Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta 1.4 multiair TCT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16910 |
Page 2 of 2 |
Author: | thenuts [ 26 Jan 2012, 23:17 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Si eu gasesc mai natural cum a zis ege din cauza franei de motor obtinute cand schimbi din 4 in 3. |
Author: | yux_mm [ 26 Jan 2012, 23:18 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
mah, daca nu va convine fata spate treceti pe mertzane, ca astea la un moment dat aveau stanga-dreapta. asta ca sa nu mai fie motiv de cearta |
Author: | georgeg [ 26 Jan 2012, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Tupac Quote: Ege, daca am gandi un pic logic, as spune totusi ca varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Fa doar un exercitiu de imaginatie si gandeste-te putin cum se schimba treptele la masinile cu cutie de viteze secventiala/crabotata, masini de genul wtcc sau chiar masini preparate de raliu/vtm cu schimbator, nu cu padele....acolo chiar cred ca exista o gandire in spatele raspunsului.
Cel putin asa imi suna mie. Dar repet, m-as putea adapta oricarei variante cred. |
Author: | vladimir [ 27 Jan 2012, 00:40 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Tupac Quote: varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Attachment: vw knob.jpg [ 3.86 KiB | Viewed 2309 times ] |
Author: | tdanut [ 27 Jan 2012, 01:54 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
La toate cutiile de viteze secventiele de pe masinile de curse (cel putin din ce am vazut eu de-alungul anilor, si am vazut ceva ), "+" este inapoi, "-" inainte. |
Author: | thenuts [ 27 Jan 2012, 03:08 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
vladimir Quote: Tupac Quote: varianta VW (+ in fata) este mai ok: fata=inaintare=viteza="+" iar spate=franare=mers mai incet="-"
Attachment: vw knob.jpg
Tupace, cred ca a trecut o Alfa si le-a fost distrasa atentia tocmai cand gandeau pozitionarea marche arriere-ului, altfel nu-mi pot explica scaparea asta. BTW : R-ul vine de racheta si nu de la marche arriere ma =) |
Author: | Tupac [ 27 Jan 2012, 11:45 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Imi place asta cu masinile de raliu, bine ca nu bagati ceva cu navetele cosmice si avioane Fiecare cu parerea/logica lui. Pana la urma, repet, eu as putea conduce foarte bine oricare din variante. Dublu ambreiaj sa fie, restul e cancan |
Author: | yux_mm [ 30 Jan 2012, 14:47 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
thenuts Quote: Si la 147 1.9 jtdm cu 6 viteze tot acolo e R-ul din cate stiu
la 16v si 6 viteze mersul inapoi e pe viteza a 6-a, dupa ce ridici inelul de sub nuca |
Author: | thenuts [ 30 Jan 2012, 15:20 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
yux_mm Quote: thenuts Quote: Si la 147 1.9 jtdm cu 6 viteze tot acolo e R-ul din cate stiu
la 16v si 6 viteze mersul inapoi e pe viteza a 6-a, dupa ce ridici inelul de sub nuca |
Author: | KALI [ 16 Feb 2012, 17:47 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Stiu, e in italiana, dar merita vazut atunci cand TCT-ul este testat de catre un profesionist, Paolo Massai: VIDEO |
Author: | MainEvent [ 17 Feb 2012, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
A tresărit niţel moşu la 1.35. |
Author: | marius [ 17 Feb 2012, 15:12 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1.4 multiair TCT |
Exact, aia am observat si eu ieri cand am vizionat clipul. De fapt, cred ca e reclama ascunsa la Giulieta QV 1750 ! |
Page 2 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |