete si de aici fumul. Mai ai grija ca turbosuflanta sa-si faca treaba, in special geometria variabila...
3. Dupa ce rezolvi toate astea si schimbi uleiul, vezi cat de infundat este filtrul de particule (iti arata fiatecuscan)... da-i o regenerare fortata (o tii accelerata la 3000rpm, va scoate f mult fum, e ok), apoi monitorizeaza cat sa desfundat... eventual iesi cu ea la o plimbare sa-si faca regenerare "naturala". Daca ai noroc o aduci pe drumul cel bun.

4. La RAR mergi cu filtrul de particule pe masina. Nu stiu cum e la braila, insa la bucuresti chiar verifica sa fie acolo si eventual sa-si faca treaba, pt ca iti masoara emisiile de co2. Tu daca scoti filtrul de particule este posibil sa ai noxe peste limitele date de producator ( ca nici masina nu mai e la prima tinerete) si posibil sa-ti puna ceva probleme acest lucru.

PS. Nu este exclus ca turcaletul sa-i fi facut mici ajustari prin soft... sau sa-i fi scos dpf-ul daca a avut probleme cu el.


In rest, mult success si nervi tari ;)

Author:  bluecar [ 17 Jun 2017, 18:47 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

eu cred ca:daca clapetele sunt blocate pe inchis intra mai putin aer in motor si ecu da mai multa motorina,masina a pornit repede si cat a mers motorul nu sa auzit un mers neregulat sau batai.
eu stiu ca filtrul de particule opreste funnginea nu gazele co2(banuiesc ca sunt niste pulberi fine de carbon)nu cred ca astia la rar au si aparat de masurat aceasta funingine,dar mai stii....
daca turcul umbla la soft sigur ii rezolva si problema fumului,el nu stie pe ce lume traieste din ce am vazut.nici macar o curatenie in masina nu a facut...

o sa cumpar ulei pentru dpf si vad dupa ce se intampla....merg tot pe agip dar pentru dpf.cel normal dupa 1700km abia daca si-a schimbat putin culoarea.

Author:  nesquick [ 17 Jun 2017, 19:52 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Acele clapete nu se închid 100% etanș.

Iar de regula din cauza combinației de fum cu ulei, mâzga aceea care se formează in admisie împiedica clapetele sa mai închidă sau sa deschidă pana la capăt, astfel ramân blocate între deschise.
Clapeta este prinsă de Ax in 2 puncte de sudura, iar cu timpul datorită curenților de aer sunt trase in admisie, rezultând diverse pagube.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  bluecar [ 17 Jun 2017, 19:55 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
Acele clapete nu se închid 100% etanș.

Iar de regula din cauza combinației de fum cu ulei, mâzga aceea care se formează in admisie împiedica clapetele sa mai închidă sau sa deschidă pana la capăt, astfel ramân blocate între deschise.
Clapeta este prinsă de Ax in 2 puncte de sudura, iar cu timpul datorită curenților de aer sunt trase in admisie, rezultând diverse pagube.



Sent from my iPhone using Tapatalk
admisia de aluminiu are clapetele de plastic,sper sa nu fi plecat vreuna....

http://www.autolusso.co.uk/swirl-flap.html

Author:  nesquick [ 17 Jun 2017, 20:18 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

E mai bine daca sunt de plastic, cel puțin le toaca imediat... Sau așa cred.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  BZ-76-DIA [ 17 Jun 2017, 22:08 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Admisie de E3, evacuare de E3, cu ocazia asta distributie si pus la punct injectoarele.
Apoi furtune bune peste tot, EGR ramane la locul lui, soft de E3 dopat si gata locomotiva.
La final garaj. Sa rugineasca lent. :lol:

Author:  nesquick [ 17 Jun 2017, 22:47 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

:)))
Total: 2000e


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  BZ-76-DIA [ 17 Jun 2017, 23:02 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
:)))
Total: 2000e
Asa, si ? Tu la ce te asteptai ? :lol:
Pana in toamna masina aia va costa, global, peste 5000 de euro si tot va mai fi de lucru la ea, asta-i farmecul alfelor, mananci, nu mananci, ulei tre sa cumperi.

Author:  DanS [ 18 Jun 2017, 14:05 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

BZ-76-DIA Quote:
Admisie de E3, evacuare de E3, cu ocazia asta distributie si pus la punct injectoarele.
Apoi furtune bune peste tot, EGR ramane la locul lui, soft de E3 dopat si gata locomotiva.
La final garaj. Sa rugineasca lent. :lol:
:lol:

Author:  DanS [ 18 Jun 2017, 14:10 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

BZ-76-DIA Quote:
cristianmiu Quote:
:)))
Total: 2000e
Asa, si ? Tu la ce te asteptai ? :lol:
Pana in toamna masina aia va costa, global, peste 5000 de euro si tot va mai fi de lucru la ea, asta-i farmecul alfelor, mananci, nu mananci, ulei tre sa cumperi.
Un GT ok nu are cum sa te duca mai putin, cu al meu am ajuns la 4.500 in conditiile in care dpdv tehnic a fost foarte ok dar fara acte, daca existau era sigur alt pret de vanzare...

Author:  yux_mm [ 18 Jun 2017, 20:30 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Hai ca din 2 faci una sa mearga decent.

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 07:20 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

azi ajunge masina acasa :roll2:

@cristianmiu,sper sa nu ajung in 2000.pe masina am dat 1500 nu este un secret,pretul initial a fost de 2000,am negociat la telefon 1600 si la fata locului am dat 1500.o luam si cu 1300 daca insistam mai mult.
masina are urmatoarele probleme la prima vedere:
-bara fata este sparta in partea de jos.stiu un tip in braila care repara(lipeste cu acelasi material)am vazut bari mult mai rau reparate.
-cu masina nu se poate circula,nu trage deloc.probabil dpf-ul este terminat(am incercat acum ceva timp la un 159 cu aceleasi probleme o regenerare dpf fara success)
-galleria de admisie are tija dintre flapsuri scoasa sau sarita.sa cumpar alta nu pot acum.o dau jos sa o curat si sa scot flapsurile.
in locul lor pun dopuri de aluminiu sau sudez.
-pe langa 2 injectoare scapa compresie.trebuie scoase si pus saibe noi.
-pe partea de suspensie nu imi bat capul ca am noua pe cealalta.sigur transfer bilstein b6.
-interiorul este foarte murdar,mai ales mocheta.am una aproape noua.pielea de pe scaunul soferului este descusuta(boala lor)dar se repara.
-estetic arata bine cu exceptia catorva zgarieturi.important este ca nu are rugina.
am cumparat:
-kit de distributie curea+role oem si pompa hepu
-kit accesorii skf(curea+role)
-ulei cutie de viteza tutela
-ulei servo tutela
-antigel paraflu
-filtru aer,polen,motorina,ulei
-placute frana fata/spate discuri de frana am brembo pe cealalta.
-bielete antiruliu fata/spate
-sa vad cu uleiul,cred ca merg pe agip fara dpf

cum spunea si Lucian o sa pun evacuare de euro3,sigur dpf-ul este terminat(o sa incerc si regenerare fortata),sa vad unde gasesc una cu imprumut pana trec rar-ul(am programare pe 6 septembrie) dupa care scot filtrul din dpf si il montez pe masina.macar sa fie fizic la locul lui.
ramane softul(astept un raspuns),in functie de pret modific softul de pe ecu sau cumpar un alt ecu+cb+chei euro3 si il schimb cu cel de pe celalalt gt,deja are egr off si resoftat.
as dezmembra celalat gt si as lua tot de pe el dar nu am unde sa il tin,in parcare nu pot.

distributia vreau sa o schimb eu.daca nu ma descurc il chem pe comanr.

Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 09:47 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Sincer, cred ca te cam complici... Incearca sa o repari si sa o lasi euro4.
Este mai bine din toate punctele de vedere, mai ales daca ne gandim ca guvernantii vor sa introduca o taxa in functie de normal de poluare si emisiile de co2.

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 09:56 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
Sincer, cred ca te cam complici... Incearca sa o repari si sa o lasi euro4.
Este mai bine din toate punctele de vedere, mai ales daca ne gandim ca guvernantii vor sa introduca o taxa in functie de normal de poluare si emisiile de co2.
pai ce sa ii fac la dpf daca este colmatat sa cumpar altul? cum am mai spus:dpf-ul nu reduce gazele co2,aceleasi emisii de co2 scoate gt-ul meu 2005 euro3 si al tau,doar filtrul de particule face diferenta intre ele(euro3/4)

Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 10:19 ]
Post subject:  Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Bagă nasul într-un euro3 fără filtru si un euro4 cu filtru ok si ai sa simți diferența.

Filtrul acela își poate revenii, daca:
- egr ok
- furtune ok
- ulei ok
- injectoare ok
- condus in afara orașului pana își face 2-3 regenerări naturale. Alea care le dai din laptop sunt apa de ploaie, nu stiu de ce, dar așa am realizat.

Mașina mea are 242k km si regenerează zic eu f bine.
Urban ~500km si extraurban ~800km.

A ta de ce nu ar funcționa ok?

Am înțeles ca exista anumite soluții de curățat acel filtru, nu am încercat, însă tind sa cred ca fac si ele ceva, altfel nu mai existau.
Ah si cel mai important, încearcă sa folosești motorina aditivată. Face bine la
Injectoare ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 10:25 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
Bagă nasul într-un euro3 fără filtru si un euro4 cu filtru ok si ai sa simți diferența.

Filtrul acela își poate revenii, daca:
- egr ok
- furtune ok
- ulei ok
- condus in afara orașului pana își face 2-3 regenerări naturale. Alea care le dai din laptop sunt apa de ploaie, nu stiu de ce, dar așa am realizat.

Mașina mea are 242k km si regenerează zic eu f bine.
Urban ~500km si extraurban ~800km.

Am înțeles ca exista anumite soluții de curățat acel filtru, nu am încercat, însă tind sa cred ca fac si ele ceva, altfel nu mai existau.



Sent from my iPhone using Tapatalk
cristi nu este vorba de miros ci de noxe masurate cu aparatul,daca pun evacuare de euro3 si masina este euro4 ea asa va ramane dupa masurarea noxelor la rar.banuiesc ca tot ei daca nu vad dpf poate sa reduca la euro3.tinand cont ca sunt si euro4 fara dpf poate am noroc

Author:  Godzzi [ 19 Jun 2017, 11:43 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

exista diferenta de noxe intre GT-ul euro3 si euro4. Din cate stiu euro3 are 165co2 iar cel euro4 are 145co2.

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 12:17 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Eu mai jos de 165 indiferent daca este euro 3 sau 4 nu am vazut

Trimis de pe al meu ASUS_Z010D folosind Tapatalk


Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 12:59 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Este mai mic la euro4... Parca 148g sau 152g.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 13:00 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
Este mai mic la euro4... Parca 148g sau 152g.


Sent from my iPhone using Tapatalk
dar ce spui ca la Q2 este cam 175 sau 178?

Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 14:13 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

M-am uitat in carte acum, 165g.

Cred ca la cea veche era mai puțin.

Iar referitor la regenerare cam așa arată datele la mine.
Attachment:
IMG_0215.JPG
IMG_0215.JPG [ 2.64 MiB | Viewed 5055 times ]
Attachment:
IMG_0214.JPG
IMG_0214.JPG [ 1.5 MiB | Viewed 5055 times ]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 15:17 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

uite aici:

http://kcperformance.eu/en/our-projects ... gt-19-jtdm

din cate vad eu in cealalt capat al filtrului este catalizatorul,deci nu ar trebui sa se modifice emisiile de co2

l.e.

cred ca este o solutie buna,nu mai apelez la nimeni sa imprumut o evacuare euro3.peste 2 saptamani cand ajung acasa ma apuc de treaba.

Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 15:51 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Ai grija totusi ca trebuie sa rescrii softul pentru a anula DPF-ul.

Eu raman, la parerea mea... sau cel putn asa as proceda in locul tau.

Incearca sa-i pui ulei pt DPF 5w40 ( eu am folosit o perioada lunga petronas syntium 7000, 0w40, varianta cu C3 si am fost foarte multumit ), pune la punct furtune si admisie, inclusiv EGR ( un egr care functioneaza defectuos, duce la regenerari mai dese. Unul care este anulat, duce la accelasi lucru ), baga un plin de motorina aditivata, eventual pune si un aditiv ok pt injectoare (postasem pe undeva candva despre el) si baga si tu un drum mai lung asa... de minim 500km extraurban... Dupa prima regenerare pe cale naturala, noteaza cati km parcurgi. Apoi noteaza si dupa a doua regenerare. Daca regenereaza dupa minim 150-200km si intervalul creste de la o regenerare la alta, inseamna ca esti pe drumul cel bun si tot ce faci este sa bagi km cu masina si sa schimbi uleiul la 5000km.


Succes!

Author:  bluecar [ 19 Jun 2017, 15:59 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

cristianmiu Quote:
Ai grija totusi ca trebuie sa rescrii softul pentru a anula DPF-ul.

Eu raman, la parerea mea... sau cel putn asa as proceda in locul tau.

Incearca sa-i pui ulei pt DPF 5w40 ( eu am folosit o perioada lunga petronas syntium 7000, 0w40, varianta cu C3 si am fost foarte multumit ), pune la punct furtune si admisie, inclusiv EGR ( un egr care functioneaza defectuos, duce la regenerari mai dese. Unul care este anulat, duce la accelasi lucru ), baga un plin de motorina aditivata, eventual pune si un aditiv ok pt injectoare (postasem pe undeva candva despre el) si baga si tu un drum mai lung asa... de minim 500km extraurban... Dupa prima regenerare pe cale naturala, noteaza cati km parcurgi. Apoi noteaza si dupa a doua regenerare. Daca regenereaza dupa minim 150-200km si intervalul creste de la o regenerare la alta, inseamna ca esti pe drumul cel bun si tot ce faci este sa bagi km cu masina si sa schimbi uleiul la 5000km.


Succes!
am vorbit de soft si se rezolva.masina este moarta,mai mult de 100m nu o poti deplasa.cum sa merg 500km?

Author:  nesquick [ 19 Jun 2017, 16:33 ]
Post subject:  Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

O repari si mergi :lol:
Sau crezi ca daca ii dai dpf-ul ala jos, gata, voila merge ca unsa?

Page 2 of 30 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/