Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Raliul Dakar https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1490 |
Page 2 of 3 |
Author: | comanr [ 21 Jan 2013, 21:04 ] | ||
Post subject: | Re: Raliul Dakar | ||
performata deosebita a celor de la great wall in cel mai notabil raliu off road. adevarat este ca pilotii sant o mica veriga in aceasta cursa unde echipele de ingineri, doctori, mecanici , electronisti toti extrem de bine pregatiti isi unesc cunostintele si talentul pentru a sustine pilotii si masinile, toti facand asta din pasiune pentru motorsport.
|
Author: | comanr [ 28 Jan 2013, 22:19 ] | |||||||
Post subject: | Re: Raliul Dakar | |||||||
in final cateva poze , subiective bineinteles
|
Author: | comanr [ 30 Dec 2013, 13:57 ] | ||||||||||
Post subject: | Re: Raliul Dakar | ||||||||||
GWM HAVAL team - Dakar 2014 - the setup many thanks to micodelija-croatia
|
Author: | marius [ 31 Dec 2013, 10:17 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Da, marele zid... as fi curios cate din componentele masinii asteia se regasesc in cele construite in serie. Mai mult, oare cati dintre ingineri, doctori, mecanici, electronisti etc sunt chinezi? |
Author: | comanr [ 31 Dec 2013, 10:46 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
cumpara si ei imagine, masinuta de concurs chiar e top, mult peste dusterel. sant multi chinezi in echipa , chiar si piloti, tu iti imaginezi ca china zboara in luna cu maturatori? |
Author: | marius [ 31 Dec 2013, 17:36 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Sunt rautacios, stiu. GW nu e singurul constructor care concureaza pentru imagine, iar in lumea asta globalizata bineinteles ca apartenenta la o anumita nationalitate nu mai este o conditie primordiala pentru a-ti profesa meseria acolo unde este apreciata/remunerata mai bine. Implicarea in motorsport a fost dintotdeauna considerata de catre constructorii generalisti drept un vector de imagine, spre deosebire de altii precum Alfa (la inceputuri) sau Ferrari (chiar zi in zilele nostre) care au considerat participarea dar mai ales castigarea competitiilor motorizate ca si motiv de a exista. Castiga cursa Duminica, vinde mai multe Luni. Sau asa ceva. Si evident ca legatura dintre prima si ultimele tine mai mult de marketing decat de subansamble comune. Participarea in Raliul Dakar a marelui zid are rolul de a creste credibilitatea in ceea ce priveste capacitatile off road ale unei masini nu tocmai de varful categoriei din care face parte. E bine pentru ei ca participa, in cativa ani daca vor continua pe drumul asta probabil vor si progresa. Oftica mea deriva din felul cum conditioneaza chinezii accesul constructorilor straini pe piata interna: doar in parteneriat cu un producator local. Viitorii stapani ai lumii sunt cei care au stiut sa copieze tehnologiile europenilor. |
Author: | Valak [ 31 Dec 2013, 18:02 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Nu fac altceva decat sa speculeze lacomia greilor Europei si din punctul asta de vedere abia astept ca la un moment dat sa se vada concurati de replici chinezesti cat mai reusite si sa le iasa pe nas. Nu numai ca ai nevoie de un partener autohton, dar pentru a produce in China trebuie sa pui la dispozitia autoritatilor toate patentele si documentatia tehnica folosite. Ca nu prea le inteleg si nu stiu ce sa faca cu ele, asta e alta poveste, dar oamenii invata, mai angajeaza pe unul, pe altul si in scurt timp vor rupe norma si in auto, asa cum incep sa o faca in electronica (vezi Huawei). |
Author: | comanr [ 31 Dec 2013, 18:56 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
chinezii au phutut toata piata de telecom din europa, nu i nimic, europa avea nevoie de asta de aia s a intamplat, lucrurile s au intamplat sub atenta supraveghere a celor care detin infrastructura. metodele lor nu imi plac, ideea e ca intr o lume perversa a afacerilor trebuie sa fii si mai pervers ca sa te impui, daca consideri ca poti si merita sa o faci , fa o. nu vreau sa ma gandesc la mediul in care cresc milioane de copii chinezi in orasele lor varza, conducatorii lor isi asuma acest lucru. totul are un pret pe pamant se pare, chiar si viata... dar cine santem noi sa judecam ce e bine si ce nu. |
Author: | comanr [ 06 Jan 2014, 20:13 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
dupa prima etapa Haval e pe primu loc, normal RALIUL DAKAR 2014 - CLASAMENT GENERAL DUPĂ ETAPA 1/13: 1. Carlos Sousa Haval 2h20m36s GWM 2. Orlando Terranova X-raid Mini +11s 3. Nasser Al-Attiyah X-raid Mini +47s 4. Nani Roma X-raid Mini +1m15s 5. Carlos Sainz SMG Buggy +4m03s 6. Stephane Peterhansel X-raid Mini +4m21s 7. Krzysztof Holowczyc X-raid Mini +4m21s 8. Christian Lavieille Haval +5m42s 9. Leeroy Poulter Imperial Toyota +5m57s 10. Erik van Loon XDakar Ford +6m02s Renault Duster Dakar, echipa introdusă în competiţie de subsidiara argentiniană a constructorului Renault, a avut parte de un început promiţător. Emiliano Spataro a terminat prima zi pe locul 17 la volanul unui Renault Duster, în timp ce coechipierul său Jose Garcia ocupa locul 36, în condiţiile în care obiectivul declarat al echipei este o clasare în primii 15 la finalul competiţiei. Intr o competitie de acest nivel se investeste mult in masini si in oameni, chiar daca cei de la Haval au un motor bi-turbo de 340bhp, asta nu inseamna ca ceilalti nu au voie sa investeasca, sant cu totii producatori mari. Mult succes echipelor Haval - GWM! (sant subiectiv?) |
Author: | comanr [ 09 Jan 2014, 14:26 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
desi cei de la haval au avut una din cele mai bune masini de la dakar, practic masina este un bmw, au costat cam 600k bucata , au avut ghinion cu echipajul lui sousa si au reusit sa prajeasca o turbina iesind din orice calcul cu echipajul lui sousa. au tras pentru locul 1, s a vazut acest lucru, bravo lor, Dakar insa este o competitie unde e nevoie de mare capacitate de rezerva atat pentru piloti cat si pentru masini, pacat pentru ei, se pare ca toti banii din lume fac cat o para degerata in fata unui ghinion. a mai ramas echipajul al doilea care momentan e pe locul7 , se pare ca adopta un stil de condus mai defensiv folosind alta strategie. ecipajele cu duster nu beneficiaza de performata de mai sus fiind echipe cu bani putini investiti de aici si rezultatele relativ slabute. |
Author: | 82sas [ 10 Jan 2014, 11:54 ] | |||
Post subject: | Re: Raliul Dakar | |||
Se pare ca dupa etapa a 5-a pe locul 3 este un Hammer. Urmaresc indeaproape cursa de camione deoarece am lucrat pentru De rooy si am avut ocazia sa stau de vorba si cu Jan de Rooy (multiplu castigator dakar) cat si cu baiatul acestuia Gerard. De altfel garajul acestora era in curtea firmei. Era si un concurs de-a lungul anului in cadrul firmei si soferul care castiga, avea privilegiul sa duca pe platforma luicamioanele de concurs pana in Spania la ferryboat (cum era acum cativa ani ). Eu nu am castigat dar am tricou.
|
Author: | comanr [ 10 Jan 2014, 11:59 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
marfa! |
Author: | comanr [ 10 Jan 2014, 14:35 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
pe site ul oficial de la dakar in loc de stagiul 5 apare un film cu desene animate, no shit. http://www.dakar.com/dakar/2014/us/stag ... alery.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | 82sas [ 10 Jan 2014, 15:19 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Intr-adevar apare un desen animat cu fundal muzical Prodigy. ca tot am vorbit de trucks, mai remarc deasemenea 2 competitori olandezi, patroni de firme de transport: Van Vliet si Kuipers. |
Author: | comanr [ 10 Jan 2014, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
ai doare la banana, viata! |
Author: | comanr [ 10 Jan 2014, 15:44 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
top moment stage5 ! http://www.dakar.com/dakar/2014/us/stag ... alery.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | 82sas [ 15 Jan 2014, 12:29 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Se pare ca echipa favorita De rooy nu ma dezamageste. Au un avans minim de 13 min. fata de locul 2 (kamaz) insa acestia din urma au si o penalizare de 30 sec. Deci,e bine. |
Author: | goldfinger [ 16 Jan 2014, 10:46 ] | ||
Post subject: | Re: Raliul Dakar | ||
promotor Quote: Jose Garcia a fost nevoit să abandoneze cursa după ce Dusterul său a fost grav avariat. [...]
|
Author: | comanr [ 16 Jan 2014, 10:57 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
ca si masina normala, o gramada de fiare obosite, nu ca altele ar sta mai bine, asta e trendu, mergem cu niste cutii de conserve majoritatea. eu nu mai am oleaca din aripa de la renault din cauza ca am fost la tara si mi a mancat o cainele ala idiot. stiu ca nu conteaza aripile da e un sentiment anume cand vezi ca cineva iti mananca masina. intre timp cei de la GWM cu bmw ul lor sant pe 8, e de bine. dusterul e praf din start, fara bani nu iese nimic. |
Author: | 82sas [ 16 Jan 2014, 11:24 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Acolo pare a fi accident cu "piruete prin aer" unde nici hammer-ul nu rezista, asa ca Dusterul are circumstante atenuante. |
Author: | comanr [ 16 Jan 2014, 11:42 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
a fost tavalit sigur. totusi daca omu a scapat eu zic ca e bine, pe strada nu se intampla asa, e si meritul scaunelor si al centurilor alea calumea. dupa cum vad au adunat rotile, creca o sa mai ia ceva de acolo si o sa lase ruina in desert, vestigiu |
Author: | mugurel [ 16 Jan 2014, 16:53 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Eu cred ca a lovit o pasare ceva ... |
Author: | silencer [ 16 Jan 2014, 18:48 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Author: | marius [ 17 Jan 2014, 19:53 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
Ueeei cum arata Dusterul ala! |
Author: | comanr [ 18 Jan 2014, 23:48 ] |
Post subject: | Re: Raliul Dakar |
final de dakar 2014, 1 304 ROMA (ESP), PÉRIN (FRA) MINI 050:44:58 2 300 PETERHANSEL (FRA), COTTRET (FRA) MINI 050:50:36 00:05:38 3 301 AL-ATTIYAH (QAT), CRUZ (ESP) MINI 051:41:50 00:56:52 4 302 DE VILLIERS (ZAF), VON ZITZEWITZ (DEU) TOYOTA 052:04:05 01:19:07 5 307 TERRANOVA (ARG), FIUZA (PRT) MINI 052:12:42 01:27:44 6 309 HOLOWCZYC (POL), ZHILTSOV (RUS) MINI 054:40:40 03:55:42 7 328 DABROWSKI (POL), CZACHOR (POL) TOYOTA 056:19:23 05:34:25 8 315 LAVIEILLE (FRA), GARCIN (FRA) HAVAL 056:20:48 05:35:50 9 332 KACZMARSKI (POL), PALMEIRO (PRT) MINI 057:43:10 06:58:12 10 314 VASILYEV (RUS), YEVTYEKHOV (UKR) MINI 057:44:32 06:59:34 |
Page 2 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |