Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
a mea AR GQV TCT 1750 240 CV https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22966 |
Page 2 of 26 |
Author: | littlefoot [ 01 Dec 2014, 20:12 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Sa fie intr-un ceas bun, dupa atata asteptare... O incantare! abia astept sa o vad "pe viu" |
Author: | ALXege [ 01 Dec 2014, 22:18 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Attachment: IMG_4345.jpg [ 213.58 KiB | Viewed 3600 times ] Attachment: IMG_4347.jpg [ 245.04 KiB | Viewed 3600 times ] |
Author: | Nelu1973 [ 01 Dec 2014, 23:10 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Faină Giulietta asta, s-o conduci sănătos. |
Author: | thenuts [ 02 Dec 2014, 02:09 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Mi se pare mie sau volanul e mai gros fata de versiunea preFL ? Si pielea pare mai de calitate putin ( asta poate e mai mult o impresie). |
Author: | yux_mm [ 02 Dec 2014, 02:27 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Ege, sunt sigur ca mai ai niste poze faine si cu exteriorul... O intrebare: pentru pielea aia de pe scaune s-a jerfit vreo jivina? sau e piele "ecologica"? in poza pare "ecologica" |
Author: | alfetta [ 02 Dec 2014, 08:18 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
ca si la 159 , scaunele au piele naturala pe sezut si pe parte interioara a spatarului , pe laterale si pe spatele scaunului esti vinilin. sa iasa asa in poze am fost nevoit sa o spal cu apa calda la 0 grade , la 7 dimineata , ca nu mai aveam somn, defapt nu prea mai am somn in ultima vreme. |
Author: | DanS [ 02 Dec 2014, 09:58 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
abia acum mi-am dat seama de unde vere cu alb la cusaturi |
Author: | alfetta [ 02 Dec 2014, 14:25 ] | ||
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV | ||
am pus si stingatorul ...
|
Author: | Hermanoli [ 02 Dec 2014, 14:33 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Cam micutz! Locatia e ca la masinile sport , imi place. |
Author: | alfetta [ 04 Dec 2014, 16:53 ] | |||
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV | |||
nu am stat sa caut mai mic , am luat ce am gasit mai usor. back to XVX si cu o sora mai mica
|
Author: | lucianm [ 04 Dec 2014, 17:32 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Asta viteza de inmatriculare, nenicule... QV. |
Author: | alfetta [ 04 Dec 2014, 17:50 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
asa merg treburile pe la constanta ... astazi am zis sa cumpar si eu un litru de ulei, selenia sport power 5w40 , dar se pare ca exista dosit doar prin anumite locuri si doar la bidon de 5L . daca cumpar un bidon si-l desfac , cat mai ramane valabil uleiul din el ? ma gandesc ca poate sunt nevoit sa completez pe viitor. apropos , reviziile sunt la 35000 de km/24 luni , le voi face la an sau la 15000 km . |
Author: | tzzivii [ 04 Dec 2014, 17:53 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
la ce probleme au fost cu unele 1.8-uri, iti recomand sa le faci mai devreme de 15k. pentru cine a intrebat de piele, e mai slab calitativa decat cea de pe preFL. de completat, teoretic nu ai nevoie. practic daca iei un bidon de 5l, nu expira mai rapid daca il desfaci. |
Author: | yux_mm [ 04 Dec 2014, 20:00 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Eu nu ti-as recomanda sa completezi uleiul cu care a vanit din fabrica. Am o vaga impresie ca ei acolo pun altceva. Tine sub observatie nivelul si cand scade prea mult, schimba-l complet. Spre exemplu la mine uleiul de fabrica la 10k cand l-am schimbat era aproape de nivelul minim, in conditiile in care am mers foarte temperat. Urmatorul , tot in 10k nu s-a consumat mai deloc. Era aproape de nivelul maxim. |
Author: | ALXege [ 04 Dec 2014, 20:05 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Ce as face eu: schimbat la 10k no matter what, completat daca e cazul cu acelasi ulei aflat in motor. |
Author: | comanr [ 04 Dec 2014, 20:10 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
si eu la fel zic ca ege, better safe than sorry, totusi in functie de regim poti merge si mai mult, am o vaga banuiala ca multi km/an nu o sa faca masina si o sa arate ca noua si peste 10 ani. |
Author: | alfetta [ 04 Dec 2014, 20:30 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
bine ca am intrebat , cand o sa scada si-s pe munte o sa bag ce gasesc si cand ajung la service schimb tot uleiul . la noi la autocomo nici nu era pe tabel uleiul meu , adica ma duc la schimbat uleiul si o iau peste 5 zile lucratoare . azi am observat ca volanul se roteste de la centru , o tura si 1/8 la stanga respectiv dreapta si semnalizarea clipoceste de cinci ori , asa cum spunea marius. am verificat si uleiul si la 900 km are culoarea celui de floarea soarelui. am testa si D-ul , conluzia este ca in oras nu ai cum sa-l folosesti , ramai fara placute de frana intre cateva semafoare . dimineata pe frig observ ca nu schimba sub 2900/3000 , sta turata ca bleaga si mie imi este mila s-o calc, trebuie se ne imprietenim mai bine. |
Author: | comanr [ 04 Dec 2014, 20:33 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
vezi ca motoarele astea nu ai consum de ulei sau asa zice lumea, singura problema este ca nivelul la ulei poate creste in caz de talpa nesimtita din cauza dilutiei de benzina in ulei, motoarele nu consuma ulei deloc, nu iti fa probleme. |
Author: | DanS [ 04 Dec 2014, 22:11 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
am acelasi motor si nu am avut vreo pbl cu uleiul, la fel si cu cel de pe Giulietta |
Author: | ALXege [ 05 Dec 2014, 00:48 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Care-i treaba cu dilutia benzinei in ulei? |
Author: | comanr [ 05 Dec 2014, 01:20 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
din cauza cantitatilor mari de benzina injectate direct intr o cilindree relativ mica, benzina condenseaza pe cilindri si migreaza in baia de ulei pe langa segmenti, cam ca la diesel cand face regenerare, pentru ca la benzina se face compresie de amestec pe cand la diesel se face doar compresie de aer si apoi se injecteaza motorina, doar la regenerare se injecteaza motorina in timpul de evacuare care nu se aprinde si duce la marirea nivelului de ulei in baie. motorul cica nu are nimic de la treaba asta, doar ca uleiul isi schimba proprietatile si nu mai unge corect turbina, la multe tbi uri de 1.75 pica turbina, banuiesc ca si aia au abuzat de motor ca spartii. |
Author: | nesquick [ 05 Dec 2014, 09:17 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Imi cer scuze, nu doresc sa fiu offtopic, insa la diesel cand face regenerare, motorina este injectata in filtrul de particule, cel putin asa stiu eu. Sent from my mobile |
Author: | comanr [ 05 Dec 2014, 09:39 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
la astea mai noi dar la alfa si la majoritatea se arunca cu motorina in motor si pistonul impinge acea motorina spre filtru in timpul de evacuare al gazelor arse iar o parte ajunge si in ulei. |
Author: | alfetta [ 06 Dec 2014, 23:10 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Dupa 1500km am decis sa merg doar in D , este singurul mod in care motorul nu functioneaza subturat si singurul mod in care parca se leaga toate intre ele . Ps: cutia de viteza nu cred ca este foarte performanta , spre exemplu daca parchezi si nu tragi frana de mana , cand pleci si masina a stat franata in cutie, levierul pleaca din P in D de parca ai decupla un mecanism cu roti folosind o ranga, este departe de ce am pe volvo si cvt-ul din nissan. |
Author: | ionutp [ 06 Dec 2014, 23:14 ] |
Post subject: | Re: a mea AR GQV TCT 1750 240 CV |
Nu știu dacă e bine sau nu doar D, dar poate e recomandat sa mai folosește si celelalte moduri. O sa te plictisesti doar de D, o sa vrei mai mult după ceva timp. |
Page 2 of 26 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |