Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Temperatura apei la Alfa 156 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=158 |
Page 2 of 30 |
Author: | vladgtv [ 16 Apr 2006, 19:27 ] |
Post subject: | |
gabrieldima Quote: nu,in mers afara din oras sta perfect la 90,si da treapta doi nu functioneaza ca am scos o eu,altfel nu pleaca prima nici macar trei secunde nu zece
Eu am problema asta la Alfa mea GTV, nu merge ventilatorul, merge 5 sec si se opreste, iar temperatura e 100 de grade in oras, in afara orasului sta la 90 de grade. Stie cine care e problema? |
Author: | gabrieldima [ 16 Apr 2006, 19:38 ] |
Post subject: | |
vladgtv,eu voi ajunge luni sau marti sa rezolv aceasta problema la un electrician si te anunt aici ce siu cum,cunosc sentimentul de inima n gat ,sa nu cumva sa gasesti joja plina de bule |
Author: | 15624jtd [ 16 Apr 2006, 22:43 ] |
Post subject: | |
dati drumul la caldura la maxim si mergeti cu geamurile deschise (sa nu luati foc), si va scadea temperatura motorului pentru cine nu stie si in caz de extrema urgenta |
Author: | mihai65 [ 17 Apr 2006, 20:33 ] |
Post subject: | |
salut s-ar putea sa aveti ceva problem la termocontactele de la radiator care comanda ventilatorul prin intermediul releului asta la model pina in 95 dpa 95 este comandat altfel la 155 la termocontact pe treapta1:cuplat 92+/-2grade decuplat 87+/-2grade treapta 2:cuplat97+/-2grade decuplat 92+/-2grade posibilitati ar fi : 1-termocontact cu depuneri de calcar pe bimetal 2mizerie in partea de jos a radiatorului 3 aer in circuit mai putin probabil ca ati pierde lichid si cind e aer nu porneste deloc ventil. temp.la care ar trebui sa se aprinda becul rosu 112 grade. de verificat totusi si senzoru de temp de pe motor sa nu dea indicatii aiurea. scuze daca sunt offtopic |
Author: | gabrieldima [ 17 Apr 2006, 21:49 ] |
Post subject: | |
pai eu cel putin am schimbat si ventilator si tremocupla si sonda de pe chiuloasa<toate dupa alt motor.si............ |
Author: | alexmirica [ 18 Apr 2006, 15:06 ] |
Post subject: | |
Sa va zic o faza, poate o fi de la asta: cand am luat-o pe Vali, in oras apa statea intre 95-100 si 70-85, in functie de trafic. Ei, dupa ce am schimbat golit instalatia si am pus Paraflu11, lichidul recomandat de producator, apa sta la FIX 90, niciodata nu a crescut peste 90!!! Nici macar un grad! Aia de la AI mi-or fi zis ca Paraflu11, pe langa clasicul etilenglicol, mai contine lubrifiant pentru pompa de apa si anticoagulant, care previn depunerea mineralelor pe traseu si evacueaza bulele de aer prinse in 'capcana' coturilor din traseu. |
Author: | alexmirica [ 10 May 2006, 13:59 ] |
Post subject: | |
E normal, relax! A/C-ul nu are treaba cu ventilatorul, ala merge doar cand apa atinge 92-93 grade. Si daca scade sub 87 se opreste. Ideea e sa nu depaseasca 105-110 grade. |
Author: | WLF [ 23 Aug 2007, 18:29 ] |
Post subject: | |
Dezgrop topicul asta. Alte pareri, mai e cineva la care ii flucteaza mult acul de la temperatura? |
Author: | tnscatalin [ 23 Aug 2007, 18:49 ] |
Post subject: | |
Da, aceeasi problema la jts . Culmea e ca am trecut-o pe direct, adica tr.1 pleaca la turatie maxima insa apa tot creste vertiginos, de multe ori peste 100 |
Author: | icoman [ 23 Aug 2007, 19:34 ] |
Post subject: | |
Aceeasi problema o am si eu la 156 JTS . La 147 sta acul fix la 90. |
Author: | WLF [ 23 Aug 2007, 20:06 ] |
Post subject: | |
A schimbat careva termostatul la JTS sa vada daca mai face la fel? La viteza mare, 150-160 va creste foarte tare? |
Author: | icoman [ 23 Aug 2007, 20:27 ] |
Post subject: | |
La a mea acul de misca doar in oras . La drum lung se stabilizeaza undeva in jur la 80. Am citit pe alfa156.net ca de fapt e normal sa functioneze asa. |
Author: | alexmirica [ 24 Aug 2007, 09:17 ] |
Post subject: | |
Intrebare cu o mare importanta: cu A/C oprit mai fluctueaza? |
Author: | tnscatalin [ 24 Aug 2007, 10:16 ] |
Post subject: | |
Hai sa dau eu un raspuns exact . In oras cu ac oprit si temp. de peste 35 porneste vent aproape de 100 de grade (verif pe calc-96 grade).Nu creste cu mult peste 100 si asta doar in trafic aglomerat. De fluctuat nu fluctueaza. Cu ac. pornit se incalzeste mai greu dar in final urca la peste 100 si ramane acolo. Acum despre viteza mai mare(mers constant-pe autostrada soarelui-temp. exterioara ridicata -canicula). La 150-160 sub 90 de grade fara ac. Cu ac pornit cam la fel. Mers timp de 15-20 minute cu 210-220 si ac. pornit-temperatura s-a ridicat f. mult cred ca pe la 120 de grade(desi infocenterul nu a afisat nici un mesaj cum ca ar fi supraincalzita). Aceeasi situatie-fara fluctuatii ale acului. |
Author: | WLF [ 24 Aug 2007, 11:13 ] |
Post subject: | |
La cine e masina mea data acum, a mers prin Franta si pe la 150-160 pe autostrada a zis ca i se cam incalzea, lucru care il stiam si eu, la forja maxima se ducea spre 120, ma ingrijoreaza si pe mine. A mers la reprezentanta in Franta, si aia i-au spus ca asa ar fi normal, ca motorul e prost, aliaje proaste, acuma nu stiu daca e nationalism frantuzesc stupid de genu PSA rullz, sau chiar asa e in realitate. |
Author: | tnscatalin [ 24 Aug 2007, 11:19 ] |
Post subject: | |
Faza cu motorul de jts prost...etc. mi se pare o kknarie. Daca erau asa proaste de ce le folosesc in continuare... sau de ce nu au scos ei unul mai bun . Nu stiu ce motoare comparabile la performante cu jts-ul au scos francezii |
Author: | WLF [ 24 Aug 2007, 11:41 ] |
Post subject: | |
Mie nu imi place chestia asta, imi da o senzatie de neliniste cand vad acul ala ca fluctueaza asa aiurea. Ma gandeam ca un schimb de termostat ar normaliza lucrurile. Se simte si o pierdere de putere cand e prea cald motorul. |
Author: | IRBabuin [ 24 Aug 2007, 11:58 ] |
Post subject: | |
In oras mers aglomerat si f cald >30grade: sta sub 90 o grosime de ac, creste usor usor peste 90 inca o grosime, se aude cum pleaca ventilatorul (nu stiu ce treapta) si scade la loc. Numai in aglomeratie mare. Cu AC pornit, nu face deloc, sta sub 90 cu 2 grosimi de ac. Eu personal as fi gindit altfel sistemul. La drum lung, sta cu 2 grosimi de ac sub 90 si nu da semne ca s-ar misca de acolo, chiar si la 180-190 la 28-30 grade cu sau fara AC. Eu as avea altceva de reclamat, dupa ce folosesc AC, ventilatorul ramine pornit cam multa vreme, undeva intre 5-10 minute, indiferent de faptul ca indicatorul este la 2 grosimi de ac sub 90. Am lasat-o ieri sa mearg cam 6 min pe ceas la relanti in fata blocului in speranta ca se opreste, dar m-am enervat pina la urma si n-am mai avut rabdare. E vreo problema chestia asta? |
Author: | tnscatalin [ 24 Aug 2007, 12:58 ] |
Post subject: | |
Vad ca nimeni nu se vaita ca i s-a aprins becul de avertizare supraincalzire motor desi toti vorbim de temperaturi peste 100 de grade. De aici trag urmatoarea concluzie: Daca nu apare nici o avertizare inseamna ca motorul merge in parametrii dati de fabricant . Voi ce credeti? |
Author: | Silviu [ 24 Aug 2007, 13:08 ] |
Post subject: | |
madkat, ma intreb de ce nu vinzi alfa ca sa nu te mai amarasti atata ? la baba mea din `99, nu sare temperatura apei de 90, poate sa fie aglomeratia lu` peste in oras, afara cat as da in ea nu sare acul de 90 chiar daca sunt 30 - 38 grade afara, ba chiar la viteze de 180 - 210 scade sub 90. culmea este ca am schimbat termostatul pentru ca atunci cand mergeam la drum lung, acul nu depasea 60 de grade. nici cu cel nou ( schimbat acum 2 ani ) lichidul de racire nu ajunge la 90. |
Author: | IRBabuin [ 24 Aug 2007, 13:11 ] |
Post subject: | |
M-am gindit la faza asta si primesc o semi-confirmare. Uite ce zice unul pe alfa156.net The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°. Reason: Alfa uses a different way of showing the temperature compared to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so...... The difference is that in fact the temperature always goes up and down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr. When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling drops from 90 to 70-75dgr. Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way. I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic and knowledgeable car dirvers and can "see through" this. Este destul de logic ce spune ala acolo, totul depinde e esantionare, cit de rapida este. |
Author: | icoman [ 24 Aug 2007, 21:44 ] |
Post subject: | |
Eu personal, desi nu am cunostinte de mecanica, nu cred ca e normal ca temperatura lichidului de racire sa fluctueze asa de mult. La nici una dintre masinile pe care le-am avut sau le am cu exceptia Alfei 156 nu am avut sau am acesta problema. Am cautat si pe alte forumuri si se pare ca de vina este termostatul. Eu o sa il schimb cat de curand si o sa il schimb daca este posibil cu unul care nu este piesa de origine Fiat/Alfa Romeo. Poate ne ajuta Adminu cu un pret. |
Author: | WLF [ 24 Aug 2007, 23:12 ] |
Post subject: | |
M-am interesat eu azi in Rm.Valcea la un prieten care lucreaza la un magazin auto foarte cunoscut local, pentru JTS este 2.3 milioane si nu au pe stoc. |
Author: | alexmirica [ 25 Aug 2007, 00:15 ] |
Post subject: | |
185 lei e termostatul complet cu termocupla si senzor temperatura. |
Author: | IRBabuin [ 25 Aug 2007, 13:45 ] |
Post subject: | |
Ieftin ca braga, probabil e de AUR. |
Page 2 of 30 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |