Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
155 1.8 16V S https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=14015 |
Page 2 of 11 |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 21 Jun 2010, 11:35 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Am vrut sa adaug explicatii la fiecare poza, dar am probleme cu "explorerul", si daca stateam prea mult timp dadea eroare, asa am preferat sa pun repede calupuri de 6-10 poze, astfel incat la eroare pozle sa fie postate pe site. Defectiunile erau, asa cum ai reparcat si tu, garnitura de chiulasa, se observa foarte bine in poze, si simeringurile de supapa de la admisie, nu erau presate pe ghidurile supapelor, se plimbau cu supapa, de aici si consumul mare de combustibil. Fanta la segment era de 0,65mm (cam mare), in urma inlocuirii segmentilor, fanta la segment a devenit 0,4 mm, fara honuirea cilindrilor si inlocuirea pistoanelor. Din cauza lipsei unor explicatii atasate la poze, ce trebuia sa le postez, astept intrebarile voastre si va raspund cu placere. Pe viitor mai revin cu poze si la alte lucrari ce s-au realizat. |
Author: | _mircea_ [ 21 Jun 2010, 23:13 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
de ce nu ai polishat chiuloasa pe interior sa o fi facut oglinda .......bine era |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 22 Jun 2010, 18:00 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Ca sa fiu "mai catolic decat Papa",trebuia polishata si galeria de admisie, asa ca am renuntat, a mai face polish la chiulasa. |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 22 Jun 2010, 21:16 ] | ||||||
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S | ||||||
Alte cateva interventii la portiera stg fata,in vederea inlocuirii manerului exterior,si maner interior, nu se mai retrageain locasul sau...
|
Author: | adisoru [ 22 Jun 2010, 21:28 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Si o intrebare care se poate sa te supere, sau sa iti dea dureri de cap , da' io sper sa nu fie nici una nici alta : timpul si banii in ce cantitate s-au folosit la lucrarea asta? |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 23 Jun 2010, 06:52 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Nu-mi da bataie de cap deloc, si nici nu ma supara. La lucrarea cu motorul costurile au fost urmatoarele: - set segmenti 550 ron; - set complet garnituri etansare motor termic 650 ron; - sonda temperatura ulei motor termic 30ron; - rectificat supape, planat chiulasa 150 ron; - rulmenti alternator si perii colector 90 ron; - ueli motor selenia 10w60 6l 300 ron; - filtru ulei 30 ron; - bujii NGK PFR6B - 150 ron - bujii NGK PMR7A - 135 ron (bujiile le-am cumparat la o saptamana, respectiv 2 saptamani, dupa ce am terminat masina, erau strict necesare, mai ales ca eu aveam niste bujii bosch, nu NGK) - ulei 75w90 2l, nu mai stiu cat a costat, pentru cutia de viteze. - ulei pentru servodirectie, deoarece am golit, curatat si spalat toata instalatia, dar nu mai stiu cat a costat uleiul. - kit reparatie variator de faza 27 ron; - au mai fost maruntisuri ce consta in materiale , pensule, motorina, vopsea, solutii speciale de curatat aluminiu, solutie de curatat fonta, solutie de curatat plastice, nu cred ca au costat mai mult de 200 ron, aceste lucruri. La capitolul timp, nu pot estima, am lucrat cate 3-4 ore pe seara, dupa serviciu, iar cand eram mai obosit, sau mai stresat nu am mai lucrat (sa nu stric ceva), au mai fost perioade moarte in care am asteptat piese, una peste alta, a durat aproximativ o luna, dar in stilul descris mai sus. La manerul usii fata stg, m-a costat 80 ron, manerul la mana a-2-a. Ca timp, 3 ore, ment6ionez ca am un stil de lucru foarte grijuliu, cu mare bagare de seama. PS: Am avut ceva noroc datorita faptului ca atat cuzinetii palier, maneton cat si cei radiali au fost foarte buni, iar kit-ul de ambreiaj aproape nou, astfel costurile erau altele. Numai bine. |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 23 Jun 2010, 21:05 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Saptamana aceasta o sa pun poze si cu masina, caci se pare ca nu m-am organizat corespunzator, incepand topicul cu reparatia motorului termic. |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 24 Jun 2010, 21:45 ] | |||||||
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S | |||||||
Sa va prezint si masina, din pacate cu peze ceva mai vechi, nu le gasesc pe cele mai recente :bash
|
Author: | zmarius [ 24 Jun 2010, 22:30 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Interesanta masina. La ce te referi cand zici ca ai confectionat arculetul de la manerul interior, e cumva de la un carlig de rufe? Nu glumesc, chiar am mai auzit varianta asta. |
Author: | _mircea_ [ 24 Jun 2010, 23:40 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
in stare buna e in poze masinuta felicitari |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 25 Jun 2010, 06:21 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Daca te uiti atent la poze poti estima ca diametrul interior la arculet (cel rupt) e destul de mare, si nu poate fi inlocuit cu unul de rufe. Am o cutie cu arcuri, si m-am orientat sa fie apropiat ca dimensiuni (diametrul interior, distanta intre spire, diametrul spirei) dupa care l-am masurat, l-am taiat si l-am modificat la capete astfel incat sa semene cat de cat cu celalant. |
Author: | antonelcodreanu [ 25 Jun 2010, 09:18 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Semnul de Alfa din spate e la mine in portbagaj, Sorine! Bine ca ai scapat de cotiera! In comparatie cu interiorul meu, al tau fiind negru, imi da senzatia de ciocolata neagra, amaruie... fina! Cheia "briceag" are doar practicitate, cheia rosie e ceva caracteristic, acum ca stim de unde sa le comandam si se poate... Felicitari pentru efortul depus la reglatul usilor, se inchid ca in ziua cand masina a iesit din fabrica, pentru cine nu stie! Felicitari si pentru motor... aici e fara comentarii pentru ca ma depaseste situatia, eu nu as face in veci ce ai facut tu! Distantieri pe spate, neaparat. Si "fardeaza" fata! Si hai cu ea la intalniri! Se poate, se cere! |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 25 Jun 2010, 11:20 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Poate reusesc sa vin duminica seara, depinde cum ajung de la Braila, stiu si eu ca trebuie sa-mi asez fata la masina, dar as vrea sa inlocuiesc atat aripile cat si bara cu capota fata, se gasesc destul de greu si nu se vand pe "caiet". Cat despre usi, am uitat sa mentionez ca nu se mai inchideau cum trebuie, si le-am reglat intr-o dupa-amiaza, intradevar au iesit peste asteptarile mele, antonelcodreanu confirma, deoarece el a umblat la ea si i-a placut cum se deschide / inchide. |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 25 Jun 2010, 19:42 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Salutare, am reusit sa gasesc problema sacaitoare, cu care am deschis acest topic. In urma sfaturilor unui prieten, Dan, am montat un manometru samasor presiunea din rampa injectoarelor, si am constatat ca regulatorul de presiune de la capatul rampei nu-si face treaba. Cand pun contactul, manometru indica 3,5 bar, dupa care in 2 sec scade la 2 bar, de aceea am probleme cu pornirea (mentionez ca dupa ce pun contactul trebuie sa astept cateva secunde pana la stingerea martorilor). dupa ce porneste presiunea din rampa este constanta de 3 bar. |
Author: | yux_mm [ 25 Jun 2010, 20:38 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
a fost ceva munca la motor. felicitri pasiune. masina arata bine si la interior si la exterior. sa o folosesti sanatos, si tu pe ea si ea pe tine. o intrebare totusi: scaunele la interior sunt reconditionate? sau noi? ca arata ca noi, neuzate si afectate de timp. sau poate pozele sunt ciudate. |
Author: | antonelcodreanu [ 25 Jun 2010, 20:42 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Acum 10-15 ani pielea era inca piele, iar daca nu, imitatia era de o foarte buna calitate! |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 25 Jun 2010, 22:02 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Nu cred ca scaunele au fost inlocuite, ar trebui tot interiorul sa fi fost inlocuit(totul arat f bine), a trecut timpul peste ele,scaunul de la sofer este putin afectat. In poze cred ca doar ce le stersesem cu o carpa umeda, de aceea poate au un contrast mai bun. Cred ca si antonel are dreptate, acum 15 ani cred ca se punea mai mult accent pecalitate decat pe economia de piata, care acum este foarte incurajata a creste prin consum, ceea ce indeparteaza calitatea. |
Author: | antonelcodreanu [ 26 Jun 2010, 07:46 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Acum 15 ani, pe masina mea s-a pus piele adevarata, ceea ce acum nu se mai intampla, eu tot ma gandesc ca animalele pe a caror piele stau eu acum, au fost sacrificate pentru ca erau foarte batrane sau foarte bolnave! GREENPEACE, GREENPEACE, GREENPEACE... |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 26 Jun 2010, 08:51 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
...e un punct de vedere optimist, sa-ti pacalesti constiinta ... |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 26 Jun 2010, 09:28 ] | ||||||
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S | ||||||
Cateva poze mai recente...
|
Author: | mugurel [ 26 Jun 2010, 11:41 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
pozele din benzinarie sunt cumva la OMV Berceni ? |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 26 Jun 2010, 20:23 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
dap acolo o mai spal. |
Author: | mugurel [ 27 Jun 2010, 22:01 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
stau in zona si din cand in cand o mai spal si eu acolo ... poate ne vedem intr-o zi ... |
Author: | dcmilitaru [ 27 Jun 2010, 23:48 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Daca tii neaparat va aranjez eu o intalnire Sorine, felicitari pentru masina si pentru pasiune!!!! |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 28 Jun 2010, 06:39 ] |
Post subject: | Re: 155 1.8 16V S |
Merci Ciprian. Mi-am montat xenon. Abia astept sa vina seara sa vad diferentele. Se vad foarte bine pe masina, acum sa vad cu se vede si din masina. Ne intalnim, de obicei o spal sambata dupa serviciu, in jurul orelor 14.00. |
Page 2 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |