andreiblitz Quote:
De la senzorul ala ai alte simptome.... Porneste usor la rece, nu greu, asa cum iti face tie.
daca e vreun fir intrerupt nu porneste deloc. la mine de exemplu pana s-a oprit de tot motorul in mers, in ziua dinainte se tot aprindea intermitent becul de check engine si mergea cateva secunde "in 3 pistoane" cum zice si el, pe urma isi revenea. si peste 4000 de ture tot asa se aprindea becul, fiind contactul slabit, la frecvente mari nu trecea tot voltajul generat de senzor (desi motorul pana spre 5000 tragea in continuare corect, abia peste 5k incepea sa o dea in balbaiala).
daca problema e intre mufa si senzor e simplu, ca se schimba cablul cu totul, dar daca e smuls vreun fir pe partea dinspre ecu e mai nasol, chiar daca gasesti ce fir e beleaua si in care capat e smuls, fara un electrician sa ma ghideze macar telefonic eu nu cred ca as fi in stare sa il repar... asa vag din amintiri, parca firele de la senzor intra intr-un manunchi baban care e izolat tot si in capatul celalalt ies vreo 20 de fire intr-o mufa mare la ecu si nu stii pe care pini sa pui aparatul de masura... trebuie rabdare si tutun.
Alexandru08 Quote:
Asta care mi l ai aratat tu in poza merge de sus sub galeria de admisie printre motor si protectia textila si pana undeva langa cutie?
yup