Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23527
Page 2 of 2

Author:  yux_mm [ 29 Apr 2015, 13:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

almir Quote:
2. Strict motorizare 2.0 diesel;
Oameni buni, o luam pe aratura cu benzina. Omul e setat strict pe 2.0 diesel.

In alta ordine de idei, am un amic cu seria 1, 120d varianta de 120cp. A luat masina SH prin 2009 si are incalzire auxiliara. Nu stiu prin ce metoda, dar baga aer cald in mai putin de un minut iarna la -10 grade. Deci se poate si diesel si cald la poponeatza.

Author:  DanS [ 29 Apr 2015, 14:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

consumul la Giulietta mea este de 10% vara si 12% iarna, mers bara la bara, transmisie automata, probabil cu manuala scoti mai putin, un motor disel de 2.0 e tot pe acolo
masinile disel in oras sunt enervant de zgomotoase si cuplul mare asociat cu transmisia manuala devine foarte obositor la condus in trafic intens

Author:  nesquick [ 29 Apr 2015, 14:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Eu am diesel si il conduc zilnic in Bucuresti... Este enervant... zgomotul si vibratiile devin obositoare... la drumuri extraurbane este o placere, insa in bucuresti nu este vreo bucurie sa mergi cu un diesel, indiferent de capacitate... de preferat ar fi unul cu un litraj cat mai mic cum spune coman. Regenereaza mai rar, consuma mai putin, il tii mai turat, simti masina mai usoara.

Asa ca bagati mintile in cap si cumpara 1.4M-Air 170cp. Este fix ce trebuie...

Author:  DanS [ 29 Apr 2015, 14:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

pana la urma poti sa-ti cumperi ce vrei, o sa-ti dai seama singur daca ai facut alegerea potrivita, insa dpmdv Giulietta este de departe cea mai frumoasa si (motorizarea 2.0 disel) cea mai fiabila, sincer nu am auzit de probleme mecanice, la bmw, asa cum a scris si Coman, e problema mare cu distrbutia, ca sa nu ai dureri de cap o schimbi la 60.000, cost aproximativ 1000 euro, iar la audi pica volanta, turbina, admisia, filtru particule, clapeta acceleratie, etc.

Author:  147alfaz [ 29 Apr 2015, 15:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Dane, aici tin sa te contrazic. Nu toate motoarele 2.0d n47 au prezentat probleme cu distributia. Pe unele motoare n47 au fost puse lanturi de la un anumit furnizor. Acelea sunt cele cu probleme care au fost rechemate. Practic furnizorul de lanturi a fost schimbat. Problema consta in slabirea lanturilor si dupa afectarea patinelor. Intr-adevar, trebuiau sa lase sistemul ca la m47 fiindca e destul de greu de schimbat lanturile si patinele deoarece se afla in spatele motorului. Motoarele in sine, mai ales m47-le de 163 de cai sunt extraordinar de rezistente. Suspensiile la fel.

Author:  DanS [ 29 Apr 2015, 16:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

sincer eu nu am avut pana acum probleme cu distributia la vreun BMW, dar stiu de la anumite service-uri ca au schimbat motoare din cauza lantului rupt, de asemnea cunosc un amic care a patit-o si de atunci o schimba la 60.000 km

Author:  comanr [ 29 Apr 2015, 22:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

la urma urmei un lant nu se slabeste dupa o zi pe alta si la cumparare daca e vre un zgomot suspect se poate observa, dar stai mereu cu teama cand stii ca un model a avut bube, parca nu iti tihneste, prefer oricand o masina cu niste posibile hibe la trenul de rulare sa presupunem dar cu o inima sanatoasa, adica motorul+ecu si transmisia sa fie tzepene, restul din punctul meu de vedere sant accesorii.

Author:  lucianm [ 30 Apr 2015, 15:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Consumul meu la Giulietta 2.0 de 170 CP este:
- in oras - cca 8.5 l/100
- afara - cca 6.5 l/100
ambele consumuri in conditii de mers vioi, ca sa zic asa.

Iar pareri despre putere si probleme la mersul in oras, as vrea sa emita cei care au si mers, macar cativa km, la volanul unei Giulietta de 2 l diesel. Ca sa nu fiu ireverentios...
Masina e excelenta de oras, in conditiile in care ai selectorul DNA! Pana acum n-am vazut fum in spatele masinii si nici regenerarile nu le-am simtit. Iar motorul trage fooaarte bine, mai ales in D.
Peace!

Author:  comanr [ 30 Apr 2015, 21:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

consiglere, tu ai luat lucru nou, uneori la sehas dupa 150-200k lucrurile nu stau asa, nici consumul cu mama DNA ului cu tot :evilook:

Author:  mishu87 [ 30 Apr 2015, 21:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Plus ca la aceeași bani poate iei un 1.4 la 60k km sau un 2.0 diesel la 160k km. Oricât ar fi el de minunat diesel-ul tot nu cred ca e o Masina mai buna. Iar când te uiți la același număr de km si mașini similare nu știu dacă merita banii in plus doar ca sa fie diesel. Oricum omul dacă e pornit pe diesel, asta va cumpara. Mie personal din cele trei giulieta îmi place cel mai mult, BMW-ul arată banal si are un interior urat, audi pare trecut de prima tinerețe, adică interiorul e aproximativ la fel cu modele din 2000.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  almir [ 04 May 2015, 13:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Buna ziua,

Multe multumiri pentru sfaturi si sugestii. Pentru a-mi face o imagine cat mai completa am postat acelasi topic pe bmwclub si vwforum si indiferent de marca toata lumea m-a sfatuit sa aleg motorizare pe benzina. Cele mai complete explicatii le-am primit pe acest forum. Toata stima!

Concluziile la care am ajuns sunt urmatoarele:

1. Varianta BMW 120d.

BMW-ul are MAREA problema a distributiei. Am auzit ca motoarele N47 fabricate intre anii 2007 si martie 2011 au aceasta problema dar care a fost rezolvata dupa anul 2011. Numai ca posesorii BMW au alta parere:

***********************************************
kenZo - Posted 28 April 2015 - 22:18

520d, 11.2012, 21000 km - la revizie mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Deocamdata scoate un sunet fin, insa, in timp o sa se accentueze si se poate rupe lantul (asta mi-au spus cei de la bavaria). Sincer, eu nu am auzit zgomote ciudate decat imediat dupa revizie, cand mi-au aratat ei. Acum nu le mai aud.
Imi place mult motorul, dar parca e cam aiurea sa apara probleme cu distributia la 21000 km...
Nu prea e clara treaba, daca au remediat problema si daca schimb tot ce e de schimbat, pot sta linistit, ca nu apare iar dupa inca 20-30k km.
Altfel, sunt foarte multumit de masina, este o bijuterie

bazare Posted 28 April 2015 - 23:58

A mea cu N47D20A (sept 2007) a trecut de 200.000km, cu distributia schimbata la 160.000km dar pentru ca sunt eu paranoic. Nu a facut si nu face nici un zgomot suspect. Punand in balanta care e consumul, cum trage mai ales dupa chiptuning si faptul ca in general merg cu ea tare si apasat, pot spune ca e un super motor.
Trage de jos pana in 4500 rpm, consuma putin, nu se face de ras pe langa nici un alt 2.0 diesel, taxe si impozite mici, asigurare mica. Mai conteaza ca in 3 ani am schimbat de 35mil distributia? Inseamna cam cat un set de injectoare la alte marci.

lowlife Posted 13 March 2015 - 14:16

Am postat acum ceva timp un link cu distributii rupte la F-uri. Nu s-a remediat nimic 100%
http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=42277" onclick="window.open(this.href);return false;

Montes Posted 14 March 2015 - 08:57

Mi se pare genial sa se rupă si la F-uri. Adică nu au reușit ei, nemții, crema cremelor de ingineri sa rezolve o problema la un lanț care este montat intr-un loc așa de accesibil, încât ai senzația ca nu ar trebui sa umbli la el toata viața mașinii. Din 2007 pana la lansarea f-urilor sunt 5 ani si practic nucleul motorului e acelaşi de pe vremea lui e90. E un morcov destul de mare cu care trebuie sa te obișnuiești, e distribuția, nu e ca rulmentul de pompa de apa sau ceva mai simplu.

ROBI-MAX - Posted 11 February 2015 - 11:59

Astazi am facut prima revizie in Ro -ulei&filtre la Bmw- 163000km si o mica verificare. Mot-a-mot baietii mi-au spus "Deocamdata se aude doar un zumzait ciclic la lant, dar nu ceva foarte pronuntat. Poate ceda in 500km sau in 50000km. Nu garanteaza nimeni cand cade, dar din experienta noastra credem ca poti sa mai mergi vreo 10-15000km pana sa o schimbi, avand in vedere ca masina a mers preponderent pe autostrada si are reviziile Bmw la zi."
Deci...mergem inainte, Dumnezeu cu mila

Andrei_VUV Posted 06 February 2015 - 21:00

La E91 al meu cu 170k km fabricatie 08.2011 aveam un zgomot specific distributiei care se amplifica de la luna la luna si pana la urma am schimbat-o. Acum nu se mai aude nimic de genul.
****************************************

Sfaturile primite de la posesorii de BMW au fost:
******************************
Mergi pe benzina, e mai intelept daca mergi putin si preponderent urban! atentie la benzina ca avem N43/N46 care nu sunt tocmai cele mai fiabile motoare.oricum ai da-o sa ai niste sute de eur deoparte pentru reparatii,vorbim de masini sh.
Alfa iese din tipar.

Eu nu m-as lua in locul tau motorul M47 de 163 cp decat daca as fi limitat de buget. Gandeste-te ca acel motor a fost proriectat acuma 15 ani....deja exista motoare pe benzina de 1.5 240 HP.....
Motorul n47 este foarte fiabil, nu o sa ai probleme cu el. Singura lui buba este distributia dar dupa cum iti este norocul. Sunt motoare cu 200k km care nu au nici o problema, sunt altele cu 100k la care trebuie schimbata deja distributia.Parerea mea ca este prea mare paranoia cu distributia. + Daca ai ghinionul sa faca galagie o schimbi. Daca iti iei n47 si nu m47, banii de distribuite ii economisesti numai din diferenta de consum la combustibil.Diferenta de consum intre cele doua este 2 litri cel putin...in 30k km facuti ti-ai scos banii de distributie. In rest nu prea o sa ai treaba cu el..

Eu zic ca merita N47. In afara de treaba cu distributia, e un motor foarte fiabil, puternic pentru cilindreea lui si economic.

Benzina e mai misto, dar nu cele in 4 pistoane care nu sunt deloc reusite, mai ales pe E90, E87 etc.

N42, N46 si N43 sunt niste motoare groaznice.
************************************
Concluzie: Nu cred ca voi alege BMW 120d din cauza problemelor cu distributia. Inteleg ca si motoarele pe benzina au destule probleme...
A fost o surpriza pentru mine ca un fan BMW sa-mi recomande Alfa Romeo Giulietta varianta 1.4 - 170cp sau 2.0 JTD - 170cp


2. Varianta Audi A3 2.0 TDI-PD/ CR.


Ce mi-a spus un fan VW :
*****************************************
la motoarele de 2.0 pica urmatoarele:
-la cele in 16 valve din 2004 pina in 2008 pica injectoare,turbina si mai nou pompa de ulei
-la cele in 8 valve pica turbo si pompa de ulei
-la cele dupa 2008 pica turbo si pompa de ulei

acuma preturi piese:

-turbo : 1000 euro
-injector: 800 euro
-pompa ulei: 1100 euro

cine are pompa de ulei pe angrenaj il costa o pompa noua 1100 euro, iar cine are pompa pe lant il costa toata modificarea 2000 si ceva de euro
daca te apuci si tragi linie vezi in timp iti mai cumperi un motor pe bucati.
Daca iti pica senzorul de volanta trebuie sa dai jos cutia de viteze ca sa il poti schimba, iar la senzorul de axa cu came trebuie data jos distributia ca sa il schimbi..

la toate comonrail-urile,pompa de inalta presiune si binenteles injectoarele se infunda de la pilitura,asadar motoare noi=consumabile,inca ceva pompele de ulei de 2l se pot reconditiona,defapt ce se duce la ele este hexagonul de 6mm
recent un prieten cu passat de 140 cp i-a picat pompa de ulei si s-a dus la reprezentanta sa isi ia noua si nu aveau pe stoc nici in ungaria dar pretul era la 4500 lei mi-a zis omul.asa ca el s-a dus in shrot si a cumparat una second cu 500 euro si sia reparat masina
*******************************************

Nici motorizarea pe benzina nu este de laudat:

http://www.autolatest.ro/editorial-auto ... ia-pe-lant" onclick="window.open(this.href);return false;

Sfaturile primite de pe vwforum au fost:
******************************************
Decat astea trei, mai bine un Golf. Poate face absolut tot ce pot astea trei, ba chiar mai bine, e si mai ieftin, se gasesc piese peste tot, nu pierzi (atat de mult) la revanzare, atata doar ca n-are glamour-look. 1.4 TSI de 170 PS cu DSG ar fi alegerea mea personala.
Giulieta : alfele mereu au fost masini frumoase, elegante, care imbina foarte bine eleganta cu sportivitatea ; masini bine dotate…insa sufera la capitolul fiabilitate ; majoritatea alfelor au avut probleme cu electrica / directia / bucsaraia ; probleme vei avea si cu servisurile si piesele scumpe majoritatea disponibile pe comanda ; valoare de revanzare mica si piata mica pt cumparatori ; pe aceasta caroserie as alege motorul 1.4 benzina turbo ; consuma putin si trag foarte bine, l-am avut pe bravo pe cel de 150 cp si era senzatie ; 2.0 tdi pt oras nu as lua in veci ;

Mai adauga ceva pe lista…poate un leon FR 2.0 tdi 170 cp? sau 1.8 TSI 160 cp? Poate un astra H OPC ? Ori un fiat bravo 1.4 t-jet pachet sport ? Daca esti chitit pe una din astea 3, as alege audi si l-as aranja putin ;



Desi am fost multi ani fana Alfa, nu vad ce cauta Giulietta in versusul asta. Materialele sunt ingrozitoare comparandu-le chiar si cu marcile non premium frantuzesti...Nu stiu cum stau la fiabilitate, probabil foarte bine avand in vedere ca sincer nu prea am vazut service-uri Alfa/Fiat

Nu iti recomand alfa decat daca esti mecanic,ai bani de pierdut, ai de unde sa iei piese si ai muuult timp liber sa repari la ea...
Masina are motorul bun, insa partea electrica lasa de dorit si te poti trezi ca nu iti porneste din cauza unui senzor, iar daca stiu bine in Romania nu prea exista oameni experti in partea electrica, unde este mare nevoie. Tot ce inseamna interior + tren de rulare sunt sub orice critica. Pot spune ca sunt masini ok pana in 50.000 sau maxim 60.000 km dupa care incep sa cada totul pe ele in draci. Un compresor la climatizare, un rulment la pompa de apa, bucsile sensibile la drumurile patriei noastre pot constitui probleme reale.. Suspensia este notoriu de scumpa si de complicat de reparat. Combinatia de brate de aluminiu si suruburi de otel, geometria 'de curse', locul stramt din pasajul rotilor toate se combina intr-o 'furtuna perfecta'.

...stai sa vezi cand o sa dai 8 milioane pe un brat superior sau 30 de milioane pe caseta de directie pe care o s-o schimbi imediat dupa 100k. Problema este nu atat ca piesele sunt scumpe cat faptul ca o se le schimbi des...nu uita vei folosi masina preponderent in Bucuresti. Musai mecanic bun si pasionat...

Filtrul de aer se schimba in juma de ora daca stii bine ce faci. Cel de motorina vine mai usor pe jos desi e amplasat in partea de sus. Ca sa schimbi alternatorul trebuie sa cobori TOATA puntea fata o palma. Schimbatul debitmetrului la JTD e o alta poveste lunguta, la benzinare e lejer in schimb. Valva electrovacuumatica ce controleaza palele turbinei, impreuna cu o rezistenta ce controleaza treptele ventilatorului sunt montate pe radiator si se strica de la caldura din 3 in 3 ani....



in cazul de fata as lua giulietta cu ochii inchisi ; cine spera ca la restul nu va repara nimic si ca sunt nemuritoare se insala amarnic…si eu merg pe premisa sa te urci cu drag in masina, sa o privesti si sa-ti spuna ceva…daca este sa o repari macar sa o repari pe cea care iti place…alfa romeo nu au avut niciodata atatea probleme majore cum are vw-ul la motor…dar o dam in diverse…am recomandat A3 pt ca este un compromis mai bun avand in vedere piesele si servisurile…dar daca ar fi sa nu faci compromisuri, as lua 100% alfa ;
*************************************

Verdict Final:

Chiar daca mi se spune ca Alfa Romeo are probleme cu partea electrica, articulatii, etc totusi constat ca problemele de fiabilitate si intretinere sunt de departe cele mai mici.
Deci: Alfa Romeo Giulietta motorizare 1.6 JTD.
Multe multumiri tuturor.

Author:  alfa146 [ 04 May 2015, 13:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

:peace: Sa ai bafta de ea !

Author:  ALXege [ 04 May 2015, 13:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Felicitari pentru alegere! Vezi ca Giulietta nu prea are probleme nici pe electrica si nici cu articulatiile :wink:

Author:  valerica [ 04 May 2015, 14:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

ALXege Quote:
Felicitari pentru alegere! Vezi ca Giulietta nu prea are probleme nici pe electrica si nici cu articulatiile :wink:
Na, oamenii au ramas blocati in '90, daca nu stiu, spun din ce isi aduc aminte.

Author:  Valak [ 04 May 2015, 14:06 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Multumim si noi pentru postarea atat de completa si care poate fi utila si altora ! Sa ai mult succes in gasirea unei Alfe potrivite pentru tine si felicitari pentru alegerea facuta ! :clapping:

Author:  Valak [ 04 May 2015, 16:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Aia de pe forumul VW care iti recomandau Alfa...noi eram ! :evilook:

Author:  lucianm [ 04 May 2015, 16:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Valak Quote:
Aia de pe forumul VW care iti recomandau Alfa...noi eram ! :evilook:
Da, zice bine tov Magureanu...aaa, vreau sa zic Valak, scuze! :ziped:

On topic:
Depinde ce iti doresti de la viata si masina. Bine ai venit in clubul celor care se bucura de amandoua! :hug:

Author:  comanr [ 04 May 2015, 21:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

ma bucur ca ai ales jtd ul de 1.6, un propulsor robust, este ceea ce trebuie pentru oras si ofera o economie pe care nu o sa o gasesti la nici o benzina nici macar de 0.9 cu turbo. :wave:

Author:  zet [ 05 May 2015, 10:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Apropo de bmw, cel mai ok motor pe care poti sa-l iei este cel pe benzina N43 2.0 (4cilindri) injectie directa 170cp.
Nu are probleme de fiabilitate, are un singur recall la bmw pe injectoare si bobine care oricum ti-l fac ei indiferent daca mai are sau nu garantie masina.
Mai are probleme cu un senzor nox de pe evacuare care se cam schimba din 60k in 60k in rest e ok.
Trage foarte bine si are un consum mai mult decat decent in Bucuresti in jur de 9 iar revizia este ieftina.

Author:  comanr [ 05 May 2015, 10:11 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

pentru mine bmw ul inseamna doar 6cilindri in linie, fie ei si diesel, restul numai gunoaie.

Author:  zet [ 05 May 2015, 10:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Dupa parerea mea este mult mai echilibrat cel 2.0 in 4 cilindrii vis a vis de raportul putere/consum.
Cele 2.0 6 cilindrii nu prea trageau si consumau o galagie.

Author:  comanr [ 05 May 2015, 10:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

al meu avea 150 cai(reali), aspirat, nu am inlocuit nici o piesa la motor niciodata si suna superb, a masina nu a be-sina, consuma mediu 10, dar la vremea aia ca si acum e ok

Author:  yux_mm [ 05 May 2015, 12:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

Uitandu-ma la ce galagie e pe la BMW si VW iti recomand bucuros orice Alfa. Aaaa, stai, ar trebui de fapt sa te felicit pentru Giulietta :D
Intr-adevar flacaii aia sunt blocati intr-un trecut mai mult sau mai putin adevarat si in plus au si un apetit pentru umflat preturile.

Author:  DanS [ 05 May 2015, 22:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulietta versus Audi A3 versus BMW 120d

felicitari pentru decizia luata, incearca sa-ti cauti o varianta mai bine dotata si neaparat cu sport paket, eu am doua Giuliette si stiu ce spun (vezi topicuri prezentare in semnatura) :peace:

p.s. Alfele au mai putine probleme decat concurenta directa, iti vorbesc din pozitia unuia care repara de nevoie

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/