Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11398 |
Page 2 of 6 |
Author: | occ [ 14 Sep 2009, 14:59 ] | ||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | ||
Me 163 KOMET. Avion cu motor racheta(aceeasi tehnologie folosita si la programul apollo) atingea 1130 km/h cu mult inainte ca Chuck Yeager cu Bell X1(un avion experimental) sa atinga viteza sunetului!Neoficial in picaj mai multi aviatori au reusit sa atinga viteza sunetului....Avionul datorita formei sale avea o manevrabilitate f proasta!Interesant este ca trenul de aterizare si-l pierdea la decolare el avand un fel de sanie la aterizare! Era considerat un avion f periculos...si datorita combustibilului care era instabil...dar una peste alta in acei ani acest avion era cu mult in fata concurentei.. Daca doriti voi vorbi si despre submarine )!Tot istorie!
|
Author: | yux_mm [ 15 Sep 2009, 16:19 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
pai daca bagi si ceva poze cu submarine pe langa istorie scrisa nu cred ca se supara nimeni |
Author: | occ [ 16 Sep 2009, 11:59 ] | |||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | |||
ok Probabil cel mai celebru submarin din WWII este acest TYPE VII, submarinul pe care Doenitz(chef-ul marinei) l-a considerat cel mai porivit ptr. misiunile din Atlantic.La inceputul razboiului aceste submarine terorizau Atlanticul datorita tehnicilor de atac in haita (wolfpack).Acest tip de atac era bazat pe numarul mare de submarine angajate in lupta intr-un singur moment, lucru care ducea la nimicirea convoaielor aliate.Din 1943 situatia s-a schimbat radical....apare sonarul si acum detectia lor era relativ facila....codul ENIGMA de comunicare al flotei germane este descifrat....iar datele tehnice ale submarinelor cad in mainile aliatilor.Cea mai grea meserie ca soldat a fost cea de marinar pe submarin, aproape 70% din totalul de oameni au pierit in aceste submarine, numite si "cosciuge de metal". Dpdv tehnic erau opere de arta la vremea respectiva, capabile de aproape 150-180 m scufundarea, cat si al motoarelor silentioase electrice.Marele dezavantaj al acestui submarin era autonomia relativ mica in adancuri...si lipsa oxigenului, care obliga echipajul la 6 ore sa iasa la suprafata.In timpul razboiului au fost echipaje care au supravietuit si 2 zile sub apa..dar sa nu credeti ca au iesit normali de acolo...Cel mai mare inamic era bomba cu explozie intarziata determianta de adancime...cat si faptul ca nu avea blindaj sau alte elemente de protectie precum un vas de lupta.Capitanii abili si cu experienta...nu erau rapusi in adancuri..erau rapusi la suprafata cand erau obligati sa iasa. Movie related : DAS BOOT (film de oscar) Games related: SILENT HUNTER 3 si 4(Ubi soft)
|
Author: | yux_mm [ 16 Sep 2009, 14:23 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
@occ: dar de barca noastra scufundatoare sti ceva? delfinul parca ii zice, si din cate stiu eu e un model antic si de demult, diesel-electric. nu stiu daca mai are cineva curaj sa se scufunde cu el |
Author: | occ [ 17 Sep 2009, 10:41 ] | ||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | ||
Da cum sa nu!Exista submarinul "Delfinul" dar nu este operational.Este succesorul primului submarin romanesc care facea parte din flota romaneasca la inceputul anilor 1900.Actualul Delfin este un HUNTER KILLER(vanator de submarine atomice).Este un submarin din clasa KILO, un submersibil cu o adancime maxima mare (circa 240 m) si foarte silentios.Clasa KILO este o clasa de submarine foarte reusita,facand parte din topul celor mai reusite HUNTER KILLER. Cat despre Delfinul nostru face parte dintr-un parteneriat cu Ceausescu din anii 80 iar...nu mai are acumulatori, in rest submarinul este intr-o stare buna! ! Hai sa-i citim povestea: "Santierul naval Nizi Novgorod, aflat pe Volga, la 400 km SE de Moscova, a demarat lucrarile imediat. Doua echipaje romanesti au fost trimise la cursuri de pregatire in URSS. Receptia submarinului a avut loc in august 1986. Submersibilul a fost adus pe Volga si pe canale, pana la Sevastopol. Submarinul nu mai este operational din 1995. Acumulatorii cu care se alimenteaza propulsorul electric au ajuns la epuizare, iar inlocuirea acestora nu s-a facut din lipsa fondurilor. Conform specialistilor, suma necesara repunerii sale in functiune se ridica la aproximativ 20 milioane de euro. "Delfinul", avand indicativul SSK 521, are un deplasament de 2325 tone la suprafata, 3076 tone in imersiune, lungime 74,3 m, latime 10 m si pescaj 6,6 m. "Delfinul" poate ambarca 18 torpile sau 36 de mine si dispune de patru tuburi lansatoare. Submarinul dezvolta o viteza de 10 noduri la suprafata si 20 in imersiune, are o autonomie de 6000 de mile marine la o viteza de trei noduri. Adancimea maxima de coborare este de 240 m. Submarinul "Delfinul" este considerat drept unul dintre cele mai silentioase si mai greu detectabile submersibile. Principala lui misiune este de vanator de submarine nucleare. Pentagonul a vrut sa puna pe butuci Fortele Navale Romane Dupa 1989, "Delfinul" a atras atentia marilor puteri militare, inclusiv SUA, care au monitorizat atent orice misiune a acestuia in Marea Neagra. Datorita unui strat special dintr-un material care seamana cu cauciucul, submarinul romanesc este foarte greu de detectat cu ajutorul sonarelor instalate pe vasele militare sau la bordul avioanelor specializate de cercetare marina. Avioanele de spionaj americane au avut mari batai de cap in urma cu 12 ani cand timp de mai multe zile au incercat sa localizeze cu precizie pozitia submarinului romanesc aflat in misiune undeva in apele internationale ale Marii Negre. Din acest motiv, prin 1998, consilierii americani detasati la Ministerul roman al Apararii au venit cu o propunere halucinanta ca Romania sa-si desfiinteze Fortele Navale in cadrul procesului de restructurare la care Pentagonul oferea expertiza. Numai pozitia ferma adoptata de generalul Constantin Degeratu, care era seful SMG in perioada respectiva, a facut ca in Armata Romaniei sa existe la ora actuala Statul Major al fortelor Navale, prima structura care s-a profesionalizat complet inca de aproape un an de zile." deci e un submarin bun...pacat de el...
|
Author: | Babacu [ 17 Sep 2009, 13:25 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Citatul ăla l-ai luat din Pavel Coruţ? Asta e din ciclul: "puşca şi cureaua lată..." Nu cred că pentru americani numai "Delfinul" prezenta vreun interes, în condiţiile în care sovieticii aveau şi ei cîteva exemplare din clasa Kilo în Marea Neagră. Acum fără supărare: "Delfinul" a fost achiziţionat probabil dintr-o ambiţie a regimului comunist, fiind prezentat ca o mîndrie a flotei, iar după revoluţie a fost lăsat în paragină ca multe alte lucruri, fără nici o intervenţie specială. Acum se spune că nu poate fi activat fiindcă îi lipsesc acumulatorii, sau mai precis banii pentru achiziţionarea lor. O altă problemă şi mai mare decît cea a acumulatorilor este aceea că nu mai sînt oameni care să-l utilizeze, marinari brevetaţi pentru submarin, deoarece după 90 nu au mai fost pregătiţi alţii noi iar dintre cei vechi nu mai sînt mulţi activi în RO Navy. Istorie: Primul submarin "Delfinul" a fost construit între anii 1927 şi 1931 la şantierul Quarnaro din Fiume, Italia. Datorită lipsei de experienţă a şantierului naval lucrările de finalizare au trenat, ajungîndu-se chiar la rezilierea contractului în 1932 de către Statul Român şi acţionarea în instanţă a şantierului naval. Timp de trei ani lucrurile au stagnat, submarinul fiind totuşi bine conservat în şantier. Ca urmare a reluării tratativelor, s-a ajuns la o reglementare a cazului şi, în august 1935 au fost efectuate, în prezenţa unei comisii de recepţie română şi a echipajului românesc, toate probele de suprafaţă, imersiune, lansări torpile, tir naval, etc. Deşi submarinul a corespuns bine probelor, inclusiv a probei principale de imersiune (16 nov. 1935, 82 metri), a mai rămas în sarcina şantierului punerea la punct a anumitor instalaţii. Predarea finală a navei s-a făcut abia la 9 mai 1936! Submarinul a a ajuns în ţară la 27 iunie 1936, încadrarea oficială în Divizia de Mare făcîndu-se cu prilejul Zilei Marinei. În timpul războiului a avut o viaţă operaţională destul de activă fiind primul şi singurul submarin românesc care a scufundat o navă inamică. În 1938 la şantierul naval de la Galaţi a demarat construcţia a 2 submarine de tonaj mijlociu, unul torpilor (S1 ) şi unul minier (S2) după planurile furnizate de I.V.S. - N.V. "kantoor voor Scheepsbouw" din Haga (Olanda). Construcţia lor a fost întîrziată de începerea războiului, ocuparea Olandei de către germani şi schimbarea unora dintre furnizorii de echipamente. Au fost lansate la apă în mai 1941, S1 pe 5 mai şi S2 pe 25 mai, primind şi nume: S1 - Rechinul şi S2 - Marsuinul. "Rechinul" a devenit operaţional la 9 mai 1943 iar "Marsuinul" în august 1943. |
Author: | marius [ 07 Nov 2009, 00:13 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Avionul cu care am zburat ultima oara nu facea asa,cred ca m-as fi panicat si as fi tras semnalul de alarma ! video |
Author: | Babacu [ 09 Nov 2009, 21:07 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Nişte băieţi au găsit o jucărie îngropată în pămînt. Au scos-o la lumină, au recondiţionat-o şi acum se joacă cu ea: http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... &mm=1&vd=1" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | marius [ 29 Nov 2009, 10:22 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Zbor periculos Prea mult combustibil ? Racheta lansata din greseala. |
Author: | Babacu [ 30 Nov 2009, 00:15 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
În prima poză C-17 decolează, iar aia cu racheta e făcătură. Pe ansamblu sînt frumoase, mai ales aia cu Tomcat-ul. |
Author: | marius [ 30 Nov 2009, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Doua dintre avioanele mele preferate. Blackbird Concorde |
Author: | soso [ 06 Jan 2010, 11:09 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Arme S.F.: http://www.wired.com/dangerroom/2010/01/sci-fi-weapons/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | marius [ 09 Jan 2010, 22:47 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Cele mai rapide avioane din lume |
Author: | Cristi84 [ 23 Jan 2010, 21:23 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Attachment: [www.fisierulmeu.ro] sky-fighters-hd-wallpapers [800x600].jpg [ 216.96 KiB | Viewed 3714 times ] |
Author: | 82sas [ 01 Feb 2010, 17:42 ] | ||||||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | ||||||
Cateva bijuterii ale navigatiei :
|
Author: | marius [ 05 Feb 2010, 23:38 ] | ||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | ||
Autotren.
|
Author: | andreiblitz [ 06 Feb 2010, 00:29 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Asta da. As vrea sa vad o parcare laterala. |
Author: | coyote [ 06 Feb 2010, 01:26 ] | ||||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | ||||
Un drijabil sovietic,un Zeppelin si bomba cu ceas Hindenburg ...
|
Author: | soso [ 09 Feb 2010, 15:10 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Accidente cu barci cu motor: http://www.youtube.com/watch?v=2oBr8bHu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | marius [ 06 Mar 2010, 16:54 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Tren vs. inundatie. |
Author: | marius [ 10 Mar 2010, 19:01 ] | |||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | |||
Demult, in vremuri imemorabile, rusii au construit cel mai mare avion din lume. Si dupa aceea, au construit unul de doua ori mai mare, cu care sa poate naviga si marile. Mai multe poze si detalii, pentru cine vorbeste ruskaya, aici.
|
Author: | speedy91 [ 11 Mar 2010, 00:54 ] | |||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | |||
bijuteria mea din'78!am muncit sa o reconditionez un an(in fiecare sambata,concediu de odihna) si am cheltuit aprox-2000E(si nu imi pare rau,oriunde ma duc atrage atentia imediat) sper sa va placa!
|
Author: | 82sas [ 11 Mar 2010, 11:59 ] | |||||
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace | |||||
coyote Quote: Un drijabil sovietic,un Zeppelin si bomba cu ceas Hindenburg ...
Cateva piese originale de la raposatul Hindenburg: O carte postala trimisa prin intermediul Zeppelin
|
Author: | istv4n [ 11 Mar 2010, 12:53 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
Babacu Quote: Nişte băieţi au găsit o jucărie îngropată în pămînt. Au scos-o la lumină, au recondiţionat-o şi acum se joacă cu ea: http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... &mm=1&vd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ba, astia ar fi trebuit sa ceara ajutorul lui quasar )
|
Author: | Soul_assassin [ 11 Mar 2010, 14:13 ] |
Post subject: | Re: Despre avioane,vapoare,locomotive si alte mijloace |
marius Quote: Demult, in vremuri imemorabile, rusii au construit cel mai mare avion din lume.
E vorba de un proiect experimental "Project 903". Si nu era avion, ci un ecranoplan. Oricum imens, ca si totul din Mother Russia.
Si dupa aceea, au construit unul de doua ori mai mare, cu care sa poate naviga si marile. Mai multe poze si detalii, pentru cine vorbeste ruskaya, aici. |
Page 2 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |