Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19948
Page 2 of 3

Author:  nae [ 18 Jan 2013, 18:58 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

http://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw

tu inca esti incantat ca ai dat bani pe piese noi, acu poti sa le arunci.

Author:  valer_gt [ 18 Jan 2013, 19:56 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

nae Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw

tu inca esti incantat ca ai dat bani pe piese noi, acu poti sa le arunci.
Nimic nu este nerezolvabil Dragos! un set nou de cuzineti..o reverificare a vibrochenului..daca este inca in cote merge mai departe..nu este in cote se ia se arunca si se pune altul la loc..si totul o sa fie bine :)

Vezi?! tot pozitiv! :)..pot invata si altii de la mine in cazul asta..fie atitudinea pozitiva..fie atitudinea constructiva..fie in grupa de "asa nu!"

Author:  jUkebOx [ 19 Jan 2013, 15:12 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Nu fi asa sigur.
Pe langa distrugerea cuzinetilor si uzura vizibila a vibrochenului, ambele reparabile.
Vibrochenul se poate si arcuii din palieri din cauza temperaturilor ridicate in urma frecarii " pe uscat ".
Cel care iti rectifica vibrochenul iti poate verifica asta.
In punctul asta vibrochenul este compromis.

Author:  tzzivii [ 19 Jan 2013, 15:22 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

eu ti-am zis sa il dai la fier vechi sau sa cauti mecanic mai "ieftin".......

Author:  cristialex80 [ 19 Jan 2013, 16:58 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Ce zici de un motor "nou" sa nu te mai complici aiurea? Te ajunge mai ieftin :wink:

Author:  valer_gt [ 19 Jan 2013, 17:51 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

jUkebOx Quote:
Nu fi asa sigur.
Pe langa distrugerea cuzinetilor si uzura vizibila a vibrochenului, ambele reparabile.
Vibrochenul se poate si arcuii din palieri din cauza temperaturilor ridicate in urma frecarii " pe uscat ".
Cel care iti rectifica vibrochenul iti poate verifica asta.
In punctul asta vibrochenul este compromis.
De marti sper sa ma apuc de el,il desfac si vad ce e acolo..
tzzivii Quote:
eu ti-am zis sa il dai la fier vechi sau sa cauti mecanic mai "ieftin".......
La fier vechi nu-l dau..mi-l fac masa in sufragerie..am vazut ca se poarta :)..il speli putin, il vopsesti pe alocuri, "et voila" gata masuta de cafea :wink:
cristialex80 Quote:
Ce zici de un motor "nou" sa nu te mai complici aiurea? Te ajunge mai ieftin :wink:
Replica asta cu te ajunge mai ieftin mi-e greu de crezut..3600k euro nou nout + transport pana in tara app 250 euro + manopera 200 euro..cam bati in 4000 si mie imi spune intuitia ca nu este deloc ieftin :)

Sh : 800 euro..dar stii ce iei ? cunosti istoria exploatarii motorului ? de multe ori primesti informatii de genul : are 77.777km cand in el saracu' clampane pistoanele a 200.000..si tot acolo ajungi :wink:

Author:  cristialex80 [ 19 Jan 2013, 18:14 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Normal ca ma refeream la unul second, si ideal ar fi sa-l vezi inainte functionand, tester etc.Cred ca-i cea mai buna solutie.

Author:  valer_gt [ 19 Jan 2013, 18:35 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

cristialex80 Quote:
Normal ca ma refeream la unul second, si ideal ar fi sa-l vezi inainte functionand, tester etc.Cred ca-i cea mai buna solutie.
Chief, pe ebay gasesti in Germania bloc motor ambielat fara anexe.. reconditionat cu pistoane noi,cuzineti noi,segmenti noi si vibrochen alezat.. tot ce trebuie..iar costul total este de 1600 de euro si daca ii trimiti blocul tau la schimb cu conditia sa nu fie spart, beneficiezi de o reducere de 500 de euro..mai repede faci o afacere de genul asta decat sa iei unul SH la care toate testele pe care i le faci sunt relative..

Author:  cristialex80 [ 19 Jan 2013, 19:27 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Mai bine :peace:

Author:  Valak [ 25 Jan 2013, 15:40 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Vreo veste despre motor ?

Author:  valer_gt [ 25 Jan 2013, 19:21 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Valak Quote:
Vreo veste despre motor ?
Salut,

Deocamdata nicio veste. Au venit piesele si astept sa o duc luni dimineata la service. Sper sa se si apuce de ea in aceeasi zi. Incerc sa mai scap de scenarii negative pana atunci :).

O sa revin cu detalii.

Author:  valer_gt [ 07 Feb 2013, 18:14 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

vesti noi..dar nu chiar bune. pompa de ulei era varza..in sensul ca pinioanele din ea aveau o uzura foarte mare ( motivul defectului )
se pare ca axa cu came de evacuare este si ea avariata in urma presiunii de ulei scazute. ultimele 3 came dinspre pompa de inalte sunt polizate prin urmare am nevoie de aceasta piesa.
restul componentelor sunt ok : cuzineti exact ca atunci cand erau noi.
pe aceasta cale lansez o intrebare catre voi : cine are o axa cu came de evacuare ? sunt mai mult decat interesat sa cumpar :D
Astept oferte!

Author:  nae [ 07 Feb 2013, 18:24 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

tre sa schimbi si toti tachetii pe partea de evacuare

tot metalu de pe axa uzata..e tot in motor :disgust:

Author:  valer_gt [ 07 Feb 2013, 18:42 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

nae Quote:
tre sa schimbi si toti tachetii pe partea de evacuare

tot metalu de pe axa uzata..e tot in motor :disgust:
i-am cumparat deja..oricum erau vreo 2 care nu lucrau cum trebuie si se cereau a fi inlocuiti. cand voi gasi axa, dupa ce-i pun distributia, o sa bag un prim ulei pe post de "detergent" pentru 20 de min de mers iar abia apoi il pun pe cel bun.


off topic : astia din anglia ce dracu au ? cand le zici ca esti din romania si vrei sa comanzi o piesa se poarta de zici ca sunt picati cu ceara..

Axa!Axa! cine are :) ?

Author:  nae [ 07 Feb 2013, 18:50 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

eu le zic ca sunt bulgar, iese bine intotdeauna

Author:  valer_gt [ 07 Feb 2013, 19:01 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

nae Quote:
eu le zic ca sunt bulgar, iese bine intotdeauna
mda..Bucharest,Budapest, Sofia..tot dracul ala e pentru idiotii astia :uhuh: ..m-au umplut de nervi!!! :censored:

Author:  comanr [ 07 Feb 2013, 23:16 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

@valer
deci io nu bagam atata munca si bani in panarama aia nici daca imi rupeai o mana.iti dai seama ca in final tot o pocnitoare iese sau vrei sa o mariti?

Author:  valer_gt [ 08 Feb 2013, 00:05 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

comanr Quote:
@valer
deci io nu bagam atata munca si bani in panarama aia nici daca imi rupeai o mana.iti dai seama ca in final tot o pocnitoare iese sau vrei sa o mariti?
eu vreau sa ma conving ca nu e din carton presat masina asta..si pocnitoare sigur nu iese..sau cel putin o sa fac in asa fel incat sa nu fie :)

daca nu-mi placea masina nu mai bagam deloc bani in ea..o vindeam pe bucati.

de mers nu are cum sa nu mearga..adica mergea bine merci motorul asta si cand consuma 1l de ulei la 500 de km.

invat lucruri noi, pe banii mei, evident :)

:peace:

Author:  comanr [ 08 Feb 2013, 10:32 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

e clar ca tu nu te opresti aici cu banii.

nu i logic la un motor din asta pretentios care duce 100k in conditii de exploatare habarnista (ca ala de dacie cand aveai grija) ca trebuie inlocuit tot in el?
adica de la pompa de ulei, distributie pana la toate prezoanele daca vrei sa iasa ceva .
tu faci teste pe banii tai ,macar de reusesti sa faci din el altceva decat polizor.
de ce nu ai apelat la cei cativa care se pricep la jts de pe forum?

Author:  valer_gt [ 08 Feb 2013, 14:43 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

comanr Quote:
e clar ca tu nu te opresti aici cu banii.

nu i logic la un motor din asta pretentios care duce 100k in conditii de exploatare habarnista (ca ala de dacie cand aveai grija) ca trebuie inlocuit tot in el?
adica de la pompa de ulei, distributie pana la toate prezoanele daca vrei sa iasa ceva .
tu faci teste pe banii tai ,macar de reusesti sa faci din el altceva decat polizor.
de ce nu ai apelat la cei cativa care se pricep la jts de pe forum?
Am accesat acest forum din dorinta de a acumula cunostinte despre "fenomenele" Alfa Romeo, dar in schimb observ ca mai mult sunt judecat :)

Cei cu pricepere la JTS va rog, un pas in fata si sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac mai departe............... :idea:

Am gasit axa noua OEM la un pret foarte bun :)..chiar dubios de bun, dar mi s-a confirmat ca are filet in ambele capete, asa ca in mod cert nu este de TS ( asta era temerea mea ). Astept sa ajunga maine.

PS: Daca aveti ceva de ascutit apelati cu incredere la subsemnatu' :twisted: :peace:

Author:  Valak [ 08 Feb 2013, 14:47 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Mda, destul de ostila atitudinea colegilor de forum ! :thumbdown: Cand omul are probleme fie il ajuti, fie taci, e de bun simt !

@comanr : "panarama", "pocnitoare", really !?! Esti sigur ca e absolut necesar ?

Author:  comanr [ 08 Feb 2013, 14:55 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

mie mi e mila de timpul lui si banii lui , da e posibil ca in final motorul sa cedeze iar din diverse motive facand sunetul ala poc exact ca o pocnitoare ,de aici asemanarea.

Author:  nae [ 08 Feb 2013, 14:58 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

valer_gt Quote:
comanr Quote:
e clar ca tu nu te opresti aici cu banii.

nu i logic la un motor din asta pretentios care duce 100k in conditii de exploatare habarnista (ca ala de dacie cand aveai grija) ca trebuie inlocuit tot in el?
adica de la pompa de ulei, distributie pana la toate prezoanele daca vrei sa iasa ceva .
tu faci teste pe banii tai ,macar de reusesti sa faci din el altceva decat polizor.
de ce nu ai apelat la cei cativa care se pricep la jts de pe forum?
Am accesat acest forum din dorinta de a acumula cunostinte despre "fenomenele" Alfa Romeo, dar in schimb observ ca mai mult sunt judecat :)

Cei cu pricepere la JTS va rog, un pas in fata si sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac mai departe............... :idea:

Am gasit axa noua OEM la un pret foarte bun :)..chiar dubios de bun, dar mi s-a confirmat ca are filet in ambele capete, asa ca in mod cert nu este de TS ( asta era temerea mea ). Astept sa ajunga maine.

PS: Daca aveti ceva de ascutit apelati cu incredere la subsemnatu' :twisted: :peace:

Axa de evacauare antreneaza pompa de inalte la jts.

Ai poza cu ce ai comandat?

Author:  valer_gt [ 08 Feb 2013, 15:10 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

Poza.

Parghia am desfacut-o deja de pe axa veche.

Attachments:
File comment: asta este axa! vine fara parghia ce antreneaza pompa de inalte. dar in mod cert mi s-a confirmat ca are filet interior in "capatul de montare catre baterie"..
IMG089.jpg
IMG089.jpg [ 21.3 KiB | Viewed 2308 times ]

Author:  nae [ 08 Feb 2013, 16:13 ]
Post subject:  Re: Low Engine Pressure Oil - 2.0 JTS

bo, pai esti pe drumul cel bun

bafta cu motorul

Page 2 of 3 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/