Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
1.9 JTD 8v 210 cp https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21099 |
Page 2 of 6 |
Author: | tzzivii [ 02 Sep 2013, 23:02 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
ok, nu ajuta. insa niste poze tot trebuiesc, sa ne facem o idee |
Author: | Raomotorsport [ 03 Sep 2013, 12:51 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
http://imageshack.us/a/img593/2732/1e6d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img32/8497/86dg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img545/1182/39b8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img443/5346/o529.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img32/2844/5v25.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img40/2279/9wz5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img191/9838/42na.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img209/1406/42jj.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img32/4853/dc09.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | comanr [ 03 Sep 2013, 13:00 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
s a lucrat curat si frumos la jtd ul tau. |
Author: | Raomotorsport [ 08 Sep 2013, 22:45 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Mesaj pentru comanr: Nu vreau sa-i incarc topicul lui Tibi asa ca voi scrie pe propriul meu topic. Masina mea nu este o fumigena asa cum sustine user-ul comanr, merge la AFR 18, radiator ulei, radiator motorina, ulei 5w50 Racing, ceasuri suplimentare pentru: presiune motorina (presiunea din pompa de joasa presiune), temperatura combustil, presiune ulei,ceas temperatura ulei digital, EGT(temp evacuare), ceas presiune turbo de 3 bari, ceas temp apa digital, ceas temp in-out intercooler, ceas voltmetru etc(totul este monitorizat) si toate acestea au costat in total, modica suma de 1200 Euro, la ceasuri ma refer. Are frane brembo cu 4 pistonase,(2000 RON) suspensie KW( 1200 Euro), bara rigidizare fata+spate OMP.(300 euro) Motorul nu are interne stock "domnule inginer comanr". Investitia in motor se ridica la insignifianta suma de 7000 ron. Testele pentru sistemul de injectie la care am ramas, au costat aproape 8000 ron. Pe langa toate acestea ar mai fi si alte chestiuni banale... Tin sa precizez ca nu ma pot ridica la nivelul dvs, domnule comanr ( nici macar id-ul sau nickname-ul dvs nu il puteti scrie cu litera mare? Intrebarea este retorica, cred ca va dati seama.) dar am vrut sa va impartasesc putin din umila mea realizare. Parerea dvs este de mare insemnatate pentru mine. Am incercat sa te tratez in toate felurile dar nu vrei sa intelegi ca parerile tale sunt doar simple pareri, fara argumete. |
Author: | tzzivii [ 08 Sep 2013, 22:49 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Meh? Ce ti-a venit? Iau eu ziceam de poze cu masina. Nu neaparat motorul. |
Author: | BZ-76-DIA [ 08 Sep 2013, 23:31 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
A refulat si el... I-o fi dat si asta vreun PM de pe pluta lui cu motor Tohatsu si au inceput sa se bata caii-putere intre ei... Mie imi place conceptul prezentat, de principiu... E adevarat, putea fi aleasa o alta varianta, dar overall e de apreciat ca cineva si-a batul capul cu un motor Fiat. Bravo ! |
Author: | Raomotorsport [ 08 Sep 2013, 23:48 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
http://imageshack.us/a/img7/1927/jkym.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img823/8467/oh4o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img9/7891/eeiu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img836/7343/3uyw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img689/5243/z9ow.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img21/295/gah4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://imageshack.us/a/img837/9661/pj6k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | comanr [ 08 Sep 2013, 23:50 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Pai asta era ideea sa nu mai tii totu secret, parca esti la militie. Daca tot ai inceput un topic, mai avem oleaca si aflam ca defapt nu e fiat, adica ce crezi ca se apuca maine cineva sa fure de la tine piese. Greu le scoti. Stii si tu ca majoritatea de face tuning inventeaza fumul. Baga si tu poze |
Author: | tzzivii [ 08 Sep 2013, 23:52 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Parasolarul l-as cam da jos.. |
Author: | ShAdE [ 09 Sep 2013, 00:03 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Cred ca e folie, si din ce vad eu e dat deja jos daca te referi la stickerul ala cu "street challenge" |
Author: | comanr [ 09 Sep 2013, 08:21 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Culoarea e foarte urata, exteriorul hidos... |
Author: | yux_mm [ 09 Sep 2013, 08:35 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Mie imi place culoarea. E chestie de gust. Si eu sunt de parere ca masina ar trebui pastrata cat mai curata: fara parasolarul cu inscrisuri si fara xenonul ala aftermaket. Doar banda fumurie in partea de sus poate fi cateodata utila, la apus sau rasarit, dar fara inscrisuri. De aripi nu mai zic, le-ai facut, acum asta e, lasa-le asa. Sau poate chiar e gaura acolo pentru a extrage aerul cald de la frane? dar si-asa, dupa parerea mea sunt cam sus pozitionate. Spor la treaba in continuare. |
Author: | alfetta [ 10 Sep 2013, 10:48 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Fiatul are suspensie independenta pe spate sau doar bara ? |
Author: | yux_mm [ 10 Sep 2013, 11:17 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Nu fiti carcotasi ca si Meganul RS si Clio RS au la fel. Si sunt niste referinte in categoriile lor. Honda Civic Type R (varianta pentru Europa) idem. Ba chiar Meganul e cam aceeasi reteta cu Stilo la capitolul arhitectura suspensiei: McPherson pe fata si semiindependenta pe spate. Diferenta este la amortizoare si arcuri. |
Author: | comanr [ 10 Sep 2013, 11:53 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
nu stiu daca asta e problema la proiectul asta secret. problema e ca e un no name adica de ce sa nu tunam un matiz sau un hyundai accent. o alta problema e ca raomotorsport s a aratat foarte surprins de faptul ca 1.9jtd 16v resoftat iese cam pe acolo fara sa bagi un leu in el sau ma rog sume foarte mici comparativ cu ce investitie sustine ca a facut. sustine ca motorul se duce mai sus ca putere, eu il cred insa am dubii cu perioada de viata care o va mai avea de la acel moment in colo masina. trebuie sa apreciem faptul ca omul nu a stat la bere si a facut ceva, a tunat un 1.9jtd, poate tuna si un 2.4 in viitor , experienta ajuta. masina nu e pe gustul multor oameni care apreciaza frumosul, poate unora le place si nu au impartasit acest lucru, eu personal urasc genul asta de strutocamile. deci ceea ce nu imi place ar fi secretizarea("am citit io seara tarziu si uite secretu ascuns e la mine, a nu cade nimeni pe spate la proiectul meu, nasol") si lipsa totala de pedigree a platformei care a dus la aparitia acestei forme sinistre, in rest e ok. spun lucrurile astea deorece probabil in spatele proiectului e o echipa nu un singur om, echipa care a muncit, iar eu apreciez munca dupa cum am mai spus. |
Author: | ALXege [ 10 Sep 2013, 13:34 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Nu stiu cum Dumnezeu am ajuns sa discutam despre exterior si despre tinuta de drum cand omul asta a ales sa ne prezinte motorul, nu masina! Si nu stiu cum se face ca intotdeauna se gaseste unul mai destept sa zica ca altfel era mai bine.. Cand cineva o sa faca astfel de modificari pe un 16v o sa se gaseasca altcineva sa zica ca era mai bine pe 20V, si tot asa o sa ajungem sa discutam doar de Ferrari Sa aruncam cu noroi pare specialitatea noastra, doar ca, cu atitudinea asta, nu o sa progresam niciodata.. |
Author: | ILuzoriu [ 10 Sep 2013, 13:46 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
ALXege Quote: Nu stiu cum Dumnezeu am ajuns sa discutam despre exterior si despre tinuta de drum cand omul asta a ales sa ne prezinte motorul, nu masina!
Si nu stiu cum se face ca intotdeauna se gaseste unul mai destept sa zica ca altfel era mai bine.. Cand cineva o sa faca astfel de modificari pe un 16v o sa se gaseasca altcineva sa zica ca era mai bine pe 20V, si tot asa o sa ajungem sa discutam doar de Ferrari Sa aruncam cu noroi pare specialitatea noastra, doar ca, cu atitudinea asta, nu o sa progresam niciodata.. Este incredibil cum o realizare ca a lui Alin are parte de mai multe critici decat de aprecieri. Foarte trist.... |
Author: | mugurel [ 10 Sep 2013, 14:20 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
madkat Quote:
Daca demersul asta era pe un 56 sau 47 - cum a facut Iluzoriu de exemplu, atunci masina ca si ansamblu era ceva de admirat.
De ce ? Omul asta a avut in curte . Sau credeti ca a avut de ales si dupa ce a cugetat indelung , a ales Stilo ? Apoi , pe unii ii deranjeaza parasolarul la tot proiectul asta ... Dar nu mergeau si niste oglinzi satinate ? Bravo omule Rao . Pentru efort , pentru banii bagati si pentru realizare in primul rand . Jos palaria ... |
Author: | mugurel [ 10 Sep 2013, 15:10 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
madkat Quote: aproape
la ani lumina totusi . daca Tibi apreciaza ce a facut omul asta sunt convins ca e mare lucru . ca nu iti place tie coaja , nu diminueaza cu nimic realizarea .
|
Author: | yux_mm [ 10 Sep 2013, 15:24 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Nu generaliza pisica nebuna... |
Author: | Valak [ 10 Sep 2013, 16:25 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Felicitari si de la mine pentru tot ceea ce ai realizat, sunt constient ca a fost o munca de echipa si un proiect din care ati invatat multe. N-as da prea multa atentie masinii asa cum sunt sigur ca nu ati facut-o nici voi, culoarea, aripile fata, parasolarul, sunt chestiuni de gust, cat despre Stilo in 3 usi n-as putea spune ca nu e o masina interesanta. Important e motorul, motor pe care oricand il puteti transplanta pe un 147 care sa se plieze mai bine pe ce vreti voi sa obtineti ca performante dinamice. Felicitari inca o data, ati investit pasiune, munca, bani, timp si nervi si asta merita apreciat ! Mai mult de atat, ne-ati impartasit si noua proiectul vostru, motorul fiind unul familiar pe-aici poate s-au mai intrebat si altii ce-ar fi daca. Succes si pe viitor si sper sa ne tineti la curent, chiar daca uneori reactia poate fi oarecum ostila ! |
Author: | Raomotorsport [ 11 Sep 2013, 02:41 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
ILuzoriu Quote: ALXege Quote: Nu stiu cum Dumnezeu am ajuns sa discutam despre exterior si despre tinuta de drum cand omul asta a ales sa ne prezinte motorul, nu masina!
Si nu stiu cum se face ca intotdeauna se gaseste unul mai destept sa zica ca altfel era mai bine.. Cand cineva o sa faca astfel de modificari pe un 16v o sa se gaseasca altcineva sa zica ca era mai bine pe 20V, si tot asa o sa ajungem sa discutam doar de Ferrari Sa aruncam cu noroi pare specialitatea noastra, doar ca, cu atitudinea asta, nu o sa progresam niciodata.. Este incredibil cum o realizare ca a lui Alin are parte de mai multe critici decat de aprecieri. Foarte trist.... |
Author: | comanr [ 11 Sep 2013, 08:43 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Cam ai dreptate, ai facut topic doar pentru motor, problema e ca nu ai spus mai nimic despre el, poate doar ca e foarte bine monitorizat. Asta e bine deoarece tu propui cel mai slab jtd(1.9) stock sa il depaseasca pe cel mai puternic (2.4)stock. Nu e rau , suna bine da unii sant putin sceptici daca ma intelegi, nu in privinta cifrelor tale ci de lifespan ul acestui motor. Daca merge cateva mii de km nu prea ar fi interesant, poate doar pentru curse. Just let us now if something good or bad happens. |
Author: | Raomotorsport [ 11 Sep 2013, 11:56 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Ok... masina mai are sensor rail de 1800 bari, acum presiunea max e 1630 bari in zona unde stock e 1350 bar, din calculele noastre valorile injectate sunt in jur de 100 mm cubi, 2,1 bar boost cu senzor MAP de 4 bari. La partea de modificari avem asa: Pompa inalta presiune custom, turbina GTB 2056 VK de pe Audi Q7 model 2009, radiator motorina, radiator ulei, intercooler frontal, EGT ul sta sub 750 grade(nu sunt probleme de temperatura, merge lejer pana in 850 grade celsius.) Acum lucram la partea de chiuloasa; portare+polisare, atat pe evacuare cat si pe admisie, methanol-injection, galerie admisie custom, EGR Off, Shut Of Valve delete, galerie evacuare custom, regulator pompa motorina(joasa presiune), incercam sa impingem presiunea rail mai sus, spre 1700 bari. Ne asteptam la scaderi dramatice de temperatura, atat pe admisie cat si pe evacuare, ceea ce echivaleaza cu o crestere de fiabilitate. Promit ca atunci cand vom definitiva proiectul vom posta si alte detalii cu privire la partea de fiabilitate. |
Author: | comanr [ 11 Sep 2013, 12:00 ] |
Post subject: | Re: 1.9 JTD 8v 210 cp |
Injectoarele originale? @madkat ocupa spatiu |
Page 2 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |