It is currently 10 Feb 2025, 18:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 07 Sep 2010, 15:48 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3175
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
neeeaaaahhh , asa e la alfa se strica des, consuma mai mult, nu e ca altele, e aparte :lol:
6,3 pt diesel e cam mult si ts-ul meu consuma mai putin la 90km/h :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
La 110 kmh 1,6 ts aveam consum 6 fara aer


Attachments:
Image117.jpg
Image117.jpg [ 243.63 KiB | Viewed 1365 times ]

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP
Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 10:31 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Indica computerul de bord 100 % exact consumul? Pana acum toti spuneau ca nu. Eu nu stiu pentru ca n-am asa ceva pe masina mea dar sunt curios. Mi-a spus unul cu o Skoda ca nu-l minte DELOC, dar DELOC computerul de bord :lol: .

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 12:37 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Eu cred ca arata bine....
In bucuresti , daca merg cuminte, imi consuma si 9
media in bucuresti in ultimii 1000km este 10,4
eu zic ca-i rezonabil....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
La 156 JTD cel putin la M-Jet, minte intr-un mare hal. Am consum de 5-6 maxim 7, indiferent cum sau unde conduc masina. Nu prea are legatura cu realitatea, in schimb.. arata bine :lol:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Consumul instantaneu minte la orice masina. Dupa ala oricum nu te poti lua (indiferent de masina).
Mergeti cu viteza dorita constant si resetati consumul mediu ca sa vedeti aproximativ cat consumati la acea viteza (oricum nici asa nui foarte precis).


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Eu despre consumul mediu vorbeam in postul de mai sus.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2010, 00:22 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Am 147 JTD cu 85KW de circa 50000 km. Pana acum am avut furtunul turbo superior spart (intercooler->motor...circa 250 lei) si senzorul RPM (in jur de 150 lei). Pana acum, cam atat. A, si intr-adevar cred ca poti avea probleme si cu tampoanele de la motor, pentru ca eu stiu ca trebuie sa schimb unul.

In privinta consumului, daca ma uit la media generala ramane la 6-6.1 l/100 km. Asta inseamna 60-70 % in afara si 30-40% in oras. Afara daca merg cuminte, fara accelerari si decelerari prea multe (vezi depasiri in forta sau depasiri de coloane, masina dupa masina), cu o medie de 100-110 km/h la drum intins si 65-75 km/h prin sate, consumul nu prea sare de 5.5 l/100 km. Oricat i-am dat in gura, in afara nu am consumat mai mult de 6.2-6.3 l/100 km, asta cu mers frecvent la 130-140 km/h.
In privinta consumului urban, depinde mult de oras. In Sibiu ma duc undeva la 8-8.5 l/100 km la ora de varf, dar in Brasov sar rar de 7.5 l/100 km. Aici sunt drumuri foarte bune iar traficul este destul de fluent.

In rest, ca la orice diesel. Cred ca dupa un timp se simte nevoia unei curatari mai amanuntite datorita mersului subturat prin oras (senzori, valve, turbina, admisie, injectoare)

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2010, 11:03 
Offline

Joined: 13 Sep 2010, 20:49
Posts: 13
Eu nu cred in curatari mai amanuntite in ceea ce privesc injectoarele.
Injectoarele trebuie sa le repari atunci cand masina incepe sa scoata fum, trage greu si cand va apare pe tester ca va compenseaza mult calculatorul masinii.
Teoretic, daca folosesti motorina de calitate (eu recomand de la OMV) si schimbi filtrul de motorina la timp si cu filtre originale (de la reprezentanta), injectoarele ar trebui sa te tina 150.000 - 200.000 KM asta in conditiile din Romania ca ele normal ar trebui sa se strice pe la 300.000 KM.


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2010, 11:31 
Offline

Joined: 13 Sep 2010, 20:49
Posts: 13
tibi013 Quote:
vreau sa cumpar o alfa 147 jtd an de fabricatie 2002-2005 si stiu ca are motor commonrail insa nu stiu daca are si probleme acest motor?ma puteti ajuta...sfaturi, impresii, detalii tehnice(marca injectoarelor, pompa de inalta presiune)...intreb ptr ca sunt posesorul unui focus 1.8 tdci (momentan sta la bordura) si am reparat injectoarele de 2 ori din cauza pompei si parca nu as vrea la urmatoarea masina sa fac la fel...
multumesc si sper sa ma primiti si pe mine in aceasta comunitate...
Am auzit si eu de problemele Ford-urilor, Renault-urilor si Logan-urilor cu motorizatii diesel. Asta pentru ca toate au sisteme de injectoe common-rail Delphi care sunt foarte sensibile la motorina. Adica daca nu pui motorina de calitate (eu recomand de la OMV) si nu iti schimbi filtrul la termen si cu filtre Delphi (care au 2 microni la filtraj spre deosebire de altele care au 5 microni) ti se strica foarte repede injectoarele. In plus unele pompe de inalta presiune genereaza si span (defect de fabricatie in special Renault/Logan) si asta le pune capac.

Italienii fac motoare bune si din cate am citit pe forumuri nu prea intalnesti astfel de probleme legate de injectoare. Doar poate ca trebuie sa le repari atunci cand pica (pentru ca toate pica la un moment dat: cred ca pentru Romania: 150.000 - 200.000 km daca ai grija de motorina si filtre). Si daca iti pica le poti repara la un pret convenabil (250 RON) dar sincer nu am auzit de probleme cu pompele de inalta presiune pentru Alfa Romeo.


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2010, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
JohnS Quote:
Am auzit si eu de problemele Ford-urilor, Renault-urilor si Logan-urilor cu motorizatii diesel.
Avand in vedere ca diesel-urile sunt pacatoase, te sfatuiesc sa cauti o A.R. cu ''motorizatie'' pe benzina... :lol: ...si unora dintre colegi le doresc ''succesuri'' in a-si insusi temeinic limba romana... :uhuh:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2010, 01:49 
Offline

Joined: 13 Sep 2010, 20:49
Posts: 13
Poate ne ajuti tu cu niste lectii la limba romana, ca vad ca ai mult exercitiu din moment ce obisnuiesti scrii off-topic :clapping:


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2010, 07:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
John, eu ti-as sugera sa stai in banca ta, ai prea multe de spus pentru unul care oriunde scrie, incorect chiar, nu se poate abtine sa nu faca reclama.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited