Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

NOU VENIT cu gagica Alfa GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11869
Page 2 of 2

Author:  serpy [ 05 Apr 2012, 14:31 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Sa stapanesti sanatos masina foarte frumoasa si eu am patit exact ca tine cu bataia sa dovedit a fii prezoanele care trebuiesc stranse asta in cazul in care nu face decat la plecare si la franare si foarte rar sper sa te ajute cu ceva :) :wink:

Author:  StanPatzitW [ 27 Nov 2014, 22:55 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

De ceva vreme Gagica a cedat nervos in urma unui exces de viteza. Pentru cei care nu au urmarit tipicul pe Fb
Problema In urma cu ceva vreme am reusit performanta sa termin motorul de pe GT.
Dupa un fum negru si gros la o viteza putin peste legal motorul a decedat. La verificari am constatat lipsa compresie pe cilindru 4.
Prima parere a fost ca din cauza turbinei am trecut pe ulri si am nenorocit pistonul. Se pare ca turbina este ok si problema a aparut de la un injector ( de care am fost anuntat ca este putin mai slab decat restul dar nu am bagat in seama si am uitat.)
Mod de rezolvare In prima faza am vrut sa incerc un JTDm de 170 sau chiar mai mult 1.9 TTid de pe SAAB, dar pentru a nu ma complica complet am decis sa cumpar un motor de GT de care sunt sigur ca sa potriveste fara alte tigani.
Timp de rezolvare Inca nu am inceput lucrarea pentru ca daca tot este "deschisa" vreau sa pun o turbina mai mare care cere un intercooler mai mare ( si nu am sponsor inca ). Pentru cei interesati am dat de urma unui individ care face intercoolere pe dimensiuni speciale la preturi incepand de la 700 ron. Mai am nevoie de dimensiuni.
2 ore pentru verificari in service
o ora adus masina acasa ( tractata )
Costuri o sticla de tuica - transpotrul



UpGrade Motorul a fost cumparat ( 90.000 declarati de vanzator ) turbina mai mare a ajuns acasa
INTREBARE Avand in vedere noua turbina mai mare asa cum am zis mai sus am hotarat sa ii maresc intercoolerul precum cel din imagine.
Attachment:
DSCN3061.JPG
DSCN3061.JPG [ 83.18 KiB | Viewed 3075 times ]
Daca cumva stiti pe cineva care a facut modificarea asta si stie dimensiunile maxime pe care pot sa le folosesc astept informatiile de la voi.

O alta modificare pe care vreau sa o fac ...radiatorul pentru racire ulei precum cel din imagine.
Attachment:
racie ulei.jpg
racie ulei.jpg [ 20.24 KiB | Viewed 3075 times ]
Ma intereseaza parerea voastra. Are sens sa fac asa ceva sau nu? A mai facut cineva modificarea asta? Pe langa radiator mai trebuie sa modific ceva?

Timp de rezolvare Avand in vedere faptul ca Alfa a trecut la program de week-end, adica placere nu necesitate si urmeaza sa intre intr-un program de "reabilitare" nu conteaza cat dureaza atat timp cat iasa asa cum vreau eu.
Costuri
450 euro - motorul
250 euro - turbina si estimez ca
200 euro - intercoolerul
200 euro - racitorul.

Author:  tzzivii [ 27 Nov 2014, 23:36 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Ia si radiatorul de ulei. O sa mai ai nevoie de soft. Daca tot ai motorul dat jos sa cureti si tu admisia. Sa il verifici de pierderi.

Author:  bluecar [ 28 Nov 2014, 06:28 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

pai masina ta nu are radiator racire ulei motor?sau vrei sa pui unul mai mare si sa il schimbi locul? si eu caut unul original dar sunt rare si scumpe,am vazut ca pe alfa 166 2.4 jtd este prins pe radiatorul mare din fata,acolo este mult mai protejat decat la gt.
pe viitor o sa incerc sa adaptez unul.

Author:  tzzivii [ 28 Nov 2014, 13:57 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

au fost variante care nu au avut de fabrica.

Author:  yux_mm [ 29 Nov 2014, 00:54 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Pe GT si pe motorul asta, EGE parca facuse modificarile cu intercoolerul, nu si cu turbina.
Mai e Zet, dar el are 8v, dar le-a schimbat pe amandoua.
Alexx pusese pe Tantza (147 16v, varianta 140cp) o turbina mai mare. Nu stiu despre intecooler daca l-a schimbat.

Deci s-a mai vazut, s-a mai facut si pe la noi.
Si cum zice si Tzzivii, mai trebuie si un soft. Deci mai pune-l si pe ala pe lista.

Daca te pasioneaza treaba, go for it. Sper sa iasa bine proiectul.

Author:  ALXege [ 29 Nov 2014, 02:17 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Turbina nu as pune decat gtb2056, adica cea de pe 159 2.4 210cp. Orice altceva vei alege vei avea numai batai de cap (cel mai probabil neajuns fiind lag in ture mici).
Intercooler din pacate nu stiu sa-ti spun dimensiuni, pot doar sa iti dau un sfat: nu te lacomi! Zet nu mai poate monta grilele in bara, iar la mine erau montate aproape fortat.
Pentru soft, apeleaza cu incredere la Tibi (ILuzoriu).


Sent from my Alfa Romeo

Author:  StanPatzitW [ 29 Nov 2014, 11:40 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Multam de sfaturi.

Softul a fost facut acum un an la Oradea de catre Alex A dus undeva la 180cp
Turbina a fost cumparata de la Gabi Dima si este de 200cp de pe un 159.
ALXege - Ce ai vrut sa zici prin "sa nu te lacomesti"? Sa nu il fac prea mare sau sa nu ma uit la bani? Tu unde ai facut modificarea?

O sa curat tot. Partea de furtune de la intercooler si turbo o sa fiu nevoit sa le schimb in functie de modificari. Inca ma gandesc daca are sens sa le fac din inox sau sa folosesc un kit din ceva aluminiu + furtune silicon.

As mai vrea sa adaug si cateva elemente vizuale, praguri, buza la spoiler....ceva discret...asemanator cu asta. http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users ... tuning.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; dar preturile nu se justifica.

Author:  tzzivii [ 29 Nov 2014, 13:52 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

din start ai plecat gresit, turbina aia e peste ce a avut masina original, dar nu e ok. Ege prin lacomit se referea sa mergi catre cel mai mare. apoi cel mai bine vei avea nevoie de un traseu custom pentru a micsora pierderile.

soft-ul oricum trebuie refacut, nu o sa mai aiba nici o legatura.

Author:  ALXege [ 29 Nov 2014, 15:13 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

KKK?! Pai nu prea ai ce face cu ea...

La intercooler ma refeream sa nu-l iei pe cel mai mare, ca nu o sa iti incapa in bara. Ideal ar fi sa poti face un trial fit. Sa lasi deasemeni putin loc pentru racorduri.


Sent from my Alfa Romeo

Author:  StanPatzitW [ 29 Nov 2014, 16:58 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

De ce nu am ce face cu ea?

Author:  ALXege [ 29 Nov 2014, 21:19 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Pentru ca abia o invarte 2.4, si face spike-uri si cu soft stock. Nu-i ce trebuie pe 1.9. Repet, singura varianta viabila e GTB2056. Cere-i o parere si lui Alex, daca el iti va reface softul, dar presimt ca o sa-ti zica acelasi lucru.


Sent from my Alfa Romeo

Author:  ILuzoriu [ 29 Nov 2014, 21:55 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Mai bine iti faceai un hibrid plecand de la 1749-le pe care il aveai decat sa pui kkk, obtineai rezultate mai bune si in mod sigur mai putin lag jos. In plus, kkk-ul nu exceleaza nici la capitolul fiabilitate. Dar undeva la 230cv ar trebui sa ajungi chiar si cu acea mizerie de kkk.

Author:  zet [ 29 Nov 2014, 21:59 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

GTB2056 fara discutie, mai exista o varianta si cu cea de 2.0jtdm de 170cp dar e mai greu de adaptat.
Pot sa-ti recomand pe cel la care am facut eu modificarile, acum stie ce are de facut cu ochii inchisi.
KKK-ul daca nu-ti mananca tie zilele, in mod sigur le va manaca celui care iti face softul :)

Author:  StanPatzitW [ 09 Jun 2015, 21:44 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Am inceput procesul de readucere pe strazi a gagicii mele. Pana acum lucrarile au mers fara probleme, ceva mai anevoios decat ma asteptam dar ok ( cateva suruburi mai intepenite, unu care a cedat si acum trebuie s extras... ) .
Am ajuns insa la prima problema. TURBINA pe care vreau eu sa o montez are distanta intre gauri ceva mai mare decat turbina pe care o am pe masina ( se vede in fotografie )
Attachment:
IMG_20150608_192528.jpg
IMG_20150608_192528.jpg [ 449.22 KiB | Viewed 2755 times ]
Attachment:
IMG_20150608_192539.jpg
IMG_20150608_192539.jpg [ 469 KiB | Viewed 2755 times ]
A mai incercat cineva o astfel de adaptare? Ce solutii au fost gasite sau va imaginati? Flansa nu prea merge deoarede diferenta este relativ mica.

Din turbina iasa dispozitivul din imagine.
Attachment:
IMG_20150608_192607.jpg
IMG_20150608_192607.jpg [ 449.63 KiB | Viewed 2755 times ]
In el am vazut ca sunt ceva filtre sau site si nu stiu ce ii. Am posibilitatea sa il adaptez si sa il montez pe masina dar ma cam incurca motiv pentru care as vrea sa renunt la el, dar inainte as vrea sa stiu ce face, cu ce se ocupa si ce se intampla daca il alung ( pe langa faptul ca imi creste performanta masinii datorita acelui kg in minus :lol: )

O alta problema mai vheche este senzorul din imagine.
Attachment:
IMG_20150608_200903.jpg
IMG_20150608_200903.jpg [ 421.48 KiB | Viewed 2755 times ]
Attachment:
IMG_20150608_200925.jpg
IMG_20150608_200925.jpg [ 470.21 KiB | Viewed 2755 times ]
Cred ca de cand am cumparat masina. Are sens sa il inlocuiesc sau nu? Se gaseste SH ? Se potriveste de pe alte modele?

Author:  StanPatzitW [ 22 Oct 2016, 22:19 ]
Post subject:  NOU VENIT cu gagica Alfa GT

In urma cu ceva vreme am schimbat motorul ( se topise pistonul 3 ). Odata cu schimbarea asta am incercat sa montez o turbina de 2.4 lucru la care am renuntat intr-un final si am pus o turbina hibrid pentru aproximativ 210 cp. La pachet cu modificarea asta am montat si intercooler frontal :naughty:

La interior au fost schimbate scaunele chiar daca erau de piele si nu aratau rau cu altele tot de piele care arata ca noi.

In prezent folosesc masina destul de rar , atunci cand simt nevoia de drog. Sper ca in 2017 sa apuc sa o vopsesc complet si dupa sa nu o mai folosesc decat atunci cand vremea este ok dar nu suficient de frumoasa pentru spider :D
Attachment:
14794084_1261969113834959_1304202077_n.jpg
14794084_1261969113834959_1304202077_n.jpg [ 105.84 KiB | Viewed 2424 times ]
Mai sunt de facut mici ajustari exterioare. Buza aia nu sta bine deloc si trebuie rearanjata atunci cand o sa fie revopsita si sa gasesc o solutie pentru montarea grilelor deoarece acum din cauza tevilor nu se mai potrivesc.
Attachment:
14800673_1261969100501627_1108379490_n.jpg
14800673_1261969100501627_1108379490_n.jpg [ 185.09 KiB | Viewed 2424 times ]

Author:  andreiblitz [ 23 Oct 2016, 01:20 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Arata ca dracu, cel putin in a doua poza.de parca e dupa ce ai lovit-o frontal :D ..Jantele, mai bine cautai originale..

Author:  tomi_alfa [ 23 Oct 2016, 01:22 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

GT-ul din stanga pare "sifonat". Roata din spate sta urat tare.
La cat mai multi armasari italienesti! :peace:

Author:  Valak [ 23 Oct 2016, 02:38 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

Nu mi se pare ca jantele arata rau, dar trebuie facut ceva cu bara aia, chiar ca arata ca dupa accident. Probabil ca urmeaza s-o aliniezi, mai e si ceva care atarna pe-acolo, dar daca intrecooler-ul nu-ti mai permite montarea grilelor din plastic eu unul as renunta la el, nu stiu daca merita.

Author:  StanPatzitW [ 23 Oct 2016, 09:04 ]
Post subject:  Re: NOU VENIT cu gagica Alfa GT

GTul din stanga a fost cumparat direct lovit pentru a deveni donator.

Toate la timpul lor. O sa fie aliniat atunci cand o sa fie revopsit. Pana atunci o sa gasesc o solutie sa montez si grilele. Cat despre renuntare la frontal ...nici nu se pune problema.

Page 2 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/