Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17237
Page 2 of 6

Author:  stig53 [ 02 Jan 2012, 23:27 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Photo update... de sezon :D la exterior frumoasa ca deobicei... in schimb imi cam da batai de cap EGR-ul in perioada asta... very very not cool :thumbdown:

Attachments:
IMG_0927.JPG
IMG_0927.JPG [ 161.63 KiB | Viewed 3804 times ]
IMG_0920.JPG
IMG_0920.JPG [ 165.04 KiB | Viewed 3804 times ]
IMG_0925.jpg
IMG_0925.jpg [ 137.08 KiB | Viewed 3804 times ]

Author:  stig53 [ 05 May 2012, 19:08 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

A trecut ceva vreme, n-am mai zis nimic de Alfeta mea... Cum ziceam mai sus in urma problemelor cauzate, EGR-ul a fost curatat doar(desi eram pornit pentru al anula) cu un rezultat neasteptat de satisfacator :D . Am mai avut nenorocul de a crapa o janta :( (si sincer nu-mi dau seama cum caci merg foarte foarte atent) singura explicatie fiind faptul ca le-am luat folosite si cu ceva probleme... who knows :?: oricum n-am renuntat la 18" si am trimis janta buclucasa la reparat la o firma specializata, si este mai mult decat ok. A mai venit si timpul schimbului de ulei si filtre... am mers pe Bardhal XTC 60 5w40 :naughty: si filtre UFI. Motorul se simte foarte bine cu noul ulei iar asta s-a vazut destul de repede... masina este foarte foarte prompta si urca in ture foarte usor. Schimbul de ulei si curatarea EGR-ului m-au facut sa descopar o alta masina :dribble:

Author:  dobermann [ 10 May 2012, 22:29 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Pai diferenta mare nu cred ca se simte cand schimbi uleiul eu cel putin nu cred lucrul asta, mai degraba de la banalul filtru de aer, lasand deoparte EGR-ul. Imi pare rau sa aud de patania cu janta, daca rulai prin iasi te mai intelegeam dar la tine drumurile sunt ok nus cum naiba s-a intamplat :disgust1:

Author:  stig53 [ 13 May 2012, 21:56 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

dobermann Quote:
Pai diferenta mare nu cred ca se simte cand schimbi uleiul eu cel putin nu cred lucrul asta, mai degraba de la banalul filtru de aer, lasand deoparte EGR-ul. Imi pare rau sa aud de patania cu janta, daca rulai prin iasi te mai intelegeam dar la tine drumurile sunt ok nus cum naiba s-a intamplat :disgust1:
Din cauza euforiei cauzate de masina care era mai "vioaie" dupa schimbul de ulei, am concluzionat ca era totul meritul uleiului, care oricum are destul de mult feedback pozitiv, dar la urma urmei tind sa fiu de acord cu tine ca e mai posibil sa fi fost banalul filtru de aer. Oricum ideea este ca masina merge foarte bine si mi-o gust de fiecare data (iar pe-aici chiar ai si pe unde sa iesi cu masina si sa conduci de dragul de a conduce, sunt si strazi foarte frumoase putin traficate, virajate si fara gropi, fara cocalari carora sa le porti grija in trafic, fara boschetari de politisti sa te ia la prima linie dubla calcata si asa mai de parte, chiar ai cum sa te bucuri de masina ta Alfa Romeo sau oricare ar fi ea...) Dupa o saptamana de mers in traficul cotidian mereu bara la bara, timp in care masina devine doar o unealta si nu prea exista diferenta intre masini caci orice masina ai avea tot blocat in trafic stai, chiar simt nevoia in weekend sa ies la plimbare sa-mi redescopar masina mea asa cum ii place ei... pe drumuri libere virajate si fara gropi!

Attachments:
IMG_1128.JPG
IMG_1128.JPG [ 233.14 KiB | Viewed 3555 times ]

Author:  comanr [ 13 May 2012, 22:01 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

n are nici o treaba uleiul ,eventual poti folosi texaco si il schimbi la 5 mii ,se simte mai bine decat cu bardhal 15 mii, banii iti ajung..

la ulei exista doar specificatii si atat restu e marketing..

de pilda pune si tu un ceas pe temperatura ulei unul pe presiune de ulei ,cum au unele masini si da te cu masina cum vrei tu sa vezi ca nu exista diferente semnificative de la un ulei la altul .

asa noi avem 2 becuri da folosim bardhal ca e parfumat

foarte frumoase jantele si masina

Author:  Alexandrus [ 13 May 2012, 23:19 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

In primul rand se scrie Bardahl, nu Bardhal, in al doilea rand practici aberatia de libertate. Nu ai cum afla totul despre un anumit ulei din specificatii pentru simplu motiv ca nu scrie niciun producator specificatiile complete. In plus, detergentii din ulei sunt mai ieftini decat lubrifiantii de calitate, adica pune des ulei ieftin si eventual bucura-te ca speli motorul pe interior, altceva nu prea faci.

Author:  comanr [ 14 May 2012, 10:28 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Te alinti!

Author:  dani_electro [ 25 May 2012, 01:14 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Oricum specificatiile uleiului sunt normative generalizare..asa ca API e API pentru toate.

Author:  Alexandrus [ 25 May 2012, 05:31 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

API adica American Petroleum Institute ? Da, ala e la fel pentru toate uleiurile, dooh. Ce alte abrevieri mai stim ? SAE ? ACEA ? Ca si alea sunt la fel cam pentru toate uleiurile.
Asa cum si truismele sunt truisme pentru toata lumea.

Author:  stig53 [ 27 Jun 2012, 22:08 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

La sfarsitul lui mai, alfa mea a implinit un an de cand se afla in posesia mea :bday: :bday: si 15k de km facuti, masina avand acuma 123k, timp in care am schimbat uleiul, filtrele, curatat EGR si am schimbat un bec de pozitie. Pana la sfarsitul anului vreau sa fac distributia + pompa apa + cureaua accesorii, lucrare importanta dealtfel (cureaua fiind deja schimbata prima data la 67k).

Attachments:
IMG_1359.jpg
IMG_1359.jpg [ 322.39 KiB | Viewed 3241 times ]
IMG_1355.jpg
IMG_1355.jpg [ 345.28 KiB | Viewed 3241 times ]
IMG_1356.jpg
IMG_1356.jpg [ 366.4 KiB | Viewed 3241 times ]
testata.jpg
testata.jpg [ 213.02 KiB | Viewed 3241 times ]

Author:  Freccia [ 27 Jun 2012, 23:47 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Ar fi grozav daca ai vopsi senzorii aceia de parcare, macar intr-o nuanta apropiata de cea a masinii. :wink:

Author:  stig53 [ 26 Aug 2012, 20:39 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

...i guess i'm lucky or something :?:

Attachments:
IMG_1439.jpg
IMG_1439.jpg [ 301.17 KiB | Viewed 3016 times ]

Author:  marius [ 26 Aug 2012, 23:03 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Auci. Groapa luata la viteza mare ?

Author:  stig53 [ 27 Aug 2012, 00:04 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Nu stiu exact daca e de la o groapa sau o denivelare ceva...
Ghinionul a fost ca am lovit-o la vreo 2 cm de unde a fost sudata(cum se vede si in poza) si s-a crapat sudura.



M-am cam lamurit si cu jantele folosite si cu sudatul celor crapate...

Cochetez cu idea de a cumpara un set nou dar inca nu m-am decis :scratch:

Author:  stig53 [ 21 Dec 2012, 16:38 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Salutare, vreau sa fac revizia si am de gand sa schimb si lichidele.
Eu ma gandeam la:
Motul Gear 300 75w90(sintetic) pt cutie
Motul dot 4(sintetic) pentru frane
Motul dexron II D(mineral) pt servo, merge asta? am inteles ca ar fi bun sa fie si asta sintetic doar ca in specificatia asta(dexron II D) n-am gasit sintetic...

E in regula Motul? Recomandati altceva?
Ar mai fi liqui moly(cam pe la acelas pret) sau royal purple care e cam scump... sau...?

Inca o chestie, care ar fi cantitatile corecte?
Pt cutie in manualul meu scrie 2L dar pe net am gasit ca ar merge 2,1L in jtd 16V, true?
Pt frane scrie 0,52L, ajunge un flacon de 0,5L?
Pt servo zice 1,2L, deci imi convine sa iau mai mult de 1L caci 200ml deja e o diferenta mare.


Voi cum procedati cand trebuie sa schimbati lichidele de mai sus, ce-mi recomandati?

Ah... era sa uit... trebuie sa schimb si termostatul, am gasit de la Behr, merge?
Ar mai fi si ca mi s-a zis ca pompa de apa Bugatti nu ar fi cea originala, true?

Author:  tzzivii [ 21 Dec 2012, 18:09 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Da.

Author:  stig53 [ 25 Jan 2013, 00:45 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Din dorinta de a avea un sunet mai de calitate in alfa mea, m-am pus pe upgrade-uri. Sperand ca va fi deajuns, am hotarat sa schimb mai intai boxele(am ales hertz-uri, woofer+tweeter). Odata montate m-am convins ca nu e deajuns si urmeaza si un head unit + subwoofer + amplificator poate si putina insonorizare pt wooferele anterioare. Boxele din fata au fost relativ usor de inlocuit... cele din spate in schimb, un chin! A trebui sa demontez scaunele posterioare, pragurile din plastic, centurile de siguranta + pozitii foarte incomode + plus mii de draci cu suruburi care nu se mai potriveau decat in gaura de unde venisera... :censored: Sunetul cu siguranta e mai de calitate dar se intelege ca e nevoie de un alt head unit. Cateva poze...

Attachments:
IMG_1810.jpg
IMG_1810.jpg [ 246.27 KiB | Viewed 2698 times ]
IMG_1802.jpg
IMG_1802.jpg [ 201.72 KiB | Viewed 2698 times ]
IMG_1801.jpg
IMG_1801.jpg [ 236.88 KiB | Viewed 2698 times ]
IMG_1696.jpg
IMG_1696.jpg [ 164.84 KiB | Viewed 2698 times ]

Author:  stig53 [ 25 Jan 2013, 00:54 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Intre timp a fost facuta si super mega revizia programata:
-kit distributie;
-kit accesorii;
-fulia vibrochen;
-pompa de apa;
-termostat;
-ulei cutie;
-lichid servo;
-lichid frani.
Masina are acum ceva peste 130 de mii de km. Sunt incantat caci acum apa ajunge rapid la 90 si ramane acolo :D

Attachments:
IMG_1483.jpg
IMG_1483.jpg [ 322.22 KiB | Viewed 2693 times ]
IMG_1789.jpg
IMG_1789.jpg [ 134.15 KiB | Viewed 2693 times ]
IMG_1750.jpg
IMG_1750.jpg [ 269.88 KiB | Viewed 2693 times ]

Author:  FREEZER [ 25 Jan 2013, 00:57 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Bravo! HU este esențialul. Ți-o spun din experiență. Degeaba am pus JBL-uri pe Brera, ca nu era mare diferență. Însă când a sosit kenwood-ul, deja a fost altceva. E acea claritate care te îndeamnă să reasculți până și melodiile care te-au plictisit cândva. Văd că e mai lesne de demontat ca la Brera. Pe spate le-am lăsat stock, plus că sunt niste difuzoare taaaare ciudate (8.7 cm care costă cât unele de 17 cm)

Author:  FREEZER [ 25 Jan 2013, 01:03 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

O întrebare: care e diferența intre DOT 5.1 și DOT 4?

Author:  stig53 [ 25 Jan 2013, 01:10 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

FREEZER Quote:
Bravo! HU este esențialul. Ți-o spun din experiență. Degeaba am pus JBL-uri pe Brera, ca nu era mare diferență.
M-am convins si eu ca e mare nevoie de HU. Eu am schimbat boxele mai intai sperand ca e deajuns si ca o sa pot pastra HU-ul stock dar nu se poate....
FREEZER Quote:
O întrebare: care e diferența intre DOT 5.1 și DOT 4?
Pai dot 5.1 are caracteristici mai bune(punctul de fierbere parca ar fi unul din ele) oricum mergea foarte bine dot 4 dar m-am lasat dus de val.... eram cat pe ce sa iau RBF660 :lol:

Author:  ALXege [ 25 Jan 2013, 02:01 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Of, frumoasa masina mai e GTul asta.. :|

Author:  Valak [ 25 Jan 2013, 12:13 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Exact asta voiam si eu sa scriu ! :clapping: Superb exemplar, fara discutie, dar GT-ul in general are un design "educat". Nu stiu, dar parca masina asta are la fel de mult studiu de design in ea ca si Brera, totul e gandit ca un amestec de eleganta si agresivitate, de sobrietate si nonconformism. Cert e ca are un magnetism al ei, un exclusivism, te cucereste asa cum putine masini reusesc.

Author:  ALXege [ 25 Jan 2013, 12:58 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Strict din punct de vedere al designului, cel putin pe exterior eu consider ca este peste Brera. Pacat ca Brera este "mai masina" (sau mai bine spus pacat ca nu este la fel de "masina" ca si Brera).

Author:  Valak [ 25 Jan 2013, 18:28 ]
Post subject:  Re: Alfa GT

Lasa piatra jos ! :nono: Acum ca ai vandut-o pe-a ta, nu mai sunt bune ?
Glumeam, inteleg perfect ce vrei sa spui.

Page 2 of 6 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/