It is currently 28 Nov 2024, 01:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 22 Aug 2011, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pe principiul "omul cat traieste invata", trebuie sa recunosc ca habar nu aveam de existenta acestei cutii pe Alfa pana acum.
Sa o stapanesti sanatos!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Primul up-grade al masinii (tot nu am putut renunta la fixul meu ca o masina fara video parca nu are ceva) :lol: :

- DVD auto SONY cu dimensiunea 1 DIN (sa nu-mi mai acopere indicatoarele :tongue: ), model MEX-R1
- Ecran detasabil SONY cu stand (ca tot nu am infocenter :scratch: ), model XVM-F65
- Connection Box SONY (cu destule optiuni In-Out), model XA-122.
- Telecomenzi pentru HU si ecran.

Saptamana viitoare o trec pe numele meu si abia apoi ma apuc de restul lucrarilor pe care i le-am pregatit.


Attachments:
DSC01882.JPG
DSC01882.JPG [ 180.02 KiB | Viewed 2921 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 15:00 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Avatarul cand il schimbi? :) :naughty:
Cum se simt scaunele care le ai acum fata de cele normale (nu stiu daca aveai piele sau panza pe vechea alfa). Sunt cu mult mai tari?

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Sa o stapanesti sanatos, insa am si eu o curiozitate de unde ai luat playerul cu stand si toate cele si cam la ce bani te-a dus (daca poti preciza)... Mi se pare destul de interesant desi cred ca ocupa spatiu in plus in masina fata de un 2din!


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
avand in vedere ca pe 156 nu incape 2DIN, sau incape dar cu multe modificari, varianta asta e mai ok

pe 147/GT in schimb, recomand 2DIN

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
cristih Quote:
Avatarul cand il schimbi? (...) Cum se simt scaunele care le ai acum fata de cele normale (nu stiu daca aveai piele sau panza pe vechea alfa). Sunt cu mult mai tari?
Avatarul il schimb dupa ce imi iau 156 GTA sau 159 3.2 JTS. Pana atunci ramane acelasi, am fost mult prea multumit de masina respectiva ca sa-l sterg de acolo.
Pe vechea Alfa aveam scaune de piele normale (nu Ti), dar la prima impresie e mai rigida benzinara. Nu stiu daca scaunele sau suspensia e de asa natura.
MrHollow Quote:
(...)am si eu o curiozitate de unde ai luat playerul cu stand si toate cele si cam la ce bani te-a dus (...) Mi se pare destul de interesant desi cred ca ocupa spatiu in plus in masina fata de un 2din
Playerul si toate cele din poza le-am luat SH, dar sunt foarte multumit de ele. Intreg pachetul prezentat m-a costat 150 euro si nu ocupa spatiu in plus fata de un HU normal. (evident facand abstractie de prezenta ecranului destul de generos pe care inca nu m-am hotarat unde il pozitionez)
tzzivii Quote:
avand in vedere ca pe 156 nu incape 2DIN, sau incape dar cu multe modificari, varianta asta e mai ok
(...)
Tocmai de aceea am optat pentru o astfel de solutie, am comandat asta seara de pe be-loud si o rama pentru bord ca nu suportam locul ramas imprejurul unitatii dupa montare...

........................

Si fiindca veni vorba de montare, intrucat masina avea doar 4 boxe in usi (ca majoritatea modelelor 156) am montat si polita din spatele banchetelor (care imi ramasese de la un 2.0 dezmembrat) si care avea doua difuri de joase Emphaser cu bobine incluse. Pe astea din urma le-am legat in paralel cu boxele din usile spate (asa cum sunt legate si stock la Alfele cu sistem de 6 boxe) si vreau sa spun ca se aude trasnet. Fusesem cam reticent daca sa ma complic sau nu cu montajul intrucat difuzoarele din polita fusesera testate mai demult de cristialex80 si imi spusese ca se aud incet... Ei bine, se aud ca si cum as avea subwoofer in portbagaj si nu sunt amplificate in niciun fel... :clapping: Deja se impune sa le schimb si pe cele din usi cu ceva mai de doamne-ajuta, vad ca fac fata cu greu la ce poate playerul... Oricum, multumitor pana acum, s-ar putea sa fac si o insonorizare daca tot ma apuc de modificari audio.
Ramane in perspectiva, deocamdata inmatricularea vineri si apoi distributia si consumabilele peste vreo 2 saptamani.


Attachments:
polita.jpg
polita.jpg [ 114.08 KiB | Viewed 2795 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 02:17 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Daca le-ai legat in paralel, in curand nu vad bine finalii playerului.Sunt mai mult ca sigur ca boxele au o bobina de 4 ohmi si prin legarea in paralel rezulta o imedanta de 2 ohmi.Daca le-ai legat in serie atunci e ok,rezulta o imedanta de 8 ohmi asta insemnand undeva pe la 10 maxim 12 w pentru fiecare boxa.
Succes!


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2011, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
F.F. Project - Stage 2:

Am mai facut o investitie pentru modernizarea viitoare a masinii, in sensul ca desi imi place noua motorizare, nu am reusit niciodata sa ma impac cu partea din fata a 156-lor Mk.1. (probabil deformatie de la fosta BZ-76-DIA).

Asadar, ieri i-am luat o surioara geamana, tot un 2.5 V6, dar cu transmisie manuala 6+1, care beneficiaza deja de un tratament cosmetic MK.2... in curand va ajunge pe a mea impreuna cu o vopsea negru-lucios (completa)... :clapping:

Probabil ca investitia nu a fost una tocmai potrivita, adica sa cumperi o masina intreaga pentru doar cateva elemente, dar m-am gandit ca nu se stie cand mai e nevoie de vreo piesa si e mai bine sa le ai decat sa alergi dupa ele...

De principiu nu opresc de pe masina decat: Bara fata cu toate grilele si proiectoarele, inclusiv suportii de prindere pe structura masinii, Ambele aripi fata cu lucasuri, Ambele faruri, Capota motorului, Volanul si comenzile plus cateva plastice interioare facelift... Restul masinii o dezmembrez si o vand, nu pentru profit, ci pentru a mai recupera din bani si a-mi asigura continuarea proiectului... Voi posta ulterior pe site un anunt in acest sens, doritorii mi se pot adresa acolo sau pe P.M.

Postez si cateva poze cu noua achizitie, sper ca metamorfoza sa fie rapida... :naughty:

.........


Attachments:
10.JPG
10.JPG [ 206.98 KiB | Viewed 2726 times ]
7.JPG
7.JPG [ 187.81 KiB | Viewed 2726 times ]
5.JPG
5.JPG [ 178.08 KiB | Viewed 2726 times ]
2.JPG
2.JPG [ 200.47 KiB | Viewed 2726 times ]
1.JPG
1.JPG [ 83.22 KiB | Viewed 2726 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 04 Sep 2011, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2011, 16:32
Posts: 106
Car: alfa romeo
si interiorul de piele ar trebui sa il pastrezi parerea mea,e bestial.succes cu proiectul.

_________________
alfa romeo 147 2003 1.6 16V 105 cp alfa rosso
ex opel astra g caravan 2003 2.0 16V dti 101 cp blue


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2011, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eu as pune cutia in primul rand si timeoneria, mizeria aia de QS trebuie indepartata cat mai repede ca masina sa fie una cum trebuie si nu handicapata de o cutie .... nu mai zic.
Ah, da, bordul si fetele de usi asemenea, materialul folosit la pre-facelift interior mi se pare de proasta calitate insa cel folosit la facelift interior imi place la nebunie.


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2011, 17:16 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1359
Location: Lisbon
Felicitari pentru achizitie! :clapping:

Din cate vad acest proiect va fi unul cu "cap si picioare", si deja cu cateva alteratii in decurs...fata face-lift cu aceasta motorizare... 8)

Bafta in continuare si mentine topicul actualizat. :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2011, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Proiectul continua, sincer chiar ma relaxeaza sa lucrez de unul singur la ea... Imi iau o berica-doua si nu ma bate nimeni la cap " fa aia, fa aia", s.a.m.d.
Ieri am inceput sa le dezasamblez, atat pe a mea, cat si pe donatoare.
Astazi am trecut-o in fapt pe numele meu si mi-am repus numerele de inmatriculare. Am fost nevoit sa pun farurile noi pe caroseria veche intrucat mai plec dupa cate un surubel sau chestie neprevazuta si e rau fara lumini.
Zilele urmatoare va capata forma finala, deocamdata am nevoie de un aparat de sudura... nu mi-am dat seama initial, dar suportul (traversa) spoilerului fata difera sensibil de la Mk.1 la Mk. 2.
Poze:


Attachments:
IMG_0018.JPG
IMG_0018.JPG [ 195.44 KiB | Viewed 2556 times ]
IMG_0016.JPG
IMG_0016.JPG [ 209.06 KiB | Viewed 2556 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 09 Sep 2011, 04:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vezi ca si aripile fata difera intre facelift si non-facelift.
Iar traversa aia se poate muta de pe una pe alta, parca era nituita, nu sudata.


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Prima problema mai serioasa:
Care mi-a intrerupt o perioada activitatea de la partea de caroserie... Azi-dimineata, intrucat aveam problema relantiului instabil, m-am gandit sa o duc la tester...
Intuiam ca ar fi o defectiune de sonda lambda sau clapeta de acceleratie (o data cu fluctuatia relantiului venea si un miros de benzina nearsa). Pe drum s-a aprins si martorul "Check Engine" si a inceput sa traga foarte prost, de-abia pleca de pe loc, dar la drum drept isi mai revenea oarecum. Dupa 2 km de mers chinuit am ajuns la service si cand am ridicat capota am vazut ca (virgula) catalizatorul din partea posterioara a motorului nu numai ca frigea, dar era rosu ca la topitorie :ziped:
Mecanicul de acolo mi-a sugerat sa-l spargem pentru a putea evacua gazele de ardere, dar bineinteles ca fiind o Alfa nu ai loc sa pui acolo nici un varf de ac... nicidecum sa poti deface sa lucrezi in liniste ! :lol:
Asa ca am parcat-o la intrare si acum trebuie sa-mi fac timp zilele urmatoare sa dau catalizatoarele jos de pe SW-ul gri si sa le inlocuiesc... Cred ca am pierdut Fest-ul si anul acesta :mad2:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
De ce? Mai ai 2 saptamani..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pardon, catalizator pe galerii ? De unde asa ceva pe Euro2 ?
Oricum, se poate scoate relativ usor si galeria din spate.


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 15:39 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Relativ usor fata de schimbatul unei biele poate :))

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Usor adica se poate face in fata blocului, daca te chinui, impreuna cu un prieten.
Dar tot nu inteleg unde e catalizatorul ala.


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Buuuun,

Cele cateva posturi de mai sus si in special cele ale lui Alexandrus m-au facut sa investighez ceva mai amanuntit (desi la lumina lanternei) problema motorizarii, constatand urmatoarele:

- Alfa SW de Italia are tot motorizare 2.5 V6, cod AR 32401, cu o putere de 140 kW, iar a mea are codul AR 32405 si puterea de 141 kW. Motorizarea de pe masina mea echipeaza 2.5-urile fabricate dupa luna 10.2000 (a mea e 11.2000).
Pana aici totul ok, gasit pe net, citit si inteles toata povestea, insa partea nasoala acum incepe: Pe Alfa SW (motorizarea mai veche) nu am gasit catalizatoare in locurile unde la a mea sunt prezente... Am gasit doar tevile galeriei de evacuare (serpisori parca se numesc) care ies din motor prin fata si prin spate apoi se unesc firesc in intermediare (nu am observat daca au vreo sonda ceva pe acolo), exact asa cum presupunea Alexandrus...
In schimb, la mine, imediat dupa ce fiecare set tevi de evacuare iese din motor (atat in fata cat si in spate) se unesc in corpul cate unui catalizator dotat cu o sonda si abia apoi iesirile catalizatoarelor se duc catre intermediare...

Problema mea este ca, in acest caz, degeaba demontez italianca - nu am ce lua de pe ea, traseul de evacuare nefiind similar. De unde rezulta marea necunoscuta: ce fac eu acum cu catalizatorul meu care zici ca e furnal de topit coxul cand se incalzeste ?

Pot oare sa-l demontez, sa scot tot ce are inauntru si sa-l montez la loc ? (constient de faptul ca va consuma mai mult si ca nu va mai respecta normele... Euro 3, Alexandrus... :wink: )

Astept cateva sugestii de la persoane avizate sau care au mai facut asemenea operatiuni !

P.S.: Alexandus, fiind eu convins ca GTA-ul, desi e mult peste, are cam aceeasi arhitectura a motorului/evacuarii, cand te uiti sub a ta nu se vad doua catalizatoare, unul in fata si celalalt in spatele motorului ? (asta daca le mai ai si nu ai facut vreo modificare pe acolo)... de curiozitate intreb, deocamdata ma multumesc si cu vreun sfat pertinent...

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 22:12 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Alexandrus sigur o sa vada catalizatoarele despre care vorbesti tu. Nu stiu daca e si peste. :lol:

Cea mai buna varianta, mai ales ca iti e si mai la indemana, e sa iei galeriile de pe masina euro2, cele fara catalizatoare, si sa le montezi pe cealalta.
Eu am cautat ore-n sir prin noroaie, pe ploaie, sa gasesc galerii fara catalizatoare si tu vrei sa le pui la loc pe cele cu? :bash:

Despre consum, eu am scos toate cele 4 catalizatoare si consumul nu mi-a crescut, ba chiar mi-a scazut cu aprox. 1L/100km

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca motorul e Euro2 si galeriile Euro3, invariabil o sa iti arda precatalizatoarele. Asa ca fa bine si ia galerii plus downpipes de pe cea fara catalizatoare si pune-le pe aia pe care vrei sa o pastrezi.
In acte si in teste oricum iese exact norma scrisa in carte, ba chiar iese Euro X si fara catalizatoarele de pe galerii.
Sau, optiunea rea, iei ECU si cablaj de pe SW si le pui pe berlina, dar total anapoda.

PS. Vad ca Scociu nu se potoleste pina nu se mai gaseste INCA unul cu masina stock care sa ii arate stopurile versiunii lui ghetto tuned, lipita cu scoci :P


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
De acord cu tine, nea Scociule (si nu mai fi modest cu peste/sub ca toti salivam dupa ale voastre)... :naughty:
Dar fara a emite pretentii ca ma pricep la benzinare, intreb si eu... Ok, pun galeriile fara catalizator, in momentul ala sondele lambda ce dreaq mai citesc daca ele nu mai exista pe teava ??? Sau trebuie decupat un loc si pentru sonde si remontate pe noua galerie ? Ca doar cantitatea de benzina injectata pentru amestec nu se va fi stabilita de sondele din portbagaj sau din garaj sau pe unde le-oi arunca eu daca tot dau jos vechea galerie ... :scratch:

Uite niste poze marcate cu rosu dupa cum urmeaza:
- la 1) - motorul cu evacuarea standard tip AR 32401 si se indica ca poate fi montata evacuare tip AR 32405 conform sagetii 2)
- la 3) evacuarea din partea din fata a motorului si la 4) evacuarea din partea spate (cea care mi-a facut mie belele)...


Attachments:
cat f.2.jpg
cat f.2.jpg [ 56.74 KiB | Viewed 2295 times ]
cat f.1.jpg
cat f.1.jpg [ 76.56 KiB | Viewed 2295 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 22:54 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Varianta de preferat ar fi sa le lasi in portbagaj, dar e mai greu de implementat.
Le sudezi piulite de lambda, normal. Oricine cu un aparat de sudura poate sa-ti faca asta. Daca tot te apuci de o treaba, le si planezi fetele, le polizezi buza pe interior, le sudezi pe exterior si aia e!
Alexandrus Quote:
PS. Vad ca Scociu nu se potoleste pina nu se mai gaseste INCA unul cu masina stock care sa ii arate stopurile versiunii lui ghetto tuned, lipita cu scoci :P
Ce s-a atacat el invartind in pat volanul in alcantara. :asskick:

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, faci cum zice el, doar ca ale lui au iesit intr-un mare fel, le sudam si polizam eu mai bine decat meseriasul Cutarica. E drept, se poate si mai rau, dupa cum au constatat unii pe pielea lor.
Nu te mai crampona in codul motorului, e irelevant.

PS. Nu m-am atacat, ar fi si culmea culmea, dar ca sa clarificam, nu stau in pat la calculator, volanul ala despre care vorbesti nici macar nu l-ai vazut, nu tii ca exista .... esti aievea ?
Astea sunt atacuri bune, probabil, la nivelul scuipat seminte si baut bere la PET in timp ce pricesti un meci cu prietenii si te oftici ca n-a dat gol cine stie ce minoritar platit cu bani multi sa dea cu piciorul in minge.
In plus, volanul asta e blestemat, au suferit multe volane ca sa se ajunga aici, pina si amicii celui ce l-a dovedit pina la urma cred ca l-au blestemat, pe volan, ca il intreaba mereu daca a terminat de facut "volanul ala complicat de Alfa". Asa ca ai grija, cine stie ce atragi asupra ta.


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2011, 23:52 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Da, faci cum zice el, doar ca ale lui au iesit intr-un mare fel, le sudam si polizam eu mai bine decat meseriasul Cutarica. E drept, se poate si mai rau, dupa cum au constatat unii pe pielea lor.
Nu te mai crampona in codul motorului, e irelevant.

PS. Nu m-am atacat, ar fi si culmea culmea, dar ca sa clarificam, nu stau in pat la calculator, volanul ala despre care vorbesti nici macar nu l-ai vazut, nu tii ca exista .... esti aievea ?
Astea sunt atacuri bune, probabil, la nivelul scuipat seminte si baut bere la PET in timp ce pricesti un meci cu prietenii si te oftici ca n-a dat gol cine stie ce minoritar platit cu bani multi sa dea cu piciorul in minge.
In plus, volanul asta e blestemat, au suferit multe volane ca sa se ajunga aici, pina si amicii celui ce l-a dovedit pina la urma cred ca l-au blestemat, pe volan, ca il intreaba mereu daca a terminat de facut "volanul ala complicat de Alfa". Asa ca ai grija, cine stie ce atragi asupra ta.
Dar nu te opresti vad! Mai intai, ce relevanta are cum au iesit galeriile altora; de parca sunt pe capota, sa fie nevoie de suduri perfecte! Da, din gura si eu le fac, mai ceva ca supersprint, doar ca mi-e lene...

Cat despre a 2-a parte...cred ca amandoi am consumat la viata noastra aceiasi cantitate de bere la PET, doar ca tu vazandu-ti de nenumaratele activitati intelectuale, iar eu, mai cu fotbalul, ca toti prostii, facem ce ne pricepem, ce ne place.

Oricum, sper ca macar a inteles omul cate ceva din toate astea.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Last edited by scociu on 12 Sep 2011, 23:53, edited 1 time in total.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited