Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My Alfa Rome 166 2.5 V6 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23484 |
Page 2 of 9 |
Author: | andreiblitz [ 01 Sep 2015, 21:00 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Spune-i mecanicului tau ca mai bine gaseste solutia decat sa schimbe motorul. Am gasit eu unul foarte ingrijit, daca totusi esti curios, dar e de 3 l si...... 2700€ http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 8-223-3462" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | Hathazy [ 14 Dec 2015, 23:50 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Stie cineva unde se afla filtru de benzina la 2.5?eu m-am tot tavalit pe sub ea, dar nu am gasit-o.ideea e ca uneori porneste greu alteori o ia la sfert, adica in fiecare dimineata porneste la sfert chiar daca sunt -5 grade sau 10 grade, dupa aia porneste cum vrea ea.ori trebuie sa dau la automat vreo 5-6 secunde sau dupa 1-2 secunde o ia.si ce nu am schimbat niciodata la masina e filtrul de benzina. |
Author: | Nelu1973 [ 15 Dec 2015, 00:30 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Posibil să fie în rezervor. |
Author: | BZ-76-DIA [ 15 Dec 2015, 01:13 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Posibil sa nu ai. Filtreaza sita de la sorb. |
Author: | Hathazy [ 15 Dec 2015, 12:47 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
apropo, uitasem sa zic ce avea masina mea, de ce nu mergea ok motorul de ce aveam missfire, stupid dar adevarat, 2 injectoare deschideau cand vroiau ele, si cand nu trebuia mai dadeau in jet de benzina, am descoperit din intamplare cu rama scoasa am dat mult la automat si la un moment dat am vazut 2 jeturi simultan de la injectoare diferite.dupa schimbare merge perfect masina, in afara faptului ca uneori trebuie sa dau mult la automat....cost operatie 100 ron ambele injectoare+3h de lucru din partea mea.masina a enascut. Saptamana asta va primi brate noi complet(fata sparte), un rulment stanga spate, ar mai trebui galerie evacuare sudata amble din pacate, butoanele de la geamuri sunt toate stricate(rupte)arcuri spate ca e lasata de cur. cele mai ieftine piese le gasisem pe https://www.atp-autoteile.de/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | tranzafirul [ 15 Dec 2015, 18:39 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Foarte interesant defect. ) bine ca i-ai dat de cap |
Author: | Hathazy [ 18 Dec 2015, 12:11 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
era de vis daca nu se mai intampla ceva la Alfa.......aeroterma merge cand vrea ea, am verificat cablaj, sigurante, relee, totul perfect, insa aeroterma nu porneste, pe ICS apare ca-i dau drumul ca ar functiona, se aude cu se schimb clapetele cand comut directia de climatizare tar ventilatorul nimic, dupa care mai da si el un semn ca e ok, merge pana a doua zi. |
Author: | Hathazy [ 21 Dec 2015, 00:35 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
am mai cumparat o frumusete de 2.5, din 2002 pt piese, cine e interesat pt piese ma poate cntacta pe privat. |
Author: | tranzafirul [ 21 Dec 2015, 02:00 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
la aeroterma eu am avut firul de plus din mufa ce se alimenta innegrit... verifica acolo |
Author: | Hathazy [ 24 Dec 2015, 02:03 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Azi a primit fetita mea cadoul de Craciun: -Set brate complete fata ambele parti -2 planetare noi -2 telescoape plus arcuri noi -reglaj directie fata In continuare va primi(nu stiu cand): -bucsi bara stabilizatoare fata -set brate complete spate -2 telescoape plus arcuri spate -si o vopsea integrala -o linie de tobe gemene custom |
Author: | McCasian [ 29 Dec 2015, 02:11 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Stie cineva procedura pentru schimbarea bucsilor de la bara stabilizatoare pe fata? Am incercat si n-am reusit. Am auzit din alta parte ca e nevoie sa dai jugul jos, sa le desfaci cu flexul si sa le sudezi la loc, dar mi se pare absurd sa fie nevoie de asta. |
Author: | tranzafirul [ 29 Dec 2015, 18:10 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
este putin de munca, din cate imi amintesc, bucsile au un suport format din 2 table care sunt sudate. cele 2 table sunt prinse de sasiu. Dupa ce se desfac de pe sasiu trebuie trasa bara si desfacute cele 2 table ca sa scoti bucsa. Nu este chiar asa de complicat. Dupa inlocuire, tablele nu se sudeaza, se prind la locul lor si data viitoare nu o sa mai se schimbe asa de greu. |
Author: | bluecar [ 29 Dec 2015, 18:59 ] | |||
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 | |||
cred ca si la alfa 166 trebuie lasat cadrul sa ai acces la bara stabilizatoare,cum a spus si colegul declipsezi suportul format din cele doua table cu o masina de gaurit si spiral putin mai mare decat gaura surubului(pe partea opusa piulitei). dupa ce se desprinde bucata de deasupra polizezi bucata de metal ce ramane dupa declipsare. pun si ceva foto(una am luat-o de pe net repede)
|
Author: | Hathazy [ 30 Dec 2015, 10:16 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
trebuie desfacut jugul, e de munca, dar rezultatul e pe masura, la ce galagie fac acele 2 bucsi....ingrozitor |
Author: | Hathazy [ 30 Dec 2015, 10:18 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
apropo, am rezolvat si problema cu pornirea greoaie uneori, era din cauza senzorului de pe axa cu came de pe chiuloasa 1, era plina de ulei, e normal sa fie asa sau de unde ajunge acolo ulei, dupa curatare merge perfect. |
Author: | Hathazy [ 01 Jan 2016, 18:28 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
pastele masii, iar porneste greu masina uneori, si iar nu mai merge aeroterma, doar cand vrea e.....o iau razna... |
Author: | Hathazy [ 05 Jan 2016, 12:35 ] | ||
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 | ||
ce e beculetul incercuit, tot timpul clipeste repede
|
Author: | McCasian [ 05 Jan 2016, 12:39 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Airbag pasager. Poate e dezactivat cu cheia, vezi daca deschizi usa pasagerului, sau defect/contact intrerupt |
Author: | mitza [ 05 Jan 2016, 12:48 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Au mai avut si altii problema, click aici. |
Author: | Hathazy [ 19 Jan 2016, 01:51 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
stie cineva unde gasesc modulul de inchidere centralizata?am mai cumparat o masinuta cum am mai specificat, si vreau sa fac un swap, al meu e aftermarket si e de toata jena, am dat toata instalatia electrica peste cap, apropo, as vrea sa schimb si instalatia electrica, pe masina donor arata impecabil, ca noua, e foarte complicat? |
Author: | Hathazy [ 19 Jan 2016, 01:52 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
becul acela ametit tot nu am reusit sa-l sting, am incercat tot ce zice pe toate forumurile pe care le-am putut traduce |
Author: | marius 75+166 [ 19 Jan 2016, 09:02 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
modulul de inchidere centralizata care lucreaza cu cheia( telecomanda) originala a masinii il gasesti sub becul de frana central spate , adica in masina , desfaci cu 2 inbusuri mici carcasa de plastic de sub geamul spate care contine beculetele de franare si dedesubt este un modul negru . De regula este piesa pe care foarte multi uita sa o schimbe cand schimba contactul , pentru ca nici nu stiu de ea . |
Author: | marius 75+166 [ 19 Jan 2016, 09:44 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Hathazy Quote: becul acela ametit tot nu am reusit sa-l sting, am incercat tot ce zice pe toate forumurile pe care le-am putut traduce
Eu am patit ceva similar : se aprindea acel beculet , dar cand si cand, fara vreo logica , si in mers si pe loc si cu pasager pe scaun si fara. Se aprindea cateodata si celalalt bec rosu de eroare airbag ( adica era valabila eroarea si pentru airbag sofer ) . Am curatat si mufarile de sub scaun , am desfacut si comutatorul cu cheie din dreapta si l-am curatat,nimic. Am bagat mana sub bord si am scos mufele de la modulul de airbag dreapta( din spatele torpedoului , curatat . pus cu greu la loc , s-a stins becul ala care-ti face si tie necazuri , dar a ramas ala rosu si acum da clar pe tester eroare capsa detonanta la airbag dreapta, adica trebuie schimbat. Faza e ca nu are nici pe dracu , dar Alfa tine la siguranta( obligati de conditiile si legislatia internationala , iar astia le si respecta...) si a programat sa se aprinda toate becurile alea afurisite dupa 10 ani de la fabricatie , conform legislatiei .................Concluzie : resetare erori cu un tester original ( sau suficient de competent sa acceseze toate erorile ratacite prin diverse locuri protejate). Eu am primit urmatorul raspuns : Airbagurile sunt functionale , daca vrei sa schimbi modulele de airbag costa .... , daca poti sa te obisnuiesti cu becul e cel mai bine , daca nu , scoatem becul ; daca nu facem varza calculatorul si resetam fortat , dar pe viitor se poate intampla sa se aprinda orice licurici in bord , fara motiv si o sa ajungi sa resetezi toata ziua erori fictive ........... |
Author: | Hathazy [ 20 Jan 2016, 01:11 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
Merci mult Marius, ma gandeam sa schimb ecu airbag de pe masina donore, la aia nu e aprins nici un martor, insa azi am schimbat centrala, asa cum a zis Marius acolo e si se schimba usor, a primit azi un interior nou masinuta mea, un interior de "pele" cu mamorie etc, saptamana asta mai primeste 2 arcuri + telescoapte spate si bucsile din fuzeta, si daca nevasta ma lasa si un rulment . apropo cineva a reusit sa faca sa functioneze telefonul? un ultim retus ar ma fii sa-i schimb parbrzul, are o fisura, si suntem gata de fest |
Author: | marius 75+166 [ 20 Jan 2016, 09:16 ] |
Post subject: | Re: My Alfa Rome 166 2.5 V6 |
apropo cineva a reusit sa faca sa functioneze telefonul? ICS are 3 variante : simplu , cu navi , cu navi+telefon. Doar cele venite din fabrica cu telefon au si antena pentru GSM , adica in spatele ICS ,mai este un fir asemanator cu antena radio care se mufeaza in modulul de gsm al ICS . Daca s-a schimbat ICS , degeaba are tel. daca nu are masina antena si amplificatorul/emitatorul GSM. Sper ca esti lamurit. Oricum este depasita ideea de a avea un SIM doar pentru masina sau nu stiu ce or fi gandit astia acum 15 ani ca in momentul in care te urci in masina scoti SIMul din telefon si il pui in ICS , cand cobori scoti iar si pui SIM in telefon ... nu se inventase inca bluetooth , posesorii trebuiau sa isi permita un nr. de tel doar pentru masina .... , Solutia este un carkit bluetooth cu FMtransmiter ...Salutari!! |
Page 2 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |