Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa 147 1.9 JTD "Tantza"
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1745
Page 2 of 11

Author:  Tupac [ 07 Mar 2007, 00:25 ]
Post subject: 

Eu nu ma bag ca sunt habarnist rau :D , dar Tantza nu cred ca are presiunea in turbina marita :), la fel cum nici eu nu am

Author:  Alexx [ 07 Mar 2007, 00:57 ]
Post subject: 

Ce de off-topic pe aici...
In primul rand tin sa va multumesc fiecaruia in parte pt opiniile voastre pline de intelepciune... deodata topicul meu s-a transformat in compendiu de filtre aer.
Iata dovada ceruta de catre alex_alfa privitoare la acel dyno-sheet enuntat de catre meme:
Image
Daca nu ma insel, in poza se specifica si tipul dyno-ului, sper sa imi umpleti iarasi topicul cu dubii asupra veridicitatii acestuia. Luati-o ca atare...
Indrazniti va rog sa afirmati ca acea companie americana isi permite sa posteze pe situl oficial date eronate referitor la castigul de putere. In noi fie vorba, am sa-i cred pe dansii decat pe dumneavoastra stimabilior.
In teorie sunt buni cu totii, iarasi netul este plin de date pentru cei cu mult timp liber. Va invit pe strazi. Orice motor alfa aflat in debaraua fiecaruia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
punct
Conluzia: mi-am montat filtrul de aer, personal sunt multumit de rezultatul finit, nu ma intereseaza de "puterea" obtinuta ( unde esti tu Clarkson Doamne?), ci numai de felul in care simt masina sub cur.
Azi m-am intalnit cu un grup de colegi forumisti cu care am dat o scurta tura. Ii rog pe ei sa comenteze...
Astazi, mi-am montat bara de rigidizare si o mica modificare la traseul de evacuare (aka mi-am schimbat teava cu una mai groasa Borla de la racordul flexibil pana in toba Novitec... de asemenea mi-am scos catalizatorul).
O seara buna va doresc

Author:  Tupac [ 07 Mar 2007, 01:18 ]
Post subject: 

Pai spun eu: trage grav masina :D

Author:  Alexandrus [ 07 Mar 2007, 01:31 ]
Post subject: 

Alexx, stai sa ma intorc din Germania si ne jucam ;)

PS. Ca fapt divers, BMC e companie italiana, nu americana. Era pacat sa ai in masina aia ceva facut de americani.

Author:  Alfaromeo [ 07 Mar 2007, 01:34 ]
Post subject: 

Alex_Alfa Quote:
Alex ai dreptate. Aerul rece e mai dens => mai mult oxigen => amestec debelea. Dar pt asta la turbo-uri exista intercooler. CAI e frectie
CAI=CDA ? in fine ! Ideea e ca Tantza trage ! ( si mai bine ) ! Iar pentru cine vroia sa vada dyno - sa viziteze site-ul bmc !

Author:  Alexandrus [ 07 Mar 2007, 01:36 ]
Post subject: 

CAI = Cold Air Intake ;)

PS. Is it just me sau pe graficul ala au facut cumva sa duca un TDI la 6000+ RPM ? Evident, nu ca nu i-as crede, unde poti afla o parere mai obiectiva decit pe site-ul producatorului :)

Author:  Alexx [ 07 Mar 2007, 01:55 ]
Post subject: 

Alexandrus Quote:
CAI = Cold Air Intake ;)

PS. Is it just me sau pe graficul ala au facut cumva sa duca un TDI la 6000+ RPM ? Evident, nu ca nu i-as crede, unde poti afla o parere mai obiectiva decit pe site-ul producatorului :)
Merci pt definita CAI-ului, desi ai avut grija sa ma lamuresti despre abreviere si pe postul 138 de pe pagina 2 a topicului.
Mea culpa pt greseala referitoare la prvenienta filtrului
Iar despre observatia asupra dyno-sheetului....... sper ca glumesti, cauta pe net :wink:

Author:  Alfaromeo [ 07 Mar 2007, 01:59 ]
Post subject: 

intrebare ramane ! CAI=CDA ?
in rest ... no comment !

Author:  Alex_Alfa [ 07 Mar 2007, 02:30 ]
Post subject: 

Belea rau CDA-u asta. Facator de minuni nu altceva :? Inseamna ca mie ar trebui sa imi dea pe putin 30 de cai
Stimabile Alexx imi pare f rau ca ii crezi pe "dansii", dar fiecare are dreptul la opinia sa. O sa vezi multe firme producatoare de filtre de aer (chiar si Pipercross - ca sa nu se spuna ca fac diferentieri) ca vor pune si la dizeluri niste cresteri uluitoare ca doar deh.. asa se fac vanzarile.
Si ca sa vezi ca totusi nu e chiar asa de roza viata te/va sfatuiesc sa aruncati o privire aici mai exact la punctul 5. A se citi cu atentie numele site-ului! Am extras o fraza f interesanta: Comments: Performance gains are fairly small at best ... some would argue that they are non-existent.

Inca ceva: TDI-urile lucreaza cu un amestec bogat in aer, avand acelasi filtru stock ca si VR6 sau 1.8T. Deci daca face fatza acolo, nu cred ca un filtru sport mai permisiv aduce ceva in plus. Uite in ca o dovada ca nu e chiar asa cum zic americanii.
Una peste alta, no offence dar nu prea dau 2 bani pe liniutele alea curbate si colorate puse de baietii de la BMC. Dinastea pot sa fac si eu si sa zic ca dau 50 de cai la un SDI. Colorez liniutele in ce culoare vreti. Si fac si poze cu masina ;)


Stiu ca suntem offtopic si de aceea imi cer scuze inca o data fata de Alexx. Se poate da split si muta la Tuning ca si asa am vazut ca este deschis deja un topic despre filtre

@meme BMC CDA e un cold air intake. Fibra de carbon si kevlar-ul sunt folosite pt termoizolatie nu pentru design sportiv :roll:

Author:  Alexx [ 07 Mar 2007, 02:36 ]
Post subject: 

Rog un moderator sa stearga/mute aceste ineptii in alta parte. Altfel consider inutil acest topic, urmand ca in cursul zilei de maine sa sufere o modificare.

Author:  Alexandrus [ 07 Mar 2007, 04:16 ]
Post subject: 

Alexx, eu cred ca ai inteles gresit si ai luat drept ofensa ce spun anumite persoane pe aici.
Sincer, eu am spus ca acel CDA nu iti aduce cele mai bune rezultate doar in ideea de a te ajuta, de aia e forum, sa ne dam cu parerea, sa ne indrumam, etc. Tu ai luat-o ca si cum ti-ar fi zis cineva "haha, fraere, ti-ai luat d'ala si nu e bun", nici pe departe asa ceva. Nu e nevoie sa iei o atitudine din asta pentru ca pur si simplu e cam puerila, seamana prea mult cu atitudinea unei persoane ranite in orgoliu, si chiar nu ai de ce sa te simti asa, nu ai fost jignit in nici un fel din cite am observat eu.
Nu a zis nimeni ca un CDA e o prostie, no way, si eu vreau CDA(sau ceva asemanator, am vazut pe la japonezi, dar e scump in draci) cind o sa-mi iau masina, dar e aspirat motorul. Daca as avea turbo as alege probabil un Novitec MaxxAir sau ceva similar.

PS. Definirea CAI am postat-o inca o data pentru meme, ca el intreba(insistent se pare).

Author:  Tupac [ 07 Mar 2007, 10:47 ]
Post subject: 

Oameni buni, eu repet: sunt harnist, recunosc :D.
Aseara a avut loc o intalnire ca intre prieteni :hug: : Eu, Alexx, Meme (MM cum imi place mie sa scriu :) ), Alex (domn Mirica) si o surpriza foarte placuta - ALX ;) + inca vreo 2 prieteni de-ai lui MM si Alexx.
Mai fratilor..nu stiu ce/cat da BMC-ul ala teoretic/real, si mai putin conteaza. Oameni buni...e grav, va zic. Tantza oricum tragea si inainte de rupea, dar parca acum e si mai plina de draci :twisted: .
Alexx, nu pune man la inima, chair nu are rost si nici ei nu cred ca au vrut sa fie rautaciosi cu tine. E parerea lor, asta e. Tu mai bine trage-i langa tine la start :twisted:
Aseara a mai avut loc o premiera: Tantza vs Mustarica :oops:
Rezultatul il banuiti cred :lol: , dar zic eu ca m-am descurcat onorabil... :?

Author:  Tupac [ 07 Mar 2007, 11:39 ]
Post subject: 

Nu a fost cine stie ce chestie programata. Eu am fost la Mirica sa imi fac revizia si au trecut pe acolo Alexx si MM. Apoi EGE era prin zona si a vazut Alfe pe Chei si s-a oprit si el juma de ora :)

Author:  Alexx [ 07 Mar 2007, 12:45 ]
Post subject: 

Da, aseara a fost o intalnire ad-hoc la o bere fara alcool :wink: .
Alexandrus, nu am luat-o in nume de rau, dar nu te mai contrazice cu toata lumea fara motiv. Oricum sunt in ceata totala cu turbina aia, de unde isi ia aerul, daca are compresor, daca e bun sau nu cda-ul, etc. Tre sa bem o bere impreuna candva. Duminica eventual.
Afon in mecanica sunt si eu, dar sfaturile le cer unor oameni cu adevarat buni in ceea ce fac, oameni cu o anumita specializare, in masura sa-mi spuna si sa-mi explice ce se preteaza si ce nu pe masina mea.
Cat despre liniile colorate in paint............. :first:
Una peste alta, eu sunt multumit de felul in care se comporta masina acum.
Trecem peste va rog.
.
.
.
Desi am unele reticente sa mai postez urmatorii pasi pe care am sa-i fac, am initiat acest topic sa-mi impartasesc drumul pe care l-am pornit in decembrie. Bunele si relele, in ideea ca cineva va gasi aici anumite idei bune pentru diesel tuning, care nu se rezuma numai la chip. Alta mancare de peste.
Totusi, in putin timp urmeaza sa ma interesez de dif Q2, cat costa si in cat timp poate ajunge. Asta daca nu-mi pica ambreajul care deja imi face figuri (in acest caz va fi schimbat cu unul Saks). Timpul va decide.
Tubulatura de silicon este pusa pe stand-by deocamdata.
Haideti sa nu ne batem joc de acest topic si sa continuam discutia civilizat.
Va rog, ar fi pacat.

Author:  Dany [ 07 Mar 2007, 13:17 ]
Post subject: 

@Alexandrus: man nu am omis nici o idee. Eu doar am vrut sa lamuresc treaba cu "turbina comprima aerul" si "turbina incalzeste aerul" care sunt cam pe langa. Nu am vrut sa incep nicio o disputa cu nimeni aici pentru ca sincer nu am nimic de demonstrat.
In speranta ca eventualele neclaritati sa fie lamurite cititi cele doua articole de mai jos.

Image

http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm

Mai simplu de atat nu cred ca se poate.
@Alexx sorry man ca a luat-o pe aratura discutia. Astept la vara sa imi arati modificarile.

Author:  marius [ 07 Mar 2007, 14:05 ]
Post subject: 

Allex din partea mea cel putin toata stima!
Asta este si rolul thread-urilor de prezentare a masinii proprii,pana la urma avem cu totii de castigat de urma experientei tale.

Author:  Alexx [ 12 Mar 2007, 03:35 ]
Post subject: 

Boon. Am apucat azi sa fac cateva poze motorului, mai exact barii de rigidizare si CDA-ului. Am avut timp zilelele astea si mai ales azi sa testez noile calitati dinamice ale masinii, rezultatul fiind unul imbucurator :oops: . Bara de rigidizare intradevar fuctioneaza, pot sa abordez viraje mult mai strans fara sa apara caracterul subvirator al puntii fata ( traiasca rondul Alba-Iulia luat cu 1xx km'h :lol: ), iarasi filtrul de aer chiar functioneaza. Bine chiar :P

Image

Image
Poze cu evacuarea nu am inca, trebuie sa le iau de la un prieten.


Maine am sa sun sa aflu exact ce si cum cu diferentialul Q2, pret, termen de livrare, etc. Multumiri multe lui Silviu si Gabi :wink: . Am tot citit pe alfaowner despre destul de multe astfel de conversii incununate cu succes. spre exemplu in Grecia Q2-ul costa 250 E la reprezentanta. Diferentialul este mai mult sau mai putin bolt-on, modificarile suplimentare fiind minore. Augsburg nu livreaza inca.Chipintaci

Inca ceva. De vanzare: filtru aer plasa Novitec ! Se preteaza pe 1.9 8V si 1.9 16V. Pret 50 euro ferm. Poze in curand. trebuie spalat!

Author:  mako [ 12 Mar 2007, 11:27 ]
Post subject: 

Care ar fi diferenta dintre o bara stabilizatoare cumparata( ca a ta presupun) si una, sa zicem asa, home made? Din ce material este facuta?

ps. Super tare ce faci tu cu Tantza.

Author:  Alexx [ 12 Mar 2007, 11:50 ]
Post subject: 

Pai diferentele stau in abilitatea mesterului care ti-o face (prinderi centrare, materialul folosit, puncte de torsiune, sageata, etc). A mea este din otel spre exemplu. Aluminiul este recomandat pentru ca este mai usor, iar prin natura materialului el lucreaza putin o data cu masina.

Vesti bune pe frontul de sud-est Romania. Am sunat la firma X, unde am fost indrumat. Baietii extrem de amabili, mi-au comunicat urmatoarele: diferential Q2, pret 1000ron fara TVA, timp de livrare o sapt si un pic. So, azi ma duc sa le fac o comanda ferma si sa depun un mic avans.
Tineti-mi pumnii stransi.!

Author:  Silviu [ 12 Mar 2007, 12:09 ]
Post subject: 

Succes !!!!

Author:  mako [ 12 Mar 2007, 13:16 ]
Post subject: 

Succes si din partea mea!
Si dc se poate un link unde sa vad si eu ce face mai exact diferentialul asta Q2, ar fi excelent. Banuiesc eu ceva, dar nu sunt sigur. :D

Author:  ALXege [ 12 Mar 2007, 13:34 ]
Post subject: 

detalii q2

Author:  Alex_Alfa [ 12 Mar 2007, 14:31 ]
Post subject: 

Felicitari, Alexx! Si bafta cu diferentialul!
Doar de curiozitate.. Q2 merge si pe 156? Ca poate ii scriu la Moshu' 2007 :?

Author:  ALXege [ 12 Mar 2007, 16:03 ]
Post subject: 

Alex_Alfa Quote:
Felicitari, Alexx! Si bafta cu diferentialul!
Doar de curiozitate.. Q2 merge si pe 156? Ca poate ii scriu la Moshu' 2007 :?
Alex, no offence mate, dar nu vad ce ai face tu cu LSD.. la 120cp ai tai eu zic ca tractiunea face fata cu brio, mai bine mai dopeaz-o la motor de banii investiti intr-un Q2.
madkat Quote:
apropos Alexx - pentru ce tipuri de cutii Alfa este? tu ai comandat specific pt a ta?
As far as i know, Q2 este in prezent disponibil doar pt 147/GT, motoarele 1.9jtd 16v (evolutia motorului lui alexx, cel de 150cp)

Author:  Alex_Alfa [ 12 Mar 2007, 16:14 ]
Post subject: 

Poi de-aia am zis "moshu" :D first things first
Scuze de offtopic

Page 2 of 11 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/