Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 147 Selespeed vs Reno Clio-am facut de rusine clubul https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2249 |
Page 2 of 2 |
Author: | vip007 [ 11 Jun 2007, 08:53 ] |
Post subject: | |
deci am ramas ;la concluzia ca nu situ eu sa plec cu masina e bine de stiut si acum intrebarea de baraj cum fac sa invat sa plec cu ea primul ![]() |
Author: | occ [ 11 Jun 2007, 09:00 ] |
Post subject: | |
pai e simplu(e nu chiar asa ! ).Ideea pricipala e ca trebuie sa pleci la limita aderentei cauciucurilor.Adik sa ai o turatie potrivita..incata sa nu se invarta aiurea.Eu nu am cum sa-ti explic deaorece tu ai selespeed, acolo habar nu am cum se face..ca totul e din ambreiaj!! Ps:Iti reconad sa nu-ti faci un tel din asta...ca orice exces nu e bun ptr masina... |
Author: | Silviu [ 11 Jun 2007, 10:09 ] |
Post subject: | |
gabrieldima Quote: ............ambreiaj terminat .........
Gabi, Tupac ti-a dat candva nota 2,2 pentru cunostinte de mecanica.Eu iti dau nota 1,1 pentru ca ... intamplator .... cutiile automate nu au ambreiaj ...... ![]() Nu o sa vezi niciodata la cutia automata/semiautomata/tiptronic/quickshift/selespeed/... cum vrei sa-i spui..... ambreiaj. ![]() |
Author: | alexmirica [ 11 Jun 2007, 14:06 ] |
Post subject: | |
Silviu, Selespeedul are AMBREIAJ, rulment presiune, placa presiune si tot ce trebe!!! E practic o cutie manuala cu control automatic. Cand vii pe la mine iti arat cum se pleaca cu Selespeedul de nu te ia nimeni. ![]() ![]() |
Author: | Tupac [ 11 Jun 2007, 14:28 ] |
Post subject: | |
alexmirica Quote: Cand vii pe la mine iti arat cum se pleaca cu Selespeedul de nu te ia nimeni.
Ce spui tu straine?! ![]() ![]() |
Author: | Silviu [ 11 Jun 2007, 14:41 ] |
Post subject: | |
Mirica, hai ca am ramas fara cuvinte. Vrei sa spui ca ai desfacut tu cutie de selespeed si are placa de presiune, disc de ambreiaj, rulment, tot ce trebe ???? Inseamna ca nu are nimic in comun cu o cutie automata, pentru ca la cutia automata nu exista AMBREIAJ si crede-ma ca am vazut asemena cutii, de mercedes, audi, chevrolet, volvo, saab,lancia , niciuna nu avea ambreiaj. |
Author: | alexmirica [ 11 Jun 2007, 14:59 ] |
Post subject: | |
E adevarat ca la Audi, Saab, etc. e cu totul alta cutie, insa Selespeed-ul este de fapt o cutie manuala (clasica) ce are in loc de cele doua cabluri de la schimbator doi actuatori si ambreiajul este actionat de un al treilea actuator. Inteligenta miscarea celor de la AR, practic nu au trebuit sa reconceapa de la zero o cutie automata. ![]() |
Author: | vip007 [ 11 Jun 2007, 15:42 ] |
Post subject: | |
o sa trec pe la tine alex cred ca pe miercuri. te sun oricum inainte acum sunt in sesiune si e mult de invatat:(( abia astept ![]() |
Author: | Silviu [ 11 Jun 2007, 16:31 ] |
Post subject: | |
Alex, ai vazut cu ochii tai cutia de selespeed demontata ? Intreb pentru ca m-am interesat la un "tehnician" care a facut ceva practica prin fabrica AR, si mi-a spus ca selespeed-ul nu are ambreiaj. ![]() |
Author: | occ [ 11 Jun 2007, 21:49 ] |
Post subject: | |
Selespeed - Alfa Romeo's transmission system, which uses a conventional manual gearbox in conjunction with an automatically operated clutch. The driver can change gear using steering-wheel mounted buttons or a conventional gearlever. In linkul de mai jos se specifica ( e in franceza) ca selespeedul nu e cu "convertizor dinamic". Asta apare pe mai multe situri.Dar oricum exista multe modele de cutii de vinteza "automatice".Fiecare producator avand un sistem relativ propriu.Singurele cutii unde nu am intalnit ambreiaj si s-a si specificat sunt cele cu "convertizor dinamic",marea majoritate a modelelor americane au asa ceva.Pe cand unii au chiar ambreiaj dublu...altii merg pe nu sti u ce sistem cu bile.. Ia cititi voi aci: http://automotive.roger.free.fr/contenu ... ission.htm |
Author: | ALXege [ 12 Jun 2007, 00:17 ] |
Post subject: | |
nu sunt chiar expert in ale mecanicii, dar datorita faptului ca am in famile o masina automata (care a intampinat de curand si o reparatie la cutie) tin sa va mentionez urmatoarele: - chiar daca nu exitsa un ambreiaj propriu-zis, chiar si cutiile automate pur-sange (inclusiv generatiile vechi, inclusiv cele americane) au un sistem de ambreiaje hidraulice in cutie - selespeedul, as far as i know, se apropie foarte mult de o cutie conventionala, doar schimbarea propriu-zisa a vitezelor fiind automata |
Author: | gabrieldima [ 12 Jun 2007, 08:33 ] |
Post subject: | |
moaaaama,ce am facut bre de ati scris atata?ca am zis ca are ambreiaj? pai daca see gasesc piese de schimb pt ambreiaj nu i normal sa si aiba? ![]() ssilviu-ms de nota vad ca si tu notezi pe sistem rusesc<comunistule ![]() p.s. nu am avut niciodata cunostinte de mecanica profesionale,am invatat pe propia mi piele,de la alexmirica,catalin.alte masini,internet,etc....ca noi toti de altfel nu? |
Author: | tnscatalin [ 12 Jun 2007, 08:56 ] |
Post subject: | |
Haidi bre lasati vrajeala cu ambreajele,almanahele s.a.m.d. si invatati omu cum e cu liniutele, nu-l vedeti cum se da cu capul de perete! Aveti si voi mila de peretele ala ! |
Author: | ALXege [ 12 Jun 2007, 16:28 ] |
Post subject: | |
![]() in alta ordine de idei, kickdown, adica talpa brusca si grea pe pedala ![]() |
Author: | vip007 [ 12 Jun 2007, 22:30 ] |
Post subject: | |
ok talpa grea esp scos si problema pentru care v-am cautat:))) la 2000 ture sta si apoi o ia repede repede alta varianta scos in neutru apasata frana turata si bagat in viteza laut picior de pe frana alta problema se invart rotile sta masina o fractiune si apoi pleaca greu deci revenind o sa ma duc la alex sa vad ce imi arata el ![]() ca din variantele incercate de mine nu prea da nici una rezultat ![]() |
Author: | ALXege [ 13 Jun 2007, 00:15 ] |
Post subject: | |
nu mai fa asa cum ai descris in a 2a varianta ever !! |
Author: | occ [ 13 Jun 2007, 08:05 ] |
Post subject: | |
hey...termina cu prostiile mai ales varianta a 2-a... Eu iti zic un sigur lucru....gaseste turatia de cuplu si pleaca cu ea....mentii acceleratia la turatia respectiva(adik nu apesi ca inecatul pe acceleratie) pret de o secunda-2 pana ia aderenta roata si apoi accelerezi(kick down cum spune EGEtzel).Dar ti-am zis nu-ti fa un tzel din asta....Iubeste masina ca si ea te va iubi pe tine.... |
Author: | vip007 [ 13 Jun 2007, 09:36 ] |
Post subject: | |
a doua varinata am incercat-o o singura data si a facut urat si nu am mai repetat ![]() o sa incerc si cum spui tu ms de sfat si incerc sa am grija de ea dar din cand in cand ma tenteaza sa apas mai tare ![]() |
Author: | ALXege [ 13 Jun 2007, 10:27 ] |
Post subject: | |
occ-ule, nu prea are cum sa gaseasca turatia de cuplu pt ca nu are cum sa plece cu ea turata, e sele ![]() ![]() ![]() |
Author: | vip007 [ 13 Jun 2007, 10:29 ] |
Post subject: | |
eu intelesesem din ce a zis occ ca sa apas pe pedala pana simt ca trage(adica nu de la inceput pedala jos) si apoi pedala la fund ![]() |
Page 2 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |