Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Salutare
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23526
Page 2 of 2

Author:  nesquick [ 12 May 2015, 14:56 ]
Post subject:  Re: Salutare

Pai cumperi un trager, de preferat nou sau care nu a afost atins niciodata si dupa el ajustezi lonjeroanele. Cel putin asa cred eu. Tin sa precizez ca, cunostintele mele sunt limitate, cel mai bine intrebi un tinichigiu/mecanic.

Author:  antonelcodreanu [ 12 May 2015, 14:57 ]
Post subject:  Re: Salutare

cristianmiu Quote:
Pai cumperi yb trager, de preferat nou sau care nu a afost atins niciodata si dupa el ajustezi lonjeroanele. Cel putin asa cred eu. Tin sa precizez ca, cunostintele mele sunt limitate, cel mai bine intrebi un tinichigiu/mecanic.
Un tinichigiu "priceput" indreapta, intareste!

Author:  nesquick [ 12 May 2015, 15:05 ]
Post subject:  Re: Salutare

Aici e chestie de preferinte. Daca tragerul e indoit rau, eu personal prefer sa il schimba, insa alte persoane aleg sa-l indrepte. Cum am spus chestie de preferinte. Ambele variante consider ca sunt ok.

Author:  BZ-76-DIA [ 12 May 2015, 15:41 ]
Post subject:  Re: Salutare

Traversa dintre lonjeroane marcata in fotografia ta se fixeaza de acestea prin sudura, spre deosebire de alte marci care au ales fixarea cu suruburi. Dat fiind acest aspect, o sa ai de batut cu daltita in ea ca sa o decapsezi din sudura pana o sa zici piua. Nu e chestia ca nu se poate demonta pentru ca se poate, doar ca nu se merita. Da-i 2 ciocane asa cum este sa incapa bara cat de cat si las-o dreaq. Eventual te joci prin decuparea amortizoarelor de soc din polistiren care se afla sub bara si tot o asezi fara chin.
Mie cand imi cereau clientii din dezmembrari fieratania respectiva o taiam cu flexul direct cu capul de lonjeron si o trimiteam asa sa se chinuie tinichigii lor cu dalta. Acum depinde de tine ce ganduri ai cu masina, eu zic sa nu-ti bati capul, la 7-800 euro cat mai face un 1.6 TS non-FL in zile noastre...
Mai bine da-i jar pana crapa de tot, zic.

Author:  tomi_alfa [ 12 May 2015, 15:50 ]
Post subject:  Re: Salutare

Am schimbat eu traversa cu pricina, fara probleme, prin sudura. De indreptat, se indreapta foarte greu. Nu merge la ciocan. Au incercat pe a mea la service. Poate doar prin metoda stalp-funie si marsarier, dar nu as recomanda. Iei un flex, te duci la dezmembrari, tai bucata si apoi cu produsul la service, daca vrei sa faci o treaba cap-coada. Neaprat ca lucrarea sa fie izolata ca la carte. Si da, italienii astia au gandit-o ca naiba. Nu puteau pune si ei suruburi? :bash:
Cod piesa 60619597

Author:  nesquick [ 12 May 2015, 15:53 ]
Post subject:  Re: Salutare

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar parca la 147/GT este cu suruburi...

Author:  tomi_alfa [ 12 May 2015, 16:00 ]
Post subject:  Re: Salutare

E tot sudata dracia
GT & 147
P.S. Am vazut la un seria 5 (E36) de prin anii '80 cum avea la traversa aia si doua tampoane cu un fel de telescop si alea prinse in suruburi de sasiu. Cam ca la trenuri. Asa da.

Author:  antonelcodreanu [ 12 May 2015, 16:13 ]
Post subject:  Re: Salutare

Traversa cu pricina se gaseste de cumparat, chiar si noua. (Punct)

Author:  quintenus [ 12 May 2015, 18:21 ]
Post subject:  Re: Salutare

Da, eu ma gandea tot la funie - stalp, si cred ca e doar 1 cm deplasata bara de capota in partea stanga... Am lovit-o din neatentie.. La plecarea dupa loc (nu a fost un soc puternic)... Si inca o chestie, am observat ca intre radiator si un fier din spatele lui mai sunt cativa milimetri...

O sa revin cu o poza.

Author:  quintenus [ 15 May 2015, 13:12 ]
Post subject:  Re: Salutare

poza

Attachments:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 581.68 KiB | Viewed 1719 times ]

Author:  Razvan29 [ 15 May 2015, 13:54 ]
Post subject:  Re: Salutare

Traversa aia se indoaie asa dupa un soc relativ mic, la plecare de pe loc?

Rog pe cineva sa confirme/infirme treaba asta, ca eu trag 2 concluzii:

1) nu spui adevarul
2) Alfele ie proaste

Author:  quintenus [ 15 May 2015, 15:24 ]
Post subject:  Re: Salutare

Nu stiu daca am zis, in fata aveam o duba plina si am intrat in carligul de remorcare, deasupra la numar se vede o gaurica mica.

Si sa fi fost socul mai mare, se spargea si farul, si mai multe zic eu.

Author:  nesquick [ 15 May 2015, 15:34 ]
Post subject:  Re: Salutare

Omule, uitate si tu cum sta faru, bara si capota... ca nuca'n perete, sa fim seriosi, masina a mai fost lovita pe partea respectiva, iar traversa probabil ca este stramba mai demult.

E la mintea cocosului daca pentru a indrepta, tragi cu o forta f mare, cum este posibil sa se indoaie daca doar atingi usor un carlig de remorca?

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/