Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Provocari si rezultate https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1807 |
Page 2 of 11 |
Author: | alexmirica [ 13 Mar 2007, 00:12 ] |
Post subject: | |
Nu la tine ma refeream, occ. E tot o provocare, nu? |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2007, 00:59 ] |
Post subject: | |
Mr.D Quote: ps: alexx, am vb azi cu un tip cu service...i`am povestit de planurile mele care includ solutia data de tine, cea cu kitul turbo. mi`a spus ca pot aparea tot felul de probleme de la el. tu ce zici ? mai stii pe cineva care a servit kit`ul respectiv ?
O sa incerc eu un raspuns in mare pana iti raspunde tantza. Kit-ul respectiv nu cred ca il mai are nimeni teoretic, pentru ca din cate stiu eu kiturile s-ar putea sa fie deosebite de la o marca la alta (probabil alte tipuri/modele de turbine..), iar ca si Alfa Romeo nu cred ca a mai pus nimeni turbina marita....Acuma, noi avem JTD 8v, e bien sa te documentezi mai mult inainte, la sursa direct cel mai bine, care este sporuul, in mare, adus doar de turbina marita si daca puterea asta in plus se duce cum trebuie pe asfalt si nu se intampla ca si cu Bora la care castigul de putere nu este foarte spectaculos din turbina marita, iar in plus, nu paote sa puna puterea si cuplul cum trebuie jos datorita transmisiei de Bora Parerea mea este insa ca din JTD 8v cu turbina marita si soft aferent si prea poate un 170CP si spre 400Nm . Habarnist cum sunt, nu stiu cat rezista si cat poate 8v-ul... |
Author: | Alexx [ 13 Mar 2007, 01:21 ] |
Post subject: | |
offtopic: I-am raspuns Domnului D pe privat dar totusi... Turbinele care se afla sub capotele noastre sunt Garett, iarasi Garett sunt si cele de after-market despre care pomenea Mr. D, astfel incat montajul se face relativ usor. Exemple de masini care merg cu turbina aftermarket sunt multe, extrem de multe, care merg bine merci de ani de zile cu acele turbine fara probleme, nu vreau sa nominalizez. Cresterea de putere poate fi oriunde intre 50 si 80 cai putere, sunt multi factori care influenteaza rezultatul care ma depasesc. Bora aceea nu este o masina care se preteaza la diesel-tuning, este cea de 1.9TDI 110 cai, fara pompe duze, fara commonrail, deci sistem de injectie invechit, tehnologie veche. Exemplu irelevant. Date de contact pe pm |
Author: | Alfaromeo [ 13 Mar 2007, 11:43 ] |
Post subject: | |
Up-grade-ul de turbo este un fel de operatie pe cord deschis ! Tupac este in stilul caracteristic rautacios ! El nu stie cum tragea acea Bora stock , insa stie f bine cate tiruri ii dadea doar cu soft ! Up-grade-ul de turbo a avut ca si rezultat pe acea bora cel putin 4-5 masini pe 400 de m ! Daca este mult sau putin in conditiile pe care alex vi le-a spus deja puteti trage si voi concluzia ! Masina are la baza tehnologie veche de injectie , este limitata foarte mult de transmisie etc etc ! Si cu toate acestea am reusit doar printr-un up-grade de turbo o crestere semnificativa zic eu ! Mentionez ca dpdv al motorului nu s-au adus alte modificari ( injectoare , front mounted intercooler , etc ) . Cat despre Mustarica - nu pot sa spun decat ca masina este lucrata foarte jos si a iesit bomba ! ( a se vedea 0-100 2 secunde mai rapid ! ) Up-frade de turbo pe alfa nu am auzit , inca ! |
Author: | wolff [ 13 Mar 2007, 11:56 ] |
Post subject: | |
Inseamna ca nu ai citit forumul. Ia vezi la 155 Q4 care a patit un up grade. |
Author: | Alex_Alfa [ 13 Mar 2007, 11:57 ] |
Post subject: | |
Daca tot suntem offtopic o sa continui si eu (se poate da split si muta la un topic de genul "Discutii tehnice") De acord cu ce ziceti voi, dar aveti grija ca la o putere respectiv cuplu mult marit, deja trebuie data multa atentie ambreiajului fie ca e Alfa sau Voltzvaghen |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2007, 13:08 ] |
Post subject: | |
MM-ule, nu sunt ma rautacios, mai radeam si noi ce naiba Asa e, castigul la Bora in urma operatiei pe cord deschis se vede! Da, asta e..cand ii puneti Twin Turbo sa ma chemati iar |
Author: | occ [ 16 May 2007, 01:16 ] |
Post subject: | |
Tantza merge mai bine ca un V6 de la ford(mondeo).....chiar si cu mine la volan !(10x alexx ) |
Author: | occ [ 14 Jun 2007, 10:09 ] |
Post subject: | |
my alfa vs golf 4 tdi(i win) cu mai multi de rosu pe acolo...vreo 2.....i win.A fost o chestie intre prieteni .Golful este intr-o stare f buna, dar evident si a mea este intr-o stare f buna.! My old nova( am recondus-o dupa mult timp) vs un golf 1.4 75 cp syncro(nu stiu ce inseamna)....hahahahahahaahahahahah un tir..! |
Author: | ColbanR [ 20 Jun 2007, 23:41 ] |
Post subject: | |
doar de curiozitate asa.... despre ce joc se vorbeste aici? |
Author: | Alex_Alfa [ 21 Jun 2007, 00:03 ] |
Post subject: | |
Author: | occ [ 21 Jun 2007, 13:08 ] |
Post subject: | |
need for speed-Strabebahn edition A2 )) |
Author: | Tupac [ 21 Jun 2007, 13:12 ] |
Post subject: | |
I-am explicat eu aseara pe messenger despre simulatorul in cauza |
Author: | Tupac [ 31 Aug 2007, 00:06 ] |
Post subject: | |
In seara asta ne-am adunat cativa la un suc si un joc in retea O sa povestesc doar despre meciurile la care am participat eu, pt restul ii las pe baieti sa vorbeasca . Asa ca ....asta seara am mai facut 2 victime : - Vali 2.0 TS 150+ CP (sorry mate ) - sunt cu 1.5 masini in fata aprox. - 2.0 JTS 166CP (user Seth ) - sunt cu....vreo 3.5 masini in fata Asa ca .....GG Musterica! |
Author: | nae [ 31 Aug 2007, 02:22 ] |
Post subject: | |
Ne mai intalnim, cand o sa se dea startul ok si mai invatz si eu ceva cu liniutzele. |
Author: | Alexandrus [ 31 Aug 2007, 04:05 ] |
Post subject: | |
Tupac, vad ca la astea simulate te pricepi, dar pot pune pariu ca in real life 2.0 JTS te cam lasa vazind un spate frumos de 156 |
Author: | nae [ 31 Aug 2007, 04:37 ] |
Post subject: | |
Problema in seara asta nu a fost masina, a fost cine era in spatele "tastelor", repet, ne mai intalnim! |
Author: | occ [ 31 Aug 2007, 07:47 ] |
Post subject: | |
eu vs vali(not ordinary 2.0) first simulation (a car)!!!! ..great!!!, second simulation eu first, dar vali era cu ASR! Pentru mine e o simulare mai mult decat satisfacatoare, pot spune chiar o surpriza, avand in vedere ca Vali nu e un oarecare 2.0!!! Ce s-a observat in timpul simularii e ca mi car avea cuplul mai jos desi puterea e sensibil mai mica(Vali neavand 150 cp, ci mai multi), compensand f bine acest lucru.. Cat despre raperul Tupac..pana mea...ori stie ala sa simuleze bine, ori masina trage bine:D!Vazand cum simuleaza..e din fiecare! Mie personal mi-a placut de Vali cum a plecat la inceput, Mirica stiind sa stapaneasca f misto masina in simulare! PS:aceste simulari repet s-au facut cu "Drive Simulation" v 2.0 in spatele tastelor! |
Author: | alexmirica [ 31 Aug 2007, 08:06 ] |
Post subject: | |
A fost super interesant cand a fost Tupac vs. Seth (156 2.0JTD 166cp) cand am intrat si eu in joc La final eram Tupac, apoi io la 1,5 masini in spatele lui apoi Seth la 2 masini in spatele meu. Super bine se tine masinuta ta, occ!!! |
Author: | occ [ 31 Aug 2007, 08:10 ] |
Post subject: | |
alexmirica Quote:
Super bine se tine masinuta ta, occ!!!
10X! Va trebui sa-i fac un topic si ei ca merita!Sincer nici una din cele care au simulat nu au fost mai prejos! A fost si meme ca ..spectator ! |
Author: | Tupac [ 31 Aug 2007, 08:41 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Tupac, vad ca la astea simulate te pricepi, dar pot pune pariu ca in real life 2.0 JTS te cam lasa vazind un spate frumos de 156
Nu stiu...oare? Deocamdata....JTS-ul a vazut un spate de 147 si l-a vazut destul de greu ca era prin spate... . Man, Vali nu are 150CP , are cel putin CP ai unui JTS, daca nu mai multi un pic Oricum, mi-au placut toate simularile. Vali - o stiam cat de bine poate trage, prima simulare a fost destul de ratata oarecum de Vali , a pierdut fara drept de apel, dar la a doua...hmm..nea Mirica s-a asezat bine in fotoliu cu volanul Force feedback in mana, s-a concentrat si a plecat bine rau, s-a tinut pe langa mine pana la tr 3 unde l-am dus la 1.5 masini in spate (pe capat de a 2-a aveam doar un pic in fata) ZLZ-ul - pai Ciokanu e jmecher, si-a optimizat masinuta la garajul virtual (stiti voi, ca in NFS ) si acum deh...are un 1.6 de toata frumusetea, capabil sa simuleze de la egal la egal cu un 2.0 TS. De MM-u nu mai zic, ca asta a fost safety car datorita faptului ca nici unul din noi restul nu am adunat destule puncte sa ne permitem in garajul virtual sa avem herghelii sub capota Iar dl Seth - sa spunem ca e binisor pentru un incepator , dar man, simuleaza niste plecari si ne revedem . Ar trebui sa poti mai mult sa scoti din ea... @Vlad - mah....simulez bine pt ca am o masina de test data dreaq (MM-ule????!!!!! -> - mi-a dat coduri in joc si mi-am deblocat o super masina adica ) , si pentru ca ma pricep la clape frate - sunt rapid! Pai degeaba am stat 4 ani la liceu de info si inca 5 ani in facultate de info?? |
Author: | firestarter [ 31 Aug 2007, 09:39 ] |
Post subject: | |
Pe mine m-a trimis femeia la culcare Se pare ca a iesit super distractie aseara. Bravo ma.... misto! |
Author: | vip007 [ 16 Oct 2007, 22:59 ] |
Post subject: | |
o provocare care teoretic era pierduta dar macar am incercat eu: Alfa 147 2.0 selespeed 150cp el: Saab 9-5 diesel 170cp(automata) am plecat mai bien decat el (asta ca mi-a aratat Mirica cum sa plec) dar cand i-a intrat turbina m-am uitat la spatele lui cum se duceeeeee dar lasa ca poate candva o sa cresc si eu si o sa-l fac pana autnci drive safe |
Author: | nae [ 20 Nov 2007, 21:49 ] |
Post subject: | |
Acu, dupa o trecere peste niste linii de tramvai, eram cu 1 cuplat si pleaca tare de langa mine un passat TDI(traditional), aveam masina incalzita..ce naiba sa pierd, ma duc, 1/6800 rpm, 2 pe undeva pe la 6500-6700 si passatu nu mai era... So, alfa 1-VW-0 |
Author: | Meme [ 20 Nov 2007, 22:44 ] |
Post subject: | |
i am still available guys as incerca si eu un gta de la alfa - stiti unul disponibil ? |
Page 2 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |