Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 156 JTS "Fiona" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2548 |
Page 2 of 9 |
Author: | Alexandrus [ 20 Oct 2008, 00:33 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Dragos si George de la mine au CDA-urile. Pentru GT 2.0 JTS trebuie alt model, dar da, se poate, evident, dooooh. |
Author: | gabrieldima [ 20 Oct 2008, 12:44 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
istv4n Quote: De pe alfisti.net de exemplu, sau poti sa descarci poza de undeva, o pui pe stick, cauti o tipografie si te rezolva ei.
sigla este din metal nu se poate face print sau ma rog....se poate dar nu e acelasi lucru
|
Author: | nae [ 12 Nov 2008, 20:41 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Azi au fost comandate la racing nick unele maruntisuri, urmeaza update. |
Author: | occ [ 13 Nov 2008, 11:43 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
seth Quote: Azi au fost comandate la racing nick unele maruntisuri, urmeaza update.
succes asteptam....mad kid ce esti!:))
|
Author: | nae [ 13 Nov 2008, 20:44 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Dar vai, chiar si azi au mai fost comandate unele maruntishuri la racing nick. |
Author: | Alex_Alfa [ 13 Nov 2008, 20:57 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Mai, ce pui la cale?? |
Author: | nae [ 14 Nov 2008, 15:49 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Vedem in 2 saptamani! |
Author: | Alexandrus [ 14 Nov 2008, 18:20 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Vai tu, misteriosule..... |
Author: | nae [ 16 Dec 2008, 22:57 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Noaptea trecuta a fost executata evacuarea in forma finala, sa spunem...face ca un drac masina. S-a renuntat la orice toba intermediara, a ramas doar finala. Acum traseul e cam asa: galerie supersprint 4-2-1, restul teava ino 6cm diametru interior(grupa N) si finala ragazzon ovala. S-a inceput proiectarea in auto-cad a galeriei de admisie custom, si a venit si tubulatura samco pentru ea. Plus, se pare ca va primi un set nou de jante+gume. |
Author: | Alexandrus [ 16 Dec 2008, 23:10 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Si zi tu, te facusi ricer ? Ca evacuarea aia, in afara de foarte mult zgomot, mare lucru nu face, cred eu. |
Author: | nae [ 17 Dec 2008, 00:07 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Crezi tu, da eu cred altfel, asa zice si masina, trage mai bine. |
Author: | Alexandrus [ 17 Dec 2008, 00:21 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Daca ar trage cit urla, ar fi bine, dar o intermediara pe motorul de 2l nu cred ca face prea mult, poate mai mult placebo. |
Author: | nae [ 18 Dec 2008, 14:29 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Mah, e masina mea, eu o cunosc cel mai bine. Tot asa nimeni nu m-a crezut, cand spuneam ca supapele sunt pline de calamina, si cand am desfacut motoru am avut dreptate..so.. |
Author: | Alexandrus [ 18 Dec 2008, 15:16 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Man, una e sa nu atinga masina 200km/h, cind e clar ca nu e totul in regula, alta e sa schimbi o tzeava si sa spui ca merge mai bine. |
Author: | nae [ 19 Dec 2008, 22:36 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
k |
Author: | nae [ 05 Jan 2009, 00:45 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
De azi fericita posesoare de 4xGTA teledial 17x7,5 cu goodyear eagle F1 asimetric Santa I love iu! |
Author: | georgeg [ 05 Jan 2009, 01:06 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
seth Quote: Santa I love iu!
You're welcome !!!
|
Author: | Cristi99 [ 06 Jan 2009, 13:10 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Sa le stapanesti sanatos Dragos, era nevoie.. si neaparat POZE cand le pui pe masina |
Author: | ChitZu [ 07 Jan 2009, 04:50 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Am si eu o reclamatie!!!...esti cam zgarcit cu fotografiile...cum ai modificat ceva cum pack... Multumesc, |
Author: | ALXege [ 07 Jan 2009, 11:24 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
stai sa vina primavara, sa ajunga "rotitele de telefon" pe masina, si nu mai scapa el de paparazzi |
Author: | ChitZu [ 07 Jan 2009, 13:36 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Ma bazez pe tine Alex sa nu-l ratezi ca esti mancat... |
Author: | georgeg [ 07 Jan 2009, 14:59 ] | ||
Post subject: | Re: 156 jts | ||
seth Quote: De azi fericita posesoare de 4xGTA teledial 17x7,5 cu goodyear eagle F1 asimetric
Acum iti mai trebuie si niste praguri ca sa o faci sa arate a masina....sau mai bine zis cam asa:
Santa I love iu!
|
Author: | yux_mm [ 07 Jan 2009, 22:25 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
bag de seama ca ai facut ceva modificari. cred ca piesele te-au costat ceva, ca manopera ai rezolvat-o. dar vorba celor de mai sus, ceva poze cam pe cand? ca din ce spui ai facut modificari de esenta nu de aparenta, asa,...mai pe gustul meu. am observat o bara,...'stabilizatoare' sa ii zicem, in compartimentul motor. am mai vazut chestia asta la unii care reconditionau masini. m-ar interesa si pe mine, si de unde ai luat-o si cu cat, si daca ai facut ceva modificari ca s-o implementezi. eu am un 147 diesel, banuiesc ca sunt compatibile |
Author: | yux_mm [ 07 Jan 2009, 22:29 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
dar daca ma uit mai bine la bara aia 'stabilizatoare', e un pic suspecta deoarece este articulata la cele 2 capete datorita celor 2 suruburi de prindere pe oala amortizorului. rezulta in felul asta un paralelogram prea deformabil, contrar principiului rigidizarii. Nu ar fi trebuit sa fie o bara rigida? |
Author: | nae [ 07 Jan 2009, 23:09 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Salutare! Prima chestie, foloseste butonul "edit", nu mai posta consecutiv, este greu de urmarit discutia asa. A 2-a, masina are toate modificarile pe care le-am scris eu in posturi, nu lipseste mai nimic doar ca nu am apucat sa fac poze. Referitor la bara de rigidizare, nu prea inteleg ce ti se pare suspect, chiar este o bara rigida(dupa cum ai spus si tu). Este cumparata cu ajutorul userului gabidima de pe shop alfisti.net.http://www.alfisti.net Marea problema a caroseriilor autoportante este rigidizarea, bara asta care o vezi tu, dintre oalele amortizoarelor are rolul de a micsora deformarea sub tensiune a geometriei suspensiei.Astfel rezulta o directie mai precisa cu un raspuns mai prompt, chiar functioneaza! Repet, nu este un moft sau asa arata mai bine compartimentul motorului. De asemenea exista bare de rigidizare ajustabile care modifica putin unghiul oalelor amortizorului.In functie de stilul de condus aceasta setare poate fi ajustata ea dictand un comportament diferit masinii. Aceste modificari sunt totusi extreme si este nevoie de un sofer cu mare experienta pentru a profita de modificari atat de fine. Poze, urmeaza!Plus alte modificari substantiale sper eu, bugetul dicteaza limita! |
Page 2 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |