Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Cylinder Misfire https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21218 |
Page 2 of 2 |
Author: | comanr [ 06 Jan 2014, 15:01 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
bujiile poti sa le tii pana o vinzi , nu are rost sa bagi bani in asa ceva, oare e posibil ca bobina sa se duca din cauza bujiilor, o daaa, cum dracu? o distanta mai mare decat cea standard intre electrozii bujiiei duce la incalzirea excesiva si eventual defectarea etajelor finale de aprindere prin energia marita necesara arcului electric pentru a strapunge noul mediu, bingo! keep it up |
Author: | hackandmore [ 06 Jan 2014, 15:35 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
Una din bobine s-a dus din cauza ca avea rupt cotul in care intra mufa exact langa baza(cel mai probabil in istoricul masinii unul din mecanici s-a sprijinit pe ea) - revin cu poza Cealalta, cel mai probabil, a fost afectata temporar de uleiul din locasul bujiei mari coresp cilindrului(garnitura lipsa) facea scurt si inainte de bujie. Sunt de parere ca voltajul(si/sau intensitatea curentului electric) trimis la bobina nu este tot timpul acelasi, ci variaza in functie de diversi factori unul din ei incarcarea bateriei. Si distanta marita dintre electrozi n-ar trebui sa influenteze/incalzeasca bobina in promortie mai mare decat incarcarea bateriei. Chiar si asa bobina SH m-a costat mai ieftin decat o singura bujie noua si se poate schimba si mai usor. Daca imi crapa iar una din SHurile nou montate atunci voi schimba si bujiile. Daca nu, oricum le voi schimba in ~5 000km cand le-am programat. |
Author: | comanr [ 06 Jan 2014, 15:47 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
ti am zis e foarte greu sa lucrezi cu oameni fara o baza tehnica. http://www.bikerenews.com/Stories_Archi ... _Plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | hackandmore [ 06 Jan 2014, 16:22 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
Quote: Coils may not have enough stored energy to fire, or in the least case, not enough energy to cross the gap, creating a miss-fire.
Asta este exact ce ai zis tu cu distanta mare dintre electrozi dar nu scrie ca se incalzeste ci din contra da scanteia inainte de timp deci temp <. ******daca iti da miss-fire(nu a avut suficient voltaj stocat sa sara intre electrozi de aceea nu s-a aprins) dupa ce schimbi bobina atunci clar trebuie sa schimbi si bujiile(la miss-fire ai sanse mari sa o strici, nu numai din cauza temperaturii dar si a faptului ca acel curent a ramas in bobina deci sarcina initiala inainte de a incepe ciclul de incarcare este mai mare decat ar fi trebuit => supraincare sau aprindere prematura. Cat timp n-ai eroare, si termenul de inlocuire estimat in urma inspectiei vizuale(nu stiu cand au fost schimbate ultima oara sa folosesc nr de km standard) nu a trecut, nu esti obligat sa le schimbi(poti, este recomandat dar nu e inca nevoie). Probabil ai mai multa experienta, stii mai multe decat mine, nu zic nu, dar un sambure de adevar exista si in ce am scris eu. |
Author: | comanr [ 06 Jan 2014, 16:36 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
eu zic sa nu te agiti sa inventezi apa calda, fa cum stii tu mai bine. |
Author: | hackandmore [ 06 Jan 2014, 16:59 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
ultimul post: ideal este masina sa arate bine, sa functioneze ireprosabil si etc dar cum idealul de obicei nu e prea la indemana nu trebuie sa iti iei un al 2lea job / donezi organe pt a baga bani in masina. O faci cand se strica sau vezi/simti ca are probleme ca daca ar fi sa fac preventiv, la o masina de 13 ani ar trebui sa schimb tot pe rand sau din start masina; inteleg cateva chestii cum ar fi 2L de ulei la 3luni, un bec, o siguranta, un cauciuc, un set de scule, un set de clesti si jumate de sambata dedicata saptamanal. masina =/= gaura neagra pt bani |
Author: | comanr [ 06 Jan 2014, 19:48 ] |
Post subject: | Re: Cylinder Misfire |
The usual cause for a failing or failed coil is overheating. This is usually caused by spark plugs with too large a gap, which causes excessive KV to jump the gap. The bigger the gap, the bigger the jump, and the more power necessary to initiate. http://www.life123.com/cars-vehicles/re ... lure.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; sant zeci de articole pe tema asta si nici unu vis a vis de tensiunea din baterie, oare de ce? toata lumea stie asta inafara de tine care abereaza ca scanteia depinde de tensiunea din baterie care la toate masinile e de 14v+ cand e motorul pornit. incearca si tu sa intelegi ca ai luat o pe campie si ai rezolvat masina prin metoda bajabaielilor succesive. asta nu e o problema, toata lumea se bucura , ideea e sa nu se ia lumea dupa tine. |
Page 2 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |