Cel mai mare noroc cu aerul conditionat l-am avut. Cu caldurile astea m-am apucat sa fac aerul, cind am luat masina nu mergea si proprietarul mi-a zis ca nici el cind a luat masina nu mergea, dar a incercat sa bage presiune si a spart unul din ventile pe unde se face incarcarea, cu ocazia asta am descoperit ca acele ventile cu toate ca arata ca alea de masina sunt 10.000 de dimensiuni si modele, nici nu exista de cumparat separat, doar cu tevile undeva la 700 ron.
Cind am fost la dezmembrari sa iau plafon si interior portbagaj, am mai luat si alte prostii, printre care si un ventil si hai la service, bagat freon cu ulei in instalatie, pus aparat sa vedem daca scapa si totul ok, problema era ca instalatia nu se stie decind nu mai mergea, cel putin doi ani si exista probabilitatea ca in presiune (cam 15 bar) intr-o saptamina doua sa piarda freonul din cauza garniturilor imbratinite stand mult timp fara presiune si fara ulei suficient, plus compresorul care fara ulei suficient si fara miscare se gripeaza de nu-l mai reparai. Deci bagat freon si ulei instalatia nu scapa nimic, dar nici nu pornea asa ca am luat-o prin eliminare, facut strap la senzorul de presiune si minune, compresorul si radiatorul au pleacat si aer rece in masina, imi zic ca am bulan
si trebuie doar senzorul de preiune schimbat care cred ca era pe la 150 - 250 ron (cam atit costa la orice masina), vorbesc cu baietii luni sa-l comanda, eu facind treaba asta vineri seara. Fericit nevoie mare ca scap asa usor ii zic baiatului sa lase senzorul cu firele lipite sa am aer Sambata, Duminica sau cit o dura pana vine un senzor nou, lipit firele totul bine si frumos, dar aerul nu se oprea si nici nu pornea din buton, porneai motorul pornea si aerul, iarasi ameteala senzatie de lesin toate astea ca putea fi de la computer
, alti bani alta distractie, cum era vreo 9 ceasul ramane pe Sambata dimineata sa ma intorc cu
Velocele la service.
Sambata ora 10 la service in fata cu cafelute tigari micul dejunul campionilor , iarasi Velocele dezbracat de plastice si table s-o luam cu eliminatul, cel mai simplu si rapid sa verificam butonul ca poate era murdar blocat dracu sa-l ia, jos consola scos mufe, portnit motor, aerul nu pornea, putina bucurie
, pus strap si minune aerul porneste, ma gandesc eu ca daca am atit noroc sa lasam si senzorul de presiune liber fara strap ca poate e ok, facut totul si bucurie mare, saracia aia de buton care are putina vaselina in el nu mai facea contact.
Imbracat Velocele de baieti, eu am scos butonul, curatat cu spray de contacte, pusa 1 g de vaselina si totul functiona perfect, deci dupa nu stiu citi ani fara freon, dupa doi ani fara ventil (noroc ca avea capul de plastic) bagat freon si ulei, curatat buton si daca ma supar pot sa plec pana in Africa sau SriLanka
ca am aer, noroc ca nu sunt eu suparacios din fire .
De o luna merge aerul fara probleme si fara pierderi, sper sa am noroc si cu restul.
Daca am scris prea mult sa-mi ziceti sa fac doar scurte rezumate data viitoare.