Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Giulietta 1.4 multiair TCT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16910
Page 2 of 2

Author:  thenuts [ 26 Jan 2012, 23:17 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Si eu gasesc mai natural cum a zis ege din cauza franei de motor obtinute cand schimbi din 4 in 3.

Author:  yux_mm [ 26 Jan 2012, 23:18 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

mah, daca nu va convine fata spate treceti pe mertzane, ca astea la un moment dat aveau stanga-dreapta. asta ca sa nu mai fie motiv de cearta :lol:

Author:  georgeg [ 26 Jan 2012, 23:37 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Tupac Quote:
Ege, daca am gandi un pic logic, as spune totusi ca varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Cel putin asa imi suna mie. Dar repet, m-as putea adapta oricarei variante cred.
Fa doar un exercitiu de imaginatie si gandeste-te putin cum se schimba treptele la masinile cu cutie de viteze secventiala/crabotata, masini de genul wtcc sau chiar masini preparate de raliu/vtm cu schimbator, nu cu padele....acolo chiar cred ca exista o gandire in spatele raspunsului.

Author:  vladimir [ 27 Jan 2012, 00:40 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Tupac Quote:
varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Attachment:
vw knob.jpg
vw knob.jpg [ 3.86 KiB | Viewed 2309 times ]
Tupace, cred ca a trecut o Alfa si le-a fost distrasa atentia tocmai cand gandeau pozitionarea marche arriere-ului, altfel nu-mi pot explica scaparea asta. :lol:

Author:  tdanut [ 27 Jan 2012, 01:54 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

La toate cutiile de viteze secventiele de pe masinile de curse (cel putin din ce am vazut eu de-alungul anilor, si am vazut ceva :) ), "+" este inapoi, "-" inainte.

Author:  thenuts [ 27 Jan 2012, 03:08 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

vladimir Quote:
Tupac Quote:
varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Attachment:
vw knob.jpg
Tupace, cred ca a trecut o Alfa si le-a fost distrasa atentia tocmai cand gandeau pozitionarea marche arriere-ului, altfel nu-mi pot explica scaparea asta. :lol:
Nu inteleg ? Si la 147 1.9 jtdm cu 6 viteze tot acolo e R-ul din cate stiu :)

BTW : R-ul vine de racheta si nu de la marche arriere ma =)

Author:  Tupac [ 27 Jan 2012, 11:45 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Imi place asta cu masinile de raliu, bine ca nu bagati ceva cu navetele cosmice si avioane :lol:
Fiecare cu parerea/logica lui. Pana la urma, repet, eu as putea conduce foarte bine oricare din variante. Dublu ambreiaj sa fie, restul e cancan ;)

Author:  yux_mm [ 30 Jan 2012, 14:47 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

thenuts Quote:
Si la 147 1.9 jtdm cu 6 viteze tot acolo e R-ul din cate stiu :)

la 16v si 6 viteze mersul inapoi e pe viteza a 6-a, dupa ce ridici inelul de sub nuca

Author:  thenuts [ 30 Jan 2012, 15:20 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

yux_mm Quote:
thenuts Quote:
Si la 147 1.9 jtdm cu 6 viteze tot acolo e R-ul din cate stiu :)

la 16v si 6 viteze mersul inapoi e pe viteza a 6-a, dupa ce ridici inelul de sub nuca
A scuze...my bad atunci :)

Author:  KALI [ 16 Feb 2012, 17:47 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Stiu, e in italiana, dar merita vazut atunci cand TCT-ul este testat de catre un profesionist, Paolo Massai:
VIDEO

Author:  MainEvent [ 17 Feb 2012, 11:22 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

A tresărit niţel moşu la 1.35. :P

Author:  marius [ 17 Feb 2012, 15:12 ]
Post subject:  Re: Giulietta 1.4 multiair TCT

Exact, aia am observat si eu ieri cand am vizionat clipul. De fapt, cred ca e reclama ascunsa la Giulieta QV 1750 ! :mrgreen:

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/