Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Jeep Renegade https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21910 |
Page 2 of 5 |
Author: | comanr [ 04 Mar 2014, 23:24 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
am gasit mai multe despre "active drive low" , transmisia cea mai buna de pe noul renegade aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_four- ... _Drive_Low" onclick="window.open(this.href);return false; masina din fisa tehnica pusa de marius vine cu doua transmisii: una similara cu a dusterului si una cu reductor, insa nu beneficiaza de nici un diferential blocabil pe punti. exista la jeep cherokee din 2014 "active drive lock" insa nu pe renegade conform datelor din wikipedia. nu mereu poti sa pui baza pe ce scrie acolo insa pare o lista coerenta si se pliaza pe fisa tehnica a masinii. deci in final este o masina de dus copii in "safe mode" la gradinita, lucru nu neaparat nelaudabil insa cat despre off road trebuie sa fim rezervati. despre "selec-terrain", butonul si lista aceia cu tipurile de teren ,e o gluma sinistra pentru dame cu tocuri deci totusi in final masina e jeep ca si transmisie, nu fiat, insa e mai "moale" ca sa zic asa ca sa fac o comparatie off topic, transmisiile de pe 159q4 si 156 q4 bat la funduletz noua jucarie. |
Author: | ALXege [ 04 Mar 2014, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
comanr Quote: exista la jeep cherokee din 2014 "active drive lock" insa nu pe renegade conform datelor din wikipedia.
Glumesti? Cum te astepti sa scrie pe wikipedia ceva de Renegade?
|
Author: | comanr [ 04 Mar 2014, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
si eu am ramas uimit , uita te pe link , se pupa cu lista transmisiilor din fisa tehnica pusa de marius SISTEMI 4X4: JEEP ACTIVE DRIVE, JEEP ACTIVE DRIVE LOW Disponibilità Jeep Active Drive è optional su tutti i modelli Jeep Active Drive Low è di serie su Trailhawk |
Author: | ALXege [ 04 Mar 2014, 23:48 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Sorry, nu inteleg ce vrei de fapt.. |
Author: | comanr [ 04 Mar 2014, 23:54 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
se discuta despre noul jeep renegade, de fisa tehnica si spuneam ca am indoieli serioase vis a vis de capabilitatile off road reale ale masinii, nimic mai mult. |
Author: | ALXege [ 05 Mar 2014, 00:05 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Si eu iti ziceam ca nu o sa gasesti prea curand informatii despre Renegade pe Wikipedia, adica daca pe asta te bazezi, ar fi de preferat sa nu luam in considerare parerile tale momentan |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 00:13 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
am luat ca referinta lista lui marius cu diferite motorizari in care am gasit si cele doua tipuri de transmisie . apoi am cautat in lista cu transmisii ce fac aceste tipuri si in mare la ce nivel de performanta se situeaza. in wiki e lista cu transmisii jeep pe generatii. |
Author: | ALXege [ 05 Mar 2014, 00:41 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Author: | Valak [ 05 Mar 2014, 00:53 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
@comanr: Acuma n-am nimic, dar sa spui despre masina aia ca e pilaf fiindca nu are diferentiale blocabile e ca si cum ai spune despre Fiat 500 ca nu e ce trebuie fiindca nu are KERS. La fel de bine poti sa-i reprosezi si ca nu e capabila sa tracteze macar 3 tone, daca tot e pe-asa. Tu poti sa intelegi ca SUV-urile astea vin si ele pe clase, ca cererea existenta pe piata le modeleaza si ca a compara o jucarie din asta cu un G-Klasse, Patrol sau Land Cruiser e ca si cum ai compara mere cu pere ? Nu apar jucaria, nici nu are nevoie de mine s-o apar, de altfel, dar ducem discutia in derizoriu atunci cand folosim Jeep Renegade, reductor si diferentiale blocabile in aceeasi fraza. |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 01:03 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
si eu am zis ca masina e ok pentru un suv dupa cum se vede din posturile mele insa marius a afirmat ca e off roader acest jeep. intr adevar exista o varianta mai evoluata care are reductor sigur insa fara macar un autoblocant nu prea faci treaba in off-road, asta e treaba sigura. masina e departe chiar si de suzuki samurai, e defapt la genunchiul broastei in off road fata de un samurai. nu inteleg de ce tre sa se supere lumea cand piata ofera masini realizate ieftin prezentate drept off roadere. asta este viitorul, liber la gunoaie. |
Author: | Valak [ 05 Mar 2014, 01:19 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Stii si tu foarte bine ca un sistem electronic inteligent poate suplini lipsa diferentialelor blocabile. Cu pierderile de putere aferente, sunt de acord. Dar cum un motoras din asta are de trei ori mai multi cai decat un Samurai, eu zic ca nu e un compromis care va penaliza grav performantele. Inainte sa-l cataloghezi drept gunoi, asteapta sa vezi cum se comporta in teren accidentat, s-ar putea sa-ti revizuiesti atitudinea. Eu unul am crezut acelasi lucru despre GLK si cand l-am vazut de ce e in stare intr-un poligon off road, cu gumele potrivite, am ramas fara replica. Si acolo e vorba doar de un 4ETS, nimic altceva. |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 01:26 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
nici un sistem electronic nu poate suplini un diferential blocant sau autoblocant de top din cauza raspunsului inca mare al sistemului de franare. in 4x4 nu exista minuni, o masina fara dif central, cu o cutie de transfer electronica si doua diferentiale libere nu poate decat sa starneasca rasul multor cunoscatori care au in ograda o niva de exemplu cu 3 diferentiale din care unul blocant. nu va mai lasati impresionati de poligoanele special amenajate de "off road", sant doar spectaculoase , cu balansoare si alte minuni menite sa ia ochii, situatiile reale sant altele. |
Author: | Valak [ 05 Mar 2014, 01:40 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Poligonul respectiv era o fosta cariera de piatra, nu era nimic artificial acolo. In materie de off road sunt cat se poate de greu impresionabil, pentru ca...ARO. Raspunsul sistemului de franare e suficient de prompt, nu mi-as face probleme din punctul asta de vedere, daca poti suplini pierderile de putere sub forma de caldura, esti ok. |
Author: | marius [ 05 Mar 2014, 01:47 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Ai si tu dreptatea ta, dar nu mereu si nu peste tot. Nu imi retrag spusele, dar de dragul argumentului trebuie sa precizez ca nici intr-un vis nu mi-am inchipuit ca Renegade e capabil sa mearga pe unde ara G-Klasse. Putem macar sa fim de acord ca asa cum pare acum, cu datele de pe hartie si in varianta Trailhawk, Jeep Renegade este cea mai off-road dintre suv-urile de clasa B si o alternativa viabila pentru cei care vor sa isi inlocuiasca Jimny-ul vechi de 15 ani? |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 01:52 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
asta zic si cei cu duster insa s au convins cat de mult ai ajuta ASR ul in situatii critice, de la deloc spre zero. eu chiar ies pentru teste destul de des cu masini 4x4 si pot spune sigur ca daca vrei sa faci off road ai nevoie de sisteme mecanice sanatoase nu glume electronice pentru ca in domeniul auto nu s a inventat nimic nou in ultimii 10-20 ani poate si mai mult. cel mai aiurea e ca la sisteme de genul asta cu ambreiaje de transfer in loc de diferentiale esti limitat de temperatura de lucru a echipamentului respectiv care imediat se decupleaza daca se incalzeste pentru autoprotectie. masinile astea nu au caracter activ 4x4 in mers pentru ca nu pot diferentia intre punti , gen octavia/duster etc, iar la mersul in off road sant o pacoste datorita limitarilor electronice destul de usor de atins, sant o cacialma a noului trend, a masinilor din plastic. @marius un om cu cap ajunge la nehoiu sus cu o dacie, degeaba se chinuie producatorii sa scoata "selec-terrain" daca persoana de la volan e varza. nu stiu daca masina e capabila sa inlocuiasca un suzi vechi, pe bune, cel mult ofera confort mai mare la drum. old school is old school! |
Author: | marius [ 05 Mar 2014, 01:55 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
In miscare: -Varianta "civila". -Varianta Trailhawk. |
Author: | yux_mm [ 05 Mar 2014, 02:18 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
@comanr:sunt curios ce parere ai despre select terrain de pe disco. In opinia mea cel mai resit sistem electronic care poate inlocui un "divais" mecanic. Si nu ma intelege gresit, si eu sunt de parere ca o chestie mecanica bate in offroad chestia electronica, dar bajetii de la LR chiar stiu cu ce se mananca treaba si Disco 3 da rusine la multe masini dotate cu mecanica. Jeep are de asemenea o vasta experienta, de ce nu ar face treaba si cu o electronica bine gandita. A, si sa nu uitam, Disco 3 are 2.7 tone si se misca admirabil. Deci pana la proba contrarie eu zic sa ii dam credit micului Jeep. |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 02:31 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
e buna intrebarea D3 are central blocabil, spate blocabil, suspensie reglabila pe inaltime, cred ca iti imaginezi de ce e capabil. butonasele de la bord sant pentru setarea garzii si blocarea convertizorului in coborarea pantelor, i se spune asistenta la coborare, defapt un feature absolut necesar unei masini cu o cutie automata ca sa nu alunece la vale sa stea fixata in viteza. cat despre hill hold sau hill assist iarasi nu e mare lucru , tine frana cuplata pana muti tu piciorul de pe frana pe acceleratie. oricum masina nu face furori in off road din cauza potentialului mare de defect al elementelor extrem de scumpe ale suspensiei si nu numai. daca esti in necaz insa cred ca nu te faci de ras cu D3. jeep ul asta e un dusterel asa numai ca de vreo doua ori mai scump probabil |
Author: | ALXege [ 05 Mar 2014, 11:11 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Bai Coman, ai liat fix apucaturile lui Alexandrus, jur! Tu te astepti de la masina asta sa castige concursuri de offroad? E un allaround cu tractiune integrala si garda suficient de buna la sol, poti duce copii la gradinita linistit si poti pleca si iarna la munte fara sa-ti faci probleme ca drumul spre cabana e inzapezit! Samurai zici?! Ia cumpara-i sotiei tale unul ca masina de zi cu zi, vezi, ce zice? Asa cum a spus si Valakul, e ca si cum te-ai supara ca Fiat-ul 500 nu bate in Lambo intre 2 semafoare.. Fuck it, e exact genul de masina care mi-ar placea sa o am in garaj, la nevoie.. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 11:21 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
exact asta am zis si eu, cat despre alexandrus ma indoiesc de experienta lui in auto sau in 4x4 desi are capacitatea de a sesiza anumite lucruri. |
Author: | yux_mm [ 05 Mar 2014, 11:23 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
@comanr: eu ma refeream la ASTA De restul de capabilitati stiam. Insa la soft/electronica ma refeream. |
Author: | comanr [ 05 Mar 2014, 11:29 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
ti am explicat ca electronica de D3 lucreaza deja pe doua blocante si o suspensie reglabila. |
Author: | lucianm [ 05 Mar 2014, 12:26 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
@Ege: nu te obosi! Unii vor neaparat sa isi masoare penisurile. Si nu par a fi 4x4, mai curand 4x2. |
Author: | marius [ 05 Mar 2014, 13:47 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Mi-am zis ca nu voi mai pune paie pe foc dar nu ma pot abtine. Ce parere ai comane de unghiurile de atac? Si da, va avea si versiunea 4x2 pentru casnicele disperate, nu la varianta aia ma refer. Americanii spun chiar ca este probabil sa fie mai competent in teren accidentat decat fratii mai mari, Cherokee si Patriot: link. |
Author: | yux_mm [ 05 Mar 2014, 13:57 ] |
Post subject: | Re: Jeep Renegade |
Conform datelor si a ceea e vorbesc baietii aia acolo, tehnic pare a fi in top in clasa lui. Raman testele diversilor terti sa confirme cele spuse. |
Page 2 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |