Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa147 - 105CP to 120CP or more https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=20656 |
Page 2 of 3 |
Author: | ALXege [ 28 May 2013, 23:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Omiti cateva amanunte importante: Toate piesele, care, daca tu nu stii inca exact ce-ti trebuie? apoi.. la sub 1000lei presupun ca le iei SH, cu variatorul ce-ai de gand? Iti bati singur un cui in talpa adaugand motorului o piesa a carei sensibilitate e recunoscuta, si tu o pui second, stricata sau cu sanse mari sa se strice in viitorul apropiat? Cu distributia ce faci? Sper ca nu te gandesti ca si pe aia sa o pui tot second Deci aia sub 1000lei, cu distributie si variator noi + manopera de rigoare sunt aproape 3000, right? Soft? Cred ca uiti un lucru important, la TS nu-i la fel e simplu, nu te duci la Tibi si stati la o bere cat timp laptopul citeste softul, Tibi does his magic si 15 minute mai tarziu pleci cu ranjetul pana la urechi.. Apoi, recunosc ca nu prea stiu cu ce se mananca mersul pe gaz, dar ceva imi spune ca nu se pupa cu modificarile de soft.. Modificarea de la punctul 1 + soft si evacuare mie-mi suna asadar a peste 1000E.. daca tot dispui de banii astia, nu mai bine te abti si ii pui intr-un cont de care uiti sa zicem pana in toamna, cand oricum zici ca vrei sa schimbi masina, si treci apoi la un JTD 16v, daca tot vrei si putere si consum? Si ala e si o baza buna de tuning pentru cand iti mai vin astfel de pitici |
Author: | nesquick [ 29 May 2013, 00:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Variatorul va fi nou clar. Distributia va fi cea de pe masina ca are 8k km cu o curea noua. ecu de gpl trebuie doar calibrat dupa ecu masini, deci e ok. in 300 lei am gasit chiuloasa + axe + variator ( dar ala e de aruncat probabil ) . galeria de evacuare ~300 lei. ECU 120CP - ~500 lei . Trebuie schimbata si admisia cumva? Inca studiez problema, dar personal mi se pare o chestie interesanta, atat timp cat nu sare de 1000-1200 euro toata distractia. |
Author: | ALXege [ 29 May 2013, 00:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Daca esti incapatanat.. nu pot decat sa-ti urez succes! |
Author: | nesquick [ 29 May 2013, 00:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
147 jtd clar nu o sa-mi iau vreodata, pur si simplu nu-mi place ( no offence pentru cei care detin unul ) , chestie de gusturi... un GT jtd e oarecum altceva... insa cum spuneam inca studiez problema... |
Author: | Tupac [ 29 May 2013, 09:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Tupac Quote: Iti spun eu cel mai tare tuning pentru ce vrei tu, cu performante si fiabilitate maxima: vinzi 147-le 1.6 si cumperi alt 147, dar 2.0
Pam pam! cristianmiu Quote: Inca studiez problema, dar personal mi se pare o chestie interesanta, atat timp cat nu sare de 1000-1200 euro toata distractia.
Cred ca mai bei si o bere. Altfel, distractie ar fi doar compresor/turbo si buget pe masura. |
Author: | nae [ 29 May 2013, 10:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
yux_mm Quote: EGE, n-am stat acum sa recitesc topicul lui Aicu, insa daca imi aduc bine aminte, avea masina ceva mai multe modificari decat jts-ul lui Nae. Parca avea schimbati inclusiv serpisorii de evacuare. Corecteaza-ma daca gresesc, pana apuc eu sa recitesc. Deci de inteles de ce se misca mai bine.
Una peste alta, ca sa revin ontopic, cred ca se pot face diverse chestii si cu motorul asta. E doar o chestiune de bani, si anume cat vrei sa cheltuiesti. Una faci cu 200euro, alta cu 5000 si alta cu 10.000. If you know what I mean. Am si eu serpisori Anyway, jts`u chiar cred ca este cel mai rapid 2.0 de alfa din ro.don`t fuck with me, mi-am rupt nervii cu motoru ala. Chiar cred ca s-a vazut la Suceava, si atunci mergeam cu unichip. Am vazut si graficele lui aicu, facuse si el unichip la master tuner si eram peste el cu ceva, dar nah, legenda rezista. Cat despre restu topicului, mi se pare extrem de funny. |
Author: | Tupac [ 29 May 2013, 10:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Si pe mine ma batea la un moment dat gandul sa imi iau un 156 2.0 TS si sa il bag la modificari majore gen compresor/turbo, dar mi-a trecut |
Author: | yux_mm [ 29 May 2013, 10:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Hai sa nu fim rai cu omul. Are un pitic pe creier si ala cere de mancare. De amorul artei, sau de distractie eu sunt de parere ca se poate face orice: variator pentru 120cp, compresor, turbo, biturbo. Orice. Atata timp cat nu te uiti la bani si ti treaba strict ca distractie. Deci, care are cunostinte si disponibilitate sa impartaseasca din ele, sa arunce aici cu niste sfaturi. Daca vrei pur si simplu o imbunatatire a performantelor dar sa mergi zilnic cu masina, nu cred ca merita investitia, efortul si timpul cheltuit. E irationala. @Nae: bah, scuze, nu stiam ca ai schimbat serpisorii. La Suceava da, masina a dat clasa altor masini mai galonate, insa recunoaste ca ai trisat putin: semislicuri si diametru mai mic... |
Author: | ALXege [ 29 May 2013, 14:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Stiu ca sunt offtopic, dar ma simt dator cu explicatie: Naitsa, pe aeroport au batut gumele, nu masina! A fost singura data cand m-ai batut, in conditiile in care tu erai pe semi slick-uri iar eu am avut probleme cu plecarile toata ziua! Aaa, si aveam si debitmetrul stricat nu zic asta sa ma laud sau sa-mi gasesc scuze, dar prin comparatie, aicu il batea in mod constant pe baxter (pentru cine il mai tine minte), adica 1.9jtdm de 150cp cu soft de la unguri. Lucru intamplat de mai multe ori, pentru ca dupa fiecare infrangere baxter mai dadea o fuga in Ungaria si se intorcea cu un soft si mai agresiv nu contest, masina ta poate merge foarte bine acum, dupa ultimele modificari si cu soft de la Gus, dar la vremea respectiva, cu acelasi setup ca al lui Aicu, tind sa cred ca masina lui mergea mai bine, indiferent ce grafice ai vazut tu. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 13:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Intrebare, intrebatoare... daca renunt la catalizator si folosesc lambda faker, este ok ? http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6368.html" onclick="window.open(this.href);return false; Trebuie cumva sa schimb si debitmetrul sau ceva genul ? |
Author: | goldfinger [ 21 Oct 2013, 13:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
...tot intrebatoare: daca renunti la catalizator, nu o sa huruie evacuarea foarte rau? |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 13:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
nu, nu are treaba... huruit-ul este atenuat de intermediara si finala. Singura chestie naspa probabil va fi la ITP, deoarece este posibil sa nu mai iasa noxele... |
Author: | mugurel [ 21 Oct 2013, 14:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
se schimba si sunetul , dar cred ca in bine . asta daca nu te deranjeaza la drum lung ... |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 14:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
bai oameni buni... eu am intrebat, daca scoti catalizatorul, nu intermediara... si pui lambda fakers, este ok? sau sta check engine aprins? trebuie schimbat debitmetrul ceva? |
Author: | nae [ 21 Oct 2013, 15:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
La ce catalizator vrei sa renunti bai om bun? |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 15:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
cel care vine imediat dupa galeria de evacuare... cel aflat intre cele 2 sonde lambda. Mai este si alt catalizator in afara de acesta? pentru ca eu nu stiu... |
Author: | nae [ 21 Oct 2013, 15:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Why do that? |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 15:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Catalizator infundat spre exemplu... |
Author: | cristialex80 [ 21 Oct 2013, 15:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Numai Dima stie d'astea cu catalizator fake...in principui ar trebui sa se auda mai zgomotos fara catalizator stock.Am probat asta cand am schimbat cate ceva pe la evacuarea GTV-ului, in sensul ca la relanti se auzea tare, deranjant, iar in urma "lipirii" la toba finala a unui catalizator de...diesel(nu cred ca are f mare importanta) baraitul deranjant a disparut...so...trage tu concluziile. |
Author: | nae [ 21 Oct 2013, 15:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
atunci de ce se infunda ala de la capat si nu primu? |
Author: | mugurel [ 21 Oct 2013, 15:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
a mers mult cu spatele si astfel ultimul a devenit primul |
Author: | nesquick [ 21 Oct 2013, 15:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
poate sunt eu mai blond, insa stiam ca exista doar un singur catalizator... defapt traseul vine cam asa galerie de evacuare -> sonda lambda -> catalizator -> sonda lambda -> racord flexibil -> teava -> intermediara -> teava -> toba finala . Gresesc undeva ? LE: in cazul motoarelor de 1.6ts 120cp, 1.8 si 2.0 ts, dupa galeria de evacuare sunt 2 catalizatoare mai mici cu cate o sonda pe fiecare si a3a sonda dupa ele... o evacuare de jts nu am vazut inca, insa banuiesc ca este similara din moment ce motorul este dezvoltat din 2.0ts ... |
Author: | nae [ 21 Oct 2013, 16:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
La 1.6 ts 105 din cate stiu eu ai 1 catalizator, in galeria de evacuare. La 1.6 ts 120 ai precatalizatoare si catalizator central |
Author: | nesquick [ 22 Oct 2013, 21:48 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more | |||
cum naiba ? ca eu din cate imi amintesc galeria aia de evacuare, este din fonta si nu are nimic in ea.. imediat dupa ce galeria se termina, se prinde in 3suruburi de catalizator, care are o sonda sus si una jos, dupa el, pe teava...urmata de un racord flexibil... si cam aici se termina si bucata asta de taeva, deoarce urmeaza imbinarea cu teava care merge catre toba intermediara, apoi toba finala... LE: si cum o poza face cat o mie de cuvinte... atase foto cu galera de evacuare si traseul aferent... in logica mea catalizatorul este piesa marcata cu numarul 1... din imaginea a doua...
|
Author: | nae [ 23 Oct 2013, 09:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa147 - 105CP to 120CP or more |
Am trait cu senzatia ca tu stii ca ai evacuarea ca la 1.6 ts 120cp |
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |