It is currently 31 Jan 2025, 01:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Mar 2006, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
din cate cunosc eu, in general computerul de bord are o mica eroare la orice masina dar nu poate minti exagerat de mult! Daca ma gandesc ca la Tantza lui alexx unde computerul arata 7 si un pic, si asta in conditiile unui mers usor sportiv spunea el, este posibil ca nici al tau sa nu minta asa tare, mai ales daca l-ai resetat recent si ai mers foarte bland cu masina in putinii km facuti, sau din contra, daca masina are mult timp de la ultima resetare a consumului si vine dupa un mers intins cu un consum mic la un numar mare de km. Ce iti sugerez este sa resetezi tu consumul si sa mergi macar 100km ca sa iti faci idee asupra consumului mediu

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
trip-ul B se reseteaza de fiecare data si niciodata nu sare de 6.5 hmmmm daca asta e real ar fi o realizare deosebita. la drum intins... cam tot atat :) daca ai un tester ar fi perfect. am vazut cablu cu 28 lire sterline, ar fi poate o investitie buna :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 03:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu e nici o investitie! Alfa are un protocol proprietar, nu merge nici un cablu!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
alexmirica Quote:
Nu e nici o investitie! Alfa are un protocol proprietar, nu merge nici un cablu!
Poti sa imi explici si mie ce inseamna protocol proprietar? eu am gasit acest cablu + soft Alfadiag, evident. poti sa imi detaliezi si mie procedura te rog?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 11:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cablurile astea le-am incercat si io, si nu a mers. A identificat, dar informatii ioc. Am acasa cablu din asta si stiu...

De aceea m-am enervat si am facut io un tester cap-coada.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
:) imi explici mai multe la intalnire. imi spuneai ca a incercat cineva cip pe motorul meu?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
avem deja in club un 147 cu motorul asta plus un powerbox novitec. Este vorba despre Tantza lui Alexx, si o gasesti aici, ultimele posturi din josul paginii. Din pacate nu stim inca exact minunile pe care le face acel powerbox (crestere de putere/cuplu), dar din spusele proprietarului ar fi senzationale (0-100 in 7secunde "si ceva")

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 14:13 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Minunile pe care le face le poti afla teoretic de pe site-ul de shopping de la Novitec. Din cate tin minte, tot kit-ul pe care il are Alexx (daca il are pe tot - powerbox, filtru, evacuare + inca o cutie :) ) ii aduce un spor de 39CP ;) :twisted: la cei 140 pe care ii are stock.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
Tupac Quote:
Minunile pe care le face le poti afla teoretic de pe site-ul de shopping de la Novitec. Din cate tin minte, tot kit-ul pe care il are Alexx (daca il are pe tot - powerbox, filtru, evacuare + inca o cutie :) ) ii aduce un spor de 39CP ;) :twisted: la cei 140 pe care ii are stock.
care e treaba cu cutia??? :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2006, 19:09 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
E o cutiuta mai patratoasa aa, nu stiu ce face exact :)
Daca intri pe www.novitec.com, si navighezi pana la Alfa 147 de ex, o sa ai in coltul din dreapta sus un link de shopping. Dai pe el si o sa ai produse de tuning pentru Alfa 147, unde gasesti si kitul pentru 1.9 JTD cu totul sau pe componente separate. O sa vezi si poza, eu nu mi-am dat seama ce e inca :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 08:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
ahaaaaaaaaa, am crezut ca te referi la cutie de viteze :) uite un prieten de-al meu si-a facut o chestie ceva mai smechera, remapare a cipului existent. fiind membru pe vw forum a luat reducere si a platit 250, pe www.tcmturbo.ro gasesti oferta. foarte discret, fara firaraie, i-a conectat laptopul rescris softul si gata. :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E cu totul altceva, nu e vorba de remapare, Powerbox face cu totul altceva decat reflash-ul.
Oricum, tare rau Tantza!!! Nu cred ca doar cu un reflash te apropii de performantele Powerbox-ului de la Novitec, mai ales ca aia au experienta muuult mai mare si stiu ce fac!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 09:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Alex, ECU Remap-ul este clar mai bun atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al sigurantei. Insa trebuie facut de cineva priceput si cu experienta.

Iar "cutia" aia pe care 2pac nu reuseste sa o identifice se numeste intercooler.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 10:24 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
:coolspeak: :coolspeak: Aicule!!
Eu totusi cred ca 2pac se refera la powerboxul de la Novitec!sau poate ai dreptate,el cauta intercoolerul.... :roll:

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 10:31 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
Ma scuzati! Toatal gresita afirmatia mea anterioara! 2pac cauta "Turbonatorul!" ! :lol: ,ca parca zice ca isi pune vre-o 10 pe masina si ajunge la 300cp! :naughty:

joking man!

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 11:24 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, aicu are dreptate, este intercooler. Am dat si eu un translate in engleza :), ca atunci cand am postat mai sus ma grabeam si n-am mai stat sa vad exact ce este...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cutia de care vb Tupac nu este Intercooler, asta in cazul in care se refera la asta. Dupa parerea mea este o piesa ce tine tot de electronica care comunica probabil cu ECU, deci s-ar putea sa fie similara unui FlashTuning.
Kitul complet include intradevar si intercooler.
Pe alfisti.net insa sunt cateva date putin eronate, adica motorul 1.9 JTD de 103kw(140cp) este dat ca fiind cu 8v, ori din cate stiu eu este 16v, iar intre powerbox si intreg kitul Novitec nu exista nici o diferenta de performante, ambele urcand genul asta de motor la 170cp.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
aiculedtzu Quote:
Alex, ECU Remap-ul este clar mai bun atat din punctul de vedere al performantelor cat si din punctul de vedere al sigurantei. Insa trebuie facut de cineva priceput si cu experienta.

Iar "cutia" aia pe care 2pac nu reuseste sa o identifice se numeste intercooler.
mai bun? cei de la tcm apreciaza 180 de cai si 380 Nm. E posibil asa ceva? intercoolerul raceste aerul admis prin turbo. nu seamana cu o cutie... :)

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Voi confundati Intercoolerul cu Powerbox-ul...
Intercoolerul reface densitatea aerului (prin racire) dupa comprimarea cu ajutorul turbinei, iar Powerboxul "modifica" raspunsul senzorilor (senzor pozitie TDC, debitmetru, etc.) si rezultatul (timing) injectoare si aprindere. E echivalentul "brut" al remaparii.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
ce parere ai de rezultatele pe care le prezinta tcmturbo.ro pentru motorul de 140cai?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 17:48 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Sunt foarte bune zic eu. Vad ca ei scot 180CP doar din remapare, pe cand Novitec scoate 179CP din tot kitul. Probabil ca foloses setari mai agresive.
Referitor la "cutie", nu ma refeream la Powerrail, ci la tot kitul, unde acea cutie este un intercooler.
Oricum, motorul 1.9 JTD de 140CP are potential foarte mare cred eu. Cred ca dus la 180CP (din remapare) este destul de safe, ca in realitate eu cred ca merge fortat mai mult, cred ca are potential :). Probabil ca o remapare mai agresiva, o evacuare strong si o admisie foarte buna, ar reusi un 200CP pe acest motor.
Ce are Tantza lui Alexx este insa de ajuns, acei 180CP sunt marfa :oops:
Pe varianta tcmturbo, 180CP din remapare + o evacuare completa si un filtru bun ar trebui poate sa va apropie de 185-190CP :) Dar ideea e ca pentru acei 5-10CP veti scoate mult din buzunar, o evacuare fiind scumpa :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
ALXege Quote:
Cutia de care vb Tupac nu este Intercooler, asta in cazul in care se refera la asta. Dupa parerea mea este o piesa ce tine tot de electronica care comunica probabil cu ECU, deci s-ar putea sa fie similara unui FlashTuning.
Kitul complet include intradevar si intercooler.
Pe alfisti.net insa sunt cateva date putin eronate, adica motorul 1.9 JTD de 103kw(140cp) este dat ca fiind cu 8v, ori din cate stiu eu este 16v, iar intre powerbox si intreg kitul Novitec nu exista nici o diferenta de performante, ambele urcand genul asta de motor la 170cp.
@alex_ege, daca citeai mai atent inainte sa postezi observai ca 2pac facea referire la intercooler.

@2pac, 180 CP (din ecu-remap) sunt cam limita la 1.9 MJTD deoarce peste aceasta valoare creste mult temperatura gazelor de evacuare si se poate distruge turbina care costa imens.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
la www.upsolute.com cresterea e de 30 de cai si 60 de niutoni
mie unu' mi se par mai rezonabile cresterile
ceea ce inseamna ca pachetul de la novitec are cresteri reale
poate cei de la tcm au unpic tendinta de a exagera :D :oops:
mi se pare prea fortat sa scoti din chiptuning 40 de cai, asta fara sa afecteze parametrii limita ai motorului :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tupac.. hai sa revenim putin cu picioarele pe pamant..nu zic ca motorul ala nu are potential, dar nici 200cp sau peste nu scoti asa de lejer cum spui tu.. 180cp numai din ECU eu zic ca este impins la maxim, iar la ceea ce numesti tu un remap ceva mai agresiv probabil risti sa stergi cu stergatoarele uleiul de pe parbirz! Nu spun ca nu il duci in 200-210cp, este posibil, dar cu ceva mai multe modificari.. Este totusi 1.9JTD.. :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2006, 18:49 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ei, nu am zis ca e chiar usor.
Dar 180 din remap + evacuare si admisie, se poate ajunge la un 190CP care poate fi destul de safe sa zicem...Asta daca admisie + evacuare (strong) iti asigura un +10CP normal :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited