Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Bestiutza -- 147 SHAPE https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18458 |
Page 2 of 3 |
Author: | tm08alt [ 28 Nov 2012, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
dcmilitaru Quote: Nu stiu de ce, dar am impresia ca e prima si ultima Alfa Shape care a existat vreodata.
S-ar putea sa o ai chiar pe cea din pozele din articolul de acolo. Nu, nu. Mai este una in Timisoara, parcata zilnic pe langa Parchet. |
Author: | movapsebik [ 28 Nov 2012, 20:01 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
deja doua in Romania, putem sa ne facem club |
Author: | budusan_ionela [ 11 Dec 2012, 20:39 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
movapsebik Quote: Salutare alfisti,
Numele meu e Sebi si sunt mandru posesor al unei Alfa Romeo 147 varianta SHAPE. Toata povestea a inceput acum o luna cand am achizitionat-o de la un tip care aduce masini din strainatate. Am vazut-o pe net, am fost si am vazut-o la om acasa, iar dupa 4 zile m-am dus dupa ea s-o platesc. Vreau sa mentionez ca in toata aventura asta cu cumparatul de masina a fost singura pe care am vazut-o si am condus-o. Pur si simplu nu am vrut altceva. Stiam de dinainte cu cateva luni ca vreau sa imi cumpar Alfa 147 si am urmarit acest forum si preturile masinilor care erau de vanzare in Romania si cele din strainatate. Desi multa lume, printre care si parintii mei au incercat sa ma convinga sa nu imi iau Alfa, au fost si altii care "m-au sustinut" si mi-au zis sa nu ascult de nimeni si sa imi iau ce vreau, ce imi place mie mai mult. Asa ca am ales-o pe ea: Varianta: 147 Shape Motor: 1.6 16V 105CP Interior: Piele crem, incalzire in scaune, comenzi pe volan, pilot automat, trapa Evacuare: Remus Roti: 215/45/17 Cu actele sunt in regula, tot ce trebuie sa fac e sa o duc la service sa ii faca o verificare completa si sa-i schimb tot ce e nevoie. Aici as avea nevoie de putin ajutor, o mica sugestie referitor la un service capabil in Cluj-Napoca. Am foarte putine poze, dar urmeaza o sesiune foto si o sa revin cu detalii. Attachment: Image0241.jpg |
Author: | mugurel [ 11 Dec 2012, 20:43 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Ionela . Primul tau post pe AlfaClub e formidabil . Inca stau si cuget la ce ai zis ... |
Author: | movapsebik [ 12 Dec 2012, 13:21 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Mda... nu stiu ce-a vrut sa faca, dar cred ca stiu la ce s-a gandit. Am inteles ca ii place masina, are mai multe poze pe facebook cu o alfa ca si a mea + inca doua poze cu a mea. Ionela, NU e OK ca ai luat pozele fara sa imi ceri acordul, dar macar ai sters numerele, ceea ce apreciez. |
Author: | movapsebik [ 17 Dec 2012, 19:59 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Revin cu o veste proastă: m-a lăsat frâna de mână... Acum vreo săptămână am auzit un zgomot ciudat sub mașină, ca și cum ceva s-ar fi desprins de la mașină și s-ar fi frecat de asfalt, sunetul se auzea doar când mașina se afla în mișcare. Inițial am crezut ca a intrat ceva piatră la roată și din cauza asta se aude, așa ca nu am prea băgat în seamă zgomotul. Am folosit frâna de mână fără probleme până când a venit gerul. În zilele acelea parcă prindea mai greu și se debloca la fel de greu. La un moment dat am și simțit un miros ciudat, ca de ambreaj ars sau placuțe încinse, oricum ceva asemănător. Am bănuit că ar fi ceva probleme în zona frânei de mână, dar nu s-a simțit foarte tare în momentul în care o trăgeam. Dar în seara asta a cedat de tot. Am sunat mecanicul, i-am spus simptomele și mâine am programare. Sper să fie doar cablul problema, să nu fie ceva mai grav. Oricum, destul de nasol fără frână de mână într-un oras aflat în deal... |
Author: | movapsebik [ 18 Dec 2012, 20:33 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Verdictul e clar: trebuie schimbate ambele cabluri + furtunele aferente. Prețul o să-l aflu mâine în funcție de ce componente comand (încă nu știu exact ce au furnizorii pe stoc, aș vrea să fie gata până la sărbători). Cost estimativ 300 de lei. Sper... |
Author: | Mircikk11 [ 19 Dec 2012, 22:37 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
daca comanzi cablurile de frana de mana de unde trebuie costa in jur de 100 lei ( asta daca te duci la un magazin de piese auto unde isi pun un adaos in limita bunului simt ). recent le.am comandat si eu de la cineva fara adaos si costa 90 lei |
Author: | spooky [ 20 Dec 2012, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Sa ma contrazica cineva daca gresesc, dar, iarna la 147/156 nu se trage frana de mana. Motivul e simplu, si acela e pentru ca ingheata. Daca ma insel, inseamna ca ambele care le-am avut/am au avut problema cu frana de mana. |
Author: | Mircikk11 [ 20 Dec 2012, 14:05 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
nu neaparat la alfa romeo, frana de mana nu se recomanda sa se traga iarna la nicio masina |
Author: | Virgil [ 21 Dec 2012, 02:30 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Salut, ti-am vazut bestiuta miercuri intr-o parcare in cartierul Cornisa din Tg. Mures am recunoscut-o dupa culoare si cand m-am uit in spate am vazut si autocolantul acela cu Shape si numarul frumoasa bella! LE: Si destul de curata multi, pe vremea asta le tin pline de zapada sau in cel mai rau caz foarte murdare |
Author: | movapsebik [ 21 Dec 2012, 11:40 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Hmmm, nu cred, n-am mai fost în Târgu-Mureș de foarte multă vreme. Mașina a fost toată ziua cu mine la firmă, deci cred că mai este încă una asemănătoare și în Mureș. Am mai văzut una în Cluj-Napoca cu aceeași culoare dar modelul în două uși, JTD și fără trapă. În altă ordine de idei, schimbatul frânei de mână m-a costat 200 de lei. Rezonabil. |
Author: | Virgil [ 21 Dec 2012, 13:34 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Posibil,dar m-am uitat si la nr in trecere si mi s-a parut ca era EBI, data viitoare ma uit mai bine |
Author: | movapsebik [ 21 Dec 2012, 16:24 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Da, tot ce se poate. Parcă la un moment dat mi-a zis și soră-mea că a văzut o alfa cu numere asemănătoare cu ale mele. Nu pot decât să mă bucur! |
Author: | mugurel [ 21 Dec 2012, 23:30 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
movapsebik Quote: Parcă la un moment dat mi-a zis și soră-mea că a văzut o alfa cu numere asemănătoare cu ale mele. Nu pot decât să mă bucur!
Nu neaparat . Pe la inceputul anilor 2000 am mergeam linistit prin Mamaia pe "principala" cand a trecut pe sensul celalalt un 56 gri cu numerele celui care avea sa ajunga la mine in curand . L-am sunat pe prietenul meu care avea masina pe atunci si care era bine merci in Buc ...Am vazut ceva asemanator si anul trecut la stiri . |
Author: | movapsebik [ 08 Jan 2013, 10:35 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Nu stiu care ii faza, dar in unele zile (foarte reci) imi ingheata parbrizul pe interior... S-a mai confruntat cineva cu problema asta, exista vreo solutie? De exemplu azi au fost -10 grade de dimineata, am stat mai mult sa il dezghet la interior decat la exterior. |
Author: | Valak [ 08 Jan 2013, 11:23 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Parbrizul mai e cel original, sau a fost schimbat cumva ? Daca a fost schimbat cu unul after market de vina e calitatea lui, daca a fost schimbat tot cu unul original (te uiti la an), de vina e felul in care a fost lipit. Unele parbrize after market sunt foarte subtiri si izoleaza foarte prost termic, am mai auzit de probleme asemanatoare. Incalzirea parbrizului iti functioneaza cum trebuie, ai debit pe gurile de ventilatie de la parbriz ? |
Author: | movapsebik [ 08 Jan 2013, 11:29 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Nu stiu daca a fost schimbat, ma pot uita daca imi zici ce anume sa urmaresc la el (an de fabricatie etc). Din cate imi dau seama, incalzirea functioneaza bine. Daca il pun pe dezaburire si e motoru cald, baga aer si il dezgheata in maxim 2 minute. Dar ca sa se incalzeasca motorul astept inca 10 minute (stationand). |
Author: | Valak [ 08 Jan 2013, 11:49 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Te uiti in coltul dreapta jos si vezi in primul rand daca e original Alfa Romeo sau nu (compari marca cu celelalte geamuri). Apoi, undeva in partea de jos a marcajului vei vedea o singura cifra pe un rand, e anul de fabricatie al parbrizului, care teoretic, cel putin in cazul celorlalte geamuri ar trebui sa coincida cu anul de productie al masinii. |
Author: | movapsebik [ 08 Jan 2013, 12:52 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
M-am uitat si pare sa fie cel original: e aceeasi firma cu geamurile si luneta (Saint-Gobain Sekurit) si ultima cifra e 3, presupun ca se refera la anul 2003. Oare sa se incalzeasca de la dezaburire si peste noapte sa faca condens si sa inghete? Ar face sens, doar ca am vorbit cu colegii de la lucru si numai eu patesc asta |
Author: | yux_mm [ 08 Jan 2013, 13:25 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
O singura data am patit si eu asa ceva, afara era insa frig, -15 ceva de genul asta, si cu o zi inainte fusesem vreo 4 in masina, deci multa umezeala de la respiratie/transpiratie. Cum compresorul de aer nu functioneaza sub 4-5 grade ca sa dezumidifice, toata umezeala a ramas in masina si peste noapte a condensat pe parbriz si a inghetat. O treaba asemanatoare am patit pe geamurile laterale insa in mers: 3 oameni in masina, afara -6 grade ninsoare si viscol, deci temperatura resimtita undeva la -15 grade; condensul de la respiratie ingheta pe geamurile laterale, mai putin pe parbriz, luneta si geamurile fata in zona oglinzilor retrovizoare unde exista guri de ventilatie dedicate. De mentionat ca eu iarna nu merg cu temperatura data prea tare, 18-20grade maxim 21 si cu ventilatia aproape la minim, deci de inteles de ce au inghetat geamurile pe interior. |
Author: | movapsebik [ 08 Jan 2013, 13:44 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Oare asta sa fie problema, ca am temperatura pusa la 24 de grade? |
Author: | yux_mm [ 08 Jan 2013, 15:06 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Nu. N-am spus asta. Am prezentat conditiile in care la mine s-a intamplat treaba. Vroiam de asemenea sa punctez faptul ca fiind foarte frig afara, condesul apuca sa inghete pe geamuri si datorita faptului ca in interior nu era foarte cald. |
Author: | movapsebik [ 09 Jan 2013, 15:21 ] |
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE |
Am facut aseara un mic experiment: Am mers cu masina pana s-a incalzit motorul si dupa aceea am bagat dezaburirea pe maxim timp de vreo 7 minute. Pe langa dezaburire am dat si cu o carpa si l-am sters pana s-a uscat complet. De dimineata, chiar daca au fost -10 grade azi-noapte, parbrizul a fost uscat, fara pic de gheata la interior. Deci solutia e destul de clara: ca sa nu mai inghete, trebuie sa fie complet uscat, altfel apar probleme. |
Author: | movapsebik [ 07 May 2013, 15:40 ] | ||||
Post subject: | Re: Bestiutza -- 147 SHAPE | ||||
Masina are rotile de vara acum, imi plac la nebunie jantele astea. Am facut si un road-trip pana la mare ~1500 km, s-a comportat exemplar Urmeaza un schimb de ulei, filtre si distributie pana la finalul verii, in functie de cati km mai fac cu ea. Pun si cateva poze facute cu telefonul.
|
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |