felicitari pentru masina, cred ca ai cutia secventiala cu ambreiaj pentru plecare de pe loc si apoi pentru schimbarea treptelor nu se foloseste ambreiajul, o cutie robotizata gen camion, racing, la alea daca apesi ambreiajul din greseala cand schimbi viteza te da cu capul de scaun, masina e orientata mai mult pentru circuit, nu prea i place bara la bara.
nu stiu cati si le duc pe circuit, avand in vedere ca e o bijuterie scumpa, probabil foarte putini, pe circuit poti gresi usor si se lasa cu avarii mai mari decat o janta putin zgariata, clar nu e o masina pentru soricei de birou sau mosi cu putine primaveri ramase.
mi se pare hilara indicatia dealerului , ai grija cu ambreiajul, e ca si cum ai vandut o naveta spatiala unui om si ai spui sa o lase mai incet prin ionosfera ca dupa aia nu i problema
, clar incearca si ei sa se protejeze de clientela iresponsabila ce ar putea sa le aduca un prejudiciu de imagine, un maserati fumegand in drum nu da bine in poze, s au mai vazut diversi futbolisti manelisti cu "bolidul" fumegand sau kinezi cu putza mica taind supercaruri cu securea, mie daca mi ar spune un dilar sa am grija cu ambreiaju' i as spune sa stea linistit sa doarma fara probleme.
am vazut una alba pe aici, masina pare normala ca si dimensiuni insa nu este, te ia cu furnicaturi cand te apropii de ea, ceva gen panamera cu roti imense, nu te invidiez, numai oamenii prosti invidiaza pe cineva pentru lucrul pe care il are, ma bucur pentru tine mai ales ca ai ales sa o prezinti aici, incearca sa te obisnuiesti cu gabaritul ei, multe masini vin ca o manusa, asa mi s a parut mercedes e-klasse de exemplu, altele necesita timp de acomodare, scenicul e ca un bloc al carui volan e la etajul 1 nefiind o masina mare, se conduce greu.
drive it like a pro' !
ps: I guess the wheel is on the wrong side, isn't it?