Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa147 VS Dacia Logan 16V https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1491 |
Page 2 of 4 |
Author: | Silviu [ 03 Jan 2007, 14:04 ] |
Post subject: | |
intr-o duminica, plecati de la academie spre carciuma,pe splai, la semafor,in cu twingo 1.149 cmc, 16v-75 CP,doua persoane,dcmilitaru cu alfa 147,1.600cmc,singur. in spate era gasca alfaclub. s-a pus verde, am calcat-o,Cipi la fel. aveti idee cine pe cine a facut ? @allex: apropos de motoarele RENAULT.sunt bune si atat.Loganul de 1.6 16v are un motor bun.in rest este o mare VARZA! la primul viraj se duce la padure cu tot motorul lui de 105 cai impreuna cu tabelele de performante date de producator,de care te-ai speriat. PS: consumul dat de francezi este o mare minciuna.in realitate consumul este cu 3-5 l mai mare. deci unde este adevarul |
Author: | firestarter [ 03 Jan 2007, 15:09 ] |
Post subject: | |
Allex Quote: Sincer , eu refuz sa cred ca acum 12 ani se faceau motoare euro 3...prin urmare mi se pare o afirmatie gratuita, ca si cea cu 1.6 TS fiind cel mai slab motor . Repet 1.9 jtd 100cp e cel mai slab motor de la alfa romeo, daca stiti voi altceva acum...
Allex, motorul 1.6 TS exista in varianta non euro din 1988 pe alfa 75. In timp a evoluat insa norma de poluare Euro nu il face mai puternic ci i scade din performantele initiale. Ca sa compenseze pierderea de putere s-a lucrat la compresie si la sistemul de injectie. 1.9 JTD nu il iau in calcul pentru ca este diesel iar noi discutam despre benzina (sau asa am inteles eu) Oricum, conceptul de TS este de mult invechit si va fi schimbat cu UniAir care va fi si in varianta supra alimentata asa ca ma gandesc ca nu vor exista prea multi rivali pt alfa nici la varianta motoarelor cu cilindree mica.
|
Author: | Allex [ 03 Jan 2007, 16:06 ] |
Post subject: | |
ok, nu stiam faza ca motorul e din 88, ma gandeam ca e de prin 2000-2001 facut in mare parte, nu un motor din 88 adus la norme euro 3 (nush cum se poate face asta daca nu proiectat din nou, well recunosc ca nu ma pricep). Ai dreptate ca m-am hazardat cu dieselul de 100 cai. Cred ca pana nu conduce unu dintre voi si alfa 105 cai si logan 105 cai ne agitam degeaba. Eu sa-l faca alfa lejer... |
Author: | firestarter [ 03 Jan 2007, 16:21 ] |
Post subject: | |
Cand am spus 12 ani oricum m-am referit la 156-147, perioada in care aceste modele erau in dezvoltare. Dupa cum am mai spus, motorul Twin Spark este inventat la sfarsitul anilor 80. Chestia cu Euro nu e chiar mare lucru ca si componente asa ca nu necesita reproiectarea motorului. In linii mari blocul motor din 2006 este cam la fel cu cel din 1990. Alt exemplu este motorul V6 al casei care a avut 2 variante principale 12V si 24V si care a inceput sa fie produs la sfarsitul anilor 70 pe alfa GTV6. Motorul de pe 156GTA este cam acelasi cu cel din 80 de pe GTV6 din punct de vedere constructiv. In timp s-au folosit alte alezaje, alta cilindree, alte sisteme de injectie etc insa la baza ramane un motor proiectat acum 25 de ani. Actualul V6 de pe 159 si Brera este altceva decat cel de care aminteam, fiind dezvoltat (din pacate) cu grupul GM. Am vrut sa fac aceste precizari pentru ca este bine sa fie cunoscute macar pentru cultura generala. Revenind on topic Alfa 1.6 TS vs Dacia Logan 16 16V exista intr-o competitie pur virtuala. Daca se intampla o provocare la un semafor oricum ma gandesc ca un posesor de Alfa are mai mult caracter decat cel cu Dacia si nu va raspunde unei provocari infantile |
Author: | Allex [ 03 Jan 2007, 16:26 ] |
Post subject: | |
Mersi de explicatii, interesant(dupa cum ziceam eu nu prea ma pricep, da e bine sa mai aflu si eu)... LOL , caterinca maxima cu provocarea infantila...rad ca prostu singur prin casa... |
Author: | Cristiano [ 03 Jan 2007, 16:35 ] |
Post subject: | |
totusi loganu este o dacie si nu o putem compara cu o alfa, logan care il vezi pe toate drumurile, eu zic sa lasam loganu sa isi faca datoria lui de a care porcu de la tara. 63FAL intr-o seara am prins si eu un twingo la semafor care la verde se tinea suparator de mine, am ramas foarte uimit ca ma chinuiam cu un twingo |
Author: | Tupac [ 03 Jan 2007, 16:38 ] |
Post subject: | |
63FAL Quote: intr-o duminica, plecati de la academie spre carciuma,pe splai, la semafor,in cu twingo 1.149 cmc, 16v-75 CP,doua persoane,dcmilitaru cu alfa 147,1.600cmc,singur.
Ia uite bai nene, FAL-ul si-a tras masina pentru liniute in spate era gasca alfaclub. s-a pus verde, am calcat-o,Cipi la fel. aveti idee cine pe cine a facut ? |
Author: | dcmilitaru [ 03 Jan 2007, 17:16 ] |
Post subject: | |
Baieti, calm, Eu am condus si Loganul de 1,4 si pe cel de 1,6 si am si Clio de 1,4. Si daca imi conduc Clio, si allex Alfa, nu stiu pe cine as paria.... Si exista diferente enorme intre 1,4 pe Clio si 1,4 pe Logan(alta transisie, alt ambreiaj, alte greutati).... diferente vizibile la condus. Asta strict pe partea performantelor. Cat despre comportament dinamic, confort si altele.... nu mai discutam ca pierdem vremea. Si da, Allex, eu ma dau cu tine cand vrei cu Clio. PS: si sa-ti fie foarte frica de ultima generatie de diesel de la Reno.1,5 dci pe la vreo 100 de caluti te intinde pe paine....(pe clio scurt) m-am distrat fantastic pe topicul asta..... |
Author: | Silviu [ 03 Jan 2007, 17:47 ] |
Post subject: | |
Tupac Quote: Ia uite bai nene, FAL-ul si-a tras masina pentru liniute
nu-mi ardea de liniute, il facusem pe unu` cu mertanu` in Brasov cu o zi inainte si m-am gandit sa incerc si cu o alfa .... vorba lu` militaru cu distractia ........ @cristiano : twingo=mica si a draq. crede-ma ca poate mult buburuza . |
Author: | Allex [ 03 Jan 2007, 17:49 ] |
Post subject: | |
Am un coleg la munca cu Reno 1.5 dci 100cp da sedan, nush de ce ar putea sa-mi fie frica...In nici un caz nu cred ca poate sa emita pretentii un diesel de 100cp(Reno) chiar daca nici eu nu sunt sofer experimentat. |
Author: | Tupac [ 03 Jan 2007, 17:53 ] |
Post subject: | |
Nu stiu ce performante are Reno ala 1.5dCi de 100CP, dar sunt sigur ca se misca foarte bine, chiar daca este diesel asa cum sustii tu. Te asigur ca si JTD-ul de 115CP se misca al naibii de bine si desi este tractoras uite ca bate la fundulet 1.6-le de 120CP benzina...deci nu m-as mira nici ca acel Reno sa se miste binisor |
Author: | Silviu [ 03 Jan 2007, 18:00 ] |
Post subject: | |
domnu` moderatoru`, am impresia ca exista deja topic : alfa vs renault. parerea mea este ca loganul nu are ce cauta la versus ........este doar o caroserie pe roti si atat. |
Author: | Allex [ 03 Jan 2007, 18:03 ] |
Post subject: | |
nuuuuuuu, nu-mi luati topikul... Caroserie pe roti sau nu 1.6 16V pe hartie pare un motor capabil, daca mai capabil ca 1.6 TS de 105 sau 120 (in linie dreapta) abia astept sa vad... |
Author: | Silviu [ 03 Jan 2007, 18:08 ] |
Post subject: | |
@allex : nu am propus inchiderea topicului, ci i-am atras atentia ca derapam spre Renault care este "masina"in comparatie cu Logan iar discutiile legate de reno sa fie dezbatute la topicul respectiv. |
Author: | dcmilitaru [ 04 Jan 2007, 00:35 ] |
Post subject: | |
Crede-ma, Allex, ca reno-ul ala de 100 de cp te mananca de nu te vezi daca nu esti atent. |
Author: | Cristiano [ 04 Jan 2007, 10:07 ] | ||
Post subject: | |||
ce parere aveti despre poza asta? e vorba despre un logan 1.6 mpi eu nu stiu ce sa cred mai ales ca acul de la turomtertu mi se pare cam sus pentru viteza aia ledul de frana de mana este aprins la fel si abs
|
Author: | Silviu [ 04 Jan 2007, 10:19 ] |
Post subject: | |
Author: | firestarter [ 04 Jan 2007, 10:21 ] |
Post subject: | |
nu stiu daca sa cred sau nu. Am condus un Logan 1.4MPI si mai mult de 170km/h nu a mers. Asta e tot ce a putut. Pe bordul din poza sunt niste becuri rosii aprinse si cred ca sunt de la frana de mana asa ca este posibil ca viteza indicata sa fie pe un stand dyno. Nu cred ca merge loganul cu 200km/h |
Author: | Silviu [ 04 Jan 2007, 10:28 ] |
Post subject: | |
cu alfa la 200 km/h am 6.000 RPM. nu pot sa cred ca un motor de 1.6 are doar 5600 RPM la o viteza de 200km/h ! |
Author: | occ [ 04 Jan 2007, 10:31 ] |
Post subject: | |
ok...e frana de mana trasa asa ca...no coment! Si mai e o problema eu am 1,6( a lui tata) si l-am alergat cat am putut pe autobahn ...nu trec de 180-185, cat despre turatie e reala..are cutia f lunga...d-aia sse misca de kkt la viteze mari! |
Author: | Cristiano [ 04 Jan 2007, 10:36 ] |
Post subject: | |
occ am auzit ca daca pui contactu la logan si umbli la rotita de resetat kilometraju se dau acele peste cap |
Author: | occ [ 04 Jan 2007, 10:38 ] |
Post subject: | |
o sa-ti spun azi.... |
Author: | frantic [ 04 Jan 2007, 11:43 ] |
Post subject: | |
Perfect adevarat. |
Author: | occ [ 04 Jan 2007, 13:56 ] |
Post subject: | |
yap indeed... |
Author: | Cristiano [ 04 Jan 2007, 14:02 ] |
Post subject: | |
macar asa vede si loganu 200 |
Page 2 of 4 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |