Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
automotive news https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16363 |
Page 2 of 81 |
Author: | goldfinger [ 01 May 2011, 20:26 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
190 cai in conditiile in care masina e mare si grea. ce sa mai, exact ce asteptam de la jagggg, racheta pe roti |
Author: | RaduAlfa [ 01 May 2011, 20:56 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
mecanicii nu prea au pareri bune despre motorul asta Ford, acum nici nu stiu ce sa cred. Ca si JTD-ul meu era de cacao in viziunea lor.... |
Author: | goldfinger [ 01 May 2011, 21:13 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
oricat de fiabil ar fi motorul asta (sau nu), mie mi se pare mic tare pentru masina aia. care mecanici ? JTDm-ul de 2.4 de kk o ? schimba mecanicii |
Author: | RaduAlfa [ 01 May 2011, 21:17 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
mi groaza ca 2.2 de pe jag nu o sa mearga ca 2.4 de il am eu pe 159, mai ales ca al meu are un pic de Stefi si un egr blindat.... |
Author: | firestarter [ 02 May 2011, 10:28 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
RaduAlfa Quote: Ce parere aveti de faceliftul facut la Jag xf, si noul motor de 2.2 PSA-Ford? Avand in vedere ca Giullia intarzie sa apara , este in capul listei pentru mine. Insa nu stiu despre motor nimic, pe hartie e aproape de 2.4 jtd-ul meu, dar Xf-ul e mai mare si mai grea cred...
XF-ul este o masina superba insa din pacate pare sa fie sub Alfa d.p.d.v. al fiabilitatii. Un vechi prieten de-al meu a cumparat un XF nou cu motorul diesel acum 3 ani. A avut cu ea probleme incredibil de crezut atunci cand sunt povestite. Cea mai "celebra" s-a intamplat pe A2 cand se intorcea de la Constanta intr-o noapte. In timp ce rula pe autostrada, au inceput sa se stinga/aprinda luminile din bord. A oprit repede masina pe banda de urgenta iar dupa ce a oprit motorul, nu a mai pornit deloc. A chemat o masina de asistenta sa il ia insa cand acestia au ajuns si-au dat seama ca nu aveau cum sa traga masina pe platforma pentru ca cutia de viteze a ramas blocata (are cutie automata). Asa ca a trebui sa astepte si sosirea unei macarale ). Dupa toata aventura asta care a durat cateva ore, in service au constatat ca s-a prajit un ECU. Masina avea in acel moment aprox 10 000 km. A fost totul reparat in garantie insa de atunci a mai avut tot felul de probleme, ce este drept, mai putin spectaculoase decat cea povestita. Pana sa aiba Jaguarul, prietenul meu radea de Alfele mele care erau permanent subiectul glumelor lui. Astazi inca are aceeasi masina, arata superb si merge foarte ok atunci cand nu este in service (fraza asta parca o stiu de undeva) )
|
Author: | IRBabuin [ 02 May 2011, 11:56 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
In timp ce ma uitam la MotoGP am aflat niste chestii interesante. Desi parea o utopie pura, cutia asta se pare ca va intra in productie la anu, deja fiind testata pe un Jaguar SType. Ii zice zeroshift si momentan e cam ce se poate mai ciumeg. Este pur mecanica, nu are nevoie de rahaturi mecatronice scumpe si care se strica ca la DSG sau transmisiile tip F1 si nici de pleiada de senzori asociati. Merge pe sistemele existente. Se pare ca Honda de MotoGP are un sistem similar care dupa spusele lor, micsoreaza consumul cu 5-7% in conditiile de cursa (forja maxima). http://www.zeroshift.com/transmission-t ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | lucianm [ 02 May 2011, 12:55 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Cristian_Nita Quote: care mecanici ? JTDm-ul de 2.4 de kk o ? schimba mecanicii |
Author: | RaduAlfa [ 02 May 2011, 19:09 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Culmea , toti ziaristi zic despre cutia ZF ca e superba, ar fi aceeasi ca pe noul seria 5.....Hmmm Firestarter, m-ai pus pe ganduri... Posibila alternativa Noul C300=Lancia Thema. Chair nu vreau sa trec la Seria 5 |
Author: | goldfinger [ 02 May 2011, 20:09 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
o intrebare: de ce ridici experienta unui singur om la rang de regula generala ? Merita ascultata orice opinie dar poti spune despre o masina ca nu este fiabila doar dupa o singura parere ? oricum suntem offtopic de mult, numai noutati nu sunt astea. |
Author: | thenuts [ 04 May 2011, 14:12 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
OFICIAL: Importatorul Autoitalia şi-a schimbat proprietarul Poate o sa se schimbe putin mentalitatea acolo. |
Author: | yux_mm [ 04 May 2011, 14:50 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
o sa fie sau bine, sau rau: bine ca cica evreii fac treaba calumea, rau ca cica sunt foarte zgarciti si vor plati la fel sau si mai prost iar angajatii vor fi la fel de delasatori. cine e angajat la firma de evrei ar trebui sa stie mai bine. oricum ar fi, vom trai si vom vedea ce va iesi din toata treaba asta |
Author: | goldfinger [ 04 May 2011, 14:54 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
de cele mai multe ori, problema nu e la strain ci de la seful roman, slab pregatit dar plin de el. Pana nu schimba cativa expirati din conducere nu se va schimba nimic. |
Author: | mugurel [ 04 May 2011, 15:17 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
si cred ca adio discounturi la masini .... nu ca as avea bani de una noua chiar si cu 30-40% reducere ) |
Author: | Jaggguar [ 04 May 2011, 15:59 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
mugurel Quote: si cred ca adio discounturi la masini .... nu ca as avea bani de una noua chiar si cu 30-40% reducere )
păi după atâţia ani de capitalism, tu încă mai crezi în discounturi?
|
Author: | mugurel [ 04 May 2011, 16:03 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
ai si tu dreptate ... dar cred ca nici macar un set de covorase nu se vor mai da gratis |
Author: | RaduAlfa [ 04 May 2011, 16:55 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Cristian_Nita Quote: de cele mai multe ori, problema nu e la strain ci de la seful roman, slab pregatit dar plin de el.....
Nu vreau sa sune a discriminare sau altceva, dar in cazul asta ,poate sa fie problema partea straina, tu nefacand parte din "poporul ales" nu insemni nimic , nu contezi si nu ai valoare....Indiferent cat de bun sau capabil esti. Si spun asta din viata de zi cu zi si experientele traite!Sa ma ierte toti cei care se simt jigniti, departe de asa ceva! |
Author: | IRBabuin [ 04 May 2011, 22:46 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Cred ca nu vedeti padurea de copaci, firma a ramas in "familie" ca sa zic asa. |
Author: | Jaggguar [ 04 May 2011, 22:48 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
mugurel Quote: ai si tu dreptate ... dar cred ca nici macar un set de covorase nu se vor mai da gratis
Eu nici d-alea n-am primit, dar mi-au dat o şampanie d-aia de unşpe lei. Plus cauciucuri fuelsaver.
|
Author: | marp [ 04 May 2011, 23:41 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Nu stiu in ce tari se dau covorase dar in Belgia nu se da nimic in plus fata de ce ai comandat. Daca trebuie sa ne plangem de ceva eu zic ca trebuie sa vorbim despre serviciile post vanzare ale Autoitalia. Si pentru asta parca exista un topic... |
Author: | ionutp [ 05 May 2011, 10:18 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
O completare a ceea ce s-a anuntat de ja, un articol aparut in ZF http://www.zf.ro/companii/autoitalia-ie ... le-8228415" onclick="window.open(this.href);return false; AutoItalia iese din era Stein. Noul acţionar: Triplăm vânzările Ori Lahav (stânga), CEO al Mediterranean Car Agency, noul acţionar al AutoItalia, a primit ieri de la Herbert Stein, fondatorul companiei, ştafeta operaţiunilor locale La 18 ani de la înfiinţarea businessului, Herbert Stein vinde afacerea AutoItalia, unul dintre importatorii cu cele mai multe branduri în portofoliu, companiei israeliane Mediterranean Car Agency. Herbert Stein, 81 de ani, primul investitor străin de pe piaţa auto locală, care în 1993 a pus bazele AutoItalia, iar în 94 alături de alţi câţiva importatori a pus bazele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), i-a predat ieri în mod oficial conducerea companiei lui Ori Lahav, CEO al Mediterranean Car Agency şi CEO temporar al AutoItalia Group. Predarea oficială a conducerii a avut loc la câteva zile distanţă de când ZF a scris despre vânzarea grupului către compania israeliană, tranzacţie care potrivit unor surse din piaţă s-a situat la aproximativ 20 de milioane de euro. Cifra exactă a tranzacţiei nu a fost comunicată nici de Herbert Stein şi nici de oficialii Mediterranean Car Agency. Ori Lehav a subliniat doar că este vorba de "milioane de euro, dar sub pragul de 100 de milioane de euro". Tranziţia dintre conducerea anterioară a AutoItalia, asigurată de Herbert Stein în calitate de preşedinte şi cei doi fii ai săi Ricky şi Dante Stein, va continua încă şase luni, în timp ce familia Stein va mai rămâne în ţară şi în următorii ani. "În România vom mai sta şi în următorii doi-trei ani. Mai avem aici câteva companii pe care fie le vom dezvolta, fie vor fi lichidate, mai avem terenuri pe care le deţinem aici şi pe care este posibil să le vindem. O decizie cu privire la vânzarea firmelor şi a terenurilor rămase nu a fost încă luată. Vom comunica deciziile luate în următoarele săptămâni, astfel de decizii se iau în cadrul familiei", a spus Herbert Stein. Stări diferite La evenimentul de ieri, Ori Lehav, noul CEO al companiei, vorbea de restructurări şi triplări ale vânzărilor până în 2015 la 7.000-10.000 de unităţi, în timp ce Stein era în continuare mai puţin încrezător în revenirea pieţei locale. În opinia fostului preşedinte al AutoItalia era mult mai bine dacă businessul era vândut în 2006 sau 2007, atunci când piaţa locală înregistra cel mai puternic avans. "Toată Europa a fost în criză, dar în România s-a resimţit mai mult. Acum cine mai are încredere într-o revenire a economiei? La noi criza a început mai târziu şi mai puternic, dar anii 2011-2012 trebuie să reprezinte sfârşitul crizei în România", a subliniat Stein. Familia Stein controlează în continuare în Austria businessul Ran Auto Handels, dealer al mărcii Fiat. "Compania Ran Auto din Austria nu o duce rău, Austria este genul de ţară unde criza a fost previzibilă şi nu au existat surprize. Acel business nu este momentan de vânzare", a spus Stein. Ce schimbări aduce noul acţionar Prima modificare semnificativă a businessului AutoItalia va avea loc în vara acestui an, când potrivit noului CEO compania va demara importurile mărcii Jeep şi va relansa marca Lancia, care va include şi modele Chrysler. Marca Dodge nu va fi preluată de AutoItalia, decizia grupului Fiat, principalul acţionar al Chrysler Group, fiind ca brandul Dodge să fie comercializat exclusiv pe continentul american. În următoarea perioadă la conducerea AutoItalia va fi numit un nou CEO, Ori Lahav fiind numit director numai în intervalul de tranziţie. Pentru funcţia de conducere în prezent compania are două alternative, un european şi un israelian. În ceea ce priveşte brandurile SsangYong, Honda Motorcycles sau Segway, companie specializată în scutere verticale, noul CEO al AutoItalia a subliniat că o decizie legată de reprezentarea acestora urmează să fie luată. Pe de altă parte, în cadrul comunicatului oficial aceste branduri nu au fost comunicate ca fiind parte în continuare a AutoItalia Group. |
Author: | goldfinger [ 05 May 2011, 10:48 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
I won't miss u, Stein! BMW a obţinut un profit record în primul trimestru Grupul BMW a continuat să aibă performanţe foarte bune şi a generat un nou record de câştiguri pe primul trimestru. Veniturile grupului au crescut cu 28,9%, la 16 miliarde de euro (2010: 12,4 mld), iar profitul brut a urcat la 1,8 mld. de euro. |
Author: | goldfinger [ 06 May 2011, 17:14 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
de data asta, un exemplu de articol ce poate fi incadrat la ASA NU, in opinia mea. Drive test cu RCZ cateva extrase din articol: - "Pentru a ajunge însă în miezul elementelor tehnologice oferite de Peugeot pe RCZ trebuie să sapi în lista de dotări opţionale şi în conturile proprii." - "Suspensiile sunt clar unele cu iz sportiv, oamenii care se ocupă de divizia de motorsport a celor de la Peugeot fiind probabil conectată îndeaproape la subiect. Maşina e rigidă, e ţeapănă, iar ruliul se simte abia în situaţii extreme, elemente care nu-ţi garantează o plimbare foarte lină prin oraşele româneşti pline de capcane şi nici faptul că cel din dreapta se va simţi proaspăt după o călătorie de 500 de kilometri." probabil ? altfel ce cauta acolo, joaca table ? - la subcapitolul "Interior" "Punctul forte al lui RCZ este portbagajul imens, mult mai mare decât pare că ar putea fi la prima vedere. Cu 321 de litri accesibili vertical, locul pentru bagaje al lui RCZ te va face să nu-ţi mai doreşti niciodată un portbagaj în care îţi introduci geanta şi pungile de cumpărături în plan orizontal. " Punctul forte al interiorului unui coupe este portbagajul in opinia unora, bine de stiut. Este un + dar mai e pana sa fie si punct forte. exemple sunt multe, multe rau in acest articol. Felicitari maxime autorului! . |
Author: | ibiza [ 06 May 2011, 19:14 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Deci ti-ai facut topic sa te joci de-a stirile si acum ne pui sare pe rana cu stiri despre profiturile BMW... frumos asa. Astia de pe Pejo vad ca nu s-au plictisit sa ne plictiseasca cu farurile alea oribile. Nu inteleg de ce citesti tu drive test despre masina aia |
Author: | goldfinger [ 06 May 2011, 19:23 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
e si BMW tot din industrie nu ? Au aparut alte cateva stiri interesante in ultimele zile dar din pacate nu am gasit timpul necesar pentru a le posta asa cum merita. cateodata trebuie sa citesc si asa ceva, trebuie sa imi castig si eu existenta cumva |
Author: | ibiza [ 06 May 2011, 19:36 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
esti angajat alfaclub? |
Page 2 of 81 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |