Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
156 JTD 140CP sau 1.6 TS??? https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=254 |
Page 2 of 3 |
Author: | ALXege [ 27 Mar 2006, 20:50 ] |
Post subject: | |
din cate cunosc eu, in general computerul de bord are o mica eroare la orice masina dar nu poate minti exagerat de mult! Daca ma gandesc ca la Tantza lui alexx unde computerul arata 7 si un pic, si asta in conditiile unui mers usor sportiv spunea el, este posibil ca nici al tau sa nu minta asa tare, mai ales daca l-ai resetat recent si ai mers foarte bland cu masina in putinii km facuti, sau din contra, daca masina are mult timp de la ultima resetare a consumului si vine dupa un mers intins cu un consum mic la un numar mare de km. Ce iti sugerez este sa resetezi tu consumul si sa mergi macar 100km ca sa iti faci idee asupra consumului mediu |
Author: | lynxul [ 28 Mar 2006, 01:11 ] |
Post subject: | |
trip-ul B se reseteaza de fiecare data si niciodata nu sare de 6.5 hmmmm daca asta e real ar fi o realizare deosebita. la drum intins... cam tot atat ![]() ![]() |
Author: | alexmirica [ 28 Mar 2006, 03:14 ] |
Post subject: | |
Nu e nici o investitie! Alfa are un protocol proprietar, nu merge nici un cablu! |
Author: | lynxul [ 28 Mar 2006, 10:25 ] |
Post subject: | |
alexmirica Quote: Nu e nici o investitie! Alfa are un protocol proprietar, nu merge nici un cablu!
Poti sa imi explici si mie ce inseamna protocol proprietar? eu am gasit acest cablu + soft Alfadiag, evident. poti sa imi detaliezi si mie procedura te rog?
|
Author: | alexmirica [ 28 Mar 2006, 11:11 ] |
Post subject: | |
Cablurile astea le-am incercat si io, si nu a mers. A identificat, dar informatii ioc. Am acasa cablu din asta si stiu... De aceea m-am enervat si am facut io un tester cap-coada. |
Author: | lynxul [ 28 Mar 2006, 11:17 ] |
Post subject: | |
![]() |
Author: | ALXege [ 28 Mar 2006, 11:29 ] |
Post subject: | |
avem deja in club un 147 cu motorul asta plus un powerbox novitec. Este vorba despre Tantza lui Alexx, si o gasesti aici, ultimele posturi din josul paginii. Din pacate nu stim inca exact minunile pe care le face acel powerbox (crestere de putere/cuplu), dar din spusele proprietarului ar fi senzationale (0-100 in 7secunde "si ceva") |
Author: | Tupac [ 28 Mar 2006, 14:13 ] |
Post subject: | |
Minunile pe care le face le poti afla teoretic de pe site-ul de shopping de la Novitec. Din cate tin minte, tot kit-ul pe care il are Alexx (daca il are pe tot - powerbox, filtru, evacuare + inca o cutie ![]() ![]() ![]() |
Author: | lynxul [ 28 Mar 2006, 15:57 ] |
Post subject: | |
Tupac Quote: Minunile pe care le face le poti afla teoretic de pe site-ul de shopping de la Novitec. Din cate tin minte, tot kit-ul pe care il are Alexx (daca il are pe tot - powerbox, filtru, evacuare + inca o cutie
care e treaba cu cutia??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Author: | Tupac [ 28 Mar 2006, 19:09 ] |
Post subject: | |
E o cutiuta mai patratoasa aa, nu stiu ce face exact ![]() Daca intri pe www.novitec.com, si navighezi pana la Alfa 147 de ex, o sa ai in coltul din dreapta sus un link de shopping. Dai pe el si o sa ai produse de tuning pentru Alfa 147, unde gasesti si kitul pentru 1.9 JTD cu totul sau pe componente separate. O sa vezi si poza, eu nu mi-am dat seama ce e inca ![]() |
Author: | lynxul [ 29 Mar 2006, 08:10 ] |
Post subject: | |
ahaaaaaaaaa, am crezut ca te referi la cutie de viteze ![]() ![]() |
Author: | alexmirica [ 29 Mar 2006, 08:53 ] |
Post subject: | |
E cu totul altceva, nu e vorba de remapare, Powerbox face cu totul altceva decat reflash-ul. Oricum, tare rau Tantza!!! Nu cred ca doar cu un reflash te apropii de performantele Powerbox-ului de la Novitec, mai ales ca aia au experienta muuult mai mare si stiu ce fac! |
Author: | aiculedtzu [ 29 Mar 2006, 09:06 ] |
Post subject: | |
Alex, ECU Remap-ul este clar mai bun atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al sigurantei. Insa trebuie facut de cineva priceput si cu experienta. Iar "cutia" aia pe care 2pac nu reuseste sa o identifice se numeste intercooler. |
Author: | RaduAlfa [ 29 Mar 2006, 10:24 ] |
Post subject: | |
![]() ![]() Eu totusi cred ca 2pac se refera la powerboxul de la Novitec!sau poate ai dreptate,el cauta intercoolerul.... ![]() |
Author: | RaduAlfa [ 29 Mar 2006, 10:31 ] |
Post subject: | |
Ma scuzati! Toatal gresita afirmatia mea anterioara! 2pac cauta "Turbonatorul!" ! ![]() ![]() joking man! |
Author: | Tupac [ 29 Mar 2006, 11:24 ] |
Post subject: | |
Da, aicu are dreptate, este intercooler. Am dat si eu un translate in engleza ![]() |
Author: | ALXege [ 29 Mar 2006, 11:34 ] |
Post subject: | |
Cutia de care vb Tupac nu este Intercooler, asta in cazul in care se refera la asta. Dupa parerea mea este o piesa ce tine tot de electronica care comunica probabil cu ECU, deci s-ar putea sa fie similara unui FlashTuning. Kitul complet include intradevar si intercooler. Pe alfisti.net insa sunt cateva date putin eronate, adica motorul 1.9 JTD de 103kw(140cp) este dat ca fiind cu 8v, ori din cate stiu eu este 16v, iar intre powerbox si intreg kitul Novitec nu exista nici o diferenta de performante, ambele urcand genul asta de motor la 170cp. |
Author: | lynxul [ 29 Mar 2006, 12:04 ] |
Post subject: | |
aiculedtzu Quote: Alex, ECU Remap-ul este clar mai bun atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al sigurantei. Insa trebuie facut de cineva priceput si cu experienta.
mai bun? cei de la tcm apreciaza 180 de cai si 380 Nm. E posibil asa ceva? intercoolerul raceste aerul admis prin turbo. nu seamana cu o cutie... Iar "cutia" aia pe care 2pac nu reuseste sa o identifice se numeste intercooler. ![]() |
Author: | alexmirica [ 29 Mar 2006, 12:37 ] |
Post subject: | |
Voi confundati Intercoolerul cu Powerbox-ul... Intercoolerul reface densitatea aerului (prin racire) dupa comprimarea cu ajutorul turbinei, iar Powerboxul "modifica" raspunsul senzorilor (senzor pozitie TDC, debitmetru, etc.) si rezultatul (timing) injectoare si aprindere. E echivalentul "brut" al remaparii. |
Author: | lynxul [ 29 Mar 2006, 13:50 ] |
Post subject: | |
ce parere ai de rezultatele pe care le prezinta tcmturbo.ro pentru motorul de 140cai? |
Author: | Tupac [ 29 Mar 2006, 17:48 ] |
Post subject: | |
Sunt foarte bune zic eu. Vad ca ei scot 180CP doar din remapare, pe cand Novitec scoate 179CP din tot kitul. Probabil ca foloses setari mai agresive. Referitor la "cutie", nu ma refeream la Powerrail, ci la tot kitul, unde acea cutie este un intercooler. Oricum, motorul 1.9 JTD de 140CP are potential foarte mare cred eu. Cred ca dus la 180CP (din remapare) este destul de safe, ca in realitate eu cred ca merge fortat mai mult, cred ca are potential ![]() Ce are Tantza lui Alexx este insa de ajuns, acei 180CP sunt marfa ![]() Pe varianta tcmturbo, 180CP din remapare + o evacuare completa si un filtru bun ar trebui poate sa va apropie de 185-190CP ![]() ![]() |
Author: | aiculedtzu [ 29 Mar 2006, 18:22 ] |
Post subject: | |
ALXege Quote: Cutia de care vb Tupac nu este Intercooler, asta in cazul in care se refera la asta. Dupa parerea mea este o piesa ce tine tot de electronica care comunica probabil cu ECU, deci s-ar putea sa fie similara unui FlashTuning.
@alex_ege, daca citeai mai atent inainte sa postezi observai ca 2pac facea referire la intercooler.Kitul complet include intradevar si intercooler. Pe alfisti.net insa sunt cateva date putin eronate, adica motorul 1.9 JTD de 103kw(140cp) este dat ca fiind cu 8v, ori din cate stiu eu este 16v, iar intre powerbox si intreg kitul Novitec nu exista nici o diferenta de performante, ambele urcand genul asta de motor la 170cp. @2pac, 180 CP (din ecu-remap) sunt cam limita la 1.9 MJTD deoarce peste aceasta valoare creste mult temperatura gazelor de evacuare si se poate distruge turbina care costa imens. |
Author: | Alex_Alfa [ 29 Mar 2006, 18:22 ] |
Post subject: | |
la www.upsolute.com cresterea e de 30 de cai si 60 de niutoni mie unu' mi se par mai rezonabile cresterile ceea ce inseamna ca pachetul de la novitec are cresteri reale poate cei de la tcm au unpic tendinta de a exagera ![]() ![]() mi se pare prea fortat sa scoti din chiptuning 40 de cai, asta fara sa afecteze parametrii limita ai motorului ![]() |
Author: | ALXege [ 29 Mar 2006, 18:23 ] |
Post subject: | |
Tupac.. hai sa revenim putin cu picioarele pe pamant..nu zic ca motorul ala nu are potential, dar nici 200cp sau peste nu scoti asa de lejer cum spui tu.. 180cp numai din ECU eu zic ca este impins la maxim, iar la ceea ce numesti tu un remap ceva mai agresiv probabil risti sa stergi cu stergatoarele uleiul de pe parbirz! Nu spun ca nu il duci in 200-210cp, este posibil, dar cu ceva mai multe modificari.. Este totusi 1.9JTD.. ![]() |
Author: | Tupac [ 29 Mar 2006, 18:49 ] |
Post subject: | |
Ei, nu am zis ca e chiar usor. Dar 180 din remap + evacuare si admisie, se poate ajunge la un 190CP care poate fi destul de safe sa zicem...Asta daca admisie + evacuare (strong) iti asigura un +10CP normal ![]() |
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |