Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Oldie but goldie https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22441 |
Page 2 of 3 |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 14:39 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Masina pe care o am eu din '99 are DPF sau cum se numeste? Isi face regenerare? Intreb pentru ca am mers la un drum cu ea si am bagat de 50 lei motorina si in mod normal in oras mergeam cam 100 km cu banii astia iar pe sosea dupa 80 km s-a aprins becul si parca motorul se auzea altfel si vroiam sa stiu daca cumva si-a facut regenerarea de a consumat mai multa motorina ca de obicei. |
Author: | sneaker [ 02 Aug 2014, 14:59 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Nu are filtru de particule. Și la mine e cam neserios indicatorul de motorină. Pe un drum mai lung ieri de ex, mi se aprinsese becul, i-am dat un pic cox și s-a stins ![]() |
Author: | tomi_alfa [ 02 Aug 2014, 15:00 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Nu ai. Tehnologia e relativ noua din cate stiu. Cred ca in 2010 a aparut. |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
E enervant pentru ca daca las masina cu botu in jos scade acul pana la 0, iar daca o las cu botu in sus se ridica peste jumate si neavand computer de bord ma induce in eroare si am tendinta sa alimentez. Oricum multumesc de raspunsuri. |
Author: | mitza [ 02 Aug 2014, 15:42 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Asa facea si 156-le meu 1.6. Apoi, dupa cateva minute de mers, isi revenea si indica corect nivelul benzinei. |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 17:17 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
StefanAndrei Quote: E enervant pentru ca daca las masina cu botu in jos scade acul pana la 0, iar daca o las cu botu in sus se ridica peste jumate si neavand computer de bord ma induce in eroare si am tendinta sa alimentez. Oricum multumesc de raspunsuri.
niciodata sa nu faci asta! ![]() |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 17:28 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Simt o doza ironie in postul tau si nu e prima data ![]() |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 17:44 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
pai tu pui 8 litri de motorina ca sa stingi becul si te astepti sa ce, is vremuri grele pentru toata lumea dar ceasul pentru motorina nu e ceva precis la nici o masina si nu prea are relevanta nici un calcul de consum pana nu faci plin sovietic( sa cada o picatura din buza rezervorului), mai am eu cunostinte care merg "dupa bec" , e si asta o treaba, adrenalina! ps: nu e ironie, ne prapadim de ras ![]() |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 18:10 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Am pus 8 litri pt ca drumul asta nu necesita mai mult. Pun cat imi trebuie si cat am. Nu vad ce e de ras in asta, fiecare alimenteaza cu cat are, daca tu esti mai "bogatan" si faci full-ul tot timpul atunci nu pot decat sa te felicit. Eu sunt doar un simplu student, mai am pana o sa ajung sa am banii mei. |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 18:11 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
de acord cu tine insa nu poti sa ai pretentii facand asa, sa stii cat consuma masina si sa ai o monitorizare corecta a consumului, e de bun simt sa nu ceri asta. |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 19:01 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Stiu ca metoda plinului e cea mai eficienta. Eu eram doar putin uimit de cat de mult scazuse acul dar m-am lamurit. |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 20:18 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
pai asta e singura metoda pe care eu o cunosc, dupa ac sau dupa soare nu exista mai ales la capat de scala adica la minim sau la maxim unde precizia indicatorului e foarte mica, asta ti o zice "un bogatan". sfatul meu, nu mai merge cu pipeta pentru ca afectezi pompa din rezervor si favorizezi aparitia condensului si deci defectarea sistemului de injectie si rezolva pierderea aia de ulei pentru ca ai sanse sa strici ambreiajul daca ajunge ulei la el, fii mai atent la masina si mai putin la ironii. |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 20:44 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Am inteles sefu ![]() ![]() |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 20:50 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
acolo in zona pierderii de ulei e discul de ambreiaj si daca prinde ulei sau vapori de ulei e gata cu el(lucrul asta se intampla indeosebi vara cand e foarte cald afara si uleiul se evapora), pierderea in sine nu o sa te afecteze dar ambreiajul e scump, crede ma, oricum cand dai jos ar fi bine sa te pregatesti si de el, macar discul ar trebui inlocuit. nu s brobleme cu jignitul, stai linistit ![]() |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 20:55 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Ambreiajul a fost schimbat acum un an. Fratemiu a mers cam 15.000 de km maxim de cand l-a schumbat deci teoretic e relativ nou. Tot ar trebui schimbat discul de moment ce a fost schimbat acum un an? |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 21:01 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
daca nu se imbiba cu ulei nu trebuie, dar daca a ajuns ulei la el o sa trebuiasca cu siguranta desi multi mecanici il sterg cu benzina si il pun la loc, dar nu mai e cum trebuie, oricum poate ai noroc si nu se mareste pierderea intre timp, verifica si epuratorul sa nu ai presiune marita in carter, presiune care forteaza semeringurile, oldies but goldies ![]() |
Author: | StefanAndrei [ 02 Aug 2014, 21:10 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Hahaha buna legatura:)). Am inteles, mersi frumos de informatii. Pierderea o verific saptamanal si e ok pana acum, parca pierde si mai putin sau poate mi se pare. |
Author: | comanr [ 02 Aug 2014, 21:11 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
n ai pentru ce, alfaclub.ro is about support! |
Author: | Dizzy_147 [ 03 Aug 2014, 00:14 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
eu am 70 litri rezervorul sa-i faci tu plinul ca eu eu anul asta nu il fac sigur |
Author: | comanr [ 03 Aug 2014, 10:31 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
mai gasesti unu sa o duca si la spalatorie si service si te ai scos ![]() le: se cam desfiinteaza mitul celor cu bmw sau mercedes care pun de 50 lei gaz, busted! |
Author: | yux_mm [ 03 Aug 2014, 14:18 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
tomi_alfa Quote: ... Tehnologia e relativ noua din cate stiu. Cred ca in 2010 a aparut.
Nu e chiar atat de noua. In 2008 era sigur disponibila pe 47 si GT. Si banuiala mea este ca era dispunibila si mai devreme de 2008, Dar totusi, nu la nivel de an 2000, si cu sigursntrs nu la Alfa.
|
Author: | alfa146 [ 03 Aug 2014, 15:00 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
A aparut din 2005 , pe 159 . |
Author: | StefanAndrei [ 03 Aug 2014, 21:04 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Ce service sau mecanic imi recomandati in Constanta? As vrea sa rezolv acel troncanit pe roata dreapta fata saptamana asta. |
Author: | StefanAndrei [ 04 Aug 2014, 01:02 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Si inca ceva ce am uitat sa zic. Azi am avut parte de o coloana de masini de circa 3 km mergand bara la bara. La un moment dat observ acul de la temperatura apei ca ajungle intre 90 si 130 grade, adica 115 grade. Trag pe dreapta, astept sa se mai elibereze drumul si sa se raceasca putin si plec la drum. Pe parcurs si-a revenit la 90 dar apoi a trebuit sa merg iar cu viteza mica sau mai mult sa stau pe loc si apa incepea sa creasca. Nu am verificat sa vad daca porneste radiatorul pentru ca nu mi-am dat seama in acel moment. Totusi daca ar fi sa o iau logic, daca in mers sta unde trebuie temperatura iar pe loc la relantii creste, atunci ar fi de vina radiatorul? Corectati-ma daca gresesc. Parca vad ca banii de bucse se duc pe treaba asta ca pare mai grava. Oricum va rog sa-mi recomandati un mecanic sa ma duc zilele astea ca asa de capul meu sa nu nimeresc la vreun "gica pedala"... Noapte buna ![]() |
Author: | hackandmore [ 05 Aug 2014, 22:46 ] |
Post subject: | Re: Oldie but goldie |
Salut, E normal in trafic temperatura sa sara peste 90*. De ce? Gazele de pe evacuarea lu' ala din fata iti vin tie in radiator. Prin acesta nu mai trece aer rece ci unul cald. Teoretic la 115* ar fi trebuit sa iti porneasca la maxim ventilatorul de dupa el. Pur si simplu pastreaza o distanta de 1-1.5m intre tine si colegul din fata. Eu patesc chestia asta(>100 / < 110) la drive-thru si cand stau la primul semafor dupa un drum inafara orasului, sau cand vreau sa parchez si sunt pe gaz. Tine sub observatie acul de la temperatura si vezi in ce conditii trece peste 105. Inca ceva, sa nu-ti lipseasca un scut intre radiator si serpisorii de la evacuare. |
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |