Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Salut!!!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23491
Page 2 of 2

Author:  Iulyan85 [ 21 Apr 2015, 10:05 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

am fost sa uitat la mufa si mi-a spus mecanicul ca nu are nimic....
mi-a facut o resetare cum mi-a sugerat un coleg mai sus a scos minusul de la baterie si am stat 10 min a pus la loc minusul am pornit masina am mers cu ea si nu mi-au mai aparut erorile care imi apareau,si nici motorul numai trepideaza.
imi sta motor engine aprins si mi-a spus cica ar fii de la noxele care le elimina

Author:  ALXege [ 21 Apr 2015, 10:37 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Omule, daca vrei sa intelegi, bine, daca nu, mergi in continuare la mecanicul tau habarnist si iti urez multa bafta sa-ti mearga masina, caci doar de bafta vei avea nevoie!
Comportamentul descris de tine este sigur de la injector, daca a demontat mufa si s-a uitat la ea cu siguranta ca acum face contact ceva mai bine (posibil sa fie doar o chestiune de timp pana sa inceapa sa faca iar moace). Vezi ca resetarea centralinelor s-a produs si cand ai schimbat bateria, asta ca sa te convingi ca nu era de acolo ;)
Pentru check engine trebuie tester, citita eroarea si abia apoi emise ipoteze. Fiind din Braila, poate te ajuta bluecar cu citirea codurilor de eroare ;)


Sent from my Alfa Romeo

Author:  Iulyan85 [ 21 Apr 2015, 10:43 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

nu am auzit de bluecar in braila....eu am zis ce am facut poate candva o sa mai ajute si pe altii problema mea cand o sa o rezolv,o sa incerc sa dau de serivisul asta si o sa ii mai fac inca un test la masina pentru erorii.
va multumesc pentru sfaturii incaodata.

Author:  VladimirG [ 21 Apr 2015, 10:45 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=20&t=22973" onclick="window.open(this.href);return false;
LE: nu esti primul si nici singurul care a avut problema asta la masina :peace:

Author:  tzzivii [ 21 Apr 2015, 10:52 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Mda. Cum am zis in repetate randuri, unii o merita.

Author:  djpyton [ 21 Apr 2015, 10:53 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Imi dai te rog mai multe detalii despre masina.
din ce an e,prima inmatriculare,tipul motorului,alimentare si putere.
iti spun imediat ce buba are :naughty:
nu vreau sa te descurajez ,dar daca e 939A2000 va trebui sa te uiti neaparat la galeria de aspiratie si valvolele swirl.
tu dami datele respective si iti spun ce trebuie sa faci.mersi.ciau.

Author:  tzzivii [ 21 Apr 2015, 10:58 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

LOL. ia zai si mie, 2.4 JTDm 200cp, 2006.

Author:  djpyton [ 21 Apr 2015, 12:19 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

tzzivii Quote:
LOL. ia zai si mie, 2.4 JTDm 200cp, 2006.
prea tare tzzivii :lol: :lol:
nu vreau sa ma dau destept ,dar daca are acelasi motor ca al meu ...aceleasi simptome le dadea a mea cind erau swirl-le plecate la plimbare prin galerie si actuatorul futut.

Author:  Iulyan85 [ 21 Apr 2015, 12:56 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Alfa romeo 159 1.9 jtdm de 110 kw, din 2006, ZAR93900007014848, E799417

Author:  tzzivii [ 21 Apr 2015, 13:38 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Vezi ca ultima e seria civ-ului.

Merge si la alte marci faza?

Author:  djpyton [ 21 Apr 2015, 13:50 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Iulyan85 Quote:
Alfa romeo 159 1.9 jtdm de 110 kw, din 2006, ZAR93900007014848, E799417
vezi tzzivi ce iti spuneam eu.
sefu,lucrurile stau asa.
dute frumos la unu care are tester,examiner sau orice de genu asta sa iti faca o diagnostica.
daca ai eroori de genu valvola parzializzatrice flusso,sau poate stie careva cum ii spune in engleza ca io nu imi vine :lol:
codurile sunt P2012 P2013 si te apuci de treaba :dribble: :dribble:
trebuie dat jos galeria de aspiratie,treaba care nu o poti face in fata blocului din pacate,pentru ca trebuie data pompa de inalta presiune ce e pe distributie,si sa te uiti in ea cum este si sa vezi daca mai merge motorasul de la valvolele swirl si daca acestea mai sunt intregi.
iti recomand sa nu mai mergi cu masina ca o sa te arda :uhuh: :uhuh:
daca te apuci de desfacut sa ne anunti.sper sa iti fi fost de ajutor

Author:  nesquick [ 21 Apr 2015, 13:58 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Cel mai aproape de tine si te poate ajuta sigur in rezolvarea problemelor este userul comanr din Galati. Cu siguranta ii va da de cap masinii tale. Altfel cum a spus si ege continua sa mergi la mecanicul tau habarnist in continuare si roagate la Dumnezeu sa nu se strice mai rau masina :)

Eu daca as fi in locul mecanicului tau, mi-ar fi rusine sa intind mana si sa spun ca sunt mecanic, dar sa nu fiu in stare sa rezolv o mufa de injector sau sa nu stiu sa folosesc un tester, lucru esential pentru masinile din zilele noastre.

LE: bluecar, este numele unui utilizator al forumului. Si el isi repara masina tot la comanr :)

Author:  djpyton [ 21 Apr 2015, 14:04 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

tzzivii Quote:
Vezi ca ultima e seria civ-ului.

Merge si la alte marci faza?
stii care e treaba cu swirl-le astea?e ca pina in 2007 galeria e din aluminiu si swirl din plastic,pina s-au prins inginerii lu peste ca s-ar din lacasul lor si pleaca la plimbare prin combustione si fute motoru :bash: .asa ca au decis din 2007 sa faca galeria din plastic si swirl din metal,ceea ce a imbunatatit un pic treaba ,nu mai pleaca la plimbare,in schimb se rupe tija care le actioneaza pe toate simultan,pt ca actuatorul ingraneaza una singura iar prin tija celelalte.solutie? simplu,daca ai noroc sa nu iti fie plecate si doar in curs de desfasurare,ca sa nu faci tot ceea ce am facut eu cu dopurile,cumperi frumos galeria de la euro 3 care nu are nici un swirl nimik si ai rezolvat,sau daca vrei intr-adevar sa le ai acolo ceri la piese sa fie din plastic pentru versiune din 2007,cu toate ca mi se pare vine in automat,,nici in italia nu ti-l mai da pe ala din aluminiu,nu stiu sigur ce sa ma asa pe mine.
eroori nu vor fi daca faci aceasta modificare doar sa lasi actuatorul la locul lui cu mufa in el fara tija care actioneaza swirl-le bineinteles.
de preferat daca tot esti la acest pas e sa curetiFarfala si Egr si sa il elimini,ori cu tabla corespunzatoare sau cel mai bine din soft.

Author:  Iulyan85 [ 23 Apr 2015, 09:43 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Salut!!!!
Am facut o resetare la centralina cu bateria si am schimbat si mufele de la injector si mi-au disparut erorile nu imi mai apar.
Acum o bag din nou in service sa ii fac revizia, distributia si sa schimb bucsele la ea.
Va multumesc la toti pentru sfaturile pe care mi le-ati dat in tot acest timp si a-ti fost alturii sunteti o adevarata echipa.

Author:  catalinmarin84 [ 23 Apr 2015, 14:41 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

djpyton Quote:
tzzivii Quote:
Vezi ca ultima e seria civ-ului.

Merge si la alte marci faza?
stii care e treaba cu swirl-le astea?e ca pina in 2007 galeria e din aluminiu si swirl din plastic,pina s-au prins inginerii lu peste ca s-ar din lacasul lor si pleaca la plimbare prin combustione si fute motoru :bash: .asa ca au decis din 2007 sa faca galeria din plastic si swirl din metal,ceea ce a imbunatatit un pic treaba ,nu mai pleaca la plimbare,in schimb se rupe tija care le actioneaza pe toate simultan,pt ca actuatorul ingraneaza una singura iar prin tija celelalte.solutie? .
sau mai simplu daca da jos admisia si galeria e din aluminiu sa elimine clapetele si sa sudeze/astupe gaurile ramase. referitor la erorile aparute... testat pe propria piele mufa de la injectorul 3. bagata bine la loc si au disparut toate erorile.

Author:  hixx [ 30 Jun 2015, 18:20 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

Salut.Exact aceleasi probleme le am si eu la masina mea.Eroare injector 3,martori aprinsi in bord pt ASR,VDC,check engine,si acul de la combustibil o ia razna.Am scos mufa si am actionat putin lamelele cu o surubelnita,pus la loc,a mers vreo saptamana si mi a aparut iar problema.Pana la urma stie cineva sigur daca e de la mufa sau e cealalta problema ce amintea un coleg mai sus.Si apropo care e injectorul nr 3?Cum se face numerotarea lor,ca eu am umblat la amandoua din mijloc.Multumesc!

Author:  makaveliDaDon [ 02 Jul 2015, 11:15 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

fa ce iti sugereaza colegii,stiu despre ce vorbesc
am patit-o si eu cu mufa dar in cazul meu nu se aprindeau toti martorii(decat vdc,esp si alea) si scutura motorul in sarcina ca toti draci.Am desfacut cu grija mufa de la al trei-lea injector si cu o surubelnita de ceasornicar am strans putin mufele sa faca presiune.Mai e o varianta,sa folosesti un soricel/clema,cum vrei sa-i zici si prinzi mufa injectorului si o apesi catre injector.

Author:  makaveliDaDon [ 02 Jul 2015, 11:16 ]
Post subject:  Re: Salut!!!

hixx Quote:
Salut.Exact aceleasi probleme le am si eu la masina mea.Eroare injector 3,martori aprinsi in bord pt ASR,VDC,check engine,si acul de la combustibil o ia razna.Am scos mufa si am actionat putin lamelele cu o surubelnita,pus la loc,a mers vreo saptamana si mi a aparut iar problema.Pana la urma stie cineva sigur daca e de la mufa sau e cealalta problema ce amintea un coleg mai sus.Si apropo care e injectorul nr 3?Cum se face numerotarea lor,ca eu am umblat la amandoua din mijloc.Multumesc!
e al trei-lea numarand de la distributie spre dreapta
mai fa o data ce ai facut.E u am patit la fel de cateva luni si nu a mai aparut problema de atunci

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/